Mikä oli nainen

Anonyymi-ap

Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.

77

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki. Mistään en luopuisi ja lisää haluaisin.

      • Anonyymi

        Näin ei valitettavasti enää tule tapahtumaan. Se aika meni ja vaihtui toiselle puolelle. Harmi sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ei valitettavasti enää tule tapahtumaan. Se aika meni ja vaihtui toiselle puolelle. Harmi sinänsä.

        Oijjoi, sille ei sit mahda mitään. Tsemii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ei valitettavasti enää tule tapahtumaan. Se aika meni ja vaihtui toiselle puolelle. Harmi sinänsä.

        Niin on harmi. Mutta se oli liian vaarallista leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ei valitettavasti enää tule tapahtumaan. Se aika meni ja vaihtui toiselle puolelle. Harmi sinänsä.

        Oho, itse en vastaisi noin, jos olisin tehnyt tuon aloituksen. Oli aika tyly. Miksi edes sitten kysyin, jos noin ajattelet.


      • Anonyymi

        Tapahtukoon sinulle niin kuin tahdot.


      • Anonyymi

        Toivottavasti tuo toteutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo toteutuu.

        Hullujen huoneelle


    • Anonyymi

      Kivien kerääminen. Keskusteltiin ruuasta ja sen tuottamisesta.

      • Anonyymi

        Olitte naista esittävä gubbe ihan luontoa pelastamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitte naista esittävä gubbe ihan luontoa pelastamassa?

        Ei juotiin kylmää juomaa ja puhuttiin asioista. Naurettiin.


    • Anonyymi

      Hyviä hetkiä. En muita nähnyt. Oltiin vain me. Tykkäsin siitä.

    • Anonyymi

      Oltiin vierekkäin ja helkutti kun sormet meinas 'vahingossa' koskettaa... Kaikki muutkin muistan ne kaikki

    • Anonyymi

      Ei mikään. Vihaan sua

      • Anonyymi

        Älä vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vihaa.

        Mä en vihaa. Ole onnellinen naisesi kanssa. Mutta unohda ja anna mun unohtaa. Se on reilua.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Oot kiukkuisena kuin pikkulikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kiukkuisena kuin pikkulikka.

        Sinä yrität psnrtteleva tenava selvästi kerätä vielä arvokkuutensa rippeet ja urputtaa naisena esiintyvälle trollille tasoitusta hakien, vaan ei se sillä lähe millä on tullutkin, kölvi hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vihaa. Ole onnellinen naisesi kanssa. Mutta unohda ja anna mun unohtaa. Se on reilua.

        Sivusta

        Onpa hurja feikkidialogi mies🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yrität psnrtteleva tenava selvästi kerätä vielä arvokkuutensa rippeet ja urputtaa naisena esiintyvälle trollille tasoitusta hakien, vaan ei se sillä lähe millä on tullutkin, kölvi hyvä

        Panetteleva* boi u lived on a fantasy without flesh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vihaa. Ole onnellinen naisesi kanssa. Mutta unohda ja anna mun unohtaa. Se on reilua.

        Sivusta

        Olen nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kiukkuisena kuin pikkulikka.

        Ai tunnetaanko me?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen!

        Et varmast ole, senkun huutelet hönöille siimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vihaa. Ole onnellinen naisesi kanssa. Mutta unohda ja anna mun unohtaa. Se on reilua.

        Sivusta

        Otahan ne lääkkert! Haihtuis nuo harhat sieltä pääkopasta!
        N sivusta!


    • Anonyymi

      Ihan vaan se kun käveltiin käsikädessä ja saatiin olla vaan me ❤️ vanhojen aikojen muistolle 🫂

      • Anonyymi

        🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭

        Onko nämä miehen hömppähaaveet naisena esiintyen jotenkin sulta pois hölinäkeiju?


    • Anonyymi

      Se kun sanoit, ei ne vaatteet siitä parane. eikä parantunut.

    • Anonyymi

      Tääl on vaihteeks niin sekavaa, mikä on mitäkin, kaikki sotketaan jos oiskin aito, mut muistan et jälkeen päin mietin et ei toi ja toi tila ollut näin pieni, tai ei toi ovi ollut tossa kohtaa tai istuinko todella kymmenellä eri tuolilla, hassua. Ei nää kuuluis tänne mut kerron tämän vielä, sit en enää.

    • Anonyymi

      Se kun kysyit, miks et meikkaa.

      • Anonyymi

        Eiks ne useemmin kysele sen hymyn perään?


    • Anonyymi

      Pusu.

    • Anonyymi

      Joku näkeminen vain välillä kun aikaa oli mennyt jo vuosia.

      • Anonyymi

        Miksi sä muistelet vaikka et halua. Miksi sä jankkaat näitä juttuja vaikka et halua? Haluat et halua haluat. Ootko sairas? Ei ihmisillä leikitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä muistelet vaikka et halua. Miksi sä jankkaat näitä juttuja vaikka et halua? Haluat et halua haluat. Ootko sairas? Ei ihmisillä leikitä!

        Nyt ei saa selvää onko täs ätmi itse asialla, vai onko jollain demonien riivaamalla lueskelijalla ordeal menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei saa selvää onko täs ätmi itse asialla, vai onko jollain demonien riivaamalla lueskelijalla ordeal menossa

        Siinä menee helposti koko kortteli boikottiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä muistelet vaikka et halua. Miksi sä jankkaat näitä juttuja vaikka et halua? Haluat et halua haluat. Ootko sairas? Ei ihmisillä leikitä!

        Äläpä ätminkäinen leiki ihmisillä, ethän sä tajuu!


    • Anonyymi

      Se kun kuiskasit rakastavasi minua.

    • Anonyymi

      Se kun juteltiin ekan kerran aina siihen asti et hänelle tuli kiire pois mun seurasta. Ehdin luulla et juttu lähti kivasti luistamaan mut hänestä kai ei.

    • Anonyymi

      Yhteiset kahvihetket ♥️

    • Anonyymi

      Kun olet jutustellut fiksuja ja olen saanut katsella ja kuunnella lumoutuneena.

    • Anonyymi

      Se kun painoit pääni sinun tissejäsi vasten😏
      M

      • Anonyymi

        Hyi helvetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti

        Yritätkö maalittaa jotain m-naista tissipaijaajaksi vai mikä homma? Ois ksi näissä miehen kommenteissa itselleen mistä valita muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö maalittaa jotain m-naista tissipaijaajaksi vai mikä homma? Ois ksi näissä miehen kommenteissa itselleen mistä valita muutenkin

        Kerroin vain.


      • Anonyymi

        Never happened


    • Anonyymi

      Kyllä ne kaikki oli
      Joissa tuijotettiin silmiin toisiamme
      .Ja olisin sua tahtonut koskettaa

      • Anonyymi

        Uusinta kierrosta ei enää tule ja se on jo hyväksytty. Kunnioitan sitä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusinta kierrosta ei enää tule ja se on jo hyväksytty. Kunnioitan sitä naista.

        Miks ei tule?


    • Anonyymi

      Muistan kanssa yhden tuijotuksen. Katsoin liian pitkään mutta en tiedä mitä tapahtui

    • Anonyymi

      Se, kun oltiin siinä kopiokoneella vierekkäin.

    • Anonyymi

      Kaikki pienet yhteiset hetket naisen kanssa oli tärkeitä ja ikimuistettavia! m>n

    • Anonyymi

      Tietenkin se kun ajoin sun ohitse. Tiesin ettei enää kiinnosta 😊

    • Anonyymi

      En tiedä. Ehkä se kun juoksin ruokalan ovista sisään ja melkein päin sinua.

    • Anonyymi

      Se päivä, kun katseltiin toisiamme silmiin pitkään. Silloin rakastuin. Miehen työpaikalla tapahtui tämä.

    • Anonyymi

      Se, kun tunnelma oli normaalia kevyempi ja saimme molemmat hetkeksi hyvät naurut.

    • Anonyymi

      Se ilta kun työpaikan pikkujouluissa mentiin hotellihuoneeseen, istuttiin siellä ensimäistä ja viimeistä kertaa aidosti kaksistaan. Kun sä laitoit sen biisin soimaan, koko muu maailma katosi. Mitään meidän välillä ei saanu tapahtua, eikä tapahtunutkaan. Se hetki kun sain vain vapaasti keskustella sun kanssa ja katsoa sua. Jotain musta jäi siihen hetkeen ja siihen iltaan.

      Mä tiedän ettet tuu ikinä kuulemaan tätä. Me ei koskaan enää nähdä, vaikka ei uskallettukaan hyvästellä. Mut haluisin että joten, jollain tavalla sä vielä tunnet sen ja tiedät että mä kaipaan sua.

    • Anonyymi

      Kun yhtäkkiä löysin itseni hänen karhumaisesta syleilystään. Ikävin oli siitä erkaantuminen..💔

    • Anonyymi

      Kun katsoimme toisiamme silmiin auton taustapeilistä.

    • Anonyymi

      Se kerta siellä kirjahyllyn takana

    • Anonyymi

      Uskon että parasta hetkeä ei olla vielä edes nähty. Vasta jäävuoren huipun huiputettu. Jään odottamaan 😍

      • Anonyymi

        Et osaa mitään


      • Anonyymi

        Toivottavasti sulle ei makseta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sulle ei makseta

        Alkaa olemaan melko levotonta menoa näissä urputteissa trollaavalle äijälle, asiayhteys jää lievästi sanoen auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa mitään

        No jos jotain ihan vähän 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos jotain ihan vähän 😂

        Et sä osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä osaa

        Uskoisin kuitenkin että en paljoa mutta vähän 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sulle ei makseta

        Maksetaan joo, tulen kiitos kohtuullisesti toimeen jopa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin kuitenkin että en paljoa mutta vähän 😂

        Hieno vertaus. Usein joku asia onkin oikein mahtavan suuri, mutta sitä on kerrallaan vain ihan vähän. No, ei se sen suuruutta millään muotoa silti pienennä. Voimia!


      • Anonyymi

        No, onnkesi ei huputettu kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Yksi parhaista oli se, kun istuimme vierekkäin sohvalla ja hän otti kädestä kiinni.

    • Anonyymi

      Ei ollut hetkiä.

    • Anonyymi

      Kaikki ne pienet hetket, koska olin niistä yllättävän onnellinen, mutta erityisesti se kun oltiin kahdestaan lounaalla. Ei ahdistanut mikään. Säälittävää miettiä näin jälkikäteen, että nuo hetket oli yksiä mun elämän parhaimpia kohokohtia.

    • Anonyymi

      Se kun menetin neitsyyden Hakaniemessä kanssasi 😍

    • Anonyymi

      Sinä hän on parasta. Kaikki hänessä joka hetki.

      • Anonyymi

        … 🥹😙


    • Anonyymi

      💕💕😊😊💕💕😊😊🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🚙🚙🫡🥰🥰👍

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe