Ammattikuski jättää autonsa Vesikoskenkadulle

Anonyymi-ap

Ammattikuski jättää autonsa Vesikoskenkadulle käymään apumoottorilla, todennäköisesti kylmäkuljetus. Suosittelen lähitalossa asuvia tutustumaan melun toimenpiderajoihin ja mikäli ääni on häiritsevää tarvittaessa yhteys ympäristöterveyspalveluihin.

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kuski asuu viereisessä talossa eikä täällä ole kyseisen firman toimipistettä tms mihin parkkeerata niin kaipa toi on normaaleita elämän ääniä, jotka vaan pitää hyväksyä.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Ei ole, kodin sisällä äänentaso ei saa ylittää tiettyä rajaa. Suosittelen ottamaan asioista selvää ennen kuin laukoo totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, kodin sisällä äänentaso ei saa ylittää tiettyä rajaa. Suosittelen ottamaan asioista selvää ennen kuin laukoo totuuksia.

        Juu näin, mutta kai liikenteen äänet on sentää isommat kuin tuon auton hurina. Mä en ainakaan ole ohikävellen kuullut niin kovaa ääntä noista, että se voisi olla sisällä häiriöksi.
        Asuuhan täällä, jotkut junaradan vieressä tai lähellä, mutta onko heillä sitten viimeiden päälle äänieristykset tehty...? Yhden paikan toisaalla tiedän missä on pientalon äänieristystä tehostettu, mutta kyllä juna silti kuuluu - ajanmyötä tottuu siihenkin.

        Tämä ei ole sinulle suunnattu, mutta minusta ihmisistä on tullut aiempaa enemmän aisti-itkupillejä jostain syystä, liekö sitten psyykenlääkkeiden sivuvaikutus, kun ihan kaikki ei voi olla aivovammoja ym. eikä niihin välttis kuulu bnillitys vaikka aistiherkkyytä oliskin, koska aistimus ja reagointi on kaksi eri asiaa.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Tämä kuljettaja asuu mun mielestä siinä talossa jonka edessä auto on.ceikä se ääni voi ketään häiritä.ja mahtaako edes sisälle kuulua

    • Anonyymi

      Ketään tää haittaa. Liikenteessä on paljon kovempia meteleitä kun mopopojat piristää tai autot ajaa kilpaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2339
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      397
      1967
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      30
      1850
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1141
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe