Akuutti tarve, vuokraisäntä hengittää niskaan, pitkäaikaissairas lapsi, lääkkeet ja ruoka loppu, voin maksaa vuoden lopussa 1200 takaisin 800€ lainasta
Kuka lainaisi 800, takaisin 1200
17
451
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tolla korolla saa pikavippejäkin?
- Anonyymi
Eikös sosiaalitoimisto voi auttaa?
Loppujen lopuksi tuolla korolla lyö itseään aika pahasti polveen.- Anonyymi
No ei lyö... 😂
Sehän etsii täällä urpoa, kun ei saa enää lainaakaan mistään.
Jonkun pitäis nyt uskoa ahneessa korkokiihkoissaan, että se muka maksaa koskaan mitään takas - vaikka tyyppi on hoitanut asiansa niin, ettei edes vuokranantajalleen onnistu vuokraansa maksaan.
Ja mikä ihmeellisintä: jostain syystä se vuokranantajakaan ei ilmeisesti suostu tohon diiliin. 😂
Eikä löydy enää ketään kaveriakaan, joka tohon uskoisi. Kaikki on jo petetty.
- Anonyymi
Pyydä sosialidemokraateilta,vasemmistosta,ay liike.
Ketään ei jätetä.- Anonyymi
Ehkäpä toi aloittaja on kuitenkin jo tajunnut vasuripolitiikan ytimen: ketään ei jätetä - henkiin.
- Anonyymi
Oikea osoite, Persut veisivät loputkin.
Kyllä sinä Persu sentään jotain tajuat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä toi aloittaja on kuitenkin jo tajunnut vasuripolitiikan ytimen: ketään ei jätetä - henkiin.
Sinä et ole tajunnut, ketkä ovat hallituksessa nyt leikkaamassa.
Kandes laitaa välillä korkkikiinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu sinäkö tajunnut 🤣😂🤣 päivänparas.
- Anonyymi
Sen tiiät, ettei tuu penniäkään.
- Anonyymi
Lähetä mulle kymppitonni, saat huomenna kaskytdonaa takaisin.
- Anonyymi
Miksi et hae pikavippiä? Onko sinulla luottotiedot tallella? Jos ei, niin sinulla on 100-prosenttisen varmasti vanhaa, myöhässä olevaa velkaa rästissä, ja ulosoton takia takaisinmaksukykysi on alentunut, jos sitä on ollenkaan.
- Anonyymi
Auttaisikohan aloittajaa aikuiseksi kasvaminen.
Tuskin maksaisit 50% korkoa lainasta. Tuskin maksaisit penniäkään pääomastakaan ja kolmanneksi toiseen vastaukseen, että ei "keittola tai soppala" tuollaisia anna.
Toisen aloituksen vastauksessa annoin oman vinkin. Teet jonkin rahakkaan ihmisen kanssa diilin paperille. Laitatte lainamääräksi vaikka 1600€ ja nostat tuosta määrästä tuon tarvittavan pääoman. Saat laina-aikaa vaikka vuoden ja erän suuruus on sata euroa. Jos maksata pääoman esim. kahdeksassa kuukaudessa, niin saat sen 1600€ ja pääoman välisen eron anteeksi.
Pahoin pelkään, että se joka antaa sinulle lainaa saa sinusta riesan. Ensin saat 1200€ lainaa ja pian saat uuden lisälainayynnön ja lupauksen takaisinmaksusta.
Varmaan olet jo pyytänyt pankista tai pikavippifirmasta ja saanut pakit! Vai onko tarkoituksesti vain suojella omia tietoja toisten kustannuksella? - Anonyymi
Ota yhteys takuusäätiöön,Saat lainaa sietä ettet joudu ulosmittaukseen.
- Anonyymi
Omalta kunnalta hakea sosiaalista luottoa, sitä annetaan kun tilaa ajan sitä tarkoitusta varten. Se aika uus juttu.
- Anonyymi
kunnat ei ole antaneet rahaa enään pariin vuoteen. Mutta oman kotikunnan ec.lut seurakunnalta voi kysyä ainakin neuvoa. Seurakunnan kautta saa myös tietoa sosiaalisen luototuksen tai takuusäätiön toiminnasta ja mahdollisuuksista.
- Anonyymi
Itse asiassa sosiaalisia luottoja myöntävät nykyään hyvinvointialueet koko maassa. Ennen niitä sai vain noin joka kolmannessa kunnassa. Kunta sai itse päättää tarjosiko sellaista. Mutta nykyään jokaisen hyvinvointialueen on tarjottava sellainen palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa sosiaalisia luottoja myöntävät nykyään hyvinvointialueet koko maassa. Ennen niitä sai vain noin joka kolmannessa kunnassa. Kunta sai itse päättää tarjosiko sellaista. Mutta nykyään jokaisen hyvinvointialueen on tarjottava sellainen palvelu.
Totta. Velkaneuvontaa annetaan isoimmissa kaupungeissa, mutta niihin voi olla kuukausien jono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399