Onnistut nainen

Anonyymi-ap

Edelleen sukeltamaan ajatuksiini. En valita vaan nautin tästä olotilasta.
Pienillä ja arkipäiväisillä eleillä osasit tehdä kaiken oikein. Ihan kaikki ei siihen pysty.
2022 tavattiin ensimmäisen kerran.

28

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten

    • Anonyymi

      Jotkut ne sukeltaa aina vaan.. Ei horisonttia näkyvissä 🫠

      • Anonyymi

        Niinhän ne tekee.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä kävisi hali, voi että

    • Anonyymi

      Kuulostaa tärkeältä kohtaamisesta. Ehkä universumilla oli jotain asiaa.

      • Anonyymi

        Kohtaamisia oli useita ja vetovoima alkoi kasvamaan vaarallisen jyrkästi. Maltillisesti olen pyrkinyt ottamaan asian vaikka sisäinen rauha välillä horjuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaamisia oli useita ja vetovoima alkoi kasvamaan vaarallisen jyrkästi. Maltillisesti olen pyrkinyt ottamaan asian vaikka sisäinen rauha välillä horjuu.

        Kuulostaa hyvältä alulta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kipale.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Olitko pitkäänkin ennen ratkaisevaa siirtoa

      • Anonyymi

        Asetelmia vain ei ratkaisevia siirtoja toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Minäkin tapasin tärkeän ihmisen ensimmäistä kertaa vuonna 2022 ja hänkin on edelleen mielessäni joka päivä. Ihmeellinen tapaus, sellainen kohtaaminen, joka jätti niinkin pysyvän jäljen. Ainutkertaista.

      • Anonyymi

        Ei näitä kovin montaa kertaa elämässä tapahdu. Joten kai tässä kiitollinen pitää olla että vielä sai kokea tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä kovin montaa kertaa elämässä tapahdu. Joten kai tässä kiitollinen pitää olla että vielä sai kokea tämän.

        Niinpä. Sitä jotenkin herää eloon eri tavalla, kun mieleiseen ihmiseen sattumalta törmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sitä jotenkin herää eloon eri tavalla, kun mieleiseen ihmiseen sattumalta törmää.

        Ajatukset vähän aaltoilee ja heittelee. Mutta niiden kanssa oppii elämään.


    • Anonyymi

      Missä tilanteessa kohtasit ensi kertaa?

      • Anonyymi

        Eräässä paikassa missä kävin usein. Naista kunnioittaen en laita paikasta tietoa enempää


    • Anonyymi

      Kohtaaminen 2022. Se kyllä muutti elämäni, ei heti mutta myöhemmin. Sit se oli menoa

      • Anonyymi

        Minä muistan säpsähtäneeni kun oli yksi hyvännäköinen ja se toinen huomasi sen. Asia jäi osaltani siihen


      • Anonyymi

        Joo ei ensisilmäyksellä tapahtunut mutta sitten tuli se viimeinen katse ja sille tielle jäin.
        Ainutlaatuinen nainen on.


    • Anonyymi

      Aika moni on tavannut ensimmäisen kerran vuonna 2022 merkityksellisen ihihmisen. Niin minäkin. En ole unohtanut. Luulen, että hän tietää sen. Nauti tunteestasi ap. Se on herkullinen tunne. Raastava, kihelmöivä ja elävöittävä. Ihastunut ihminen tuntee olevansa elossa.

      • Anonyymi

        Ihmisen siis.


      • Anonyymi

        Kyllä nautin. En tiedä naisen elämästä juurikaan saati ajatuksista joten en voi hänen puolesta olettaa mitään.


    • Anonyymi

      Ja viimeisen kerran?

    • Anonyymi

      Liityn tähän vuonna 2022 erityisen ihmisen tavanneiden joukkoon. Tosin en arvannut silloin kun hänet miehen ensikerran tapasin että kuinka merkityksellisenä häntä vielä tulenkaan pitämään. Mutta jo silloin ajattelin hänestä että hän on jollain tavalla erilainen, hyvällä tavalla. Tunne syveni hiljalleen. Ei mene päivääkään ettenkö häntä ajattelisi ja miettisi koska tapaan hänet jälleen.

      • Anonyymi

        Vaiheet meni omalla painollaan. Jossain vaiheessa huomio alkoi kiintyä jostain ihmeen syystä häneen enemmän ja enemmän.Järjellistä vastausta en pysty antamaan miksi näin kävi. Kumpikaan ei koskaan silti yrittänyt toisen iholle eikä väkisin hakeutunut kontaktiin ja seuraan. Se oli luonnollista hänen kanssaan vaikka mitään ihmeellistä ei varsinaisesti tapahtunut.


    • Anonyymi

      Hänkin mies on hyvä ja ihana ja rakastettava juuri sellaisena kuin on, virheineen päivineen. Hän on lahjakas ja ystävällinen ja ilahduttaa olemassaolollaan monia ihmisiä minun lisäkseni. Sulattaa sydämiä lähestyttävyydellään, huumorillaan ja persoonallaan.

      Gooood night.

    • Anonyymi

      Ja minä tapasin paljon aikaisemmin ♥️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      43
      1598
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1415
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1112
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      57
      975
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      112
      903
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      66
      848
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      85
      812
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      721
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      713
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      712
    Aihe