Perussuomaisen sairasloma jatkuu

Täytyy kyllä ihmetellä tuota perussuomalaisten suhtautumista sairaslomiin: ensin ollaan ottamassa oikeuksia pois, ja sitten itse kännipäissään ammuskelee baarin edessä, niin sairaslomaa jatkuu kolmatta viikkoa.

Siis oikeastihan Vornasella ei ole mitään muuta syytä olla sairaslomalla kuin pakoilla vastuuta ja julkisuutta kännisekoiluun liittyen.

Että sellaista toimintaa Perussuomalaisilta.

15

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herrojen oikeudet?

• Anonyymi

Aikaisemmin Vornanen olisi osunut miestä pakaraan toisella laukauksella.

• Anonyymi

Vornanen on poliitikona ollut puhumassa ampumaratojen lisäämisen puolesta. Niitä tosiaan täytynee olla liian vähän, kun Vornanenkin ammuskelee kadulla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Jos asiat ei ole kunnossa, niin ne laitetaan kuntoon".

Khihihihihihiiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos asiat ei ole kunnossa, niin ne laitetaan kuntoon".

Khihihihihihiiiii

Vaikka ampumalla?

• Katujen turvallisuus, ennen kaikkea!

• Anonyymi

Kadut turvalli seksi

• Anonyymi

Lantaloordihan se siellä. Eipä liity kirjoittelusi mitenkään persuihin joten ilmoitus tehty!

• Anonyymi

Jos kaikki hyypiöt joilta seksivonkaaminen menee myttyyn, ryhtyisivät ampuilemaan, meno meillä olisi kuin keskellä gangsterisotaa. Järkyttävää.

• Anonyymi

Korjaan Timo Vornanen ei kuulu PS:n eduskuntaryhmään, eikä PS voi vaikuttaa kansanedustajan sairasloma-asioihin

• Anonyymi

Kansanedustajat voivat omalla ilmoituksellaan olla sairauslomalla, ei niiden tarvitse lääkärintodistusta eduskuntaan viedä.

• Anonyymi

Jos kuuluisi eduskuntaryhmään, silloinko persujen eduskuntaryhmä voisi vaikuttaa kyseisen henkilön sairausloma-asioihin? Millä tavalla?

• Anonyymi

Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.

• Anonyymi

DEMARI IHMETTELEE.

NO IHMETELLÄÄN YHDESSÄ.

HAHHAHHAAA.

JA POOOIS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2248
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1500
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1487
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1208
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1144
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1096
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1074
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      929
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    Aihe