Kuulin et nalle teki

Anonyymi-ap

Hehkun raskaaksi ja katosi kuvioista.

49

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin ei yllättynyt ole tästä.

    • Anonyymi

      Mistä kuulit?

      • Anonyymi

        Hehkulta itseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehkulta itseltä.

        Koita hyvä ihminen jo ymmärtää, että niin kivaa kuin on elää jossain palstaorientoituneessa kaoottisessa maailmassa ei nämä miehen luomat hahmot tule todellisiksi henkilöiksi tosielämästä joihin on kehitetty surullinen obsessio


      • Anonyymi

        Ihan tosisaanko tarinankehrääjä kyselee miespuoliselta trollilta netin anonyymilla palstalla, että mistä kuulit?


    • Anonyymi

      Kosketteliko jotakin?

    • Anonyymi

      Liittyyköhän tää siihen mistä mul ois hihhii kerrottavaa

    • Anonyymi

      Miten seniili voi tehdä raskaaksi

      • Anonyymi

        Ei kumpikaan näistä miehen luomista netin hahmoista ole luonnollinen henkilö enkä missään nimessä suosittele sellaisia kehittelemään, mikäli meni jo laita kypärä päähän ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kumpikaan näistä miehen luomista netin hahmoista ole luonnollinen henkilö enkä missään nimessä suosittele sellaisia kehittelemään, mikäli meni jo laita kypärä päähän ns

        Ei vaan tämä on juuri oikea tapa edetä kalifiksi kalifin paikalle


    • Anonyymi

      Joskus voi olla myös hiljaa

      • Anonyymi

        Ole siis hiljaa. Poistoon menee näemmä useitakin asioita kuten tästäkin. En aie eiku aio olla kiltisti. Vietkö mun kaikki sanat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole siis hiljaa. Poistoon menee näemmä useitakin asioita kuten tästäkin. En aie eiku aio olla kiltisti. Vietkö mun kaikki sanat?

        Sinä ja tämä nukketeatterisi on sen luokan soopaa että mietin millainen ihminen. Unissasiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja tämä nukketeatterisi on sen luokan soopaa että mietin millainen ihminen. Unissasiko?

        Vai vielä unissa! Kun olisikin vain siitä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja tämä nukketeatterisi on sen luokan soopaa että mietin millainen ihminen. Unissasiko?

        Onko sinulla joku psykologinen syy roikkua aina vaan tässä miehen kerronnassa, minkä pitäisi sisällön puolesta olla selvästi trolliksi tulkittavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku psykologinen syy roikkua aina vaan tässä miehen kerronnassa, minkä pitäisi sisällön puolesta olla selvästi trolliksi tulkittavissa?

        Näinköhän tuo asia on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinköhän tuo asia on

        No miten ”se” asia sitten olisi- oi suuri tietäjä joka yrittää pelastaa kasvonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinköhän tuo asia on

        Onko tämä alas vajonnut arvailu ihan keskeinen osa toimenkuvaaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten ”se” asia sitten olisi- oi suuri tietäjä joka yrittää pelastaa kasvonsa?

        Kas kun en satu olemaan trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun en satu olemaan trolli

        No eipä kyllä kovin moni muukaan, muta heittääkö tämä sinun toiminta kauas trollailusta jos jauhat jostain miehen hahmoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kyllä kovin moni muukaan, muta heittääkö tämä sinun toiminta kauas trollailusta jos jauhat jostain miehen hahmoista

        Mistä mun pitäis sun mielestä "jauhaa".. Säästä? P. Pouta mainos hihityksineen tuli mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku psykologinen syy roikkua aina vaan tässä miehen kerronnassa, minkä pitäisi sisällön puolesta olla selvästi trolliksi tulkittavissa?

        Hanki nyt jo elämä yh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mun pitäis sun mielestä "jauhaa".. Säästä? P. Pouta mainos hihityksineen tuli mieleen

        Miten on ylipäätään mahdollista, että näin alikehittynyt narratiivi on saanut sijaa tollojen pienissä vesipäissä?


    • Anonyymi

      Rupee vi*uttamaa ku näkeeki nää teennäset nalle ja hehku paskaa jonkun kiejoittavan kaks puliveivaria toine makkarisa toinen olohuune

    • Anonyymi

      Visionäärin päiväuni.

      • Anonyymi

        Ei taida tarinan kirjoittajalla ns nalli palaa, aika helppo lukea rivien välistä, eikös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tarinan kirjoittajalla ns nalli palaa, aika helppo lukea rivien välistä, eikös?

        Munasolujen tuotanto loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munasolujen tuotanto loppunut.

        Viittasin kyllä ihan mieheen, eli sinuun


    • Anonyymi

      Jotkut voi tykätä siitä että toinen olisi kokoajan raskaana

    • Anonyymi

      Näyttää että vain yksi poistettu viesti vaikka niitä on useampia

      • Anonyymi

        Nii en tiiä täällä on näitä troolareita joka lähtöön, toiset tietää sisällöstä toiset yrittää saada sen näyttämään sisällöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii en tiiä täällä on näitä troolareita joka lähtöön, toiset tietää sisällöstä toiset yrittää saada sen näyttämään sisällöltä

        No mut voinhan mä kirjoittaa ne kaikki uudestaan tänne. Tai liittää kuvineen, missä näkyy toisenkin tekstit. Eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut voinhan mä kirjoittaa ne kaikki uudestaan tänne. Tai liittää kuvineen, missä näkyy toisenkin tekstit. Eikö?

        Laita vaan. Oot tehnyt käänteispsykologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan. Oot tehnyt käänteispsykologiaa.

        Huom. Mä en oo tehny. Kyl täs on eräät toiset asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut voinhan mä kirjoittaa ne kaikki uudestaan tänne. Tai liittää kuvineen, missä näkyy toisenkin tekstit. Eikö?

        Mite tääl voi laittaa kuvia?
        Utelen sivusta ihmeissäni


    • Anonyymi

      Hyvä tekstiä

    • Anonyymi

      Laatua

    • Anonyymi

      Kait se jotkut ruokkokulut joutuu maksamaan. Kela soittelee perään.

      • Anonyymi

        Ai että tähän tekisi niiiin mieli sanoa yks juttu, mutta jätän toistaiseksi sanomatta. Sivusta vain


      • Anonyymi

        Epäilet siis, että tämän mitättömän miehen mitättömän tarinan miehellä ei ole elatuskykyä? Vähän taisi kosahtaa elitismisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tähän tekisi niiiin mieli sanoa yks juttu, mutta jätän toistaiseksi sanomatta. Sivusta vain

        Sano toki mitä sinulla tulee nettimiehen lapsille suunnatusta tarinallisuudesta mieleen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilet siis, että tämän mitättömän miehen mitättömän tarinan miehellä ei ole elatuskykyä? Vähän taisi kosahtaa elitismisi

        Voi parkale etten paremmin sano. Eläkkeeseen ei kajota kyllä jämpti on niin. En turhaan kaivanut itseäni syvälle aunukseen silloin kun miehet olivat miehiä eikä mopojonneja. Elatuskykyä tiedustelin Kelasta mitä tarkoittaa niin puhelinvastaaja sanoi että jos asiani koskee elatusapua niin paina kakkoseen. Sitten sanottiin että asiani käsitellään viipymättä noin 2 vuoden sisään. T. Augusti


    • Anonyymi

      Eikö se ollutkaan toisinpäin? Ja mä kun luulin, että mies synnyttää

    • Anonyymi

      Ei, ei voi olla totta! Hehku nimenomaan puhui ehkä isyydestä. Mitää ei pitänyt tapahtua 😢

    • Anonyymi

      Mikä teitä riivaa

      • Anonyymi

        Ketä teitä? Etkö ole vieläkään päässyt siitä pakkoajatuksista eroon, että miehen upea ramaturkia on totta ja kuuluu sulle?


    • Anonyymi

      Ap on kiusaaja

      • Anonyymi

        En minä tätä tarinamiestä ihan niin ylös korottaisi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe