Uusi video Wake me Up When september ends

Fäni

Hienoa jälkeä!

26

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risupää

      aivan totta !!!!

    • Punk-Rock

      nii on. :D

    • KERTOKAA! :>>>

      *Saa kohtauksen.. kädet tärisee.. Henki menee*

      Missääää?!?!? Sanokaa osote, tai suora linkki videoon!! ÄKKIÄ!

      Se on ihan helvatun helvatun hieno biisi.. Kualeeeen..

      • KERTOKAA! :>>>
        Fäni kirjoitti:

        http://www.mediaburialvideos.com/downloads.html

        Muttaaa.. ku tuos on tuo kuva, ja teksti on vieressä. Siin lukee "Download here" ja siit ku painaa, ei tapahdu mitään..

        Niin, siis, miten saisin sen videon ladattuu koneelle? :>


      • risupää
        KERTOKAA! :>>> kirjoitti:

        Muttaaa.. ku tuos on tuo kuva, ja teksti on vieressä. Siin lukee "Download here" ja siit ku painaa, ei tapahdu mitään..

        Niin, siis, miten saisin sen videon ladattuu koneelle? :>

        se saattaa ladata sitä aika kauvan et kärsivällisesti oottelet niin kyllä se siitä näkyy ;) mulla meni varmaan 20 minuuttia tällä meijän paskalla koneella joka ei aina oikeen kunnolla toimi :D
        ja ihana oli


      • PelleS
        KERTOKAA! :>>> kirjoitti:

        Muttaaa.. ku tuos on tuo kuva, ja teksti on vieressä. Siin lukee "Download here" ja siit ku painaa, ei tapahdu mitään..

        Niin, siis, miten saisin sen videon ladattuu koneelle? :>

        Paina siinä "Download here"n päällä hiiren oikeaa painiketta ja sieltä "Save target as" taikka "Tallenna kohde nimellä"


      • pensasvilistäjä

        Olihan se aika surullinen, mutta jotenkin tylsä... kliseinen ;P
        Ei sitä jaksanu kattoo kunnolla.
        Paitsi Tré-kohtaus oli kyllä makee ^^


      • KERTOKAA! :>>>
        pensasvilistäjä kirjoitti:

        Olihan se aika surullinen, mutta jotenkin tylsä... kliseinen ;P
        Ei sitä jaksanu kattoo kunnolla.
        Paitsi Tré-kohtaus oli kyllä makee ^^

        .. Ja se oli mun mielipide.

        Jokaisella on omat mielipiteet.

        Omani on; se oli surullinen ja liikuttava.
        Tykkäsin paljon.

        Kaikki nyt ei tykänneet.. :)


      • risupää
        KERTOKAA! :>>> kirjoitti:

        .. Ja se oli mun mielipide.

        Jokaisella on omat mielipiteet.

        Omani on; se oli surullinen ja liikuttava.
        Tykkäsin paljon.

        Kaikki nyt ei tykänneet.. :)

        mun mielestä ne ois voinu jättää ne juttelut sikseen.....mut muuten tykkäsin.


      • Gd_lover
        risupää kirjoitti:

        mun mielestä ne ois voinu jättää ne juttelut sikseen.....mut muuten tykkäsin.

        Ne alku höpinät sun muut olis voinu leikata pois.

        Muuten se oli lähes täydellinen.


      • Sally.
        Gd_lover kirjoitti:

        Ne alku höpinät sun muut olis voinu leikata pois.

        Muuten se oli lähes täydellinen.

        ...on poistettu TV versiosta. Näin tänään MTV:ltä.


      • Gd_lover
        Sally. kirjoitti:

        ...on poistettu TV versiosta. Näin tänään MTV:ltä.

        No kiva.

        Itsellä ei kotona tuo mtv näy.. harmi..


    • KERTOKAA! :>>>

      Se oli niin.. liikuttavaa.. *Kyynelehtii*

      Huoh... Oijoijoi.. Muistan ton koko ikäni.

      Kiitos, kun annoit osotteen. ;)

    • Sally.

      Älkää nyt ruvetko mulle selittää, etten ois "oikee GD-fani, ku en dikkaa WMUWSE- videosta". Sanon näin ihan omana mielipiteenä, että mun mielestä toi on Green Dayn huonoin video... Mutta se ei tarkota että se ois musta HUONO, se oli ihan ok. Se oli vähän sellanen... Ihan katottava kyllä, mutta muhun uppoo kyllä enemmän noi GD:n vanhemmat videot. :)

      • Punk-Rock

        ei kai nyt kaikista videoist yms. tartte tykätä että on oikee fani!

        tää on MUN mielestä oikee fani(HUOM.MUN mielestä!)

        - ostaa kaikki cd (tai ainaki aikoo ostaa)
        - diggaa siitä ihan oikeesti
        - kuuntelee musaa
        - tykkää MUSAN takis EI ulkonäön

        kyl kai sitä on jotai muitaki juttui... kuitenki :D


    • Punk-Rock

      toi oli liikuttava.. ..
      mutta ne ois kyllä voinu jutella siinä lopus...

      • Gd rules. :)

        .. Että miksi se tyttö, kuka ikinä olikaan, siinä videon puolessa välissä rupes karjuun sille pojalle, ja itkeen siinä ja höpiseen jotain?

        Eli, miksi se niin teki? En tiedä ymmärsinkö koko videon höpinästä mitään.. Mutta kuitenkin hyvä se oli.


      • Sally.
        Gd rules. :) kirjoitti:

        .. Että miksi se tyttö, kuka ikinä olikaan, siinä videon puolessa välissä rupes karjuun sille pojalle, ja itkeen siinä ja höpiseen jotain?

        Eli, miksi se niin teki? En tiedä ymmärsinkö koko videon höpinästä mitään.. Mutta kuitenkin hyvä se oli.

        Korjatkaa jos oon väärässä. Mä käsitin, että sen takia, koska sen poikaystävä lähtee vapaaehtosesti sotaan. Varmaan se pelkää, että poikaystävä kuolee tmv.


      • Gd rules. :)
        Sally. kirjoitti:

        Korjatkaa jos oon väärässä. Mä käsitin, että sen takia, koska sen poikaystävä lähtee vapaaehtosesti sotaan. Varmaan se pelkää, että poikaystävä kuolee tmv.

        Mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin.


      • risupää
        Sally. kirjoitti:

        Korjatkaa jos oon väärässä. Mä käsitin, että sen takia, koska sen poikaystävä lähtee vapaaehtosesti sotaan. Varmaan se pelkää, että poikaystävä kuolee tmv.

        niin mäki sen käsitin.....et alussa ko se lupas et se ei koskaan jätä sitä.....ja sit se lähtee sotaan vapaaehtoisesti. Poika huutaa et ku kukaan ei tajuu. Ja tyttö märsää ko se pelkää sen puolesta ja et ku se on pettäny lupauksensa...


      • Miss Green
        risupää kirjoitti:

        niin mäki sen käsitin.....et alussa ko se lupas et se ei koskaan jätä sitä.....ja sit se lähtee sotaan vapaaehtoisesti. Poika huutaa et ku kukaan ei tajuu. Ja tyttö märsää ko se pelkää sen puolesta ja et ku se on pettäny lupauksensa...

        Mun mielestä ihan hyvä video, se on paras kohta kun Tré lentää sieltä rumpujen takaa..:)
        Ja se tyttö raivoo sen takia kun se poika lähti sotaan..Mutta sitä mä en tajuu että miks se poika sano että se lähtee sinne sotaan sen tytön takia!?
        Ja taas oli Green Daylta hyvä poliittinen video Bushia vastaan..


      • risupää
        Miss Green kirjoitti:

        Mun mielestä ihan hyvä video, se on paras kohta kun Tré lentää sieltä rumpujen takaa..:)
        Ja se tyttö raivoo sen takia kun se poika lähti sotaan..Mutta sitä mä en tajuu että miks se poika sano että se lähtee sinne sotaan sen tytön takia!?
        Ja taas oli Green Daylta hyvä poliittinen video Bushia vastaan..

        ei se mullekkaan oikeen auennu et miks se sano et se teki sen sen takii...tai siis...jotenki se sano et... "i did it for us, US!" tj..... :/


    • Laydee-J

      Video on mielestäni aika tyypillinen "uuden" Green Dayn lässyttely video. Biisi on ihan hyvä, mutta olisin tosiaan toivnut, että joku toinen bändi sen olisi tehnyt. Kai se vaan on pakko hyväksyä, että GD on muuttunut radikaalisti löysempään suuntaan. Minä kun niin yritin tapella sitä vastaan :D Holidayn ja American Idiotin videoista minä tykkäsin. Boulevard.. ja Wake me up.. on liian lässyjä minun makuuni.

      • Mielipide

        Se on kuule mielipide.

        Antaa muiden tykätä, ei sun tarvitse.


    • Whatsername<3<3

      Video on vähän sellanen "lässyn lässyn" video, mut biisi on hyvä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe