Petturipersujen täydellinen romahdus

Anonyymi-ap

Petturipersujen romahdus on käynnistynyt. No mitäs pettivät ja halveksivat tavis kansaa ja köyhiä. (( PETOSJYTKY ))

38

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta vain Ylöjärvellä...

• Anonyymi

Vornanen on hidas vetäjä verrattuna Lucky lukeen. Vornanen osaa vaan tyriä ja vetää . .kä. . .

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjottamani juttu pitää, niin kuin aina. "Persut lentää hallituksesta kuin leppäkeihäs." Ja syystä, vaikkakin siitä ei seuraa mitään hyvää kansakunnalle nimeltä Suomi.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18304632/perspaskat-romahtavat#comment-126779110

Köyhiltä leikkaavat petospersut sais kuunnella tän oikeen ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhiltä leikkaavat petospersut sais kuunnella tän oikeen ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.

Tehkää kuten minä, ja äänestäkää Vasemmistoliittoa protestiksi petturipersuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno biisi !! Kannattaa kuunnella oikein ajatuksella.. on ne petospersut suolesta. Pettivät omat. Pettivät oman maansa köyhät.. .

• Anonyymi

"Päätetään itse". Eli päätetään itse että EI äänestetä enään petturipersuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KANSA KOSTI PETTURIPERSUILLE !! Ja se on hyvä! Ihanaa kun petturipersut romahtivat, mahtavaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntaedustaja Jari Niemi sentään tajus jättää petturipersut ja vaihto leiriä..

• Anonyymi

Rydmanin on aika erota. Ja hallituksen on aika kaatua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rydmanin on aika erota. Ja hallituksen on aika kaatua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno biisi, sanat 10+. Petturipurra vois leikata ranteensa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan ikuisesti kun petturipurra sanoi TV haastattelussa näin : " Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy! ". Näin tämä kiero rotta sanoi. Sai tuon lausunnon takia paljon ääniä ja pääsi hallitukseen. Pääsi hallitukseen ja PETTI IHAN HETI ! ja juu, Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää kuten minä, ja äänestäkää Vasemmistoliittoa protestiksi petturipersuille.

Jep. Petturipersuja en enään äänestä koskaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni kuntatason päättäjä on jo loikannut pois petturipersuista.. Nyt viimeksi Tampereen valtuustosta. ( ja tämä on hyvä ja oikein ! ) Huijaripurra kurjistaa ja tuhoaa suomen. ja kehtaa vielä ivata ja pilkata pettämiään äänestäjiä ja kansalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, taas suli petturipersuilta pois - 0,6%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule duunarina 40 v työelämän pyörteissä mitä muutakaan äänestäisi, palkkatulot ei riitä kokoomukseen, persut on niin oikealla kiusavaavat takinkääneetyään köyhiä ja pakolaisia, kristityt vasta kamalaa sakkia niin rahan perässä ovatkin ja kepu pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni kuntatason päättäjä on jo loikannut pois petturipersuista.. Nyt viimeksi Tampereen valtuustosta. ( ja tämä on hyvä ja oikein ! ) Huijaripurra kurjistaa ja tuhoaa suomen. ja kehtaa vielä ivata ja pilkata pettämiään äänestäjiä ja kansalaisia.

Ja Wallin maahanmuuttajakdi Portugalin ongelmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kukaan oo niin tyhmä että sitä mykkää maski-savioo enään äänestää. Petosjytky.

• Anonyymi

Petturipersut on helvetin yksinkertaisia kokkareiden ja EK, n sätkynukkeja.. Ja Pettureita.

• Anonyymi

Nyt se saksikäsipetturi saa saksia sen petturipersujen romahtaneen kannatuksen roskakoriin !

• Anonyymi

Puupää Vornanen ampui petturipersujen romahduksen lähtölaskennan : o)

• Anonyymi

Petospersut kääntyivät kansaa vastaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauankohan se kaheli savio aikoo pitää sitä maskia siellä eduskunnassa.. ( Ainoana yhä vaan pitää maskia eduskuntalähetyksissä TV, ssä ! ) #Petosjytky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauankohan se kaheli savio aikoo pitää sitä maskia siellä eduskunnassa.. ( Ainoana yhä vaan pitää maskia eduskuntalähetyksissä TV, ssä ! ) #Petosjytky.

Maskisavio putoaa ensikaudella eduskunnasta. Varma tieto ! #Petosjytky.

• Anonyymi

Se on maski addikti. No tuskin se istuu ensi kaudella enään eduskunnassa. Petosjytkyttäjät romahtavat.

• Anonyymi

Petturipersujen kannatus painuu nollaan, ihanaa ja todella oikein ja mahtavaa !

• Anonyymi

Kokoomuslaista talouspolitiikkaa hallitus tekee.

• Anonyymi

Ja valtiovarainministerinä petturipersu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valtiovarainministerinä petturipersu..

Saksikäsipaskiainen EK,n ostama kätyri ja juoksutyttö. on meillä paska hallitus jumalauta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksikäsipaskiainen EK,n ostama kätyri ja juoksutyttö. on meillä paska hallitus jumalauta !

Paskin meille duunareille tuollainen narrisakki.

• Anonyymi

Työmiestä höynäytettiin kunnolla.

• Anonyymi

Juu, näin kävi. Ja ens vaaleissa se ikimaski-savio putoo pois..

• Anonyymi

Saksikäsipetturi saksii kannatustaan ja itseään...

• Anonyymi

Kuntavaalit tulossa muistametaan mitä Persut ja Kokkareet teki!

• Anonyymi

Vltion rahat loppu, onhan se selvä vähemmänkin laskentoa oppineena kun kaikkien sote johtajien määrää nostettiin ja heidän palkkojensa nostot ja sen lisäksi palkkot ja muut edut . kulkeminen , puhelin ja ravintoedut
      hussi tarjosi valtavat bonukset johtajille ja samalla pistetään väkeä ulos
      samoin esimiehien kohdalla palkat nostettiin
      eli hallinnon kulut nousivat valtavia summia
      KUN AINA ON PUHUTTU ETTÄ JULKISEN PUOLEN PALLKAKUSTANNUSTEN MÄÄRÄSTÄ.....niin miten voi olla yllätys tilanteesta
      eli soten toiminnan alkaminen laski palvelutasoa , saatavuutta, ihmisten tyytymättämyys sekä työntekijöiden että asiakkaiden kannalta lisääntynyt ja usko tulevaisuuden hoitotasoon vähemmän kuin vuosiin
      ja aiheutti valtavat kustannuspaineet sekä valtiolle ja asiakkaiden maksamat palvelumaksut nousseet samalla kun vähävaraisten kustannukset muissakin asioiden ja palveluiden kohdallla

joka syksy eduskunnan väki nostaa palkkansa ja kokouspalkkiot nousee, matkakustannukset hirveät monella kansanedustajalla
      palkataan lisää avustajia korkeilla palkoilla
      monet entiset eleevät sopeutusrahoilla vailla omantunnontuskia ja työssäkäymisen velvoitetta
      suomi maksaa edelleen eu touhuista valtavasti kun palkat siellä n. 30 000 per kk per pää ja sen lisäksi kaikki tuet esimerkiksi ukrainaan
      samoin matujen elättäminen miljadrien luokkaaa vuosittain
      nyt alkoi nato kulut viemään suomen varoja kun pitää olla esimerkillisen vierasvarainen

otetaan taas köyhiltä ha vammasilta sekä vanhuksilta joiden hoito itä euroopan tasolla eli heitteillä , sääliksi käy heitä jotka raskaat työvuodet takana ja tässä suomalaisten vanhusten arvostus näkyy vertaa matut ja hyvinvointi ja avunanto aulius

politiikot, valtion firmojen johtajat, elelevät reteesti suuruuden hulluilla palkoilla, palkkioilla ja muilla eduillaan ja verotuksen ollessa minimissä vaikka kaikki tietävät velan ja niiden korkojen mahdottomaksi kertyneet summat eli ollemme kusessa kuin kreikka silloin kuin sinne annettiin rahaa " lainaksi"

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3384
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2545
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      367
      2477
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1710
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1385
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      966
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      915
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      742
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      694
    Aihe