kun taas toisilla ei tapahdu mitään järisyttävää juuri koskaan?
Miksi joillakin tapahtuu kaikkea
34
323
Vastaukset
- Anonyymi
No toiset varmaan ottaa riskejä irl eikä piileskele täällä aina.
- Anonyymi
Niin, toi riskinotto on totta. Mutta entä, jos riskit ovat huonoja?
- Anonyymi
Oon enimmäkseen kotona, eipä täällä mitään hirveitä tapahdu.
Niin kaikki maaginen tapahtuu mukavuus alueen ulkopuolella.
- Anonyymi
Olen yrittänyt pois mukavuusalueeltani ja tuntuu vain kapsahtavan karjalan mäntyyn!
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt pois mukavuusalueeltani ja tuntuu vain kapsahtavan karjalan mäntyyn!
Niin se voi tehdä, mutta silti kannattaa yrittää uudelleen ja uudelleen. Joskus onnistuu paremmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin se voi tehdä, mutta silti kannattaa yrittää uudelleen ja uudelleen. Joskus onnistuu paremmin.
Pakkohan sen on joskus onnistua. (ap)
- Anonyymi
Jotkut kohtaa yksinkertaisesti vain sen suuren tunteen ja rakkauden joka on molemminpuolista nii ei siinä sen kummempaa
- Anonyymi
Näin se on. Se on tuolla ulkona jossain. Jotkut sen tavoittaa.
Kai elämässä muutakin voi tapahtua, kuin rakastua. Mulle ainakin tapahtumisesta mieleen joku onnettomuus.
Se on varmasti universumin maagisinta mitä voi olla. Harvalle onnekkaalle täällä tapahtuu sellainen ja joillekin jopa montakertaa elämässä.
- Anonyymi
Luonnekysymys. Toiset heittäytyy tilanteisiin ja asioita tapahtuu. Toiset piileksii omaa varjoaankin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kaikkeen ei kannata heittäytyä, vaikka järveen ja sitten muistaa ettei osaakaannuida.
Sä olet osannut kyllä uida. Sillä silmäsi hymyilevät kyllä. Ole vaan just mitä oletkin.
- Anonyymi
Joillain voi myös olla sairauksia
Ja etenkin sen jälkeen, kun jotain on tapahtunu. Niin kun mä putosin ne parviportaat. Niin selkäranka murtu, eikä se tullu ennelleen. Ja toinen kun mun pää osu hirveellä voimalla katuun.
- Anonyymi
Sairaus johtuu mm. ympäristötekijöistä, geeneistä, stressistä, huonosta unesta ja ravinnosta, mutta miksi joillekin tuntuu aina tapahtuvan jotain negatiivista, mille ei voi itse mitään? Siis muutakin kuin sairauksia. Ja kysymys ei ole älykapasiteetista.
- Anonyymi
Juuri näin on mt ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus johtuu mm. ympäristötekijöistä, geeneistä, stressistä, huonosta unesta ja ravinnosta, mutta miksi joillekin tuntuu aina tapahtuvan jotain negatiivista, mille ei voi itse mitään? Siis muutakin kuin sairauksia. Ja kysymys ei ole älykapasiteetista.
Ihan saman olen saanut todeta. Tuntuu että jotkut ovat syntyneet onnettomien tähtien alla, ja epäonni oikein vainoaa. Kyllä ihmisten elämissä todellakin on suuria eroja. Ehkä siihen on olemassa jokin selitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan saman olen saanut todeta. Tuntuu että jotkut ovat syntyneet onnettomien tähtien alla, ja epäonni oikein vainoaa. Kyllä ihmisten elämissä todellakin on suuria eroja. Ehkä siihen on olemassa jokin selitys.
Muista rakastaa itseäsi. Jos haluaa olla kiltti ja kiva muille, sitä täytyy olla ensin itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista rakastaa itseäsi. Jos haluaa olla kiltti ja kiva muille, sitä täytyy olla ensin itselleen
Tää saa hymyilemään, ytimessä on juuri sellasta itserakkautta, jota vois olla
https://youtu.be/cIxPzqaCmEc?si=DCZAUr9V5qg1mLwO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. jos on lahjakas ja tosi älykäs, niin on jatkuvia rahaongelmia. Tai ihmissuhteissa on jatkuvia riitoja. Tai jos on lahjakas, tekee käsillä kaikkea, soittaa, musisoi, maalaa ja koulussa on tullut hyviä numeroita, mutta ihmissuhteissa tulee yhteentörmäyksiä, ei pysty olemaan rauhallisesti.
- Anonyymi
Se on todella ihmeellistä välillä https://youtu.be/wHsnJenkdjs?si=93LTXc13847F6wf7
Tätä oon itsekin joskus miettinyt. Mun elämässä ei paljon niitä järisyttäviä muutoksia tapahdu, mutta tiedän ihmisiä joille sattuu ja tapahtuu vähän väliä.
Mutta se on varmasti just toi että ottaa kaikenlaisia riskejä ja tekee harkitsemattomia päätöksiä, sitten niistä seuraa jotain järisyttävän huonoa tai hyvääkin voi seurata. Sitten on psyykkisiä sairauksia, jotka voi altistaa ja myös päihdeongelmat.Jos ootte noita mun videoita nähny, niin aika riskejä joissakin oon ottanu. Mutta kuitenki pahiten oon itteni satuttanu juuri kotona.
- Anonyymi
Uusi näkökulma, sielunsopimukset. Tiedän, kaukaa haettu, mutta kun paljon ikäviä asioita tapahtuu, sitä alkaa miettimään 🤔
- Anonyymi
Kaikessa on kyse uskosta. Uskosta missä nähdään itse sekä muut. Ja mihin kykenevinä ja miksikin. Loput on vaan kierto ilmaisuja pelosta. Tai muuta päälle liimaamista. Siinä on aikalailla koko elämä.
- Anonyymi
Jos olet motivoitunut ja valmis saamaan elämäsi takaisin raiteilleen, tehdä itsellesi muodonmuutoksen. On aika ottaa härkää sarvista ja ryhtyä tositoimiin. Pienilläkin muutoksilla voi olla suuria vaikutuksia.
- Anonyymi
Olisin, jos hän olisi tukena. Tuntui siltä, että mahdollisuudet ilman häntä naista ovat rehellisesti sanottuna vähäiset, vaikka motivaatiota onkin ja olen aika paljon jo muuttunutkin, muutaman viime vuoden aikana. Toki paljon on myös vielä edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin, jos hän olisi tukena. Tuntui siltä, että mahdollisuudet ilman häntä naista ovat rehellisesti sanottuna vähäiset, vaikka motivaatiota onkin ja olen aika paljon jo muuttunutkin, muutaman viime vuoden aikana. Toki paljon on myös vielä edessä.
*tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
… mä oon tulos sun luo. ☀️
sivusta
- Anonyymi
Pommeja on tullut nonstoppina viimevuodet. Olen vain selviytynyt läpi monesta vaikeastakin tilanteesta. Kun kysytään miksi en enää hymyile niinkuin ennen alkaa minua joka kerta itkettää. Se kaikki mihin joskus uskoin riistettiin ikäänkuin pala palalta. Olen silti vahvaa tekoa ja tiedän että asiat voisi olla huonomminkin. Selviän siis läpi asioista jatkossakin ja omistani pidän huolen aina.
- Anonyymi
Jotkut ottaa riskejä ja toiset ei. Puolensa ja puolensa. Elämä on kuitenkin elettäväksi tarkoitettu.
- Anonyymi
Toisille se on nautintoa kun elämässä tapahtuu kaikenlaista. Toiset taas nauttivat läpi elämänsä ns turvallisella puolella ja pienin askelin etenevät.. Ikä tuo myös näkemystä ja kokemusta. Kun on tarpeeksi selättänyt asioita, niin jopa ne jotka menivät ennen kuin tuulispää ja ajattelivat elämän liiankin suorituskeskeisesti tajuavat viimein hengähtää ja nauttia hetkestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784099Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023332Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle792711Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812435- 1812082
- 381613
- 781605
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402