Hamasin oudon nimen asema tulevaisuudessa

Anonyymi-ap

Salaam!

Jehovah Shammah on luettuna toistapäin Hamas. Jehova on läsnä tai Jehova on siellä tarkoittaa sana Shammah. Se on otettu Hesekielin kirjan lopusta jossa se tarkoittaa Uuden Jerusalemin nimeä.

Miksi Hamas on saanut tuon nimen? Sattumalta vai tarkoituksella.

Imaami Mahdin on määrä luultavasti vakiinnuttaa muutama totuuden todistaja pysymään kauan totuudessa. Uusi Jerusalem on totuuden kaupunki. Harun Yahyan teoksen perusteella on kaksi islamin kansaa joiden tehtävä on estää epäjumalien palvonnan mielekkyys. Tämäkin liittyy Uuteen Jerusalemiin. Siellä ei ole epäjumalia.

Toinen noista kansoista näyttäisi tarkoittavan Palestiinaa. Kysyn siis mielipidettänne siitä onko Hamasin nimi sattuma vai onko se Jumalasta lähtöisin oleva kohtalo?

Vaikea on uskoa pelkkään sattumaan.
Jehova on läsnä...... Entä jos myös Hamas on läsnä kauan ja jopa Uudessa Jerusalemissa tai ainakin Uuden Jerusalemin muurissa jotenkin liittyen Karitsaan?

Salaam!

23

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eino Leino, Virta venhettä vie
      https://www.youtube.com/watch?v=B29m5v0k7lw&t=111s&pp=ygUPZWlubyBsZWlubyBydW5v

      Näin se vain on kulkumme ajasta aikaan läpi kokonaisuuksien
      - elämä on täyttä laiffia, elämän antajan hoivissa

      KYLLÄ LUULOISILTA MATKA LOPPUU KUIN KANALTA LENTO PÄÄNSÄ MENETTÄNEENÄ

      ELÄMÄ ON TÄYSIN ELÄMÄN ANTAJAN LUOMAA, mutta jos joku muuta luulee tyhjiin raukee tämän luulot imaamein.

    • Anonyymi

      KUN OLEN KUOLLUT
      Kun olen kuollut
      Itke hiukan minun vuokseni
      Ajattele minua toisinaan
      Mutta älä liikaa
      Ajattele minua silloin tällöin
      Sellaisena kuin olin eläessäni
      Toisinaan on mukava muistella
      Mutta ei kauan
      Jätä minut rauhaan
      Niin minäkin jätän sinut rauhaan
      Ja niin kauan kuin elät
      Säästä ajatuksesi eläviä varten
      -Perinteinen intiaanirukous

      ELÄ VAPAASTI ELÄMÄSI JA KUNNIOITA ELÄMÄN LAHJAASI JA KUOLEMATTOMUUTASI

      • Anonyymi

        Apassi-intiaanien vanha avioliittorukous
        Ensimmäisen kerran olin häissä kaasona jo vuosia sitten;
        ehkä kuusi tai seitsemän vuotta sitten jouluna.
        Silloin jo ajattelin, että omiin häihini haluan ainakin yhden tietyn asian;
        Apassi-intiaanien vanhan avioliittorukouksen.

        Rukouksessa on jotain todella kaunistaja liikuttavaa.
        Jotain vanhaa ja jotain uutta.


        Sade ei teitä enää kastele,
        sillä olette toisillenne suojana.
        Kylmyys ei teitä enää vaivaa,
        sillä lämmitätte toisianne.
        Yksinäisyyttä ei enää ole,
        sillä olette toisillenne elämäntovereita.
        Te olette nyt kaksi ihmistä,
        mutta edessänne on vain yksi elämä.
        Astukaa nyt yhdessä
        yhteisen elämänne päiviin.
        Ja olkoon elämänne Maan päällä
        hyvä ja pitkä.

        NÄIN LUOMUS ON TÄYDELLISYYTTÄ KAHDESTA TULEE YKSI


    • Anonyymi

      ELÄMÄN MERI

      Kalevalassa kerrotaan kuinka sotka teki pesän Ilmattaren polvelle ja laski kuusi kultaista ja yhden rautaisen munan. Ilmattaren liikauttaessa jalkaansa munat särkyivät mereen ja niistä syntyivät maa, taivas, tähdet ja aurinko.

      Ja tämän elämän pysyvyys on taattua ikuisuutta

      • Anonyymi

        Elämä on kokoaikaisuutta - mitä islam ei tajua
        - vaan nämä pyrkivät sen saavuttamaan kivesä avulla, jotta jokainen sen tajuaa miten siinä käypi


      • Anonyymi

        ISLAMISSA TÄMÄ YKSEYS TUHOTAAN JA SITTEN TÄYSIN

        SE ON ISLAMIA


      • Anonyymi kirjoitti:

        ISLAMISSA TÄMÄ YKSEYS TUHOTAAN JA SITTEN TÄYSIN

        SE ON ISLAMIA

        Älä huoli Islami
        Muslimi maa heillä on paljon ongelma .parempi huoli Venäjä jos he voitavat sota ja se on mitä me toivo haheha
        Venäjä jos he voitta sota he tulossa sinun makuhuone hahehaha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Älä huoli Islami
        Muslimi maa heillä on paljon ongelma .parempi huoli Venäjä jos he voitavat sota ja se on mitä me toivo haheha
        Venäjä jos he voitta sota he tulossa sinun makuhuone hahehaha

        MOLEMMAT TUHOAVAN MAHIKSENSA ITE SEKÄ ISLAM ETTÄ VENÄJÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MOLEMMAT TUHOAVAN MAHIKSENSA ITE SEKÄ ISLAM ETTÄ VENÄJÄ

        Nämä molemmat olisi jo tuhotu,
        - mutta länsi on armollinen eikä halua yhtäkään omaistaan menettää turhien hävityksessa, näin on näreet....


      • Anonyymi kirjoitti:

        MOLEMMAT TUHOAVAN MAHIKSENSA ITE SEKÄ ISLAM ETTÄ VENÄJÄ

        Muista Kiina -Iran-P-Korea
        kyllä mietin länsi heillä perse kestä no ei haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Muista Kiina -Iran-P-Korea
        kyllä mietin länsi heillä perse kestä no ei haheha

        Kulla Kulla islam ja venäjä ovat samaa itsetuhoisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulla Kulla islam ja venäjä ovat samaa itsetuhoisuutta.

        Kyllä no heillä on oikeus Kiina ja P-korea -Iran. kanssa
        kyllä pakko sano länsi perse tulee auki sinä voit laitta kaksi housut haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä no heillä on oikeus Kiina ja P-korea -Iran. kanssa
        kyllä pakko sano länsi perse tulee auki sinä voit laitta kaksi housut haheha

        ei tule eikä ole islammilla eikä venäjillä tulevaisuutta, näillä muitten pöytien kiertäjillä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä no heillä on oikeus Kiina ja P-korea -Iran. kanssa
        kyllä pakko sano länsi perse tulee auki sinä voit laitta kaksi housut haheha

        näin luukut umpeutuvat venakoissa toinen toisesa jälkeen

        Venäjän energiajätti Gazpromilta hätäratkaisu
        Satoja miljardeja ruplia tappiota tehnyt Gazprom kauppaa omaisuuttaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tule eikä ole islammilla eikä venäjillä tulevaisuutta, näillä muitten pöytien kiertäjillä

        Kyllä he ovat tulossa jos länsi ei pelkää ei puhua joka päivä 24 heistä


    • Anonyymi

      KARMA SE ON JOKA JYLLÄÄ

      "Totuuden kertominen ei siis ole pilkkaamista."

      Jos kyseenalaistat toisten totuuden,
      menetät oman totuutesi,
      ja jos kyseenalaistat toisten oikeuden totuuteen,

      menetät oman oikeutesi totuuteen.

    • Anonyymi

      Voi teitä hamasseja pimeyden kulkijoita joilta oikea elämä on salattua pimeyttä

      Intiaanien viisauksia
      "En voi uskoa, että olisimme hyödyttömiä - taikka muuten Jumala ei olisi luonut meitä. On olemassa vain yksi Jumala ja hän katselee alas meitä kaikkia. Me kaikki olemme Jumalan lapsia. Aurinko, pimeys ja tuulet - kaikki ne kuuntelevat, mitä meillä on sanottavaa." - Geronimo

      • Anonyymi

        "Rauha palaa ihmisten sydämiin, jos he hyväksyvät sukulaisuutensa maailmankaikkeuden kanssa...jos he uskovat, että maailmankaikkeuden keskuksessa asuu Wakan Tanka ja että tämä keskus on kaikkialla, että se on meidän jokaisen sisimmässä." - Musta Hirvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rauha palaa ihmisten sydämiin, jos he hyväksyvät sukulaisuutensa maailmankaikkeuden kanssa...jos he uskovat, että maailmankaikkeuden keskuksessa asuu Wakan Tanka ja että tämä keskus on kaikkialla, että se on meidän jokaisen sisimmässä." - Musta Hirvi

        "Ihminen ei ole luonut maailmaa, olemme vain osa sitä. Kaiken sen, mitä me teemme maailmalle, me teemme itsellemme. Kaikki asiat ovat yhteensidottuja. Kaikki asiat liittyvät toisiinsa." -

        NÄIN TOINEN HELVETÖI IHTESÄ JA TOINEN PELASTAA


    • Anonyymi

      Puola vahvistaa rajaansa Valko-Venäjän hybridioperaatiota vastaan
      Puolan pääministeri Donald Tusk kertoo, että Puola vahvistaa koko itäistä rajaansa Valko-Venäjän hybridioperaation varalta, kertoo Kiyv Independent.

      Tuskin mukaan Valko-Venäjä on voimistanut hybridisodankäyntiä, jossa siirtolaisia käytetään aseena.

      Puola on kauan syyttänyt Valko-Venäjää välineellistetyn maahanmuuton käyttämisestä hybridisodankäynnin muotona.

      Valko-Venäjä pyrkii painostamaan EU- ja Nato-maa Puolaa ja vastaamaan EU-pakotteisiin.

      Valko-Venäjä on hyökkäyssotaa Ukrainassa käyvän Venäjän lähin liittolainen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      12.5.2024
      Raamatunteksti(t)
      21Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.
      Johannes 17:21

      Johannes 17
      Jeesuksen jäähyväisrukous
      1Tämän puhuttuaan Jeesus nosti katseensa kohti taivasta ja sanoi:
      »Isä, hetki on tullut. Kirkasta Poikasi, että Poika kirkastaisi sinut. 2Sinä olet uskonut kaikki ihmiset hänen valtaansa, jotta hän antaisi ikuisen elämän kaikille, jotka olet hänelle uskonut. 3Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. 4Minä olen kirkastanut sinut täällä maan päällä saattamalla päätökseen työn, jonka annoit tehdäkseni. 5Isä, kirkasta sinä nyt minut, ota minut luoksesi ja anna minulle se kirkkaus, joka minulla oli sinun luonasi jo ennen maailman syntyä.
      6»Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi 7ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta. 8Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
      9»Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle. 10Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.
      11»Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. 12Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.
      13»Nyt minä tulen sinun luoksesi. Puhun tämän, kun vielä olen maailmassa, jotta minun iloni täyttäisi heidät. 14Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 15En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. 16He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 17Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. 18Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. 19Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.
      20»Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun. 21Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.
      22»Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, olen minä antanut heille, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. 23Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.
      24»Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista. 25Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen, ja nämä, jotka ovat tässä, ovat tulleet tietämään, että sinä olet lähettänyt minut. 26Minä olen opettanut heidät tuntemaan sinun nimesi ja opetan yhä, jotta heissä pysyisi sama rakkaus, jota sinä olet minulle osoittanut, ja jotta minä näin pysyisin heissä.»
      SISÄISYYS ON MILLÄ IHMINEN ELÄÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe