tänäkin kesänä.
paras artisti/ bändii ,jonka keikkaa odotan
29
3265
Vastaukset
- eve
artisti
anne mattila
saija tuupanen
jari s
marita t
bändi
souvarit
yölintu
neljänsuora - tadaa!
-Tapani Kansa
-Kari Tapio
-Tomi Markkola- hellu
Anne Mattila
Kari Vepsä
Anita Hirvonen (siitä on kauan kun kävin mutta kadehdin sitä elämäniloa!)
- Liisa
TOP5;
1.Kari Tapio
2.Tommi Soidinmäki
3.Tomi Markkola
4.Mikko Mäkeläinen
5.Yölintu - Mammu
Tarja Lunnas
Syke
Taikakuu
Janne Tulkki
Mikko Mäkeläinen
Markku Aro
Anneli Mattila
Kari Tapio - T.K-fani
Tapani Kansan.
"Tapsa Koo, kova koo, kovempaa ,ei oo!" - Johku
*Agents
*Anna Eriksson
*Tapani Kansa
*Tomi Metsäketo
*Nightwish- Sini
Ainakin Tuupasen Saijan ja Yölinnun keikoille on päästävä.
- ja usein
Justiinax kirjoitti:
Tapsa Kansan!!!
Souvarit.
- Tintin
Sini kirjoitti:
Ainakin Tuupasen Saijan ja Yölinnun keikoille on päästävä.
Enpä kyllä toista kertaa Saija Tuupasta lähde kuuntelemaan.Laivalla kuulin eka kerran ja petyin.Samaa tasapaksua.Ei mitään kappaletta ,mikä olis "räväyttänyt".Ei tanssittu yhtään kappaletta.Itse rakastan tanssimista.Kappalevalinnat huonot!!!! Hyvä-ääninen nainen ,mutta.....valitan. T.T.Purontaka ehdoton suosikki,ketä on PAKKO mennä kuuntelemaan,myös hyviä tanssiorkestereita on paljon.
- anna.h
Minä odotan Kari Tapion ja Hänen Orkesterinsa keikkoja. Samalla tulee nähtyä monta muuta hyvää artistia kesälavoilla ja tapahtumissa. Odotan innolla myös Topi Sorsakosken ja Kulkukoirien keikkaa.
- strangerinthecrowd
Minä myös odotan Karin ja orkan keikkoja. Siitä se kesä sitten käynnistyy :)
- Saapas
Janne Tulkki ja Tulinen Sydän
Liisa Tuhkanen ja Ihmemaa
Tomi Markkola ja Fernet
Tomi Metsäketo
Mikko Mäkelänen ja Myrskylyhty
Anneli Mattila ja Mega
Anniina Mattila ja Oja-Lipasti bändi
Saija Tuupanen yhtyeineen
Anne Mattila ja Mistral
Johanna Pakonen ja Omenapuu
Taikakuu
NeljänSuora
Muita hyviä yhtyeitä ja artisteja oppii sitten tuntemaan heidän keikoillaan- ou jee
..sulla mitään muuta elämää kuin musiikki ja artistit!!? Eipä taida olla...=(
- Saapas
ou jee kirjoitti:
Mun harrastukseni on hyvin monipuoliset. Musikki on yksi osa sitä. Lisäksi lukeminen, matkailu, retkeily, ulkoilu, luonto, ystävien kanssa oleminen, kirjoittelukin joskus. Ja paljon paljon muuta näitten ja töiden lisäksi. Oletko kade??? kun mulla on tosi elämää ja hauskaa piisaa!
- tiedän
ou jee kirjoitti:
Hän elää mukavaa elämää. Musiikki ja orkesterit hyvä rento tapa E L Ä Ä ..
- Kikka
Tapsa Kansa ja Yölintu!
- ...
Kahta en vaihda ja toinen on FBI-beat!! Vaikka keikoilla tulee käytyä paljon joka kerta odotan keikalle pääsyä!!
- Loviisa
Olen aivan samaa mieltä - Markus Törmälä ja FBI-beat on ehdoton ykkönen!!!
Heidän keikoilleen pitää päästä mahdollisimman usein (vaikka meidän kulmilla siihen ei kovin usein olekaan mahdollisuuksia).
Toki käyn mielelläni kuuntelemassa monia muitakin, silloin kun vaan tilaisuuksia tulee - Kari Tapiota, Tomi Markkolaa, Tarja Lunnasta, Einiä, Jari Sillanpäätä, A.Aaltoa, 7 seinähullua...
- charmanttari
Tottakai Klabbin keikalle...siinä on kesää pitkälle syksyyn...
- Fortuna
Arjaa menen aina ilolla katsomaan!
Muut,
Anne Mattila&bändi
Marita Taavitsainen&bändi
Tomi Markkola&bändi
Mikko Mäkeläinen&bändi- Rhanna
Arja Koriseva, Jukka Ruusumaa & Fortuna - satoi tai paistoi! Aina hymy huulilla suuntaan kulkuni tämän porukan keikalle (viimeksi lauantaina, tänään taas ja juhannuksena jatketaan ;) ).
Muita sitten sen mukaan mitä lähilavoilla on, kuten nyt FBI-Beat, Anneli Mattila, Marita Taavitsainen, NeljänSuora, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki... - singleboy22
Menneisyyden vangit
Jean S.
Anneli Mattila & Mega - Miinuliini
singleboy22 kirjoitti:
Menneisyyden vangit
Jean S.
Anneli Mattila & MegaMäkeläisen Mikon ja Myrskylyhdyn keikoille pääsyä odotan aina erittäin innokkaasti ! :)
Mahtavaa laulua ja esiintymistä,nuorekasta menoa! WAU!
- ella p
eput
jari s
neljänsuora - Yön tuuli vain
Paras artisti on Kari Tapio ja Hänen orkkansa.
- liisalotte
köpi laaksamo & vapaamuurarit:
http://www.kyosti.1stmusic.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352