att posta nya inlägg ?
Det verkar som om folk misrat lusrten
20
362
Vastaukset
- Anonyymi
Det lockar inte.
- Anonyymi
Spalten är död.
- Anonyymi
Naturlig reaktion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naturlig reaktion.
Pausen är nödvändigt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pausen är nödvändigt.
Hyvä pitää tauko. Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pitää tauko. Suosittelen kaikille.
Myös maanikoille, ja varsinkin niille kielifennoille.
- Anonyymi
Aktiivi yrittää nyt kovasti pitää 'pakkoruotsia' esillä muilla palstoilla. Ketään ei kiinnosta osallistua 'keskusteluun'.
- Anonyymi
Joutuu itse nostamaan ketjua ylemmäs.
- Anonyymi
Kieliaktiivi valitteli hiljattain palstalla, että "pakkoruotsista" pitää puhua laajasti, kaikilla palstoilla, eikä vain täällä.
Kun hän sitten yrittää puhua siitä muualla, tulos on tämä. Missä vaiheessa kieliaktiivi itse ymmärtää, että muut eivät ole kiinnostuneita jauhamaan "pakkoruotsista"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivi valitteli hiljattain palstalla, että "pakkoruotsista" pitää puhua laajasti, kaikilla palstoilla, eikä vain täällä.
Kun hän sitten yrittää puhua siitä muualla, tulos on tämä. Missä vaiheessa kieliaktiivi itse ymmärtää, että muut eivät ole kiinnostuneita jauhamaan "pakkoruotsista"?Ihmisillä on muita kiinnostuksen kohteita tänä päivänä. Pakkoruotsit sun muut ei kuulu näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on muita kiinnostuksen kohteita tänä päivänä. Pakkoruotsit sun muut ei kuulu näihin.
Totta, kansalaisaloitteissa tämä näkyy erityisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hän sitten yrittää puhua siitä muualla, tulos on tämä. Missä vaiheessa kieliaktiivi itse ymmärtää, että muut eivät ole kiinnostuneita jauhamaan "pakkoruotsista"?Ei pakkomielteisen yhden asian jankkaajan kanssa voi keskustella, varsinkin kun Suomessa on ihan oikeitakin ongelmia pähkäiltäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pakkomielteisen yhden asian jankkaajan kanssa voi keskustella, varsinkin kun Suomessa on ihan oikeitakin ongelmia pähkäiltäväksi.
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu itse nostamaan ketjua ylemmäs.
Kovasti fennomaani nosteleekin 'pakkoruotsi' ketjujaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti fennomaani nosteleekin 'pakkoruotsi' ketjujaan...
Nostaa heti kun huomaa "uhkaavan" viestin...
- Anonyymi
Man kan fira nu.
- Anonyymi
Ingen vill ha att göra med språkhatare som bara predikerar mot svenskan.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa.
- Anonyymi
Alla har slutat....
- Anonyymi
Näin on käynyt...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716