🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus!
Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sitten yhtäkkiä on pestävänä kaikki omat vuodevaatteet ja koiran peti. Melkein tekis mieli käydä uudessa 24pesulassa 🙄
Metrotytöt/Kaunis pesijätär
https://youtu.be/JjDV58zO4B8
Onko se nyt niin väärin
7
175
Vastaukset
Kaksin aina kaunihimpi paitsi jos tulee kaksi samanlaista aloitusta. Miten tuo voi edes olla mahdollista kun yleensä tuplat ei mene läpi. Nyt kaipaisin sitä mahdollisuutta että voisi poistaa omia kirjoituksiaan.
- Anonyymi
Etköhän voi "ilmoituksen" kautta pyytää poistoa.
Ei ne ilmoituksen kautta poistu aina ne epäsopivatkaan kirjoitukset. Aloituksessa ei ole mitään sensuroitavaa niin en halua työllistää sillä ylläpitoa. Varsinkin kun on epävarmaa poistuuko aloitus kuitenkaan. Kyllä se turha valuu pian itsekseen näkymättömiin toisille sivuille täältä etusivulta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei ne ilmoituksen kautta poistu aina ne epäsopivatkaan kirjoitukset. Aloituksessa ei ole mitään sensuroitavaa niin en halua työllistää sillä ylläpitoa. Varsinkin kun on epävarmaa poistuuko aloitus kuitenkaan. Kyllä se turha valuu pian itsekseen näkymättömiin toisille sivuille täältä etusivulta.
Taidat olla oikeassa, kunhan mietin. Monilla aloituksilla ei ole päätä eikä häntää aiheeseen, vaan ne jos mitkä rönsyilevät huippuunsa.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla oikeassa, kunhan mietin. Monilla aloituksilla ei ole päätä eikä häntää aiheeseen, vaan ne jos mitkä rönsyilevät huippuunsa.
No mullakin se ikävä on upotettu näihin mun aloituksiin niin, että sitä ei helposti huomaa. Olisin tietysti voinut kirjoittaa aloitukseen, että se positiivinen yllätys olisi kaipaukseen törmääminen. Toivoin, että jos hän lukee, niin ymmärtää sen. Enhän täällä ilman kaipausta olisikaan.
- Anonyymi
Esität mies sekä siis perheenäitejä että kennelin pitäjiä? Kovaa huusholleeraamista vaan
Mua siis häiritsee se, että joku sun tuntemasi henkilö saa kontolleen nämä mun räpellykset. Etkö nyt voisi vaan uskoa, että mulla (=naisella) ei ole sun ja sun miehesi kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614