Tori.fi ja henkilökohtaiset tiedot

Anonyymi-ap

Tori.fi:n ostoturvallisuutta parantava ToriDiili-palvelu herättää ärsytystä. Sen aktivoimiseksi myyjän pitää ensin tunnistautua vahvasti, mutta myöhemmässä vaiheessa se edellyttää myös pääsyn antamista henkilökohtaisiin tilitietoihin ja niiden luovutuksen sekä Tori.fi:lle että sen käyttämälle ruotsalaiselle Tink-maksupalvelulle.

27

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kiinnostusta enää Torin käyttöön, on mennyt liian monimutkaiseksi. Enkä aio tilitietojani kellekään antaa.

• Anonyymi

Kun Shiebsted otti haltuunsa Torin meni ainakin hakujuttujen ja osastoinnin osalta perseelleen.
        Lieneeko Norskit sotkeneet toimivan systeemin.

• Anonyymi

Eipä ole enää käyttöä moiselle torille. Onneksi on muitakin kauppa-alustoja.

• Anonyymi

Huutokaupat.com. Ei se ole oikeestaan yhtään yksinkertaisempi, mutta hyvällä tavaralla saa hinnaltaan mukavampia kauppoja.

• Anonyymi

Juup. Muutosten myötä tori.fi kusi kiuluunsa.
      Se hakuvalikkokin on sekava, ihan perseestä.
      Otin tavarat pois myynnistä ja siirryin Huuto.net.iin ja jotain isompaa myyn myös huutokaupat.com:issa.

• Anonyymi

Joo,ihan syvältä tuo uudistus

• Anonyymi

torin henkilökunta ei anna mennä ilmoituksia läpi asiakkaalle jos ei ota toridiiliä. he kiusaavat ihmisiä joka päivä!

• Anonyymi

Mielivaltaista touhu koko Torissa.Jos asiakas ei tee kuin käsketään niin olet ongelmissa.Heillä on vain tarkoitus kalastella yksityitiedot markkinointi tarkoituksiin.Oikeasti tori ei tee mitään rikosten ehkäisyyn.Poistakaa tietonne ,vielä kun ehditte, ennen kuin hakkeri / t iskee.

• Anonyymi

Ja sitten siinä kummallinen töksäytys lähetysvaihtoehdoisssa alinna: "En voi lähettää"!
      Siis siihen on ruksi laitettava , jotta voi hylätä koko ToriDiilin, joka ei tietenkäään ole pakollinen.
      Asiallisesti olisi kuulunut lukea "En valitse ToriDiiliä", tjsp. Tottakai myyjä voi lähettää, jos haluaa, ja määritellä toimituskulut.

• Anonyymi

Yritysjohdossa se kaiken alku on ja kusi valuu alaspäin henkilökuntaan.

• Anonyymi

Toridiili on ihan hevonpaskaa

• Anonyymi

Eikä sitä toridiiliä ole pakko käyttää. Kaupat sujuvat ilman sitäkin.

• Anonyymi

Eipä sujunut, olin myyjänä ja ostaja valitsi toridiilin joten mun oli pakko ottaa se käyttöön tai sitten odotella että joku ostaa normisti. Noh, ihan hyvä systeemi tuo lopulta ehkä on jos jaksaa odotella rahoja ja tilitiedon antaminen ei haittaa. Itse tein ihan tämän takia toisen tilinumeron s-pankkiin ja annoin sen noille, siinäpä tutkivat halutessaan tyhjää tiliä......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sujunut, olin myyjänä ja ostaja valitsi toridiilin joten mun oli pakko ottaa se käyttöön tai sitten odotella että joku ostaa normisti. Noh, ihan hyvä systeemi tuo lopulta ehkä on jos jaksaa odotella rahoja ja tilitiedon antaminen ei haittaa. Itse tein ihan tämän takia toisen tilinumeron s-pankkiin ja annoin sen noille, siinäpä tutkivat halutessaan tyhjää tiliä......

Oikein hyvä alku.Poistakaa omat oikeat nimenne,ottakaa joku höpö höpö s-postiosoite jne niin ette saa turhia mainoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsitkö että heillä on tori diilin myötä oikeus kaikkiin laitteesi tietoihin...yhteystiedot , valokuvat , videot jne.Vain tyhmä antaa kaiken ulkopyolisille.

• Anonyymi

ToriDiilissä jos ostaja väittää tuotteen olevan viallinen, niin mitäpä myyjä niille väitteille voi.

• Anonyymi

Hei, nyt joku kehitti uuden torin: torimaa.fi

Tukekaamme sitä

• Anonyymi

Eroaako torista miten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eroaako torista miten?

Ihan selkeä mutta kaikki on vielä kovin alkutekijöissä.Kannattaa liittyä niin saamme Torin polvilleen.

• Anonyymi

siis tori.fi ei voi jättää enää ilmoitusta jos et anna pankkitunnuksia, olipa toridiiliä tai ei.

• Anonyymi

Ei anna luoda ilmoitusta jos ei suostu käyttöoikeuteen laitteensi valokuvista ja videoista.
        Valitukset torin Tj:lle suoraan juha miukumauku tori.fi
        Markkinointi storm miukumauku tori.fi
        Näin valitykset menee oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

ToriDiili on aika iso riski myyjälle, kun laajat tiedot ja tilitietoihin pitää antaa puoleksi vuodeksi. Ostajalle hyvä, mutta jos ostaja huijaa, niin myyjältä voi jäädä tuote ja rahat ostajalle, voi saada feikin tuotteen aidon tilalle taikka maksu jäädä torin limboon, vaikka ostaja olisi tuotteen jo saanut. Googlatkaa kokemuksia ennen kuin käytätte!

• Anonyymi

Onhan se selvä riski.

• Anonyymi

Eikä siinä vielä kaikki.Nyt ei Toriin pysty laittamaan ilmoituksia jollei anna lupaa ( pakollinen ) päästä laiteessa oleviin kuviin käsiksi. Tämä oli ns.niskalaukaus. Sovellus poistettu käytöstä.Findit toimii korvaavana hyvin.

• Anonyymi

Paketteja pystyy lähettämään ilman toridiiliäkin

• Anonyymi

ToriDiiliä ei ole pakko käyttää.

• Anonyymi

Tietojen keruu voi olla vaarallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe