Huomenna helatorstaina on tuplapalkka

Anonyymi-ap

Kannattaa mennä toihin.

17

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksinkertainen provisio🙂

      • Anonyymi

        Jos provisio on esim. 30% normaalisti, niin sunnuntaisin se on 60%. Oliko liian vaikeaa.


    • Anonyymi

      Taksikuskit ovat yrittäjiä.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole yrittäjiä. Osa on työsuhteessa, joten heille on maksettava 100 prosentilla korotettu palkka sunnuntaisin ja kirkollisina juhlapyhinä, vappuna ja itsenäisyyspäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole yrittäjiä. Osa on työsuhteessa, joten heille on maksettava 100 prosentilla korotettu palkka sunnuntaisin ja kirkollisina juhlapyhinä, vappuna ja itsenäisyyspäivänä.

        Työnantajan intressi on kulujen säästämiseksi pitää kaikkia kuskeja yrittäjinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajan intressi on kulujen säästämiseksi pitää kaikkia kuskeja yrittäjinä.

        Yrittäjä ei voi olla ajaen toisten autolla, joten kuvitelmasi voit unohtaa.


    • Anonyymi

      Mutta jos teet torstaina töitä vaihtaen perjantain vapaaksi, on normaali työpäivä.

      • Anonyymi

        Väärin meni.


    • Anonyymi

      Huomenna saa kuski tupla palkan jos tekee tuplasti töitä, arkeen verrattuna.

      • Anonyymi

        Kuski saa normaalipalkan, jos tekee puolet vähemmän töitä, koska kaikki on lain mukaan maksettava tuplana.


    • Anonyymi

      Niinhän tämä on. Aika hiljaista on ainakin aamusta keikan suhteen.
      Isäntä on onneksi yhdellä autolla seurana.
      Ja -kyllä. Tästä päivästä ei jää mitään mutta se on yrittämisen arkea se.
      Tuplapalkka tunnit 10h päivä tänään.

      • Anonyymi

        Mikä yritys maksaa tuplasti? Kun se ei kannata.
        Ikinä en ole itse kuljettajana saanut mitään haittalisiä vaikka ne rengeille kuuluisi maksaa.

        Kyllä se kilpailua vääristää kun toisilla on monta autoa ja niissä rengit istuu sopimuksien vastaisilla palkoilla, pelkkä provisio.
        Näin ns yhden auton taksiyrittäjillä ei myöskään ole töitä. Tätä laitonta ilmaisen työn teettämistä pitäisi valvoa, samoin kuin työaikalakia.

        Moniautoyritykset pilaavat taksialan ahneudellaan. Toki nekin pikkuhiljaa ajautuvat maksuvaikeuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yritys maksaa tuplasti? Kun se ei kannata.
        Ikinä en ole itse kuljettajana saanut mitään haittalisiä vaikka ne rengeille kuuluisi maksaa.

        Kyllä se kilpailua vääristää kun toisilla on monta autoa ja niissä rengit istuu sopimuksien vastaisilla palkoilla, pelkkä provisio.
        Näin ns yhden auton taksiyrittäjillä ei myöskään ole töitä. Tätä laitonta ilmaisen työn teettämistä pitäisi valvoa, samoin kuin työaikalakia.

        Moniautoyritykset pilaavat taksialan ahneudellaan. Toki nekin pikkuhiljaa ajautuvat maksuvaikeuksiin.

        Palkkaus : provisio =laiton nykyään.

        Rengit ovat ehkä tyhmää porukkaa ja eivät ota selvää oikeuksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yritys maksaa tuplasti? Kun se ei kannata.
        Ikinä en ole itse kuljettajana saanut mitään haittalisiä vaikka ne rengeille kuuluisi maksaa.

        Kyllä se kilpailua vääristää kun toisilla on monta autoa ja niissä rengit istuu sopimuksien vastaisilla palkoilla, pelkkä provisio.
        Näin ns yhden auton taksiyrittäjillä ei myöskään ole töitä. Tätä laitonta ilmaisen työn teettämistä pitäisi valvoa, samoin kuin työaikalakia.

        Moniautoyritykset pilaavat taksialan ahneudellaan. Toki nekin pikkuhiljaa ajautuvat maksuvaikeuksiin.

        Joka alalla löytyy ammattirikollisia, jotka eivät noudata lakeja.

        Kyse on laittomasta työsuhteesta sekä myös veropetoksesta, joka kannattaa aina ilmoittaa.
        https://tyosuojelu.fi/harmaa-talous/anna-vihje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkaus : provisio =laiton nykyään.

        Rengit ovat ehkä tyhmää porukkaa ja eivät ota selvää oikeuksistaan.

        Täytyy olla aivovammainen, jos ajaa sunnuntaisin ilman tuplapalkkaa.


      • Anonyymi

        Avaan vähän tätä yrittämistä.
        Minulla on It-tuotanto ja tukipuhelinyritys jota pyöritän itse.
        Kulut on tyyliin läppäri ja puhelin.
        Koska ne voidaan hinnoitella suht hyvällä hinnalla se nostaa tuloja.
        Ja kun ei ole vähennettävää pidän 3 taksia ajossa ja maksan kuljettajille seuraavan mukaan: https://www.akt.fi/site/assets/files/18101/taksiliikenteen_tes_2023-2025.pdf

        Tällä saan toiminnan olemaan rehellistä myös tolpalla.
        Ennemmin maksan kuljettajille mitä valtiolle verona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaan vähän tätä yrittämistä.
        Minulla on It-tuotanto ja tukipuhelinyritys jota pyöritän itse.
        Kulut on tyyliin läppäri ja puhelin.
        Koska ne voidaan hinnoitella suht hyvällä hinnalla se nostaa tuloja.
        Ja kun ei ole vähennettävää pidän 3 taksia ajossa ja maksan kuljettajille seuraavan mukaan: https://www.akt.fi/site/assets/files/18101/taksiliikenteen_tes_2023-2025.pdf

        Tällä saan toiminnan olemaan rehellistä myös tolpalla.
        Ennemmin maksan kuljettajille mitä valtiolle verona.

        Höpö höpö. Sulla ei ole yhtään omaa taksia.
        Kukaan ei vielä ole ollut noin typerä taksiyrittäjä tähän mennessä.

        Itse rahoitan tappiollista R-Kioskia kesäisin jäätelökioskilla ja talvella ajan taksia ja jaan postia nii saan sen pyörimään.

        Kuulostaako ihan hyvältä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe