Tulee uudet pulipenkit torille

Anonyymi-ap

Työttömät saa olla riemuissaan tulee uudet pulipenkit käyttöön torille pirkkaolut maistuu entistä paremmin ja Kela hoitaa kaljarahoituksen

23

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa torialueen lähikaupassa on kaljapiste tehotarkkailussa, kun varastavat kaljaa nii paljon, on taskuissa ja hihassa ja housunlahkeessa ja saappaan varressa ja puseron hupussa, on myös juoneet kaupassa ja tyhjiä tölkkejä löytyy, tai maksavat yhden ja loput on vaatteissa.

    • Anonyymi

      juttu viranhaltija päätöksessä että penkkejä tulee

    • Anonyymi

      Heti panemaan paljaalla penkille pinppiä.

    • Anonyymi

      Joko Karlerssi pääsee juhlistammaan Kamomillan kanssa uuvet pulipenkit?

    • Anonyymi

      Pinppi pihisee penkillä paljaalla perjantaina Pirkka pöhnässä pannessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pulipenkki rulez! Ens viikolla +25 celssiusta. Pimuilla pinppi länpii.

    • Anonyymi

      Jos joku kadehtii köyhiä, niin silloin kannattaa alkaa ITSEKIN Köyhäksi.

    • Anonyymi

      EI KALJAA SAA VARASTAA KULEKSII MALEKSII MUSKOTISSA HYLLYJEN VÄLISSÄ JA MUUTAMAN TUOTEEN TUHOO KITUSIIN JA PÖTSI KIITTÄÄ. MALLIKSI 1 - 3 OSTAA MAKSAA HÖRPPII PIHALLA .

    • Anonyymi

      Uudet penkit pitäisi sijoittaa Osuuspankin pihaan. Sieltä löytyy nyt työkkäri ja edunvalvonta.

      • Anonyymi

        Osarin eessä on patsas kolme persettä niitä voi paneskella ennen Kela vuoroa paljaalla. Pankissa ottavat älypuhelimella kuvia jotka suoraan TE-toimiston infotauluun.


    • Anonyymi

      TE-toimistosta olutrahaa pulipenkille kelan kautta k-menua ja bonus-sätkää. Pankista lainahakemus oluen juontia varten. Liitteet Kelasta.

    • Anonyymi

      Lähin Kela on nyt ajanvarauksella Nurmeksessa, että kannattaa ottaa eväät mukaan

      • Anonyymi

        oon paskonu Nusen Kelassa lattialle k-menu humussa.Porttikielto 1kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon paskonu Nusen Kelassa lattialle k-menu humussa.Porttikielto 1kk.

        Nurmeksen kelaan ei enää oteta lieksalaisia puput pomppii jo sielläkin ympäri keskustaa hakee juoksu kaljaa marketista 🐰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmeksen kelaan ei enää oteta lieksalaisia puput pomppii jo sielläkin ympäri keskustaa hakee juoksu kaljaa marketista 🐰

        Pulipenkit on tarpeen Kela lopettaa kansaneläkkeen maksamisen ulkomaille pitkäaikaistyöttömät ovat kansaneläkeläisiä kun siirtyvät te toimistosta kansaneläkkeelle. Kansaneläkeläisen pitäisi mieluummin pysyä omassa kunnassa jotta Kela etisivät voisi valvoa paremmin valtionvaroilla olevia elättejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulipenkit on tarpeen Kela lopettaa kansaneläkkeen maksamisen ulkomaille pitkäaikaistyöttömät ovat kansaneläkeläisiä kun siirtyvät te toimistosta kansaneläkkeelle. Kansaneläkeläisen pitäisi mieluummin pysyä omassa kunnassa jotta Kela etisivät voisi valvoa paremmin valtionvaroilla olevia elättejä

        Kansaneläkeläiset ei saa asua ulkomailla onneksi pulipenkkejä on riittävästi


    • Anonyymi

      Sataman pulipenkiltä näkyy yöllä revontulia k-menu pöhnässä .Ruuhkaa satamassa paljaalla. Samalla kuvia pimuista.

    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies.

    • Anonyymi

      Pillipiiparin haarakonttori.

    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies.

    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies.

    • Anonyymi

      Kuulin erityisen luotettavista lähteistä uusien pulipenkkien olevan toimituksessa! Niitä sijoitetaan ympäri keskustaa "hyväksi havaituille paikoille" ja kylläpä nyt on aihetta riemuun. Kaupunki on todellakin ajatellut käyttäjien viihtyisyyttä, joten valintaryhmässä on täytynyt olla mukana alan asiantuntijoita. Kyseessä on siis pehmustetuin istuimin varustettu katettu malli ja tarvittaessa voidaan pulitilaan näkyminen estää sivuverhoilla! OUJEEEEEEEEEEEEE!
      https://hh2.pigugroup.eu/colours/204/943/3/2049433/aurinkovuode-morocco-208x188xh207cm-77496_reference.jpg

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe