Onko kohtalotovereita?!
SISKO mustasukkainen veljestään
9
3510
Vastaukset
- orangina
Miten siskoa voi kokea uhkana, sehän on verisukulainen?? Jos aihetta on, olisiko aihetta miettiä, millaiseen sukuun olet liittymässä?
Sisko veli =insesti.- Nainen
Aloittaja ei tarkoittanut ymmärtääkseni sitä, että hän olisi mustasukkainen siskosta, vaan että sisko on mustasukkainen hänestä.
Ja mustasukkaisuus ei aina liity seksiin ym. Sisko on voinut elämänsä ajan olevansa veljelleen "elämän tärkein nainen". Veli on suojellut, ollut ylpeä jne. No, kun veli sitten menee ja rakastuu, niin sisko jääkin kakkoseksi. Kyllä mustasukkaisuutta sen takia tapahtuu melko usein. Usein se menee ajan kanssa ohi. Eipä siitä kannata juuri välittää. Sisko kyllä hyväksyy lopulta se, ettei aina voi olla veljelleen se tärkein, mutta aina hän on sisko.
Ja veljensä elämänkumppania vastaan ei kannata asettua, mikäli haluaa pysyä väleissä veljensä kanssa. Ja jos veli kerran on rakastunut, niin ehkäpä nainen voisi olla todennäköisesti tutustumisen arvoinen. Siskon pitäisi vain niellä oma ylpeytensä. - Nimetön
Nainen kirjoitti:
Aloittaja ei tarkoittanut ymmärtääkseni sitä, että hän olisi mustasukkainen siskosta, vaan että sisko on mustasukkainen hänestä.
Ja mustasukkaisuus ei aina liity seksiin ym. Sisko on voinut elämänsä ajan olevansa veljelleen "elämän tärkein nainen". Veli on suojellut, ollut ylpeä jne. No, kun veli sitten menee ja rakastuu, niin sisko jääkin kakkoseksi. Kyllä mustasukkaisuutta sen takia tapahtuu melko usein. Usein se menee ajan kanssa ohi. Eipä siitä kannata juuri välittää. Sisko kyllä hyväksyy lopulta se, ettei aina voi olla veljelleen se tärkein, mutta aina hän on sisko.
Ja veljensä elämänkumppania vastaan ei kannata asettua, mikäli haluaa pysyä väleissä veljensä kanssa. Ja jos veli kerran on rakastunut, niin ehkäpä nainen voisi olla todennäköisesti tutustumisen arvoinen. Siskon pitäisi vain niellä oma ylpeytensä.Juups. Sitä tässä odotellessa :) Niin että sisko lopultakin nielisi ylpeytensä. Kysessä on kuitenkin todella empaatiton tyyppi, joka käyttäytyy minua kohtaan todella kylmästi. Yli kaksi vuotta tätä on jatkunut...katsotaan nyt :(
- orangina
Nainen kirjoitti:
Ja veljensä elämänkumppania vastaan ei kannata asettua, mikäli haluaa pysyä väleissä veljensä kanssa. Ja jos veli kerran on rakastunut, niin ehkäpä nainen voisi olla todennäköisesti tutustumisen arvoinen. Siskon pitäisi vain niellä oma ylpeytensä.Mulle mun veli on veli, mutta suhde johonkin rakastamaani miesystävääni on täysin ERILAINEN suhde. Tottakai jälkimmäisestä tulee elämäni ykkönen, joten kai meillä siskoillakin on omat ympyrämme näin aikuisiällä.
- n18
En tiedä onko mieheni sisko mustasukkainen siitä, että mies seurustelee kanssani ja minä vien heidän yhteistä aikaansa, vai siitä, että mies kerrankin seurustelee jonkun muun kuin siskonsa kaverin kanssa.
Sisko on vihamielinen minua kohtaan, levittää minusta perättömiä juoruja ja on koko ajan pyytämässä miestäni jotakin palveluksia tekemään (vaikka siihen kuluisi kuukauden ainoa viikonloppu kun minä ja mieheni saisimme olla yhdessä) tai vonkaamassa samoihin bileisiin missä sisko ja tämän kaverit (eli mieheni exät) ovat. Eniten ärsyttää se, että mieheni ei reagoi asiaan mitenkään vaan on siskonsa talutusnuorassa. Itse en voisi ikinä kuvitella sekaantuvani omien veljieni rakkauselämään, tai jos sen tekisin, saisin varmasti käskyn lopettaa ja nopeasti.- Nimetön
meillä ihan samanlaista. Soittelee jatkuvasti, jos mieheni ei vastaa, loukkaantuu ja on kuin myrkyn niellyt seuraavat kaksi viikkoa. Jos mieheni ei suostu (yhteisen juttumme takia) jotain tyhjänpäiväistä palvelusta tekemään, loukkaantuu verisesti. Ja jos olemme kolmistaan, yrittää savustaa minut ulos höpöttämällä joitain lapsuudenaikaisia tarinoita. Baarissa saattaa tulla mieheni luokse, ottaa olkapäästä tms. (tulee kauhea olo). Mieheni on myös todella kiltti eikä paljon ole vastaan sanonut tai edes tajunnut mitä siskonsa tekee. Olemme kyllä puhuneet asiasta ja mieheni on kysynyt siskoltaan suoraan, mutta hän kieltää kaiken ja heittäytyy marttyyriksi. Olen sanonut, että jollei tämä lopu, on harkittava eroa sillä ei kukaan jaksa henkisesti tällaista... riitelyä samasta asiasta joka viikonloppu ja sitä nöyryyttävää ja alentavaa oloa kun sisko on läsnä. *huokaus*
- Luluuu
Meni neljän vuoden seurustelun jälkeen ohi. nyt tulemme ihan ok toimeen siskon kanssa. ekana hän ei pitäny musta yhtään ja lähetteli miehelleni viestejä että "Muista että veri on aina vettä sakeampaa!". Tämä tapahtui kun olimme esimerkiksi yhteisellä lomamatkallamme ja miehen kännykkä oli kiinni.
- ex-vaimo
Joo, ex-miehen sisar ei tykännyt minusta koskaan. Olivat olleet läheisiä ja minulla oli tunne, että olin "ängennyt" heidän väliinsä. Onneksi erosin jo vuosia sitten, enkä tapaile näitä kumpaakaan.
- Anonyymi00009UUSI
Tehkää niinkuin minä. Ylimääräiset akat vittuun elämästä ja tehkää se tälle miehelle selväksi. Samaa ongelmaa kattelin kaunotar siskon kanssa kaksikymppisenä, en kattele enään. Ongelma poistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416