Olemme eläkeiässä oleva pari, joiden keskeinen seksi om jo loppunut.
Nyt masturboimme kunpikin tahoillamme. Nukumme eri huoneissa.
Minä, mies, olen hankkinut erilaisia välineitä, joilla saan itseni tyydytettyä. Vaimolla ei ole mitään välineitä. Tiedän hänen käyttävän toisinaan suihkua masturbointiin ja varmaan kättäkin sängyssä.
Nyt kysyn naisilta: onko jotain korrektia tapaa kysyä, että haluaisiko hän jokin välineen. Asiasta ei meillä ole puhuttu.
Haluaisin hänenkin saavan apua saatavilla olevista välineistä, koska niitä minullakin on.
Hän ei niitä pysty itse hankkimaan näkövammansa takia.
Asiallisia vastauksia, pyydän!
Itsetyydytsväline vaimolle?
50
3537
Vastaukset
- Anonyymi
Ota vain puheeksi. Tilanne ei ainakaan huonommaksi mene. Tuossa tilanteessa on vain voittajia keskustelun jälkeen.
Itse ostan vaimolleni usein seksivälineitä. Kaikkia ei ole käyttänyt, toisia käytetään yhdessä ja toisia hän käyttää yksin.
Osta seksilelun mukana naiselle jotain muutakin, niin ilahtuu vielä enemmän. Meillä toimii kukat ja korut seksilelujen kanssa.- Anonyymi
Pitää osata oikein kysyä mitä leluja tarttee. Minun mies ei pystynyt puhumaan ja seksi loppui kuin seinään. Kyllä nainen tarttee leluja. Voi kun olis minullakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää osata oikein kysyä mitä leluja tarttee. Minun mies ei pystynyt puhumaan ja seksi loppui kuin seinään. Kyllä nainen tarttee leluja. Voi kun olis minullakin
Pitäisi uskaltaa kysyä, mutta vaimon reagointia kysymykseen ei voi kuin arvailla!
Minulle lelut ovat tuoneet paljon tyydytystä, tänään viimeksi. Kyllä vaimokin tänään tyydytti itsensä suihkulla. Vaimo menee suihkuun usein kun lähden kauppaan tms.
Silloin voi aiheuttaa ääntäkin, kun on yksin. Joskus olen palannut sisälle pian, ja siellä vaimo oli täydessä hurmiossa suihkun kanssa.
Vaimolla haluja tuntuu rittävän iästään, 66 v, huolimatta. Ehkä suihku ja oma käsi hänelle riittävät?
Onneksi hän näkövammastaan huolimatta pystyy nauttimaan masturboinnista!
- Anonyymi
Jäin eläkkeelle asun yksin, voisin muuttaa teille. Panisin vaimoos päivittäin kunnolla. M 65v
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Sinä se olet oikein vitsiniekka, mistä ammennat nämä ihanat kommenttisi, onko suku vika.
- Anonyymi
Eiköhän vaimo kerro, jos tarvitsee jotain.
- Anonyymi
Hän on arka puhumaan näin intiimeistä asioista.
Haluaisin,että hänkin saisi nautintoa muutenkin kuin suihkun avulla.
Siksi aluperin kysyinkin lähinnä naisilta vastauksia!
- Anonyymi
Ei kai vaimosi niitä kaipaa, jos ei ole ottanut puheeksi.
Jatka sinä vaan välineittesi käyttöä ja nauti niistä ilman tunnontuskia!
Kyllä hän varmaan niitä pyytää hankkimaan, jos oikeasti tarvitsee. - Anonyymi
Jos edelleen olet sitä mieltä, että vaimosi tarvitsisi masturbointiinsa välineitä, niin hanki jotain!
Klitoriskiihotin ja / tai sauva voisivat olla sellaisia. Ja annat toisen tai molemmat sopivaksi katsomallasi hetkellä.
Miten reagoi, sen näet sitten! - Anonyymi
Naisten seksuaalinen funktio alkaa heikkenemään nopeasti pian täytettyään 30v, ja on käytännöllisesti päättynyt niillä main kun vaihdevuodet alkavat. Vaihdevuosien alusta menopaussiin voi kulua jopa 10v. Menopaussi on silloin kuin tippaakaan kuukausivuotoa ei ole ollut viimeisen 12kk aikana.
- Anonyymi
Hyvin vaimosi on pärjännyt. Älä kanna huolta. Ethän tiedä haluaisiko hän itse mitään muuta.
- Anonyymi
Olet varmaan oikeassa. Näyttää tuo nykyinen olevan riittävä vaimon tarpeisiin.
Jatketaan kunpikin tahoillamme omien tarpeiden mukaan!
- Anonyymi
Mistä aloittaja tietää mitä vaimo tekee?
- Anonyymi
Olen pesuhuoneen ovenraosta nähnyt useasti suihkuhommat ja joskus vaimo kertoi silloin tällöin käsin masturboinneistaan, vaikkei me yleensä noista asioista puhutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pesuhuoneen ovenraosta nähnyt useasti suihkuhommat ja joskus vaimo kertoi silloin tällöin käsin masturboinneistaan, vaikkei me yleensä noista asioista puhutakaan.
Jos tykkäät oven raosta katsella, menetät tämän mahdollisuuden, jos ostat muun välineen.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin 5-kymppisenä vielä nautin kovasti seksistä. Soolossa käytän usein klitoriskiihotinta (Satisfayer) ja sitten myös paria erilaista hieromasauvaa. Uskon että aloittajan vaimo voisi hieromasauvasta ilosta. Hanki sellainen joka on usb-ladattava niin ei tarvitse paristoja. Ja joka EI näytä kovin luonnolliselta penikseltä, vaan esim. delfiiniltä tai vaan sileän muodot. Esim. ihan Prismasta tai Cittarista löytyy tällaisia. Osta ja lataa vaimolle se valmiiksi ja tutki itse ensin miten toimii ja tehot vaihtuu ja opeta ne vaimolle jos ei näkövamman takia pysty lukemaan käyttöohjetta. Jossain myös se käynnistysnappi voi olla hyvin piilotettu.
- Anonyymi
Kiitos hyvistä vihjeistä ja asiallisesta suhtautumisesta! :)
Omissa välineissäni on USB-lataus ja tuo käynnistysnappi on monesti lähes piilossa!
- Anonyymi
Mitä nykyään kuuluu?
- Anonyymi
Kiitän mielenkiinnosta!
Tilanne on entisellään, ja varmaan saa jäädäkin.
Emme ole asiasta puhuneet ja olen tullut siihen päätelmään, että en
välineitä hänelle tarjoa, jos hän ei itse pyydä sellaisia hankkimaan.
En tiedä, pitäisikö hän loukkaavana tai muuten sopimattomana moisten
välineitten hankkimista.
Jatkamme toistaiseksi entiseen malliin silläkin rintamalla.
- Anonyymi
Ihan fiksu veto.
- Anonyymi
Oletko seurannut vieläkö vaimo on tyydyttänyt?
- Anonyymi
Kyllä hän näyttää jatkavan edelleen. Suihkussa olessaan pari kertaa viikossa.
Sängyssä tyydyttämistä en ole havainnoimassa, kun nukumme eri huoneissa.
Vaikka en enää seksiä vaimolta saakaan, olen tyytynyt tilanteeseen ja hoidan omat tarpeeni
itse. Vieraisiin en ole koskaan edes harkinnut lähteväni.
Ikääkin on jo sen verran, että näin jatketaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka en enää seksiä vaimolta saakaan, olen tyytynyt tilanteeseen ja hoidan omat tarpeeni
Ikääkin on jo sen verran, että näin jatketaan.Osta joku hierova vibra ja hiero itse sillä vaimoa, me ollaan niin tehty jo monta vuotta ja ihan toimivaa toimintaa on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta joku hierova vibra ja hiero itse sillä vaimoa, me ollaan niin tehty jo monta vuotta ja ihan toimivaa toimintaa on ollut.
Meillä ei ainakaan käy tuo yhdessä hierominen yms.
Vaimo ei minulta halua mitään tuon kaltaista eroottista lähestymistä.
Tilanne olisi ihan toisenlainen, jos saisin hänelle tehdä noita asioita.
Hänen rintoihinsa ja genitaalialueelle saa koskea vain hän itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ainakaan käy tuo yhdessä hierominen yms.
Vaimo ei minulta halua mitään tuon kaltaista eroottista lähestymistä.
Tilanne olisi ihan toisenlainen, jos saisin hänelle tehdä noita asioita.
Hänen rintoihinsa ja genitaalialueelle saa koskea vain hän itse.Harmi koska erotiikka ja seksi kuuluu parisuhteeseen oli sitten välineitä tai ei.
Itse tykkään katsella kun vaimo saa orgasmeja leluilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääkin on jo sen verran, että näin jatketaan.Ymmärsinkö oikein että vaimosi on kieltänyt sinulta seksin hänen kanssaan ja että hänen kanssaan ei voi käytännössä keskustella seksistä? Miksi? Ja ymmärsinkö oikein että olet vasta seksin loppumisen jälkeen siirtynyt omaan huoneeseen nukkumaan ja siellä hoitelet itsesi kun vaimosi hoitelee suihkussa itsensä?
Liittyykö vaimosi näkövamma tuohon seksittömyyteen jotenkin?
Jos noin on, niin satavarmasti hän sormettaa myös makuuhuoneessa, vessassa tms missä et häntä näe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että vaimosi on kieltänyt sinulta seksin hänen kanssaan ja että hänen kanssaan ei voi käytännössä keskustella seksistä? Miksi? Ja ymmärsinkö oikein että olet vasta seksin loppumisen jälkeen siirtynyt omaan huoneeseen nukkumaan ja siellä hoitelet itsesi kun vaimosi hoitelee suihkussa itsensä?
Liittyykö vaimosi näkövamma tuohon seksittömyyteen jotenkin?
Jos noin on, niin satavarmasti hän sormettaa myös makuuhuoneessa, vessassa tms missä et häntä näe.Seksin loppumiseen on seuraavanlainen syy, eikä se liity vaimon näkövammaan.
Kun olin 55 v ja vaimo vähän nuorempi, olimme taas tavanomaisessa tilanteessa seksissä.
Koska vaimo ei saanut yleensä orgasmia yhdynnässä, oli meillä tapana, että minä annoin hänelle suuseksiä, jolloin hän helposti sai orgasmin.
Kerran sitten kävi näin: olin taas auttanut hänet "maaliin" suullani, ja kun kullini oli vähän lerpahtanut, jolloin siirsin hänen kätensä kullilleni tarkoituksena että hän olisi elvyttänyt sen panokuntoon. Ikää oli sen verran, että näin voi käydä!
Hän kuitenkin riuhtaisi kätensä pois ja tiuskaisi, että ellet pysty niin antaa olla!
Siihen loppui keskinäinen seksi ja samaan aikaan aloin kuulemma kuorsata niin, että jouduin nukkumaan toiseen huoneeseen.
Tähän on jo alkujärkytyksen jälkeen tottunut ja seksilelujen avulla pärjään ihan hyvin.
Vaimokin on aina masturboinut enemmän tai vähemmän ja jatkaa sitä edelleen.
Olen joskus ottanut tilanteen puheeksi, mutta vaimo ei halunnut puhua asiasta.
Meillä on ihan ok välit, yhteinen seksi vain puuttuu.
Nän on nykyään näkövammansa takia hyvin paljon apuni varassa.
Autan tietenkin ihan mielelläni. Siksi aikoinaan aloitin tämän ketjun, koska halusin hänenkin saavan apua naisille suunnatuista välineistä.
Suihkussa masturboinnista olen tietoinen. Jos hän tekee sitä sängyssä tai vessassa , se ei minua haittaa!
Tietysti haluaisin, että meillä vielä olisi intiimiä läheisyyttä.
Meidän elämämme on seksin osalta muovautunut vuosien saatossa tällaiseksi ja tällaisena se saa jatkua hamaan tulevaiduuteen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksin loppumiseen on seuraavanlainen syy, eikä se liity vaimon näkövammaan.
Kun olin 55 v ja vaimo vähän nuorempi, olimme taas tavanomaisessa tilanteessa seksissä.
Koska vaimo ei saanut yleensä orgasmia yhdynnässä, oli meillä tapana, että minä annoin hänelle suuseksiä, jolloin hän helposti sai orgasmin.
Kerran sitten kävi näin: olin taas auttanut hänet "maaliin" suullani, ja kun kullini oli vähän lerpahtanut, jolloin siirsin hänen kätensä kullilleni tarkoituksena että hän olisi elvyttänyt sen panokuntoon. Ikää oli sen verran, että näin voi käydä!
Hän kuitenkin riuhtaisi kätensä pois ja tiuskaisi, että ellet pysty niin antaa olla!
Siihen loppui keskinäinen seksi ja samaan aikaan aloin kuulemma kuorsata niin, että jouduin nukkumaan toiseen huoneeseen.
Tähän on jo alkujärkytyksen jälkeen tottunut ja seksilelujen avulla pärjään ihan hyvin.
Vaimokin on aina masturboinut enemmän tai vähemmän ja jatkaa sitä edelleen.
Olen joskus ottanut tilanteen puheeksi, mutta vaimo ei halunnut puhua asiasta.
Meillä on ihan ok välit, yhteinen seksi vain puuttuu.
Nän on nykyään näkövammansa takia hyvin paljon apuni varassa.
Autan tietenkin ihan mielelläni. Siksi aikoinaan aloitin tämän ketjun, koska halusin hänenkin saavan apua naisille suunnatuista välineistä.
Suihkussa masturboinnista olen tietoinen. Jos hän tekee sitä sängyssä tai vessassa , se ei minua haittaa!
Tietysti haluaisin, että meillä vielä olisi intiimiä läheisyyttä.
Meidän elämämme on seksin osalta muovautunut vuosien saatossa tällaiseksi ja tällaisena se saa jatkua hamaan tulevaiduuteen!Toisin sanoen, hän käyttää sinua hyväkseen, kun sinä et uskalla ottaa hänestä eroa?
En tuota sano tuomitsevaan tai pilkkaavaan sävyyn vaan pelkästään objektiivisesti. Hänhän loukkasi sinua syvästi, lopetti seksinne, ei suostu edes keskustelemaan siitä, heitti sinut ulos makuuhuoneestanne, mutta siitä huolimatta avustat häntä.
Miksi edes kysyt siitä että voitko ostaa hänelle mitään? Mitä sinä saat siitä että alistut tuollaiselle hirviölle? Onko hänellä tulossa kenties jättimäinen perintö joka menee lapsillesi, tai etkö ole tehnyt avioehtoa, ja hän saisi erossa omaisuutesi?
Pakkohan sinun pn jotain saada siitä että alistut tuollaisen hirviön armoille ja vielä yrität häntä miellyttää, vaikka hän ei ikinä tulisi mitään leluja sinulta hyväksymään?
- Anonyymi
Tuli mieleen seuraavia asioita:
Onko vaimosi valmis siihen, että näkövammansa takia tarvitsisi apua mahdollisen seksivälineen huoltoon?
Seksilelujen, joita käytetään pillun sisällä, puhdistaminen on tärkeää. Kehtaisiko hän pyytää sinulta apua?
Toinen asia on lataus. Latausvälineitä on hankala käyttää, jos ei näe.
Mutta onnea joka tapauksessa masturboinnin monipuolistamiseen! - Anonyymi
Tutustuin vastaavaan pariin kun mies laittanut ilmoituksen seksi trehvit sivustolle, etsii vaimolle apu miestä. Menin käymään jutelemaan mitä hakevat, tavattiin asiallisesti kahveen merkeissä. Kertoivat omasta tilanteesta mies pyörä tuolissa täydessä ymmärryksessä tosi puhelias ja vitsikäs. Vaimo huomattomasti nuorempi viriili liikuntaa harrastava mukana hyväntekeväisyys toiminnassa. Miehen aloitteesta yhdessä etsivät vaimolle sänkyyn miestä, olen itse eronnut asun yksin joten esteitä syvempään ystävyyteen ollut.
Molemmat tyytyväisiä näkemäänsä jopa mies tarjoutui maksaa matka kuluja jonka torppasin heti. Parin tunnin seurustelun jälkeen vaimo kävikin vaihtaa aamutakin makkarissa päällensä, tuli sohvaan viereeni istuu. Siirsin käteni hänen reidelleen tosi kiinteä ja sileä iho, hän aökoi henkittää kiihkeämmin tarrasi kaulaani alkoi suutelee.
Mies sanoi huomaatko miten vaimo munan puutteessa, menkää kammariin tutustuu lähemmin. Todellakin vaimo miestä kaipasi, nussimme yli tunnin koskaan nähnyt miten nainen nauttii niin aidosti. Nykyään käyn vaimon luona pari kertaa viikossa, vietän lomia hänen kanssaan. Tosiasiassa seurustelemme aidosti jonka mies hyväksynyt. T. M 46v- Anonyymi
Tuo sinun juttusi ei liity aloittajan tilanteeseen sitten mitenkään. Meinasitko että tulet pelastavalla kyrvälläsi nussimaan pihtaavan akan korvienväliltään terveeksi? Vittu mikä törkymöykky.
- Anonyymi
Ainut miten voisit päästä intiimin suhteeseen olisi, että voisitte nukkua yhdessä. Olet huolehtinut jo ihan tarpeeksi vaimostasi vaikka hän itse on halunnut lopettaa yhteisen seksin.
- Anonyymi
Se olisikin hienoa, jos hän kelpuutaisi minut vuodekaverikseen! Siinä voisi joskus "vahingossa" päästä lähituntumaan!
Mutta siinä onkin korkea kynnys saada itsepäisen vaimon mieli muuttumaan.
Olen, niinkuin sanot, mielestäni hyvinkin paljon auttanut häntä. Mutta hän pitänee apuani jo itsestäänselvyytenä, eikä varmaan edes huomaa, mitä kaikkea olen hänen hyväkseen tehnyt.
Ostan hänelle kukkia ja jotain pientä kaikkina merkkipäivinä. Hän ei näe kukkia ja muuta, mutta ne ovat hänelle tärkeitä. Ja haluankin muistaa häntä näillä pikku ostoksilla.
Vaikka muistan häntä yhteisinä merkkipaivinä, kuten ensitapaamisen vuosipäivänä, kihlajais- ja hääpäivänä, hän kyllä kiittää niistä, mutta siihen se jää.
En tiedä, onko hän siinä luulossa, etten saa enää erektiota. Jos tälläinen käsltys jäi viimeisestä seksikerrasta?
Saan kelvollisen erektion masturbaation yhteydessä aika helpostikin ikääni nähden.
Jos tuota erektiota pääsisi sängyssä painamaan hänen peppueen vasten, ties mitä tapahtuisi?
Mutta tämä kaikki lienee vain haavemaailmaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisikin hienoa, jos hän kelpuutaisi minut vuodekaverikseen! Siinä voisi joskus "vahingossa" päästä lähituntumaan!
Mutta siinä onkin korkea kynnys saada itsepäisen vaimon mieli muuttumaan.
Olen, niinkuin sanot, mielestäni hyvinkin paljon auttanut häntä. Mutta hän pitänee apuani jo itsestäänselvyytenä, eikä varmaan edes huomaa, mitä kaikkea olen hänen hyväkseen tehnyt.
Ostan hänelle kukkia ja jotain pientä kaikkina merkkipäivinä. Hän ei näe kukkia ja muuta, mutta ne ovat hänelle tärkeitä. Ja haluankin muistaa häntä näillä pikku ostoksilla.
Vaikka muistan häntä yhteisinä merkkipaivinä, kuten ensitapaamisen vuosipäivänä, kihlajais- ja hääpäivänä, hän kyllä kiittää niistä, mutta siihen se jää.
En tiedä, onko hän siinä luulossa, etten saa enää erektiota. Jos tälläinen käsltys jäi viimeisestä seksikerrasta?
Saan kelvollisen erektion masturbaation yhteydessä aika helpostikin ikääni nähden.
Jos tuota erektiota pääsisi sängyssä painamaan hänen peppueen vasten, ties mitä tapahtuisi?
Mutta tämä kaikki lienee vain haavemaailmaa!Kuule, jos vaimosi on sinua solvannut ja loukannut kun olet häntä pyytänyt runkkaamaan sinua kovaksi, sinä et tule koskaan saamaan mitään vaikka painaisit rautatangon hänen persettään vasten. Sinun erektio on tässä kaikkein pienin tekijä.
Hän on ottanut sinusta eron jo aikoja sitten, mutta olet aivan liian tyhmä tunnustamaan sitä itsellesi.
Mitä jos joku ystäväsi olisi opiskeluaikana haukkunut sinua lerppakulliksi ja heittänyt sinut opiskelijakämpästä ulos kun kuorsaat. Olisitko ottanut senkin kiitollisena vastaan ja nöyristellyt ja tuonut lahjoja, että kiitos herra, ulkona pakkasessa olikin raikkaampaa ja peiton alla hytiseminen piristi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, jos vaimosi on sinua solvannut ja loukannut kun olet häntä pyytänyt runkkaamaan sinua kovaksi, sinä et tule koskaan saamaan mitään vaikka painaisit rautatangon hänen persettään vasten. Sinun erektio on tässä kaikkein pienin tekijä.
Hän on ottanut sinusta eron jo aikoja sitten, mutta olet aivan liian tyhmä tunnustamaan sitä itsellesi.
Mitä jos joku ystäväsi olisi opiskeluaikana haukkunut sinua lerppakulliksi ja heittänyt sinut opiskelijakämpästä ulos kun kuorsaat. Olisitko ottanut senkin kiitollisena vastaan ja nöyristellyt ja tuonut lahjoja, että kiitos herra, ulkona pakkasessa olikin raikkaampaa ja peiton alla hytiseminen piristi.No niin! Siinä tuli mielipoiteitä ja ohjeita.
Tietenkään ulkopuolinen ei tunne koko tilannetta muutaman kommenmtin ja mielipiteen perusteella.
En sen takia jatka avioliittoa hänen kanssaan, että kärkkyisin perintöä. Hänen vanhempansa ovat jo kuolleet.
Seksi vaimon kanssa ei ole koko maailma. Muutakin elämässä on.
Olen varmaan liian kiltti! Sain siitä kuulla joskus jo töissä ollessani. Tein työurani esimiestehtävissä, ja aina en alaislleni osannut olla se tiukka esimies.
Kun on vuosikymmeniä yhdessä, niin muodostuu sellainen suhde, joka kestää aika paljon.
Kun ikääkjin on jo kertynyt, ei uuden elämän aloitaminen ole helppo vaihtoehto.
Ja kuten aiemmin mainitsin, olen jo tottunut nykytilanteeseen.
Haluan nykytilanteessa olla vaimolleni hyvä ystävä ja tuki, Ei ole helppoa menettää näköään.
Inhimmilliset syyt ja kiintymys ja rakkauskin pitävät minut hänen kanssaan.
En pidä häntä hirviönä tms. Itsekkyyttä saattaa olla, ei sentään mikään hirviö!
Seksi on toki tärkeä osa avioliittoa, mutta seksiä voi harrastaa itsekseenkin!
- Anonyymi
Nyt on klitoriksen stimulointiin sopiva vibraattori hankittuna.
Vaimo ei vielä tiedä siitä.
Se sopii myös kipeytyneiden hartioiden yms hierontaan. Siihen käyttöön olen jo kokeillutkin sitä.
Se on helppokäyttöinen, joten näkövammainenkin voisi sitä käyttää. Odottelen sopivaa tilaisuutta kertoa välineestä vaimolle.
Mielestäni olisi kiihottaa ajatella, että vaimoni tyydyttäisi vibralla itseään!- Anonyymi
Kivaa se on. Muista ottaa liukkaria myös. Kerro sitten miten kävi.
- Anonyymi
Hanki hänelle useita edullisia kokeiltavaksi ja tunnusteltavaksi.
Tuosta saat jopa ilmaiseksi.
https://ihmeellinenhuone.fi/g-piste-vibra- Anonyymi
Kiitos vinkistä! ;)
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, ettei ap pääse katselemaan vaimon tyydytystä.
- Anonyymi
En ajatellutkaan, että sitten pääsisin katselemaan vaimoa tyydyttämässä itseään, vaan antaa vaimonkin nauttia välineistä.
Nythän on jo se vibraattori klitoriksen käsittelyyn; en vaan ole saanut oikeaa tilaisuutta tai tunnelmaa tarjota sitä.
- Anonyymi
Parhaiten pääset katsomaan suihkutusta.
- Anonyymi
Näin se on!
Nykyisin ne suihkukäynnit, jolloin hän masturboi, ajoittuvat niin, että olen käymässä asioilla kaupassa tai muualla. Tällöin hän saa rauhassa suihkutella ja vaikka äännellä,
Tämän totesin kerran, kun palasinkin takaisin ja seurasin salaa suihkussa toimintaa.
Mutta en niistä pahastu, sen verran näön menettämine rajoittaa vaimon elämää, että pikku nautinnot hänelle sallin!
Siksi tämä'n ketjun aikanaan aloitin.
- Anonyymi
Joko vaimosi saanut hieronta laitteesi ja testannut sitä.
- Anonyymi
En ole vielä sitä hänelle antanut. Ei ole ollut mielestäni sopivaa tilaisuutta.
Vaimolla pitää olla sopiva tunnelma ennen kuin sitä voisin tarjota hänelle.
Toivotyaan, että sen pian voisin antaa, niin hänkin saisi kokeilla klitoriksen hyväilyä värisevällä sauvalla,
- Anonyymi
Tuntuu, että vaimosi on täysin tyytyväinen nykyhetkeen. Tämä asia taitaa kiinnostaa enemmän aloittajaa. Mitä vaimo miettisi, että hänestä keskustellaan täällä?
- Anonyymi
Tämä onkin mietittävä asia. Toisaalta tuntuu, että hän on tyytyväinen nykytilanteeseen. Ja toinen asia on, että tarjoaisin hänelle välinettä.
Vaimo ei tietenkään tiedä käytävästä keskustelusta mitään.
Voi olla, että on vain minun ajatukseni, että hän tarvitsisi jonkin apuvälinen.
Voi olla parempi, että annan tilanteen olla entisellään.
Vaimoni saa jatkaa suihkumasturbointiaan jota kenties jatkaa kädellä tyydyttämällä sängyssä. Sen täysin hyväksyn.
On ehkä paras jättää asia tähän.
Kiitän asiasillista kommenteista!
- Anonyymi
Vieläkö vaimo on tyydytellyt?
- Anonyymi
En viime aikoina ole "vakoillut" hänen tekmisiään, muta miksi olisi lopettanut?
Annan hänen tehdä halunsa mukaan ja niin teen minäkin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi962484Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap282326Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191998Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663831601- 1071518
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571062- 71994
- 78939
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha177918