Perustele miksi hän ei

Anonyymi-ap

Ole sopiva sinulle

217

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pullukka n..

      • Anonyymi

        Ei saa haukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa haukkua

        Miksi pullukka oli haukku eikä syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pullukka oli haukku eikä syy?

        Koska se on niin tyhmää ja typerää, siksi.
        (sivusta)


      • Anonyymi

        No en mä sitten yritä lähestyä jos haittaa 🥺


    • Anonyymi

      Liian vähän lihaksia naisella siis

      • Anonyymi

        🥲😢😭😥


      • Anonyymi

        Osta traktori!


      • Anonyymi

        joo, pitää olla leväet hartiat ja möreä ääni, ja sata kiloa paino, siinnä vasta nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta traktori!

        Onko tämä joku maalaisjussien myötäjäislahja?


    • Anonyymi

      Ujostelee liikaa n-m

      • Anonyymi

        Tämä just. Sama ongelma


      • Anonyymi

        Käy jotain rohkaisevia lauseita sanomassa sille. Vaikka että kyllä se siitä. Kyllä sinä pärjäät tai jotain että olet tosi hyvä tyyppi niin eiköhän siitä rohkaistu


      • Anonyymi

        Minulla ainakin paha ujostelu muuttuu hävyttömyydeksi tietyn pisteen jälkeen. Se alku on vaan todella hankala, jos vastapuoli ei ole aktiivinen lähestymisessä. - miesoletettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ainakin paha ujostelu muuttuu hävyttömyydeksi tietyn pisteen jälkeen. Se alku on vaan todella hankala, jos vastapuoli ei ole aktiivinen lähestymisessä. - miesoletettu

        Eli hävytön olet miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli hävytön olet miten

        Ihan suoraa flirttailua, iskemistä, kosketusta ja jopa ehdottelua (jösses sentään). Sitä ennen menee epävarmalla, kohteliaalla ja jopa välttelevällä linjalla. Hyvin harvan kanssa siis pääsee sinne asti, kun toinen tai molemmat on ehtineet jo luovuttaa. - miesoletettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ainakin paha ujostelu muuttuu hävyttömyydeksi tietyn pisteen jälkeen. Se alku on vaan todella hankala, jos vastapuoli ei ole aktiivinen lähestymisessä. - miesoletettu

        😱 mulla kylmenee tunteet heti kun toinen alkaa puhua rivosti.
        En halua enää sitten tutustua jos ei pysty kauniisti naiselle puhumaan.
        En itsekään käyttää mitään alatyylin sanoja vaikka en mikään hienohelma olekaan.
        Kasvatus ollut toista kunnioittava myös puhuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ainakin paha ujostelu muuttuu hävyttömyydeksi tietyn pisteen jälkeen. Se alku on vaan todella hankala, jos vastapuoli ei ole aktiivinen lähestymisessä. - miesoletettu

        Jätäppä höpöttäminen varatusta miehestä,koska hän on naimisissa naisen kanssa,, turhaa yrität tunkeutua toisten reviirille! Valheellisin keinoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😱 mulla kylmenee tunteet heti kun toinen alkaa puhua rivosti.
        En halua enää sitten tutustua jos ei pysty kauniisti naiselle puhumaan.
        En itsekään käyttää mitään alatyylin sanoja vaikka en mikään hienohelma olekaan.
        Kasvatus ollut toista kunnioittava myös puhuessa.

        Mies olet säkin, esiinnyt myös naisena! Kyllä te miehet voitte piää toisenne!


    • Anonyymi

      Levee per**
      Naisella

      • Anonyymi

        Eila ne oo hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eila ne oo hyviä

        Rajalla kaikkensa ja pienistä ti**ei*tä en pidä myöskään


      • Anonyymi

        Ja lihakseton pe*se miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajalla kaikkensa ja pienistä ti**ei*tä en pidä myöskään

        Joo, miehellä aika hirveen näköset. Kaikilla pullukoilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lihakseton pe*se miehellä.

        Ja manboobsit on kauheet.


      • Anonyymi

        Se ei kuulu sulle gubbe!


    • Anonyymi

      Omahyväinen

      • Anonyymi

        Naiselle menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle menee

        Maybe it’s exclusive only for you?


    • Anonyymi

      Lihavuuteen kajoaminen on ulkonäkö rasismin muoto

      • Anonyymi

        Kaikki muukin yleinen keskustelu ihmisestä nettipalstoilla on rasismia ja kiellettyä.


    • Anonyymi

      Ei siihen tarvitse perusteluja

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      En tunne häntä tarpeeksi hyvin. Voi olla, että olisikin oikein sopiva minulle.

      • Anonyymi

        Oletko h perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko h perään

        Ei ala nimensä H:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ala nimensä H:lla.

        No millä sitte


      • Anonyymi

        Sinäkö taas tunnistelet täällä näitä anonyymeja kirjoituksia ja sekaannut ns jonkun tai joidenkin puolesta ei-toivotusti ja ennen kaikkea perättömien perustein?


      • Anonyymi

        Olisko yksäri syytä vahvistaa tätä ”sanomaa” muutamalla huutomerkillä vielä?👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millä sitte

        Ei sillä ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko yksäri syytä vahvistaa tätä ”sanomaa” muutamalla huutomerkillä vielä?👍

        Ei ollut yksäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko yksäri syytä vahvistaa tätä ”sanomaa” muutamalla huutomerkillä vielä?👍

        En juurikaan käytä huutomerkkejä. Enkä kyllä tiedä mikä "yksärikään" on.


    • Anonyymi

      Puhuis vähän enemmän m->n

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä pikkuhiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä pikkuhiljaa

        Tuskin siitä mitään koskaan tulee


      • Anonyymi

        No oletko itse puhunut hänelle.


      • Anonyymi

        Ei ollut" lupaa" tulla pöytään istumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut" lupaa" tulla pöytään istumaan.

        Ensi ajetaan tilanteeseen jossai toiseen ei ole puheyhteyttäja sitten syytetään kun toinen ei puhu :’)


    • Anonyymi

      Blondit naiset ei hyviä

      • Anonyymi

        Paskat luontee karut puheet juuri näin, eteenpäin kuten esim keskusta sanoisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat luontee karut puheet juuri näin, eteenpäin kuten esim keskusta sanoisi

        Blondi sisäisesti eikä ulkoisesti


      • Anonyymi

        Blondit on just parhaita.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani mies että olen näin paljon sun ajatuksissa😞 toivon että pääset yli koska en näköjään ole sinulle sopiva

      • Anonyymi

        Äläs nyt.
        Kyllä sä olet, jos olet hän ketä kaipaan.
        Ajatuksissa aina.


    • Anonyymi

      Hän olisi sopiva minulle mutta ei tiedä sitä.

      • Anonyymi

        Kuka ihmeen hän? Tuskin olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen hän? Tuskin olisi

        Yksi M mies


      • Anonyymi

        Kumpa tietäisin että olen sopiva. Voisin sitten sopia naisen kanssa, että olen hänen kanssaan aina. Rakastaisin nöyrästi ja lempeästi ja huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi M mies

        Oletko H, J, vai M nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko H, J, vai M nainen?

        Voinhan olla täällä palstalla noita kaikkia

        ei ole toista samanlaista hänen vertaista. tiukasti käsi kädessä pitäisikin kulkea. rakastaa palavasti, mutta ei taideta uskaltaa sitä sanoa. kaikkeni sille antaisin. paijaisin ja hoivaisin. eläimellisesti tai hellästikin p*nisin. miten voikin joku ihminen tuntua niin oikealta sitä ihmettelen edelleen. kaksi mysteeriä, renttua - kaunis ikuinen yhteinen ruusu.


    • Anonyymi

      Kiva

      • Anonyymi

        Onko liian kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko liian kiva

        Ei


    • Anonyymi

      Naisellinen

    • Anonyymi

      Perustele miksi hän ei ole sinulle sopiva

    • Anonyymi

      Koska ei pidä minusta.

    • Anonyymi

      Häijy

      • Anonyymi

        Kaikille aina ja ilman syytä vai kohdennetusti liikaa itsestään kuvitteleville silmille hyppijöille ja jatkuvaa alentamista yrittäville? Samaistuin heti, kuka rakastaa pientä plaa plaa plaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille aina ja ilman syytä vai kohdennetusti liikaa itsestään kuvitteleville silmille hyppijöille ja jatkuvaa alentamista yrittäville? Samaistuin heti, kuka rakastaa pientä plaa plaa plaa

        Ja se jatkuva ravi samoilla valheilla


    • Anonyymi

      Ikäeroa 14 vuotta. Ehkä se on liikaa.

      • Anonyymi

        Lapsellinenkin vielä


      • Anonyymi

        Aina täällä saa jankuttaa samoja asioita, mutta ei rakkaudessa ole mikään liikaa. Pitää elää hetkessä ja tosi rakkauden kyllä tunnistaa ja huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina täällä saa jankuttaa samoja asioita, mutta ei rakkaudessa ole mikään liikaa. Pitää elää hetkessä ja tosi rakkauden kyllä tunnistaa ja huomaa.

        Olen kyllä samaa mieltä siitä, että rakkaus ei katso ikää. Mies on tässä tapauksessa se nuorempi ja pelkään että se häiritsee häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä siitä, että rakkaus ei katso ikää. Mies on tässä tapauksessa se nuorempi ja pelkään että se häiritsee häntä.

        Ei häiritse, vaan se kun et ole minuun yhteydessä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häiritse, vaan se kun et ole minuun yhteydessä mitenkään.

        Miten niin mitenkään? Kyllä minä aina välillä olen yhteydessä. Voisin soitella hänelle vaikka joka päivä, jos hän haluaisi, mutta kun en tiedä haluaako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinenkin vielä

        Ei ole lapsellinen, jos nainen on 46 v…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lapsellinen, jos nainen on 46 v…

        Nyt puhut kyllä väärästä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä väärästä naisesta.

        Ehkä sinulle väärästä. 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinulle väärästä. 🤷‍♀️

        Puhuin itsestäni.


    • Anonyymi

      Ite sanosin etten oo kellekkään sopiva

    • Anonyymi

      En keksi, ku yhden syyn, hän on varattu.

      • Anonyymi

        Kenelle


      • Anonyymi

        Ei ihmisiä voi varata. Rakkaus kestää tai ei kestä. Kun se loppuu, loppuu kaikki muukin.


      • Anonyymi

        Niin on nainenkin varattu. Varattuihin ei kosketa.
        Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisiä voi varata. Rakkaus kestää tai ei kestä. Kun se loppuu, loppuu kaikki muukin.

        Varattu on yhtä kuin kihlattu. Mutta sillä ei ole mitään väliä, heitäkin saa vokotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu on yhtä kuin kihlattu. Mutta sillä ei ole mitään väliä, heitäkin saa vokotella.

        Jos tiedän toisen olevan varattu, niin en koske häneen, enkä vokottele, pahemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu on yhtä kuin kihlattu. Mutta sillä ei ole mitään väliä, heitäkin saa vokotella.

        Juu,totta.Kun kahden välinen suhde on kunnossa ja rakkautta piisaa ei yks ulkopuolinen vokottelija siihen vaikuta erottavasti.
        Nostan rohkeille vokottelijoille hattua.Aina voi yrittää ja avoimuus on myös merkki niille ketkä on ihastuneet vokottelijaan,näin ihastuneet ymmärtää ettei heillä ole saumoja saada vastarakkautta.(tämä oli monosuhteilijoille).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedän toisen olevan varattu, niin en koske häneen, enkä vokottele, pahemmin.

        Aivan ja samalla kusetat niitä ketkä on sinuun ihastuneet??????????
        Aika tylyä ja tunteetonta!!!,Nuorelta aikuiselta tuon vielä ymmärtää ,enään 35v.- eteenpäin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja samalla kusetat niitä ketkä on sinuun ihastuneet??????????
        Aika tylyä ja tunteetonta!!!,Nuorelta aikuiselta tuon vielä ymmärtää ,enään 35v.- eteenpäin ei.

        Mitä tylyä/kusetusta siinä on,jos epäilen toisen olevan varattu ja siitä syystä en lähesty tai vokottele.


    • Anonyymi

      Alkuun ajattelin että no ei h@lvetissä sopisi tai tulisi onnistumaan. Toinen on kunnon menevyys ja toinen hiippailee lähes näkymättömissä. Olen tullut siihen tulokseen kuitenkin, että itseasiassa molemmat viihdytään rauhassa ja omien meille tärkeiden asioiden/projektien parissa. Uskon, että voisikin jopa toimia. Edellinen ei ollut yhtään perhekeskeinen ja hän oli jatkuvasti poissa oleva, jotenka toivon tulevaisuudelle semmoista ihmistä, joka pitäisi myös kotoilusta ja niistä arkisista asioista. Vastapainona moni tarvitsee virikkeitä ja menemisiä mikä on täysin ok kunhan ei kokoajan ja sitten suutututa jos niin ei ole. En tiedä, hän voisi olla se sopiva tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Oletteko tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko tekemisissä?

        Olemme olleet aiemmin pienesti.Nähty viimeksi parisen viikkoa sitten. Silloin nopeesti ohimennen katseet kohtasivat..Toisinaan naamattomina sniikisti vastailemme myöskin täällä toisillemme..Mikä on hassua mutmut näillä mennään


    • Anonyymi

      Hän oli minun traumaenergiasuhde. "Tuttu ja turvallinen" vetää puoleensa ja menin halpaan. Muistutti lapsuuden perheen jäseniä, mutta elin perhehelvetissä. Kauniit kulissit, joissa minut uhrattiin.

      Olen ollut kaksi kertaa psykiatrisessa hoidossa hänen vuokseen. Hän on mitä julmimmalla tavalla kohdellut minua ja jättänyt minut yhä uudestaan, selvittämättä mitään. Niin vähän minua arvosti. Luulin että kuolen.

      Eräänä kertana kun hän jätti minut, laihduin nopeasti yli 10 kiloa ja olin jo ennestään hoikka. En meinannut päästä sängystä ylös ja ruoka ei maistunut. Hän sai tuntemaan itseni maailman huonoimmaksi ihmiseksi, kohteli ala-arvoisesti.

      Kerta toisensa jälkeen tyhjiä lupauksia, kaiken petti.

      En pysty kiinnostumaan enää miehistä. Korkeintaan kavereina vaan. En olisi halunnut yksinäistä elämää, mutten usko toipuvani enää. Hän ei tietenkään ole ollut ainoa satuttajani. Mutta viimeinen ja ratkaiseva. Välitin hänestä todella paljon. Nyt ymmärrän, ettei se ole mikään tae että kun rakastaa, automaattisesti saisi sitä takaisin.

      • Anonyymi

        Voi mitä satuja selität


      • Anonyymi

        Sepität


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mitä satuja selität

        Ihan kuinka haluat, kertomani on valitettavan totta. Aivan sama uskotko, itse olen kuitenkin kokenut. Tuo on joskus tapahtunut ja elämä menee eteen päin.


    • Hän on muutoin täydellinen jumalatar, mutta on ylimeikattu ja yliehostettu.

      • Anonyymi

        Hän ei selkeästi ole sinulle silloin.


    • Anonyymi

      Palsta täynnä pinnallisia ihmisiä. Jotenkin ei yllättänyt.

      • Anonyymi

        Ikänaiset kaakattavat että miehet ovat pinnallisia, samaan aikaan kun itse pinnoittavat itsensä muutaman millimetrin paksuisella tököttikerroksella, kiristyttävät ihoaan kirurgisesti ja täyttävät huuliaan, rintojaan ja pakaroitaan silikonikumilla kirurgisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset kaakattavat että miehet ovat pinnallisia, samaan aikaan kun itse pinnoittavat itsensä muutaman millimetrin paksuisella tököttikerroksella, kiristyttävät ihoaan kirurgisesti ja täyttävät huuliaan, rintojaan ja pakaroitaan silikonikumilla kirurgisesti.

        Et ymmärrä naisista mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset kaakattavat että miehet ovat pinnallisia, samaan aikaan kun itse pinnoittavat itsensä muutaman millimetrin paksuisella tököttikerroksella, kiristyttävät ihoaan kirurgisesti ja täyttävät huuliaan, rintojaan ja pakaroitaan silikonikumilla kirurgisesti.

        Todella pieni osa naisista käy noissa toimenpiteissä. Suurin osa naisista kulkee edelleen ilman sorsa-huulia, täytettyjä poskia, silikonirintoja ja botoxilla suoristettua otsaa. Mutta valitettavan monella on liikaa värivoidetta ja hajuvettä.

        Heiltä kaikilta puuttuu vain itsevarmuus. Varmuus siitä, että kelpaisi sellaisena kuin on.

        Todella kauniit naiset ovat koko ikänsä kuulleet kehuja kauneudestaan ja kun ikää alkaa tulla, niin pelkäävät, että kehut loppuvat. Sitten lähdetään näihin korjaaviin toimenpiteisiin, jotka pääsääntöisesti menevät överiksi. Luonnollinen vanheneminen on aina paras.

        Miehiltä tämä ulkonäön kohentelu on jäänyt vielä kovin vähälle, lähinnä muille kuin he te ro -miehille.

        Mutta miesten ongelma taas on, että eivät viitsi tehdä mitään (vanhetessaan) ulkonäkönsä eteen. Kaljamaha roikkuu ja hygienia on tuntematon käsite. Ei houkuttele sekään.


    • Anonyymi

      liian erilaiset arvot

    • Anonyymi

      Olen varma, että monessa mielessä on sopiva mutta elämäntilanne ja yleinen asetelma sotii hommaa vastaan. En voi tehdä mitään, vaikka palan halusta.

      • Anonyymi

        Kukaan ei tehdä mitään


    • Anonyymi

      Mun miesmaku on sairas.

    • Anonyymi

      Sinä et ole sopiva kenellekkään.

    • Anonyymi

      Hän kiinnostunut useista kumppaneista, minä vain yhdestä.

    • Anonyymi

      Hän on mun vastakohta. Kaikki mun viestit aina poistetaan. 😔

    • Anonyymi

      Ajattelee vain itseään.

    • Anonyymi

      En perustele öitä.

    • Anonyymi

      Joka paikan höylä eikä viihtynyt luonnassa, ei yhtään.

    • Anonyymi

      Hän on vasta täyttänyt 30, niin puoleensavetävä, että kuolisin hänen kanssaan pelkästä ihastuksesta.

      Myisin sieluni hänen vuokseen.
      En varmaan kestäisi hengissä montaa päivää sellaisen naisen rinnalla.....

      Miksi en voi saada häntä? No ei se mahdotonta ole.
      Mutta en uskalla yrittää, koska onnistuminen johtaisi todennäköisesti sekoamiseen tai kuolemaani - epäonnistumisen seuraus taas olisi todennäköisesti sekoaminen tai kuolema :).

    • Anonyymi

      Hän ei rakasta minua.

    • Anonyymi

      Jos ei kunnolla tunne, niin ei tuohon voi sanoa oikein mitään.

    • Anonyymi

      Hän on pinnallinen ja pintaliitäjä sekä ilkeä.

    • Anonyymi

      Minulle ei ole kukaan sopiva. Olen liian outo ja erikoinen. Vähän semmoinen hajallinen persoona, mahdoton ymmärtää. Enkä halua yrittää mitään kun en osaa ja ymmärrä. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Mulla tuntuu samalta. Aina tulen väärin ymmärretyksi. Jäädyn usein tiukassa paikassa sanallisesti ja hiiviskelen varjoissa omissa ajatuksissa. Tämän hetkisessä arjessa pitää olla jatkuvasti hereillä ja läsnä sekä suorittaa, niin en jaksa paljoakaan muita näkemisiä. Viihdyn hyvin yksin. Puuhailen omia projektejani kotosalla tai käyn yksin elokuvissa jne. Silloin kun saan olla yksin niin nautin siitä suuresti. Tulevan kumppanin pitäisi muka sitten osata myötäillä tai edes ymmärtää tälläistä mielenmaisemaa.. Äh vaikeaa. sivusta


    • Anonyymi

      Hän ei halua minua. Eli ei ymmärrä, arvosta, kunnioita. No, otan opikseni. Koen että kuitenkin ymmärrän, arvostan ja kunnioitan häntä. Elämä on uuden oppimista!

    • Anonyymi

      Pidän avoimista kohteliaista miehistä ja jotka tietää mitä haluaa ja siten myös tekee, sanoo ja toimii. Eikä pelimiehiä missään nimessä!!! Ai niin ja tietysti molemminpuolinen tunne on tärkeää myös tietenkin, niin eiköhän se kuulu myös tuohon luettelooni. Siinähän sitä on syytä tarpeeksi jo miksi ei.

      • Anonyymi

        Pelimies juurikin on sellainen mies kuin kuvasit. Sinä hömelö luulet että "pelimies" tarkoittaisi epäreilua, epärehellistä, kavalaa, lieroa, valehtelevaa pskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimies juurikin on sellainen mies kuin kuvasit. Sinä hömelö luulet että "pelimies" tarkoittaisi epäreilua, epärehellistä, kavalaa, lieroa, valehtelevaa pskaa.

        Pelimies on juurikinsellainen kuin sinä kuvailit.

        Hän on kohtelias, kaikkien kaveri, mutta epärehellinen ja pyörittää monta naista samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimies on juurikinsellainen kuin sinä kuvailit.

        Hän on kohtelias, kaikkien kaveri, mutta epärehellinen ja pyörittää monta naista samaan aikaan.

        Kiitos vaan tästä luonnehdinnasta. En tiedä missä maailmassa elät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tästä luonnehdinnasta. En tiedä missä maailmassa elät.

        Koetko sinä aivan aikuisten oikeasti, että tämä itsestään kertoileva mies kirjoittelee esim sinusta täällä? Mkay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tästä luonnehdinnasta. En tiedä missä maailmassa elät.

        Todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tästä luonnehdinnasta. En tiedä missä maailmassa elät.

        Todellisuudessa.


    • Anonyymi

      Voisin uskoa että on, mutta ei täälläkään koskaan kukaan nainen kirjoita sellaisia herkkiä kaipausviestejä ja ajatuksia. Tarkoitan että en vaan ole todistanut sellaisen naisen olemassaoloa, joka haluaisi rakastaa tavalla jota kaipaan. Mutta ehkä johtuu siitä kun täällä saa osakseen usein ilkeyttä jos kirjoittaa liian hempeitä, niin kivat on sitten hiljaa.

    • Anonyymi

      En tiedä mistään mitään. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        En minäkään. Mennään nukkumaan. Öitä /sivusta


    • Anonyymi

      Koska hänellä on kauniit pitkät vaaleat hiukset, minua nuorempi, suloiset kasvot, hänellä on lempeä katse, hän on syvällinen ja rauhallinen, tunnen rauhaa hänen lähellään. Hän on täydellinen ja sopiva minulle.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.

        Miksi ei kuulosta hyvältä???Jos joku noin kuvailisi minua niin olisin enem män kuin tyytyväinen.
        t.yks ruma


      • Anonyymi

        Komea minua vanhempi mies. Viisaat silmät ja tarkka katse. Ihailen häntä. Samalla olen niiin rakastunut. Hänen lähellään on rauhallinen ja hyvä olla, vaikka haluankin häntä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.

        Miksi keskityt enemmän kirjoitusvirheisiin kuin itse sisältöön, sillä moni harhauttaa juurikin noilla pienillä virheillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keskityt enemmän kirjoitusvirheisiin kuin itse sisältöön, sillä moni harhauttaa juurikin noilla pienillä virheillä.

        Jopa sinulla on kovan luokan analyysit tulilla trollimiehen houreista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei kuulosta hyvältä???Jos joku noin kuvailisi minua niin olisin enem män kuin tyytyväinen.
        t.yks ruma

        Niinpä se on naisena esiintyvä gubbe huomattu, että yrität arvottaa naisia tämän speksin mukaan surullisissa näytelmissäsi


    • Anonyymi

      Kiitos ei. Rahastakoon jotakuta toista.
      ts. luonne

    • Anonyymi

      Jaa niin kuka ja kenelle on joko narsisti tai lastenhyväksikäyttäjä eikä mielestäni parisuhteeseenkaan kuulu hyväksikäyttö mutta siitä jopa joku saa omat kiksinsä et kuka sopii yhteen kenenkin kanssa itse tulen toimeen toki kenen kanssa tahansa mu iha kuka tahansa taas ei tule toimeen kanssani oman ikästen mielestä en ole riittävän vakavasti elämään suhtautuva joidenkin mielestä en ole riittävän rikas joidenkin mielestä olen liian vanha joidenkin mielestä liian nuori toisten mielestä en pidä riittävästi huolta ulkonäöstäni joidenkin mielestä en ole tarpeeksi komea ja vikoja mussa on varmaan enemmän kun laki sallis jos pystys niihin puuttuun mu si taas meil ois jopa kansanedustajatkin istumas tiilenpäitä laskees

    • Anonyymi

      Siis se etteikö olisi voinut sopia oli vain sen hetken tilanne. Viimeisin juttu kiinni siitä, että ihminen ei sanonut mitään.

    • Anonyymi

      koska nyt hänet täytyy "paloitella ja syöttää muille", mieshehku :) laitetaan elämä paskaksi ja katsotaan ettei saa hyötyä ja katso ihmiset mistä ei pidä ja syötetään heille. ottakoot paskan elämän jotta muut saa hyvää :)

      • Anonyymi

        Psykopaatti näköjää paikal!!!kiva elämä ja tulevaisuus sul.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatti näköjää paikal!!!kiva elämä ja tulevaisuus sul.

        Sepä se, mutta jos ja kun värittelet hämäriä tämän hymiöhemmon jutusteluista et heitä itse kauemmaksi ko diagnoosista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, mutta jos ja kun värittelet hämäriä tämän hymiöhemmon jutusteluista et heitä itse kauemmaksi ko diagnoosista

        Narsisteilla nimittäin hajoaa ns maailman ymmärrys tuhansiin psykoottisuus sepäleisiin ku ei enää hallitse peliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteilla nimittäin hajoaa ns maailman ymmärrys tuhansiin psykoottisuus sepäleisiin ku ei enää hallitse peliä

        Niin nähty näytelmä paviaanien ja yksäreiden kohdalla


    • Anonyymi

      Koska hän ei rakasta minua.

      • Anonyymi

        Huumeita käyttänee edelleen


      • Anonyymi

        Minäpä kysyn tätä häneltä ja jos näin on, niin en voi kuin ihmetellä taas, miksei kukaan ohjannut hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttänee edelleen

        Sinäkö et käytä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttänee edelleen

        Kiva kun poistuu viestit. Kuvat on sentään olemassa. Ihan tiedoksi sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun poistuu viestit. Kuvat on sentään olemassa. Ihan tiedoksi sinne.

        Jatkan. Nopeasti poistettiin eka viesti tästä, missä kysyin tuon kysymyksiä, että sinäkö et. Todella livakkaasti lähti, mutta vastausta saa odottaa ja sehän kertoo vain yhdestä asiasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Nopeasti poistettiin eka viesti tästä, missä kysyin tuon kysymyksiä, että sinäkö et. Todella livakkaasti lähti, mutta vastausta saa odottaa ja sehän kertoo vain yhdestä asiasta :)

        Ja aloitukseni hänelle poistettiin myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttänee edelleen

        Mistähän mahdoitkaan tietää, ketä tarkoitin XD tää on helpompi kylläkin näin, taas yksi virhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttänee edelleen

        Tuntuu et pulveripaavoilla tuntuu olevan vakaa käsitys muiden tottumuksista, harmi jos ja kun ei vastaa kuvaelmia


    • Anonyymi

      Polle:
      Motivaatio menneestä: Sauvojen 4; Menestys perhe-elämässä mutta sen särkyminen, ei taloa tai avioparia kuitenkaan
      Pahuusaste: Lanttie 9 Ylellisyys menestys mutta virheen myötä menetys
      Tulevaisuus: Piina: sisäiset kärsimykset mutta saat hakea apua vaikka et sitä mielestäsi ansaitse

    • Anonyymi

      Susanna ( tummahiuksinen, vanhempi)
      Motivaatio menneeseen: Kuu Mysteeri totuuden kätkentä ja ihmisten huiputus, ihmisten petollisuus
      Pahuusaste: Lanttien 4: Turvallisuus: Menetyksen pelossa on vaarana on ahneus, kateus ja kitsaus, asiat ei pysy turvassa mikä estää sinua pääsemästä eteen päin
      Tulevaisuus: Ylipapitar: Intuitio luota vaistoihin ja lykää suunnitelmia kunnes esteet väistyvät. ( minusta surullista että juuri sinulle tämä kortti halutaan, ei sitä varmaan pois saa ikävä kyllä)

    • Anonyymi

      Koska häntä ei kiinnosta minä, meidän elämä tai siinä eläminen. Häntä kiinnostaa olla osana sitä suunnitelmaa, olla hyvä kaveri ja tuottaa kodillamme ja elämällämme hyvää muille. Hän ajattelee että uskollisuus perheelle merkitsee erikoisesti lapsuuden perhettä sukua ja varmistaa että ollaan osana jotain porukkaa, hän ei ymmärrä ajatella ihmisiä yksilöinä, perhe-elämää tai rakkautta, hän ei tunteiltaan näe elämää ja pitää sitä syntisenä ja itsekkäänä. Hän ei ymmärrä että niin pitää elää ensin me, koti ja työt, sitten muut, hän ei usko ihmisten petollisuuteen tai ihmisten särkymiseen tai rakkauden kuolemaan, todellisuuden voimaan elämässä, ei tasa-arvoon tai ihmisten omaan tahtoon.

    • Anonyymi

      Koska hän ajattelee että se on normaalia ja kaikille kuuluvaa, tuntea vihaa, angstia ja on normaalia että osa päivästä lahjoitetaan pois, ettei tarvitse suunnitella tai olla liikaa tykästyneitä mihinkään, että kaikkeen voitaisiin suostua ja elää vain. Tämä on itselle liian raskasta, elämää kuluttavaa ja toivoa ja rakkautta tappavaa. Miksi pitää tuntea sitä inhottavaa tunnetta?

    • Anonyymi

      Tykästyin itseäni paljon nuorempaan mieheen. Onko ikäeroa kuitenkin liikaa?

      • Anonyymi

        Kiitos kukkasesta kulta


      • Anonyymi

        Jos on yli kuusi vuotta joudut pukemaan puumahaalarin ja hihamerkin trollimies


    • Anonyymi

      Koska en usko hänen olevan tosissaan.

    • Anonyymi

      I don't like mean & devious people.

    • Anonyymi

      Only your own problem

    • Anonyymi

      Varattu. Muuten olisi todella sopiva.

      • Anonyymi

        Aina tämä sama


    • Anonyymi

      Muuten sopisi kyllä, mutta on naimisissa.

      • Anonyymi

        Harmittaako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako

        Toki. Siksi täälläkin aiheesta vastailen. Tämän lähemmäs ei pääse. 🥳


      • Anonyymi

        Jepjep. Ota selvää äläkä arvaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako

        Ilman muuta onhan tio mies jotain naimisissa olevas naista esittänyt katkerissa performansseissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepjep. Ota selvää äläkä arvaile.

        Tuskin tämä trollaava mies sinänsä niinku arvailee yhtään mitään


      • Anonyymi

        Miks te vtussa kaipaatte varattuja,en voi ymmärtää


    • Anonyymi

      Erektio heikko. Lähes impotentti.
      En halunnut olla tyhjennyspussi.
      En saanut juuri mitään.
      0-3 min, 3 työntöä.
      Noup.

      • Anonyymi

        Kuvaat mies itseäsi aika inhorealistisesti


    • Anonyymi

      Meinasin vastata tähän, mutta kuten monella muullakin vastanneella syyni ja selitykseni on hyvin negatiivinen. Mikä pistää miettimään onko edes aihetta ikävään.

      • Anonyymi

        Sama. Täällä molemmar jo 50 v.. Jäi kiinni pettämisestä, ei sitoudu, ei rauhoitu. Surullista on ikävä, mutta ei niitä pahoinpitelyjä eikä sitä valehtelua vaan sitä yhdessä touhuamista laidasta laitaan. Se ei hänelle riittänyt vaan etsikin seuraa nettipalveluista ja viikottain on ollut toinen nainen. Ja kun sitä kysyy, hermostui ja uhkasi jättää. Sairasta - siksi - päätin, sanopa vielä kerran - ja se tuli - lähdin ennen pahoin pitelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Täällä molemmar jo 50 v.. Jäi kiinni pettämisestä, ei sitoudu, ei rauhoitu. Surullista on ikävä, mutta ei niitä pahoinpitelyjä eikä sitä valehtelua vaan sitä yhdessä touhuamista laidasta laitaan. Se ei hänelle riittänyt vaan etsikin seuraa nettipalveluista ja viikottain on ollut toinen nainen. Ja kun sitä kysyy, hermostui ja uhkasi jättää. Sairasta - siksi - päätin, sanopa vielä kerran - ja se tuli - lähdin ennen pahoin pitelyä.

        Kyllä on niin riipaisevia satujen setä nämä elämänmakuiset tarinallisuutesi, etkö ole edes naisille käsirysyssä pärjännyt?


    • Anonyymi

      Håmåhan se oli.

    • Anonyymi

      Ån edelleen.

    • Anonyymi

      En halua että hän jättää perhettään tai muuten sotkee asioitaan.

      • Anonyymi

        Ei oo mitään sotkemista. Asiat voi sopia sivistyneesti kuten minä. Eli milloin tavataan?


      • Anonyymi

        Tosi kauniisti ajateltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mitään sotkemista. Asiat voi sopia sivistyneesti kuten minä. Eli milloin tavataan?

        Riippuu varmaan siitäkin että kuka olet ja kenet meinaat tavata?


    • Hän ei ole todellinen.

    • Anonyymi

      Varattu

    • Anonyymi

      Kyse ei ole oikean henkilön löytämisestä. Ihmiset eivät ole minulle oikeita. Oikealta tuntuvakaan ei ajan mittaan enää sovi isompaan kuvaan. Ainoa vastaus on olla oikea henkilö itse. Silloin kaiken täytyy toimia yhteen hyvällä tavalla. Olen itse ollut aina väärä enkä tiedä mitä pitäisi tehdä näiden kanssa jotka tuntuvat haluavan sovittautua muottiin josta minulla ei ole hajuakaan..

    • Anonyymi

      Väärän värinen.

    • Anonyymi

      Liian rationaalista, sitä tapaa vääriä ihmisiä ja sitten tukahduttaa tuntemuksensa oikean tapaamisen jälkeen kostoksi huonoista kokemuksistaan. Varmaan myös tavallaan vihainen siitä ettei suvainnut ilmaantua ajoissa, ja nämä aiemmat ehtivät tehdä korjaamattomia vahinkoja mitä tulee itseeni.

      • Anonyymi

        Kuulostaa rikotun huoran päiväkirjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa rikotun huoran päiväkirjalta.

        Kuulostaa itseensä hajonneen miehen horinalta, tunnistatko tuhkamuna myös itsesi?


    • Anonyymi

      Hän on sopiva siinä missä lähes kuka tahansa. Kun ymmärtää että tässä maailmassa ei ole mitään todella hyvää tai huonoa absoluuttisessa mielessä, voi keskittää huomion tasapainottamaan kaiken sopivalla tavalla sen sijaan, että kaipaisi jotain ja hylkää loput. Onnellinen ihminen tekee kuten terve ihminen ravintonsa suhteen , eli nauttii tasapainoisesti kaikkea mitä universumi katsoo parhaaksi tarjota.

    • Anonyymi

      Hän ei ole tosiaan täysin sopiva, eli täytä kaikkia asettamiani vaatimuksia vakavasti otettavalle mutta siitä huolimatta olen alkanut pitää häntä, no vaikeastikin ohitettavana tapauksena. Vetoaa kai siten puoleeni joka tekee minusta itsestäni mallikelpoiseksi kovin hataran. En saata uskoa itsekään mihin suuntaan on minua onnistunut viemään, minua joka olen kuitenkin ollut lähestulkoon kunnollinen koko elämäni.

      • Anonyymi

        Miksi pitää ohittaa tällainen tapaus?


    • Anonyymi

      Fyrkat riitä sen kotkotuksiin!

    • Anonyymi

      Hän on epävakaa eikä hänen intressit esimerkiksi asumisesta ole yhteneväiset kanssani.

      • Anonyymi

        Epävakaa en ole, mutta asumisessa en hyväksy absoluuttista suhtautumistasi.


    • Anonyymi

      no sixi ku hänellä olla nii karvanen pärse !

    • Anonyymi

      Hän on juuri sopiva, aivan täydellinen minulle. Harmi vaan, kun on niin saavuttamaton.

    • Anonyymi

      Liian nuori. Melkein voisin olla hänen äiti.

      • Anonyymi

        Vaihda äippä vaippa!


    • Anonyymi

      Koska miehet ovat arvaamattomia ja lopulta kuitenkin väkivaltaisia.

      • Anonyymi

        Ei kaikki. Olen kokenut ja nähnyt ihan liikaa väkivaltaa ihan tarpeeksi omalta osaltani. Olen todistanut myös hyvin raakaa perheväkivaltaa varhaisnuoruudessa ja en ikinä voisi satuttaa naista, tai ylipäätään ketään ihmistä josta välitän. En ikinä. Menen vaikka luodin eteen rakastamani ihmisen puolesta ja näin olen myös tehnyt.


    • Anonyymi

      Siksi koska hän ei tunne samoin mua kohtaan kuin minä häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        Mitä eroja niissä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroja niissä on?

        No minä tykkään hänestä romanttisessa mielessä, hän pitää vain normaalilla tavalla minusta.


    • Anonyymi

      Pervo

    • Anonyymi

      Ei ole muuta syytä, kuin se, ettei hän kuitenkaan tykkää musta. Viimeisin kohtaaminen hänen kanssaan, viesti vahvasti siihen suuntaan.
      Siksi olen poissa.

    • Anonyymi

      Taitaa pelätä minua/naisia liikaa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe