Petturipersujen romahdus on käynnistynyt. No mitäs pettivät ja halveksivat tavis kansaa ja köyhiä. (( PETOSJYTKY ))
Petturipersujen täydellinen romahdus
38
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta vain Ylöjärvellä...
- Anonyymi
Vornanen on hidas vetäjä verrattuna Lucky lukeen. Vornanen osaa vaan tyriä ja vetää . .kä. . .
- Anonyymi
Kirjottamani juttu pitää, niin kuin aina. "Persut lentää hallituksesta kuin leppäkeihäs." Ja syystä, vaikkakin siitä ei seuraa mitään hyvää kansakunnalle nimeltä Suomi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18304632/perspaskat-romahtavat#comment-126779110 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjottamani juttu pitää, niin kuin aina. "Persut lentää hallituksesta kuin leppäkeihäs." Ja syystä, vaikkakin siitä ei seuraa mitään hyvää kansakunnalle nimeltä Suomi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18304632/perspaskat-romahtavat#comment-126779110Köyhiltä leikkaavat petospersut sais kuunnella tän oikeen ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä leikkaavat petospersut sais kuunnella tän oikeen ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
Tehkää kuten minä, ja äänestäkää Vasemmistoliittoa protestiksi petturipersuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä leikkaavat petospersut sais kuunnella tän oikeen ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
Hieno biisi !! Kannattaa kuunnella oikein ajatuksella.. on ne petospersut suolesta. Pettivät omat. Pettivät oman maansa köyhät.. .
- Anonyymi
"Päätetään itse". Eli päätetään itse että EI äänestetä enään petturipersuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KOSTI PETTURIPERSUILLE !! Ja se on hyvä! Ihanaa kun petturipersut romahtivat, mahtavaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntaedustaja Jari Niemi sentään tajus jättää petturipersut ja vaihto leiriä..
- Anonyymi
Rydmanin on aika erota. Ja hallituksen on aika kaatua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rydmanin on aika erota. Ja hallituksen on aika kaatua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno biisi, sanat 10+. Petturipurra vois leikata ranteensa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan ikuisesti kun petturipurra sanoi TV haastattelussa näin : " Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy! ". Näin tämä kiero rotta sanoi. Sai tuon lausunnon takia paljon ääniä ja pääsi hallitukseen. Pääsi hallitukseen ja PETTI IHAN HETI ! ja juu, Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää kuten minä, ja äänestäkää Vasemmistoliittoa protestiksi petturipersuille.
Jep. Petturipersuja en enään äänestä koskaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kuntatason päättäjä on jo loikannut pois petturipersuista.. Nyt viimeksi Tampereen valtuustosta. ( ja tämä on hyvä ja oikein ! ) Huijaripurra kurjistaa ja tuhoaa suomen. ja kehtaa vielä ivata ja pilkata pettämiään äänestäjiä ja kansalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, taas suli petturipersuilta pois - 0,6%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule duunarina 40 v työelämän pyörteissä mitä muutakaan äänestäisi, palkkatulot ei riitä kokoomukseen, persut on niin oikealla kiusavaavat takinkääneetyään köyhiä ja pakolaisia, kristityt vasta kamalaa sakkia niin rahan perässä ovatkin ja kepu pettää aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kuntatason päättäjä on jo loikannut pois petturipersuista.. Nyt viimeksi Tampereen valtuustosta. ( ja tämä on hyvä ja oikein ! ) Huijaripurra kurjistaa ja tuhoaa suomen. ja kehtaa vielä ivata ja pilkata pettämiään äänestäjiä ja kansalaisia.
Ja Wallin maahanmuuttajakdi Portugalin ongelmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan oo niin tyhmä että sitä mykkää maski-savioo enään äänestää. Petosjytky.
- Anonyymi
Petturipersut on helvetin yksinkertaisia kokkareiden ja EK, n sätkynukkeja.. Ja Pettureita.
- Anonyymi
Nyt se saksikäsipetturi saa saksia sen petturipersujen romahtaneen kannatuksen roskakoriin !
- Anonyymi
Puupää Vornanen ampui petturipersujen romahduksen lähtölaskennan : o)
- Anonyymi
Petospersut kääntyivät kansaa vastaan.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan se kaheli savio aikoo pitää sitä maskia siellä eduskunnassa.. ( Ainoana yhä vaan pitää maskia eduskuntalähetyksissä TV, ssä ! ) #Petosjytky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan se kaheli savio aikoo pitää sitä maskia siellä eduskunnassa.. ( Ainoana yhä vaan pitää maskia eduskuntalähetyksissä TV, ssä ! ) #Petosjytky.
Maskisavio putoaa ensikaudella eduskunnasta. Varma tieto ! #Petosjytky.
- Anonyymi
Se on maski addikti. No tuskin se istuu ensi kaudella enään eduskunnassa. Petosjytkyttäjät romahtavat.
- Anonyymi
Petturipersujen kannatus painuu nollaan, ihanaa ja todella oikein ja mahtavaa !
- Anonyymi
Kokoomuslaista talouspolitiikkaa hallitus tekee.
- Anonyymi
Ja valtiovarainministerinä petturipersu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valtiovarainministerinä petturipersu..
Saksikäsipaskiainen EK,n ostama kätyri ja juoksutyttö. on meillä paska hallitus jumalauta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksikäsipaskiainen EK,n ostama kätyri ja juoksutyttö. on meillä paska hallitus jumalauta !
Paskin meille duunareille tuollainen narrisakki.
- Anonyymi
Työmiestä höynäytettiin kunnolla.
- Anonyymi
Juu, näin kävi. Ja ens vaaleissa se ikimaski-savio putoo pois..
- Anonyymi
Saksikäsipetturi saksii kannatustaan ja itseään...
- Anonyymi
Kuntavaalit tulossa muistametaan mitä Persut ja Kokkareet teki!
- Anonyymi
Vltion rahat loppu, onhan se selvä vähemmänkin laskentoa oppineena kun kaikkien sote johtajien määrää nostettiin ja heidän palkkojensa nostot ja sen lisäksi palkkot ja muut edut . kulkeminen , puhelin ja ravintoedut
hussi tarjosi valtavat bonukset johtajille ja samalla pistetään väkeä ulos
samoin esimiehien kohdalla palkat nostettiin
eli hallinnon kulut nousivat valtavia summia
KUN AINA ON PUHUTTU ETTÄ JULKISEN PUOLEN PALLKAKUSTANNUSTEN MÄÄRÄSTÄ.....niin miten voi olla yllätys tilanteesta
eli soten toiminnan alkaminen laski palvelutasoa , saatavuutta, ihmisten tyytymättämyys sekä työntekijöiden että asiakkaiden kannalta lisääntynyt ja usko tulevaisuuden hoitotasoon vähemmän kuin vuosiin
ja aiheutti valtavat kustannuspaineet sekä valtiolle ja asiakkaiden maksamat palvelumaksut nousseet samalla kun vähävaraisten kustannukset muissakin asioiden ja palveluiden kohdallla
joka syksy eduskunnan väki nostaa palkkansa ja kokouspalkkiot nousee, matkakustannukset hirveät monella kansanedustajalla
palkataan lisää avustajia korkeilla palkoilla
monet entiset eleevät sopeutusrahoilla vailla omantunnontuskia ja työssäkäymisen velvoitetta
suomi maksaa edelleen eu touhuista valtavasti kun palkat siellä n. 30 000 per kk per pää ja sen lisäksi kaikki tuet esimerkiksi ukrainaan
samoin matujen elättäminen miljadrien luokkaaa vuosittain
nyt alkoi nato kulut viemään suomen varoja kun pitää olla esimerkillisen vierasvarainen
otetaan taas köyhiltä ha vammasilta sekä vanhuksilta joiden hoito itä euroopan tasolla eli heitteillä , sääliksi käy heitä jotka raskaat työvuodet takana ja tässä suomalaisten vanhusten arvostus näkyy vertaa matut ja hyvinvointi ja avunanto aulius
politiikot, valtion firmojen johtajat, elelevät reteesti suuruuden hulluilla palkoilla, palkkioilla ja muilla eduillaan ja verotuksen ollessa minimissä vaikka kaikki tietävät velan ja niiden korkojen mahdottomaksi kertyneet summat eli ollemme kusessa kuin kreikka silloin kuin sinne annettiin rahaa " lainaksi"- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162545Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3672477Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811710- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74915
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694