Petetty kansa kyllästyi saksikäsisadistiin, ammuskelijaan ja muihin petturipersuihin. . . (( PETOSJYTKY ))
Gallup - Petturipersut romahtivat
50
949
Vastaukset
- Anonyymi
Punikilla on taas korkki narahtanut ja sen jälkeen on vielä astuttu sen päälle. 🤣
- Anonyymi
?? Väärin meni sun veikkaus. Olen äänestänyt PS, 90 luvulta asti.. Tämän petoksen jälkeen se on mun osalta ohi. Jatkossa en enään äänestä koskaan persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? Väärin meni sun veikkaus. Olen äänestänyt PS, 90 luvulta asti.. Tämän petoksen jälkeen se on mun osalta ohi. Jatkossa en enään äänestä koskaan persuja.
Älä punikki valehtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petturipersujen alamäki kiihtyy. Syöksy on syvä. Ne kirotut petturit todella ansaitsevat sen !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petturipersujen alamäki kiihtyy. Syöksy on syvä. Ne kirotut petturit todella ansaitsevat sen !!
Jep. Oikein sydäntä lämmittää petosjytkyttäjien romahdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä leikkaavien petturipersujen kannattas kuunnella tämä oikein ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Minä kävin jo ennakkoon äänestämässä Saramon Jussia VAS, protestiksi petturipersuille.. Ei enään ikinä petosjytkyttäjiä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapio rautavaara - rikas ja köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Minä kävin jo ennakkoon äänestämässä Saramon Jussia VAS, protestiksi petturipersuille.. Ei enään ikinä petosjytkyttäjiä !
Sinun ääni ei merkitse mitään. Punikit ei pääse valtaan enää. Sen sijaan oikeisto jyrää äärilaitaansa myöten ja se on erittäin hyvä asia. Joutuvat vasemmistoloisetkin töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saramoa 78, äänestin minäkin. ( VAS )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petetty kansa kosti petturipersuille !! Hyvä hyvä, ihanaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ääni ei merkitse mitään. Punikit ei pääse valtaan enää. Sen sijaan oikeisto jyrää äärilaitaansa myöten ja se on erittäin hyvä asia. Joutuvat vasemmistoloisetkin töihin.
Persut suli, romahtivat täysin, ihanaa !! Purran pettämä kansa Kosti petturipurralle !
- Anonyymi
Ääripersu puukotti 12v lasta Oulussa, Ja petturipurra syytti maahanmuuttajaa. Tekijä oli ääripersu sisulainen luuseri.. Ja sit alkoi petturipersujen selittely.. taas.. #rydman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huiaripersujen kannatus sulaa koko ajan. Ja ääripersut vaanii puukkojen kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saramoa 78, äänestin minäkin. ( VAS )
Toijalan pellet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostovoima on tyrehtynyt taviksilta. Petturipurra leikkasi kansan kurjuuteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätä petturihallitus nostaa montaa ALV veroa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläisten asumistuen leikkaus.. Ylitörkeätä. Ja säälittävän Häpeällistä ! PS on petturi. Juudas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä leikkaavien petturipersujen kannattas kuunnella tämä oikein ajatuksella ; Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
SaksikäsiJuudas leikkaa ja kurjistaa suomen tuhoon ja kurjuuteen.. PS tuhoaa kansan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Kuntatason päättäjistä moni on jo loikannut pois petturipersujen kelkasta. Nyt viimeksi Tampereen kunnanvaltuustossa. Purra petti oman maansa köyhät / Tavikset. Ja monet oman puolueensa tyypit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkonen nostaa Keskustaa. Ja petturipersut sulaa, Saksikäsihuijari saa leikata ittensä poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petturipersut jyrätään niin kuin ne raakut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HIENO KAPPALE !! sopii petturipersujen kans kuunnella.. köyhien pettäjät.. äänten huijaajat.. #Ylimitoitetut leikkaukset. Ja purra sanoi : köyhiltä EI leikata. . . .
- Anonyymi
Juoppo pyssy-vornanen pressax.. ((PETOSJYTKY ))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puupääpersuli ano sai 3 rikos syytettä. Ano uskoo tasaiseenmaahan ( että maapalloa ei ole vaan maa on litteä) no ei yllätä persulilta. ja saksikäsipetturille sakset otsaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos olet erimieltä petturipersun kans, olet "kommunisti" :o) No, petturipersut on koomista sakkia. Ja pettureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas oli petturipersujen kannatus laskenut, kansan silmät alkavat Onneksi avautua. Hyvä juttu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petturipersut heittivät Pekka Katajan pois PS puolueesta.. Petturipurra ei siedä mitään kritiikkiä ja arvostelua, vain ne möytäilijät ja "joo joo joo miehet" saavat jäädä mielistelemään. No, PS on täys floppi ja porukka pettureita. Ja kannatus senkun sukeltaa.. Hyvä niin.
- Anonyymi
Ensimmäinen petturipersu sai kilarit. Nam nam.
- Anonyymi
"Petturipurra : "Köyhiltä ei leikata" ja sit heti leikkaa köyhiltä.. Se saat##¤ Kus#¤#. Petturi.
- Anonyymi
Ei persut pahoja ole,ne vaan ajattelee kansan parasta ja kansanosa joka ei sitä ymmärrä pitää kaikkia puolueita aina pettureina jos sossunluukku ei heilahdakkaan entiseen tapaan ja pitäisi alkaa elämään omalla työllään eikä aina olla toisten lompsalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut pahoja ole,ne vaan ajattelee kansan parasta ja kansanosa joka ei sitä ymmärrä pitää kaikkia puolueita aina pettureina jos sossunluukku ei heilahdakkaan entiseen tapaan ja pitäisi alkaa elämään omalla työllään eikä aina olla toisten lompsalla.
Kyllä nuo leikkaukset itsekevät moneen joka tekee täyspäiväisesti töitä, mutta matalapalkka-alalla, mm. lähihoitajiin, kaupan työntekijöihin jne. Suomessa on n. 120 000 yksinhuoltajaperhettä ja niissä harvoin eletään leveästi. Jos se ainoa huoltaja sattuu olemaan matalapalkka-alalla, mitä ehdottaisit hänelle kun palkka ja tuet eivät enää riitä edes perustarpeisiin?
Monessa asiassa Suomi on kansainvälisesti verrattuna kärkikastia, mutta yksinhuoltajaperheiden lapsiperheköyhyyden suhteen meillä ei ole mitään ylpeilyn aihetta, tilanne on valmiiksi huono ja hallituksen leikkaukset vain pahentavat lisää.
Suomessa on kovin vähän lapsia ja nuoria ja heillä jo nyt paljon pahoinvointia., soisi että edes heistä pidettäisiin huolta. Nykyinen hallitus on kurjistamassa lasten ja nuorten elämää vain lisää, minkä seuraukset näkyvät vielä vuosikymmenienkin päästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo leikkaukset itsekevät moneen joka tekee täyspäiväisesti töitä, mutta matalapalkka-alalla, mm. lähihoitajiin, kaupan työntekijöihin jne. Suomessa on n. 120 000 yksinhuoltajaperhettä ja niissä harvoin eletään leveästi. Jos se ainoa huoltaja sattuu olemaan matalapalkka-alalla, mitä ehdottaisit hänelle kun palkka ja tuet eivät enää riitä edes perustarpeisiin?
Monessa asiassa Suomi on kansainvälisesti verrattuna kärkikastia, mutta yksinhuoltajaperheiden lapsiperheköyhyyden suhteen meillä ei ole mitään ylpeilyn aihetta, tilanne on valmiiksi huono ja hallituksen leikkaukset vain pahentavat lisää.
Suomessa on kovin vähän lapsia ja nuoria ja heillä jo nyt paljon pahoinvointia., soisi että edes heistä pidettäisiin huolta. Nykyinen hallitus on kurjistamassa lasten ja nuorten elämää vain lisää, minkä seuraukset näkyvät vielä vuosikymmenienkin päästä.Tämän päivän vanhempien pitäisi kantaa vastuunsa. Ei voida vain elää tuilla. Pitää elää työllä, vaikka olisikin niukempaa. Pitäisi myös opettaa vässykät olemaan ylpeitä siitä, että kykenee elämään omillaan, vaikka kaikkea kivaa höpöhöpöä ei aina olisikaan.
- Anonyymi
Hitaimmat persut ei vieläkään tajua että purra EI PITÄNYT SANAANSA.. "köyhiltä ei leikata". Purra on valehteleva rotta.
- Anonyymi
Hyvä niin ja olen persu. Nyt Purra sinetöi idiotismin, kun kehotti ihmisiä menemään töihin. Alentavampaa käytöstä saa hakea.
- Anonyymi
Töihin jota ei ole. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin jota ei ole. .
Töitä on aina, pitää vain hakea. Ei myöskään pidä olla luuseri, häviäjä.
- Anonyymi
Eipä juuri elämäntapatyöttömille ja muille parasiiteille pahempaa voi sanoa, kuin menkää töihin. Se kuulostaa ihan kiroilulta kun on tottunut, että työssä kävijöiden tehtävä on elättää itsensä ja perheensä lisäksi myös heidät.
- Anonyymi
Juurikin näin selvästi sanoit. Millä sen parasiitit saisi tajuamaan että työllä tienaa rahaa ja sillä eletään , eikä manguta jos tuet pienenee eikä riitä vastaavaan elintasoon kuin silloin jos käy töissä.
- Anonyymi
Työtä ei ole.
- Anonyymi
On sitä. Pitää vain hakea.
- Anonyymi
Vihervasemmisto on ajanut Suomen tähän tilaan. Oikeisto yrittää pelastaa, mitä pelastettavissa on ja on selvää, että velaksi elämisen jälkeen tulee krapula, Olen todella tyytyväinen nykypolitiikkaan ja toivon sen jatkuvan kunnes Suomen talaous on palautettu kasvu-uralle.
- Anonyymi
Tämä NYT istuva mätä hallitus ottaa isosti lisää velkaa..
- Anonyymi
Metri-wille ja pikkutytöt yhteen sopii.
- Anonyymi
Ei onnistunut. Siellä se vaan on ministerinä.
- Anonyymi
Vasemmisto loi leikkaamistarpeen elämällä yli varojen. Nyt on rahat ja kulutusjuhlat vähän aikaa loppu. On pakko leikata. Äänestän ensi kerralla kokoomuksen sijaan Persuja, jotka tekevät ihan oikeita asioita.
- Anonyymi
MISSÄ
ovat
sdp-
Sanna marinin
lahjoittamat
7- miljardia ..................... ?
Ne on suomalaisten verorahaa ! - Anonyymi
"Köyhiltä ei leikata.." Ja sit leikataan niin Perkeleesti köyhiltä!! Juudas-purra on kyllä vuosisadan Petturi !
- Anonyymi
Kaikki inhoavat valehtelijoita eli persuja.
- Anonyymi
Eivät inhoa. Enemmän punikkeja ja feministejä inhotaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739