Kuka lainaisi 800, takaisin 1200

Anonyymi-ap

Akuutti tarve, vuokraisäntä hengittää niskaan, pitkäaikaissairas lapsi, lääkkeet ja ruoka loppu, voin maksaa vuoden lopussa 1200 takaisin 800€ lainasta

17

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tolla korolla saa pikavippejäkin?

    • Anonyymi

      Eikös sosiaalitoimisto voi auttaa?
      Loppujen lopuksi tuolla korolla lyö itseään aika pahasti polveen.

      • Anonyymi

        No ei lyö... 😂


        Sehän etsii täällä urpoa, kun ei saa enää lainaakaan mistään.

        Jonkun pitäis nyt uskoa ahneessa korkokiihkoissaan, että se muka maksaa koskaan mitään takas - vaikka tyyppi on hoitanut asiansa niin, ettei edes vuokranantajalleen onnistu vuokraansa maksaan.

        Ja mikä ihmeellisintä: jostain syystä se vuokranantajakaan ei ilmeisesti suostu tohon diiliin. 😂

        Eikä löydy enää ketään kaveriakaan, joka tohon uskoisi. Kaikki on jo petetty.


    • Anonyymi

      Pyydä sosialidemokraateilta,vasemmistosta,ay liike.
      Ketään ei jätetä.

      • Anonyymi

        Ehkäpä toi aloittaja on kuitenkin jo tajunnut vasuripolitiikan ytimen: ketään ei jätetä - henkiin.


      • Anonyymi

        Oikea osoite, Persut veisivät loputkin.
        Kyllä sinä Persu sentään jotain tajuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä toi aloittaja on kuitenkin jo tajunnut vasuripolitiikan ytimen: ketään ei jätetä - henkiin.

        Sinä et ole tajunnut, ketkä ovat hallituksessa nyt leikkaamassa.
        Kandes laitaa välillä korkkikiinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä toi aloittaja on kuitenkin jo tajunnut vasuripolitiikan ytimen: ketään ei jätetä - henkiin.

        Persu sinäkö tajunnut 🤣😂🤣 päivänparas.


    • Anonyymi

      Sen tiiät, ettei tuu penniäkään.

    • Anonyymi

      Lähetä mulle kymppitonni, saat huomenna kaskytdonaa takaisin.

    • Anonyymi

      Miksi et hae pikavippiä? Onko sinulla luottotiedot tallella? Jos ei, niin sinulla on 100-prosenttisen varmasti vanhaa, myöhässä olevaa velkaa rästissä, ja ulosoton takia takaisinmaksukykysi on alentunut, jos sitä on ollenkaan.

    • Anonyymi

      Auttaisikohan aloittajaa aikuiseksi kasvaminen.

      Tuskin maksaisit 50% korkoa lainasta. Tuskin maksaisit penniäkään pääomastakaan ja kolmanneksi toiseen vastaukseen, että ei "keittola tai soppala" tuollaisia anna.

      Toisen aloituksen vastauksessa annoin oman vinkin. Teet jonkin rahakkaan ihmisen kanssa diilin paperille. Laitatte lainamääräksi vaikka 1600€ ja nostat tuosta määrästä tuon tarvittavan pääoman. Saat laina-aikaa vaikka vuoden ja erän suuruus on sata euroa. Jos maksata pääoman esim. kahdeksassa kuukaudessa, niin saat sen 1600€ ja pääoman välisen eron anteeksi.

      Pahoin pelkään, että se joka antaa sinulle lainaa saa sinusta riesan. Ensin saat 1200€ lainaa ja pian saat uuden lisälainayynnön ja lupauksen takaisinmaksusta.

      Varmaan olet jo pyytänyt pankista tai pikavippifirmasta ja saanut pakit! Vai onko tarkoituksesti vain suojella omia tietoja toisten kustannuksella?

    • Anonyymi

      Ota yhteys takuusäätiöön,Saat lainaa sietä ettet joudu ulosmittaukseen.

    • Anonyymi

      Omalta kunnalta hakea sosiaalista luottoa, sitä annetaan kun tilaa ajan sitä tarkoitusta varten. Se aika uus juttu.

      • Anonyymi

        kunnat ei ole antaneet rahaa enään pariin vuoteen. Mutta oman kotikunnan ec.lut seurakunnalta voi kysyä ainakin neuvoa. Seurakunnan kautta saa myös tietoa sosiaalisen luototuksen tai takuusäätiön toiminnasta ja mahdollisuuksista.


      • Anonyymi

        Itse asiassa sosiaalisia luottoja myöntävät nykyään hyvinvointialueet koko maassa. Ennen niitä sai vain noin joka kolmannessa kunnassa. Kunta sai itse päättää tarjosiko sellaista. Mutta nykyään jokaisen hyvinvointialueen on tarjottava sellainen palvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa sosiaalisia luottoja myöntävät nykyään hyvinvointialueet koko maassa. Ennen niitä sai vain noin joka kolmannessa kunnassa. Kunta sai itse päättää tarjosiko sellaista. Mutta nykyään jokaisen hyvinvointialueen on tarjottava sellainen palvelu.

        Totta. Velkaneuvontaa annetaan isoimmissa kaupungeissa, mutta niihin voi olla kuukausien jono.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe