Miksi sinulla, nainen

Anonyymi-ap

On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?

115

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkä niin on muka?

      • Anonyymi

        Jos olen tulkinnut oikein, niin näinhän se on. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen tulkinnut oikein, niin näinhän se on. Ap

        Minkä ikäinen nainen? Vai haluatko syyllistää kaikkia palstan naisia ja kerätä vastauksia?


    • Anonyymi

      Olet nyt kyllä hakoteillä..

      • Anonyymi

        Kuinkahan niin? Mille pohjaat sanasi? Ap


    • Anonyymi

      Miten negatiivinen?

      • Anonyymi

        Hän sen tietää. Ap


    • Anonyymi

      Mistä niin päättelet?
      Ollaanko suorastaan juteltu keskenämme?

      • Anonyymi

        Ei moneen aikaan, jos sen näin voi ilmaista. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei moneen aikaan, jos sen näin voi ilmaista. Ap

        Kuinka moneen, eli kuinka paljon on yksi aika? Niin tiedettäisiin miten lasketaan.


    • Anonyymi

      Pikemminkin kujeileva ja kepeä. Olen silti samaan aikaan ihan vakavissani niin vakavissani kun tässä erikoistilanteessa nyt voi olla.

      • Anonyymi

        Ei ihan osu nyt tämä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan osu nyt tämä. Ap

        Juu et ole hän ja hyvä niin


    • Anonyymi

      Miksi mä täällä kertoisin yhtään mitään? Olet pelkkä hyväksi käyttäjä. Sanoit itsekkin. Ei sovita toisillemme. Olen sitä olen tätä. Kuitenkin imet oppejani. Miksi auttaisin tai neuvoisin sua enää missään. Jätät kuitenkin. Onnea nyt en välitä enää tästä yhtään jää sinä.tänne. johan olet täällä yhden 40v seilannut. Toivotaan että saat olla täällä ringissä toiset 40v. Minä menen oli elämäni suurin virhe sekaantua ikinä näihin sivuihin! Täältähän minä sinut löysin tai sinä minut. Ja tänne sä jäät ei muuta! Meen nyt laittamaan kukkia mökille

      • Anonyymi

        Ps. Olet ollut täällä kokoajan meidän yhdessä olo ajankin. Olet säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Olet ollut täällä kokoajan meidän yhdessä olo ajankin. Olet säälittävä.

        En ole tuo henkilö, josta kirjoitat. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Olet ollut täällä kokoajan meidän yhdessä olo ajankin. Olet säälittävä.

        Onpa mies jännittävä trollaus, epäilemättä joku baboo innostuu etsimään viitteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa mies jännittävä trollaus, epäilemättä joku baboo innostuu etsimään viitteitä

        Minne karjun järki karkas


      • Anonyymi

        Menet mies mökille kukkaa ja multaa mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne karjun järki karkas

        Ja jumittuiko juuri tähän aloitukseen tänään, tiedän jo rutiinit


    • Anonyymi

      Jos sillä naisella on pelimiesallergia?

      • Anonyymi

        Minulla ainakin on. Katselen aidosti hyväntahtoisia ihmisiä, en feikkejä.


      • Anonyymi

        En kuulu heihin. Ap


      • Anonyymi

        Ihan on varmasti! Elin ikänen vaiva jäi!😄kierrän kaukaa "olen paras" tyypin


      • Anonyymi

        Niinpä niin naisena esiintyvä gubbe -aina tuulipuvuissa vain yhdessä suhistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin naisena esiintyvä gubbe -aina tuulipuvuissa vain yhdessä suhistaan

        Sanoppa rehellisesti mistä tiedät kuka esiintyy minäkin? Onko sinulla meedion kykyjä tai joku mahdollisuus katsoa puhelimen kamerasta kuka kulloinkin täällä vastaa🐼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on varmasti! Elin ikänen vaiva jäi!😄kierrän kaukaa "olen paras" tyypin

        "Olen paras"-tyyppi. Osuva. Ja sitä parasta ollaan siinä toisen seurassa ja toisen kustannuksella. Paina toinen alas, niin voit hetken kuvitella olevasi jokin. Valitettavan yleinen ongelma suomalaisilla miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa rehellisesti mistä tiedät kuka esiintyy minäkin? Onko sinulla meedion kykyjä tai joku mahdollisuus katsoa puhelimen kamerasta kuka kulloinkin täällä vastaa🐼

        Miten se kamera tähän auttais ei ksi tää millään gr-koodilla pelaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen paras"-tyyppi. Osuva. Ja sitä parasta ollaan siinä toisen seurassa ja toisen kustannuksella. Paina toinen alas, niin voit hetken kuvitella olevasi jokin. Valitettavan yleinen ongelma suomalaisilla miehillä.

        Mutta sitte jos egoa sohaisee voipi olla piru irti, annat tollon vaa kuvitella


    • Anonyymi

      Aika yleinen vaiva monella naisella on.

      • Anonyymi

        Yes, we funny like that


      • Anonyymi

        Onneksi miehet muodostaa yksilöllisiä uniikkeja mielipiteitä


    • Anonyymi

      Ei silleesti tuntematon aiheuta tuntemuksia mihinkään suuntaan.

    • Anonyymi

      Koska et tee mitään.

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi tehdä? Käteni ovat tavallaan sidotut sen suhteen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi tehdä? Käteni ovat tavallaan sidotut sen suhteen. Ap

        Mitä muuten teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuten teit?

        Milloin ja missä? En ole muuta tehnyt kuin vain ihmetellyt. Ihmetellyt ja odottanut. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ja missä? En ole muuta tehnyt kuin vain ihmetellyt. Ihmetellyt ja odottanut. Ap

        Ja mitä odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä odotat?

        Hyvä kysymys. Ehkä eniten jonkinlaista yhteydenottoa, lähestymistä ja tälle on syynsä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ehkä eniten jonkinlaista yhteydenottoa, lähestymistä ja tälle on syynsä. Ap

        Oletko itse ottanut yhteyttä joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ottanut yhteyttä joskus?

        Olen. Joskus. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ehkä eniten jonkinlaista yhteydenottoa, lähestymistä ja tälle on syynsä. Ap

        Heh.


    • Anonyymi

      Mulla ainakin mulla sellanen ukko ollut jo kymmeniä vuosia ja nyt sai mut houkuteltua takasin. Yrittänyt nyt jopa rahan voimalla on nykyisin massimiehiä. Meinasin mut sit huomasin että se patu 72v on ruvennut pläräämään jotain sivustoja öisin ihan pokkana jotain sloboeukon näköisiä sormet plärää kuumasti kännykkää. Hello 😅ei edes tajua että näin niin sitten keksin että junatkin kulkee varmaan kun en ole innostunut mistään. Noh antaa paapan pläräillä jos olisin itse nuori no olen kyllä 10v pappaa nuorempi mut silloin joskus olis varmaan sattunut pahasti nyt ei ja ei muuta ku hei paappa ripa mikäli vielä johonkin kykenee😂 että ymmärrän hyvin jos joku allerginen reaktio iskee😁

      • Anonyymi

        Sulla täytyy hemmo olla tätä skeidaa valmiina mitä tänne lisäillä😂


    • Anonyymi

      En vaan luota

      • Anonyymi

        Mikset luota? Mitä sellaista tein, ettet minuun voisi luottaa? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset luota? Mitä sellaista tein, ettet minuun voisi luottaa? Ap

        Oikee tietää.
        Anteeksi silti kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee tietää.
        Anteeksi silti kaikki

        Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, miksei hän voisi luottaa minuun. Tai no, yksi asia tulee mieleen, mutta tästä hän ei ole aivan perillä ja haluaisinkin oikaista tuon asian hänelle. Liittyy rahaan ja en tämän enempää avaa sitä tässä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, miksei hän voisi luottaa minuun. Tai no, yksi asia tulee mieleen, mutta tästä hän ei ole aivan perillä ja haluaisinkin oikaista tuon asian hänelle. Liittyy rahaan ja en tämän enempää avaa sitä tässä. Ap

        Rahasta ei pitäis puhua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta ei pitäis puhua ollenkaan.

        Maksa tonni, niin naapuri ei saa sitä?


    • Anonyymi

      Pysy kaukana musta!

      • Anonyymi

        Niin olen tehnytkin. Mutta miksi? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen tehnytkin. Mutta miksi? Ap

        Sivusta kommentoin että eräs nainen josta niin kovasti tykkään antoi kerran minulle ymmärtää ettei yhteydenottoni ole niin kauhean toivottuja. Toki hän sanoi sen minua kohtaan hienovaraisesti puhuen kaikista siellä olevista missä olemme tekemisissä. Sitä minä yritän kunnoittaa, vaikka joskus tunteet vievät vallan. Olisko mahdollista että hän on sinulle kuitenkin jotain sanonut etkä ole ymmärtänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että eräs nainen josta niin kovasti tykkään antoi kerran minulle ymmärtää ettei yhteydenottoni ole niin kauhean toivottuja. Toki hän sanoi sen minua kohtaan hienovaraisesti puhuen kaikista siellä olevista missä olemme tekemisissä. Sitä minä yritän kunnoittaa, vaikka joskus tunteet vievät vallan. Olisko mahdollista että hän on sinulle kuitenkin jotain sanonut etkä ole ymmärtänyt?

        Mitä hän sanoi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän sanoi ?

        No en sellaista kertoisi milloinkaan kellekään, mutta ei vaan halua liian läheisiä välejä kenenkään kanssa, eikä varmasti edes tarkoittanut mitään tunnejuttuja todellakaan.


      • Anonyymi

        Kuka? Tunniste, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en sellaista kertoisi milloinkaan kellekään, mutta ei vaan halua liian läheisiä välejä kenenkään kanssa, eikä varmasti edes tarkoittanut mitään tunnejuttuja todellakaan.

        Voi ei :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että eräs nainen josta niin kovasti tykkään antoi kerran minulle ymmärtää ettei yhteydenottoni ole niin kauhean toivottuja. Toki hän sanoi sen minua kohtaan hienovaraisesti puhuen kaikista siellä olevista missä olemme tekemisissä. Sitä minä yritän kunnoittaa, vaikka joskus tunteet vievät vallan. Olisko mahdollista että hän on sinulle kuitenkin jotain sanonut etkä ole ymmärtänyt?

        Sanoi ja siksi en olekaan yrittänyt lähestyä häntä. Tähän on nyt kuitenkin tullut erinäisiä asioita esille, vakavia sellaisia ja siksi koetan lähestyä tätä kautta, jos hän sattuisi olemaan täällä. Enhän voi tietää, onko, joten siksi myös vastailen kaikille kuin se olisi juuri hän. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei :(

        No ei kai sille mitään voi. Jokainen tietää mitä se on kun yksipuolisesti tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen tehnytkin. Mutta miksi? Ap

        Vähän tällaista raflaavaa feikkidialogin tynkää tas miesaloittaja🥱 löytyy varmaan somesta tämäkin linja


    • Anonyymi

      Ehkä olin/olen joskus negatiivinen. Olisin halunnut vetää hänet mukaan ”omaan maailmaani” ja hän oli niin realisti omien tarpeidensa suhteen, ettei se onnistunut.

      Kyllä arvostan suoruuttaan ja rehellisyyttään, jossa ei ole salaisia soppia. Olemuksensa on niin läpeensä suoraa ja läpinäkyvää, etten voi kuin kunnioittaa tätä ominaisuutta.

      Joskus se on kuitenkin minulle vaikeaa ymmärtää, koska pidän itselläni tietyn häveliäisyyden. Eli on kerroksia, joihin en ihmisiä päästä. Siinä on puolensa.

      On ehkä sinut itsensä kanssa niin täysin, ettei kukaan voi häntä yllättää.

      • Anonyymi

        Olet pohdiskelija. Ei huono juttu ollenkaan.


    • Anonyymi

      Vastausta tuollaiseen kysymykseen tuskin kannattaa ruotia julkisella foorumilla.

      • Anonyymi

        Aivan kevyesti kannattaa. Sitä vartenhan nämä on.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Ei ole muutakaan mahdollisuutta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kevyesti kannattaa. Sitä vartenhan nämä on.

        Sivusta

        Negatiivisten asenteiden pohdintaa varten on terapiaistunnot, ei julkiset foorumit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivisten asenteiden pohdintaa varten on terapiaistunnot, ei julkiset foorumit.

        Mikä laki näin on säätänyt? keittiöpsykologeilla omansa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä laki näin on säätänyt? keittiöpsykologeilla omansa 🤔

        Sivusta ed. kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä laki näin on säätänyt? keittiöpsykologeilla omansa 🤔

        Ei mikään laki. Puhun omasta puolestani. En ala ruotimaan täällä syitä sille, miksi minulla on negatiivinen asenne. Ne keskustelut käyn psykoterapeuttini kanssa. Te muut saatte toki tehdä mitä lystäätte julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään laki. Puhun omasta puolestani. En ala ruotimaan täällä syitä sille, miksi minulla on negatiivinen asenne. Ne keskustelut käyn psykoterapeuttini kanssa. Te muut saatte toki tehdä mitä lystäätte julkisesti.

        Miten saada ihminen terapiaan ihmisen kanssa, johon ei ole missään yhteydessä? Ja ei tässä terapeutteja tarvita, kun voisi ihan hyvin keskustella ja mieluummin tekisinkin sen jossain muualla kuin täällä. Enhän edes tiedä, onko hän täällä. Yritän vain jotenkin alkaa jostain tämän. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada ihminen terapiaan ihmisen kanssa, johon ei ole missään yhteydessä? Ja ei tässä terapeutteja tarvita, kun voisi ihan hyvin keskustella ja mieluummin tekisinkin sen jossain muualla kuin täällä. Enhän edes tiedä, onko hän täällä. Yritän vain jotenkin alkaa jostain tämän. Ap

        Varsin hankaalaa tämä luetun ymmärtäminen täällä nähtävästi ihmisille.

        Edelleenkin: en puhu sinusta tai kaivatustasi. Totesin vain, että tällaiseen kysymykseen en lähtisi julkisella foorumilla vastaamaan. Liian henkilökohtaisia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin hankaalaa tämä luetun ymmärtäminen täällä nähtävästi ihmisille.

        Edelleenkin: en puhu sinusta tai kaivatustasi. Totesin vain, että tällaiseen kysymykseen en lähtisi julkisella foorumilla vastaamaan. Liian henkilökohtaisia juttuja.

        Niin on, tiedän ja siksi mainitsinkin tuolla, että halusin yrittää avata jollain tapaa tätä haluamatta silti jäädä tänne purkamaan kokonaan kaikkea. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, tiedän ja siksi mainitsinkin tuolla, että halusin yrittää avata jollain tapaa tätä haluamatta silti jäädä tänne purkamaan kokonaan kaikkea. Ap

        Näyttää kyllä kovasti siltä, kuin urputtaisit täällä netissä yksinäsi🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivisten asenteiden pohdintaa varten on terapiaistunnot, ei julkiset foorumit.

        Kivahan täällä on naisten viallisuutta pohtia illat pitkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada ihminen terapiaan ihmisen kanssa, johon ei ole missään yhteydessä? Ja ei tässä terapeutteja tarvita, kun voisi ihan hyvin keskustella ja mieluummin tekisinkin sen jossain muualla kuin täällä. Enhän edes tiedä, onko hän täällä. Yritän vain jotenkin alkaa jostain tämän. Ap

        Ilman muuta neuvot ja konsultoit minkä kerkiät, mitä vähemmän tunnet sen parempi


    • Anonyymi

      Kyllä sää sen tiedät.

      • Anonyymi

        Jos tietäisin, en täällä kyselisi. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisin, en täällä kyselisi. Ap

        soita sille ja kysy mistä kiikastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita sille ja kysy mistä kiikastaa.

        Kas, kun en voi. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kun en voi. Ap

        Mikset voi?


    • Anonyymi

      Milloin tämä negatiivisuus tapahtui? En ala väärälle selittää.

      • Anonyymi

        Lohdutusta kaipaan

        Ahistaa


      • Anonyymi

        Ei minulla ole mitään tarkkaa aikaa sanoa tähän. Ilmeisesti vuosi pari sitten. Ap


      • Anonyymi

        Mulle torstaina.

        -sivusta naiselle.


    • Anonyymi

      Ei kai mulla pitäisi olla mitään negatiivista asennetta enää. Olet kiinnostunut muista. Se on ymmärretty ja hyväksytty.

      • Anonyymi

        Mistäs oot tuollaista saanut päähäsi? Ap


    • Anonyymi

      Jos se ei tykkää susta

      • Anonyymi

        Niin se on oltava. Tahtoisin kyllä tietää syyn siihen, mutta jäänee ikuisesti painamaan mieltä. Ap


    • Anonyymi

      Meille tuli lopuksi väärinkäsityksiä, joita emme pystyneet avaamaan. Olinko mustis sun menoista ja siihen tuli juttuja, joista tuli tunne "ei tästä tule yhtään mitään". Inspiroin sinua ja hyvin olet pärjännyt. Jos olen arvostellut sinua, niin olet varmaan kuullut, miten jotkut eronneet keskustelevat toisistaan ja kalkkiviivoilla saatetaan itkeä kuinka toinen oli ihana.

      • Anonyymi

        Ei osu tämä, kun en ymmärrä, mistä menoista voisi olla kyse. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu tämä, kun en ymmärrä, mistä menoista voisi olla kyse. Ap

        Omat matkat, omat sukujuhlat jne...No, en minäkään pyytänyt häntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat matkat, omat sukujuhlat jne...No, en minäkään pyytänyt häntä...

        Ei osunut tämäkään. Ei pahemmin poistuttu toistemme seurasta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat matkat, omat sukujuhlat jne...No, en minäkään pyytänyt häntä...

        Et pyytänyt heti puutarhajuhliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut tämäkään. Ei pahemmin poistuttu toistemme seurasta. Ap

        No voihanny pärce kuka jaksaa jatkuavasti toisen seuraa,ei ihme että ex.


    • Anonyymi

      Kuka ensinnäkin olet? Mulla ei ainakaan ole mitään negatiivistä ketään kohtaan. Aina olen tykännyt hänestä. En jaksa enää selittää aiempia, ne ei kuitenkaan johtuneet hänestä.

      • Anonyymi

        Hänen pitäisi tunnistaa näiden tekstien perusteella tästä itsensä. En halua kertoa itsestäni tietyistä syistä enkä hänestäkään nimiä tai tuntomerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen pitäisi tunnistaa näiden tekstien perusteella tästä itsensä. En halua kertoa itsestäni tietyistä syistä enkä hänestäkään nimiä tai tuntomerkkejä.

        Onpa kyllä mies aika ankea kuriositeetti tämä provosi siinä tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kyllä mies aika ankea kuriositeetti tämä provosi siinä tapauksessa

        Kuriositeetti on sitten baboo eri asia kuin esim genoside


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen pitäisi tunnistaa näiden tekstien perusteella tästä itsensä. En halua kertoa itsestäni tietyistä syistä enkä hänestäkään nimiä tai tuntomerkkejä.

        Osui kyllä minuun mahdollisesti. Minulla ei siis ole koskaan ollut mitään henk.koht. häntä vastaan, mikään aiempi ei johtunut hänestä henkilönä. En voi tässä itsekään avata tarkemmin asioita. Tykkäsin hänestä vähän liikaakin ja tykkään edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui kyllä minuun mahdollisesti. Minulla ei siis ole koskaan ollut mitään henk.koht. häntä vastaan, mikään aiempi ei johtunut hänestä henkilönä. En voi tässä itsekään avata tarkemmin asioita. Tykkäsin hänestä vähän liikaakin ja tykkään edelleen.

        Ööää tuota tuota.. Ei taida tämäkään osua aivan, harmittelen. Tuo viimeinen virke kertoo aavistuksen toista kuin mitä itse ajattelen hänen ajattelevan. Ei tietenkään pitäisi minun ajatella näin, mutta ajattelen, koska tuo "liikaakin" ei oikein istu siihen, mitä tapahtui viimeisimpänä. En saa muodostettua siitä edes aasinsiltaa, vaikka kuinka haluaisinkin.

        Minulla tuo sana tykkääminen on jokseenkin liian laimea, kun häntä ajattelen. Ei kerro eikä kata lähellekään kaikkea.

        Joskus olen tuntenut kuin hänen äänensä olisi täällä. Kuin puhuisi juuri minulle. Tiedän, että kuulostaa hölmöltä, mutta en osaa selittää sitä. Kuin hän ikäänkuin odottaisi tai miettisi välillä minua. Ehkä se on laitettava toiveajattelun piikkiin. Ap


    • Anonyymi

      Voi, kuule...Olen pettynyt ennen monesti elämässä... En osaa luottaa kuin hetkittäin

      • Anonyymi

        Hetkittäin väität luottavasi ihmisiin ja oot vaan sillai juu kuuntelen?


    • Anonyymi

      Tää on mulle vaan viihdettä.

      • Anonyymi

        Kirjoitat varman siitä esim meemin yhteyteen paljon puhuvan saatetekstin kuinka ivaat ja negaat tyyppei täällä netissä vai mitä naisena esiintyvä gubbe?


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, ehkä sinullakaa ei oo selkärankaa oikoa laveaa suutasi?

      • Anonyymi

        Ja tämä oli vain yleinen ehdotus, laittakaa itämään


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tuolla lavealla tässä yhteydessä?

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni ihminen ajattelee, että miksei h ä n soita tai ota yhteyttä?
      Miksi se on niin vaikeaa?
      Jos jonkun ihmisen kanssa on ollut kivaa, luulisi olevan niin luonnollista soittaa ja kysyä, että heihei, mitä kuuluu.
      Voisiko estot heittää pöpelikköön?

    • Anonyymi

      I think they must know it themselves, why.

    • Anonyymi

      koska olette kaikki samanlaisia, täältä aina viette ja tuhoatte ja haluatte käyttää elämääni teidän elämän parantamiseen, haluatte että teidän elämää nostetaan ja viette aina minulta, luulette että olen tarkoitettu uhrattavaksi teille. En osaa sanoa teistä mitään hyvää, yritän vaan päästä eroon, jotta saisi taas hyvän ja taspainoisen elämän takaisin, aina kun onnistun, te tuhoatte sen. Olette niin sanonusti piinaavat pirut elämässäni, musta aukko taivalla joka imee kaikkea itseensä ja tuntuu jos teihin joutuu ei ole paluuta mihinkään valoon tai hyvään.

    • Anonyymi

      Minun elämä on teille aina kuin punainen vaate härälle, johon haluatte puskea. Olen kuin uhrilahja elämäni ja läheisieni kanssa teille, josta haluatte syödä ja imea itseenne kaikkea, ette koe edes häpeää asiasta tai pyydä anteeksi. Olette vain niin kamalia minulle ja elämälleni, erikoisesti työ, raha ja onni, on asioita joita vihaatte ja jotka haluatte tuhota.

    • Anonyymi

      Ihmisenä olen teille vailla mitään merkitystä, sielultani, ajatuksiltani ja olemukseltani puhdasta ruokaa elämällenne. Riittäkö? Vieläkö haluat tarkennusta?

    • Anonyymi

      Yksinkertaista, koska olet hönö ja melkoinen luuseri..
      Totuus sattuu, sorry.

      • Anonyymi

        Ja silti Ikävä-palstalla?


    • Anonyymi

      Olikohan syynä liian suuri kaluni ja pitkä erektio?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1682
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1312
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      821
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      812
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe