Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

Anonyymi-ap

Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.

90

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mee takas juvalle

    • Jään kanssa kuulolle, koska J..

    • Anonyymi

      Kaikki tuli jo sanottua, ei jäänyt mitään hampaankoloon.

    • Anonyymi

      Ikävä jäi.

      Muistan hänet joka päivä.

      • Anonyymi

        Tuskin, kai?


    • Sehän on siitä kiinni kuka Jii kyseessä onkaan.
      Jollekin ois ollu sanottavaa jollekin ei.

    • Anonyymi

      Olet liian pelkurimainen edes kirjoittaaksesi minulle. Joten meillä ei ole koskaan mitään.

      • Anonyymi

        Saatat olla hyvin väärässä.
        ,-sivusta j-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat olla hyvin väärässä.
        ,-sivusta j-mies

        En luule.


      • Anonyymi

        No koska voisin nähdä sua seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska voisin nähdä sua seuraavan kerran?

        Sä valitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä valitset.

        En mä tiedä koska sä oot siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä koska sä oot siellä.

        Ei koskaan. Älä välitä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan. Älä välitä…

        Mitä sä tarkoitat? Etkö haluu nähdä mua enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat? Etkö haluu nähdä mua enää?

        Haluun…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun…

        No mitä ihmettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ihmettä?

        Mitään ei tapahdu muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei tapahdu muutenkaan.

        Miten niin? Mä ainakin haluaisin, että tapahtuu vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Mä ainakin haluaisin, että tapahtuu vielä.

        Nähdään vain ja siinä se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään vain ja siinä se?

        Vähän vaikeaa, koska oot tyttöystäväs kanssa koko ajan! Mikä on muuten ruma ku petolinnun peräsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikeaa, koska oot tyttöystäväs kanssa koko ajan! Mikä on muuten ruma ku petolinnun peräsin.

        Ex-tyttöystävän ja hänen ulkonäkö ei ole minun käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-tyttöystävän ja hänen ulkonäkö ei ole minun käsissä.

        Hahaha. Ja ex-vaimo?


    • Anonyymi

      Tiedät että on. Ei niitä ohimennen heitellä. Mahdollisuus ajankanssa on puoleltasi nolla.

    • Anonyymi

      Haluaisin vain sanoa, että en ole sinulle mistään suuttunut, enkä loukkaantunut enkä syytä sinua mistään enkä jännitä/pelkää sinua. Vaikka ehkä muuta olet luullutkin. Ymmärrän että ihmisiähän me vain ollaan.. Kaikesta huolimatta pidän sinua kuitenkin ihan mukavana tyyppinä ja annan pikku erheet anteeksi. Ehkä sinulla vain mopo meinaa lähteä käsistä ainakin minun kanssa, kun otat alkoa :D . Seurustelukumppaniksi sinusta ei minulle KOSKAAN olisi, sillä tavoin en pystyisi sinuun luottamaan.

      • Anonyymi

        Selvyyden vuoksi, aloittaja ei juopottele.


      • Anonyymi

        Miksi et voisi luottaa? Sä saisit mut muuttumaan, enkä mä mikään juoppo ole. Viime aikoina ehkä enemmän, mutta alko ei ole mun ongelma. Mulla on muita ongelmia, muttei mitään ylitsepääsemätöntä. Mä pystyisin mihin vaan, jos sä olisit mun tukena.
        Sä oot oikeesti mun elämäni nainen, tiedä se.


      • Anonyymi

        No voi voi luilitko tosiaan että olisi pienen pientäkään mahdollisuutta että hän luottaisi sinuun missä vitun pilvilinnoissa sinä elät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voisi luottaa? Sä saisit mut muuttumaan, enkä mä mikään juoppo ole. Viime aikoina ehkä enemmän, mutta alko ei ole mun ongelma. Mulla on muita ongelmia, muttei mitään ylitsepääsemätöntä. Mä pystyisin mihin vaan, jos sä olisit mun tukena.
        Sä oot oikeesti mun elämäni nainen, tiedä se.

        Mikäs ongelma se viina ny olis kunhan ei lopu kesken kun sitä aletaan ottamaan toisilla tosin voi si viinal lähtiä henki jo pienemmästäkin määrästä nääs lapset myrkkyä se on alkoholikin alunperin desinfiointiin tarkoitettu puhdistus aine joku vai sattu keksimään että silläkin saa pään sekasin kun juo tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voisi luottaa? Sä saisit mut muuttumaan, enkä mä mikään juoppo ole. Viime aikoina ehkä enemmän, mutta alko ei ole mun ongelma. Mulla on muita ongelmia, muttei mitään ylitsepääsemätöntä. Mä pystyisin mihin vaan, jos sä olisit mun tukena.
        Sä oot oikeesti mun elämäni nainen, tiedä se.

        Nyt loppu toisina esiintyminen, se on erittäin sairasta touhua, minun j mieheni ei täällä kirjoittele ikänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loppu toisina esiintyminen, se on erittäin sairasta touhua, minun j mieheni ei täällä kirjoittele ikänä!

        En, rakas suloisuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loppu toisina esiintyminen, se on erittäin sairasta touhua, minun j mieheni ei täällä kirjoittele ikänä!

        Nyt on erittäin vaikea sanoa, että onko kyseessä miestrolli itse vai joku mieleltään järkkynyt tamma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on erittäin vaikea sanoa, että onko kyseessä miestrolli itse vai joku mieleltään järkkynyt tamma

        Tai joku kolmas osapuoli puhumassa toisten suulla. Joka tapauksessa ihan pöpiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai joku kolmas osapuoli puhumassa toisten suulla. Joka tapauksessa ihan pöpiä

        Esim sekä jiimiehenä, että tämän puolisona tätä olen yksärin tolskeesta uumoillut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi luilitko tosiaan että olisi pienen pientäkään mahdollisuutta että hän luottaisi sinuun missä vitun pilvilinnoissa sinä elät

        No kun se alko ei tosiaan ole mikään ongelma.
        Pilvilinnoissa varmaan elänkin, mutta en näe mitään syytä, miksei hän voisi luottaa muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voisi luottaa? Sä saisit mut muuttumaan, enkä mä mikään juoppo ole. Viime aikoina ehkä enemmän, mutta alko ei ole mun ongelma. Mulla on muita ongelmia, muttei mitään ylitsepääsemätöntä. Mä pystyisin mihin vaan, jos sä olisit mun tukena.
        Sä oot oikeesti mun elämäni nainen, tiedä se.

        Jos olet hän J, niin olen huomannut että sinulla on taipumus pettää naisystäviäsi/ystävääsi kun alkuhuuma on mennyt ohi ja kun otat alkoa ja joku kiinnostava vieras nainen ilmestyy näköpiiriin. Ja jos kotona menee vähän huonommin sillä hetkellä. Pettäisit minuakin ennemmin tai myöhemmin jos kuvitellaan että olisimme yhdessä. En minä ole loppujen lopuksi sen kummoisempi nainen kuin sinun edellisetkään, että pystyisit muuttumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän J, niin olen huomannut että sinulla on taipumus pettää naisystäviäsi/ystävääsi kun alkuhuuma on mennyt ohi ja kun otat alkoa ja joku kiinnostava vieras nainen ilmestyy näköpiiriin. Ja jos kotona menee vähän huonommin sillä hetkellä. Pettäisit minuakin ennemmin tai myöhemmin jos kuvitellaan että olisimme yhdessä. En minä ole loppujen lopuksi sen kummoisempi nainen kuin sinun edellisetkään, että pystyisit muuttumaan.

        Jännää uutta twitöstiä kyl jaksat mies selostaa näihin jo raskaaksi käyneisiin juttuihis, mutta mikäs siinä jos se ”toimii”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää uutta twitöstiä kyl jaksat mies selostaa näihin jo raskaaksi käyneisiin juttuihis, mutta mikäs siinä jos se ”toimii”

        Twistiä* mutta joo, oisko tämä jo se pohjakosketus kaiken kannalta, toivottavasti


    • Anonyymi

      Ei ole enää mitään asiaa kuin että asia oli puolestani tässä. Elämässä on toki monia valintoja, päätöksiä ja niiden kanssa on sitten elettävä ja useimmat niistä myöhemmin ilman valitusoikeutta. Vielä joku kaunis päivä kaikki on todellakin lopullisesti ohi ja auttamatta myöhäistä, silloin ei auta muu kuin tyytyä kohtaloon ja elää mahdollisimman hyvää elämää. Eikös niin.

      Minulla ainakin riittää paljon rakkautta kunnes löydän vielä sen kaltaiseni ja palan joka täydentää elämän askellusta. Se joku kuka ottaa tulevaisuudessa vielä vastaan avosylin tunteeni, annan tottakai kaikkeni ja se olisi suuri kunnia. Jokainen tai moni varmasti haluaa löytää löytää ihmisen jonka kanssa kemiat ja tunteet käy yksiin, sen joka herättää joka solulla myös tuntien hyväksytyksi. Nyt elämään, sillä lyhyt elämä on elämistä varten ja tuntemista varten, ei sen enempää eikä vähempää.

      • Anonyymi

        Mä ole koskaan tyytyny kun korkeintaan vallitsevaan tilanteeseen oman elämäni kohtalosta ei määrää kukaan muu kuin minä itse


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu. Erittäin hyvin. Mitäpä muuta älykkäältä ja lahjakkaalta ihmiseltä voi odottaakaan.


    • Anonyymi

      En tähän vastaa!

      • Anonyymi

        Vastasit jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit jo

        Nämä kaikki kommentit on trollimieheltä itseltään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaikki kommentit on trollimieheltä itseltään

        Tai lähes kaikki hihi


    • Anonyymi

      Tapa, jolla kohtelet minua kultaseni. Huijaat ja kerrot minulle puoli totuuksia ja valheita. Minun ei kai pitäisi välittää, muttn voi olla tuntematta myötätuntoa. Sillä sinulle on sydänvaivoja tulossa. Joo, on kyllä sydänvaivoja tulossa. Sinä luulet, ettet tarvitse minua lainkaan kulta, mutta tulet kaipaamaan minua kun olen poissa.

      • Anonyymi

        Valitettava tosiasia kuomaseni, että tarviin ja voin huonosti samantien jos häviät. Yritetty hävitä tuhansia kertoja joka kerta sama lopputulos mätäpaskahuono-olo! Ja päinvastoin! Miten niin on päässyt käymään sitä jokatapauksessa ihmettelen lopun elämää oli se loppu lähellä tai pitkällä. Voi voi! vangiksi jäin tähän.


    • Anonyymi

      Sen haluan vain tähän sanoa että toinen mahdollisuus ei koskaan pysty
      parantamaan ensimmäisen haavaa.

      • Anonyymi

        Harvinaisen totta. T. A-nainen


    • Anonyymi

      Särjetty sydän on rohkea sydän. Nyt voit pitää omana ansionasi kaikkea mihin tulen vielä yltämään sydämen asioissa.

      • Anonyymi

        En anna kenenkään särkeä mun sydäntä! Tosin säröjä on voinut tulla on aika hauras, mutta kerään sirpaleet liimaan ja leikkaan tarviin yhden siihen kun kukaan muu ei voi tulla kysymykseen muuten viskaan sen tunkiolle kuten entinen eukko miehensä tuhkat.


    • Anonyymi

      Rakastin ja (rakastan vieläkin )yhtä J**** miestä hiton pitkään Irl
      (nallen suden tai prinssin ei tarvi omia
      Ei oo palstalaisille tämä)
      Vaikka en pystynyt asiaa myöntämään.
      J mies kuuluisi Viereleni ...

      Mutta
      Tunteiden ilmaantuminen hävetti ja hävettää
      Häpeän sitä millainen oon.
      Ja miten oon elämäni elänyt,
      Huomaan virheitä missä oliisin voinut tehdä toisin tai toimia toisella tapaa .

      Jossain Toisenlaisessa elämässä ja maailmassa saisin rakastaa. olla rakastettu ja toteuttaa omia unelmia
      Ja asiat menis niiku haaveilee ja tahdon
      Siinä missä tämä meni ihan vituiksi
      En syytä muita.
      Vois kyllä olla hyvä varmaan puhua sille oikealle J irl
      jossaki vielä
      A-naiselta

      • Anonyymi

        Tunteitaan ei tarvitse hävetä, ne ovat, kuin elämä on.
        Menneisyyttään ei tarvitse hävetä.
        Aivan jokainen tekee vääriä valintoja elämässään.
        Jossittelusta ei hyötyä, olisi voinut mennä huonomminkin.
        Silti pitäisi uskoa omiin tunteisiin ja intuitioon.
        Epätoivoa syntyy epäonnistumisen tunteesta.
        Vain älyllä ja "koodilla" edetään suoraviivaisesti päämäärään, mutta se ei ehkä tunnu miltään.
        Voimakkaat tunteet ja tuntemukset aiheuttavat aina vuoristoratamaista elämää.
        Koskaan ei ole liian myöhäistä toteuttaa haaveitaan täällä elon tiellä.


      • Anonyymi

        Ei elämää voi elää ennakoiden kaikkea.


    • Anonyymi

      🤎🤎🤎🤎

    • Anonyymi

      Sukkahousut jäi hanskalokeroon, jos on ehjät niin tuo bäkkiin bebe

      • Anonyymi

        Tämä tallentamiseen hopojen sankari ny sitten meinasi panostaa hönön leikekirjansa kera vai huomasitko jopa ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tallentamiseen hopojen sankari ny sitten meinasi panostaa hönön leikekirjansa kera vai huomasitko jopa ite

        Apina oppii banaanilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apina oppii banaanilla.

        Viime vuoden puolella enempi alkoa

        Eilen enempi

        Ei se haittaa, jos joskus 1 päivä

        Ei tee mieli enää


      • Anonyymi

        Stringit jäi myös takapenkille kun unohdit ne alle pukea ennen farkkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit jäi myös takapenkille kun unohdit ne alle pukea ennen farkkuja

        Taustapeilissä menee koristeena kuten karvanopat


    • Anonyymi

      Paljon on sydämellä, mutta yhtäkään en kerro. Ellei itse tule pers koht kyselemään! Sit voi olla ettei enää haluiskaan kuunnella tai ei uskaltais kuka tietää...peruuttais kumminkin.

      • Anonyymi

        Yks j-mies on trolliksi havaittu heittelee täkyjä täällä tämän tästä, että tyhmäksi luokittelemansa eukon riepu täällä vuodattelis kaikkea onnettomana rakkaudenkaipuussa omassa "Kirsikkapuistossaan" kaikkea mitä j haluaa lukea, että pääsee taas niiden hyvien n-ystäviensä kanssa naureskelemaan. Hahaa tyhmä ja idiootti meni taas lankaan. Vähän epäselvää onko se tämä ätmi oli tai ei sillä on kuitenkin kykyjä pääsee pystyy ja osaa lukea jos haluaa. Ei ehkä tiedä että tyhmänä pitämänsä akan kurjimus voi omata samoja kykyjä😍viitteitä että saattaa joskus ihan ihmetellä. Oikea supernova🦀Kyseinen J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks j-mies on trolliksi havaittu heittelee täkyjä täällä tämän tästä, että tyhmäksi luokittelemansa eukon riepu täällä vuodattelis kaikkea onnettomana rakkaudenkaipuussa omassa "Kirsikkapuistossaan" kaikkea mitä j haluaa lukea, että pääsee taas niiden hyvien n-ystäviensä kanssa naureskelemaan. Hahaa tyhmä ja idiootti meni taas lankaan. Vähän epäselvää onko se tämä ätmi oli tai ei sillä on kuitenkin kykyjä pääsee pystyy ja osaa lukea jos haluaa. Ei ehkä tiedä että tyhmänä pitämänsä akan kurjimus voi omata samoja kykyjä😍viitteitä että saattaa joskus ihan ihmetellä. Oikea supernova🦀Kyseinen J

        Tekikö J mies pellehypyn syvään päätyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekikö J mies pellehypyn syvään päätyyn?

        En ole ottanut selvää mihin päätyyn pelle on hypännyt pääasia että tiedän mihin päätyyn olen itse hyppäämässä tai hypännyt. Voin jättää hyppäämättäkin jos siltä tuntuu elämä on valintoja niihin voi itse vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks j-mies on trolliksi havaittu heittelee täkyjä täällä tämän tästä, että tyhmäksi luokittelemansa eukon riepu täällä vuodattelis kaikkea onnettomana rakkaudenkaipuussa omassa "Kirsikkapuistossaan" kaikkea mitä j haluaa lukea, että pääsee taas niiden hyvien n-ystäviensä kanssa naureskelemaan. Hahaa tyhmä ja idiootti meni taas lankaan. Vähän epäselvää onko se tämä ätmi oli tai ei sillä on kuitenkin kykyjä pääsee pystyy ja osaa lukea jos haluaa. Ei ehkä tiedä että tyhmänä pitämänsä akan kurjimus voi omata samoja kykyjä😍viitteitä että saattaa joskus ihan ihmetellä. Oikea supernova🦀Kyseinen J

        Toivottavasti et puhu musta, koska en ikinä tekis tollaista sulle. Mä en vois satuttaa sua mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks j-mies on trolliksi havaittu heittelee täkyjä täällä tämän tästä, että tyhmäksi luokittelemansa eukon riepu täällä vuodattelis kaikkea onnettomana rakkaudenkaipuussa omassa "Kirsikkapuistossaan" kaikkea mitä j haluaa lukea, että pääsee taas niiden hyvien n-ystäviensä kanssa naureskelemaan. Hahaa tyhmä ja idiootti meni taas lankaan. Vähän epäselvää onko se tämä ätmi oli tai ei sillä on kuitenkin kykyjä pääsee pystyy ja osaa lukea jos haluaa. Ei ehkä tiedä että tyhmänä pitämänsä akan kurjimus voi omata samoja kykyjä😍viitteitä että saattaa joskus ihan ihmetellä. Oikea supernova🦀Kyseinen J

        No sepä
        Huvittavaa oon et tiedän irl puolelta vastaavan
        Naurskelinan .
        Siksiki tuossa häpeästä puhunikin .
        Ei tee mieli täräyttää tietoa tunteista semmoselle miehelle kyllä yhtään...

        Niitä valitettavasti on .
        Naisen ite joskus tajuttava et jotku prkl polta sun näpit jos et osaa varoa ja olla valpas itse.

        Naiselta sivusta joka noi tyrkyt ja täkyilijät jo
        Ne on niin nähty 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä
        Huvittavaa oon et tiedän irl puolelta vastaavan
        Naurskelinan .
        Siksiki tuossa häpeästä puhunikin .
        Ei tee mieli täräyttää tietoa tunteista semmoselle miehelle kyllä yhtään...

        Niitä valitettavasti on .
        Naisen ite joskus tajuttava et jotku prkl polta sun näpit jos et osaa varoa ja olla valpas itse.

        Naiselta sivusta joka noi tyrkyt ja täkyilijät jo
        Ne on niin nähty 😅

        Ei meitä normaaleja ihmisiä kiinnosta nämä sinun jatkuvat feikkidialogit mies, kuten myöskään aloitukset ei ole niin raflaavia kuin itse kuvittelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekikö J mies pellehypyn syvään päätyyn?

        Ei varmaan ole ketää sen nimistä ns kuule näkyny miehen trollsuksissa, vain sinä pelle mm


    • Anonyymi

      Nähty kaikki. Sanottu kaikki. Se oli sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Parempaa loppuelämää. Ihan ansaittu molemmille.

      • Anonyymi

        Ja pakenet paikalta kun puuhasi paljastui niille
        Jolle ei pitänyt.
        Kuule luikero kiinni jäit . 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pakenet paikalta kun puuhasi paljastui niille
        Jolle ei pitänyt.
        Kuule luikero kiinni jäit . 🤣🤣

        Kyllä nämä asiat oli tiedossa molemmin puolin jo pitkään. Ajan kysymys ja kaveruus. Ei mitään muuta.


    • Anonyymi

      Nii älä koita ampuu tiikeriä. En mä mene siihen. Näit sen nyt. Pidä tunkkis.

    • Anonyymi

      Tietysti, mutta ei ehkä halunnut kuulla henkiklökohtaisestikaan, miksi siis tännekään mitään vuodatan?
      Onko silloin kyseessä kylmä mies jos irl ohittaa mutta täällä haluaakin naisen murheita ihmetellä?

      • Anonyymi

        Suunilleen hyinen yksilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunilleen hyinen yksilö

        Aina ollut ja ei muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ollut ja ei muuksi muutu.

        Totta mutta niin olen minäkin jos en valehtele.
        Naiselta sivusta ... siltä just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mutta niin olen minäkin jos en valehtele.
        Naiselta sivusta ... siltä just.

        Sopiva pari siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiva pari siis.

        Miten sä kehtaat viedä ihmiseltä kaiken? Jopa oikean identiteetin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä kehtaat viedä ihmiseltä kaiken? Jopa oikean identiteetin??

        Nämä painavat täällä surutta sontaa niskaan ihan huvin vuoksi. Mitäpä nuista.. -sivu


    • Anonyymi

      Näemme viimeksi pian. Toivottavasti unohdan sinut nopeasti.

      • Anonyymi

        Ja niin mitä oot tekemässä sille naiselle
        joka pilasi kaiken ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin mitä oot tekemässä sille naiselle
        joka pilasi kaiken ?

        Naiselle?


    • Anonyymi

      Hän voi ottaa mallia Igor Beck;stä

      • Anonyymi

        Niis voisitki kyllä ottaakin 😈 mies.


    • Anonyymi

      Yksi kirjain aiheuttaa hämmennystä,. Ja aloittaja vieläpä yrittää matkia jotain toista.

      • Anonyymi

        Lopeta tuo 😊☀️


    • Anonyymi

      eräs j mies tai parikin halutaan tappaa tai linnaan, yritetään saada ampujaa, joten laita ase piiloon jos et tee vapaaehtoisesti. tai omaat sellaisen. ikä noin 50 v.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1560
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1261
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1186
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1054
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      862
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      792
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      785
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      383
      769
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      127
      728
    Aihe