miehen pepun hyväily

Maiju 27

Tekeekö kukaan parisuhteessa miehelleen mitään peppujuttuja? nuolemista? sormella hyväilyä? tai jotain dildo juttuja? tykkääkö jotku miehet siitä onko kokemuksia tai vinkkejä?

33

20422

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Ai että se tuntuu upeelta kun ämmät vääntää kunnon dildolla suolta mutkalle!!!

    • sanna

      meillä mies pitää siitä että peppua hyväilee....onpa mun sauvaakin halunnut...eikä siinä mitään...kiihottase muakin....ollaan ajateltu sellanen strapondildo hankkia...

      • Anonyymi

        olisinpa miehesi osta vaan strapon saat miehen ulvomaan orkuissaan jatka vaan


    • Thelma

      mies tykkää kyllä siitä että nuolen hänen peppureikäänsä. Sormeillutkin olen, mutta kieli on kuulemma kivempi ;)

    • mies

      kyllä mun mielestä on kiva kun tyttökaveri nuoleeja ja sormella hieroo...ja ajatuski sitää että nainen laittais jollakin dildolla peppuun kiihottaa. vai mitä mieltä muut on?

      • Anonyymi

        kyllä tuntuu hyvältä kun imeskelee nyt haluaa mun ottavan aina vaan suurempaa annan tehdä mitä haluaa kyllä kivoja leikkejä aina tulee molemmille


      • Anonyymi

        iso vibra saa minut sekaisin kun vaimo imee kullia ei kestä kauan


    • Juki

      Kannattaa katella kundikaverin kans Roccon filmejä. Siinä varsin usein Rocco iskokyrpäinen italiano nuolettaa persettään eukoilla. Ehdota samaa kundilles.

      • Minna 21

        Itse seurustelen japanilaisen miehen kanssa tällä hetkellä ja se rakastaa kaikkee mahdollista pepun hyväilyyn liittyvää. Se, mitä me tehdään on aika pehmosta ja hellää verrattuna siihen, mitä kaikkee täältä lukee. Joskus on vaan ihanaa makaa alasti sängyllä, kääntää mies mahalleen ja hyväillä ensin pakaroita sormilla, huulilla, höyhenillä, huiveilla tms. Välistä aina kutittaa pikkusen sormella ja nuolla kiveksiä samalla. Tää on se taso, millä me viihdytään tällä hetkellä ja mikä meistä on seksikästä. Ihanaa kun toisen ihmisen kanssa voi olla rennosti ja voi rauhassa tutustua kaikkeen ilman kiirettä ja painostusta.


      • madagasgar
        Minna 21 kirjoitti:

        Itse seurustelen japanilaisen miehen kanssa tällä hetkellä ja se rakastaa kaikkee mahdollista pepun hyväilyyn liittyvää. Se, mitä me tehdään on aika pehmosta ja hellää verrattuna siihen, mitä kaikkee täältä lukee. Joskus on vaan ihanaa makaa alasti sängyllä, kääntää mies mahalleen ja hyväillä ensin pakaroita sormilla, huulilla, höyhenillä, huiveilla tms. Välistä aina kutittaa pikkusen sormella ja nuolla kiveksiä samalla. Tää on se taso, millä me viihdytään tällä hetkellä ja mikä meistä on seksikästä. Ihanaa kun toisen ihmisen kanssa voi olla rennosti ja voi rauhassa tutustua kaikkeen ilman kiirettä ja painostusta.

        ne japani laiset on niin pieni munasia,et ei se mikään ihme ole jos ne sitä pyllynreikää niin himoitsee


    • Dildoa

      Olen 30 ja risat mies. Olen pitkään haaveillut naisesta joka työntäisi dildon peppuuni. Nyt olen sellaisen naisen löytänyt.

      Olemme kokeilleet myös strap-on dildoa, joka on todella mahtava leikkikalu. Suosittelen kaikille peppuleikeistä kiinnostuneille pariskunnille.

      Strap-oneissa kannattaa hieman vertailla tuotteita. Nahkavaljaiset mallit ovat hyviä. Muunlaiset hihnat saattavat olla hieman epämiellyttävän teräväreunaisia käyttää. Yleensä nuo hihnat täytyy kiristää aika tiukalle että dildo pysyy menossa mukana.

      Kätevää on myös se että voi vaihtaa dildon erimallisiin ja -kokoisiin. Näin voi saada erilaisia tuntemuksia aikaan! Lateksihousu strap-onit alkavat hiostamaan jo lyhyenkin session aikana.

      Jotkut ovat käyttäneet nappisepalus farkkuja joihin on työnnetty dildo jossa on levennetty alaosa. Vetoketju rikkoisi sauvan helposti, mutta nappifarkut ovat dildoystävällisiä.

      Peräsuoli kannattaa huuhdella hyvin ennen leikkiä. Peräruiske on siihen hyvä (saa apteekista). Yleensä riittää jo pelkkä vessassa käynti. Mutta jos tästä huolimatta hieman ulostetta tarttuu dildoon, kannattaa suorittaa aina puhdistus etukäteen.

      Dildot kannattaa pestä lämpimällä vedellä ennen ja jälkeen leikin. Jotkut voivat tietysti tykätä kylmästä sauvasta peräsuolessaan, mutta tuskin heti ensimmäisellä kerralla. Varsinkin isoa dildoa voi olla hankala saada sisään jos se on kylmä.

      Alussa ehkä kannattaa käyttää nimenomaan anaalikäyttöön suunniteltua sauvaa, ne ovat ohuempia. Hyvin pian saattaa tulla tarve hankkia isompi sauva. Parhaita ovat pehmeät jelly-sauvat. Varsinkin sellaiset jotka on muotoiltu oikean peniksen kaltaiseksi, terskoineen ja verisuonineen. Niiden epätasaisuus on se mikä tekee hyvää peräaukolla sauvan työntyessä sisään. Kovat ja sileät sauvat ovat täysin turhia peppuleikeissä. Ne kannattaa säästää klitorispeleihin.

      Dildojen kanssa kannattaa käyttää vesiliukoista liukastetta, jotkut liukasteet voivat kuulemma vahingoittaa sauvojen pintamateriaalia.

      Liukastetta täytyy käyttää paljon ja sitä kannattaa sivellä myös peräaukon ympärille ja sisälle. Tällöin samalla valmistellaan anus leikkiin sormella. Tämän jälkeen paksumpikin sauva menee helpommin sisään.

      Vesiliukoinen liukaste saattaa huuhtoutua nopeastikin pois, joten sitä saattaa joutua lisäämään kesken kaiken. Kannattaa pitää se pullo lähistöllä.

      Usein suositellaan, että kun sauvaa aletaan työntämään sisään, tulisi peppu rentouttaa mahdollisimman rennoksi että sulkijalihakset rentoutuvat. Itse olen huomannut että sauvan saa sisälle helpommin kun hieman 'työntää' ulospäin. Aivan kuin vessassa käydessä. Ei tosin yhtä ponnekkaasti, vaan hieman kevyemmin.

      No siinä jotain neuvoja liittyen peppuseksin perusjuttuihin. Paljon voisi kirjoittaa (miehen näkökulmasta) peppuseksin 'filosofiaan' ja sen henkiseen puoleen, mutta siitä lisää jossain toisessa yhteydessä... jos on kysyttävää kirjoita ; [email protected]

      • Male34

        Voin täysin yhtyä edellisen kommentteihin. Olen saanut sekä sormella että sauvalla anaaliin ja oli taivaallista. Peppu on miehillä yhtä herkkä paikka kuin naisilla. Onhan paljon naisia jotka tykkäävät anaalista, samoin miehiä. Harrastelimme erään naisystäväni kanssa paljonkin molemminpuolisia peppuleikkejä ja nautinta oli molemminpuolinen.

        Luikastetta tosissaan kannattaa käyttää ja aloittaa rauhallisesti. Nauttikaa toisistanne!


      • *****
        Male34 kirjoitti:

        Voin täysin yhtyä edellisen kommentteihin. Olen saanut sekä sormella että sauvalla anaaliin ja oli taivaallista. Peppu on miehillä yhtä herkkä paikka kuin naisilla. Onhan paljon naisia jotka tykkäävät anaalista, samoin miehiä. Harrastelimme erään naisystäväni kanssa paljonkin molemminpuolisia peppuleikkejä ja nautinta oli molemminpuolinen.

        Luikastetta tosissaan kannattaa käyttää ja aloittaa rauhallisesti. Nauttikaa toisistanne!

        RÖH RÖH


      • Anonyymi
        Male34 kirjoitti:

        Voin täysin yhtyä edellisen kommentteihin. Olen saanut sekä sormella että sauvalla anaaliin ja oli taivaallista. Peppu on miehillä yhtä herkkä paikka kuin naisilla. Onhan paljon naisia jotka tykkäävät anaalista, samoin miehiä. Harrastelimme erään naisystäväni kanssa paljonkin molemminpuolisia peppuleikkejä ja nautinta oli molemminpuolinen.

        Luikastetta tosissaan kannattaa käyttää ja aloittaa rauhallisesti. Nauttikaa toisistanne!

        vaimoni haluaa myös katsoa kun imu-kupilla oleva vibra painuu peppuuni on kuulemma kiihottavan näköistä


      • Anonyymi
        ***** kirjoitti:

        RÖH RÖH

        häivy nussi sää vaan possuja röh röh


    • tykkään tästä

      siis Suomi24 > Keskustelu > Seksi > Seksinovellit > Tositarinat. Siellä on kokemukseni. Tarinan nimi on "erilainen 69" ja se on tosiaankin tosi. Tehdään tätä aika usein vaimon kanssa, ja tykätään molemmat tilanteesta.

    • zorro

      Pyydä pestä miehen selkä suihkussa. Pese samalla peppu. Kyykisty miehen taakse runkkaa kyrpää samalla , kun kielellä kutittelet peppua. Itse olin ainakin onnessani kyseisestä hoidosta. Sääli, että naiset jotka tämän uskaltavat tehdä ovat todella harvassa.

      • Anonyymi

        joo tuon jälkeen valmis ottaan vaikka kuinka suurta sauvaa tai straponia


    • hönö

      Vaimon en antanut koskaan koskea sinne koko 11 vuoden yhes olon aikana.Mutta uuden tyttöystävän annoin painella mua sormella ja se tuntu tosi hyvältä=)

    • Hannes

      Mahtavaa kun vaimo hivelee anaalin seutua ja työntelee hitaasti sormeaan peräaukossani samalla kun runkkaa/imee kulliani.

      • Anonyymi

        Mulla alkoi vaimo kerran dildollaan työntelemään samalla kun otti suihin. Kerta kerran jälkeen huomasin hänen haluavan sitä enemmän ja annoin periksi. Hän voiteli reiän hyvin babyöljyllä ja siitä alkaen minulla on usein seksileikkiemme aikana ollut dildo anuksessa. Alkuun hirvitti, nyt odotan kovastai aina seuraavaa sessiota. Seksimme on päässyt ihan eri tasoe leikkiemme myötä.


      • Anonyymi

        vaimoni huomasi että tykkään siitä jatkoi vaan tulin toisen kerran minun vuoro nuoleskella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla alkoi vaimo kerran dildollaan työntelemään samalla kun otti suihin. Kerta kerran jälkeen huomasin hänen haluavan sitä enemmän ja annoin periksi. Hän voiteli reiän hyvin babyöljyllä ja siitä alkaen minulla on usein seksileikkiemme aikana ollut dildo anuksessa. Alkuun hirvitti, nyt odotan kovastai aina seuraavaa sessiota. Seksimme on päässyt ihan eri tasoe leikkiemme myötä.

        kyllä aina vaan suurempaa haluaisin nyt paksu ja pitkä 35cm kyllä tuntuu


    • lieru

      pitääkö miestä kans koskee kakka kanavaan,me ollaan äijiä eli heitetään pieruu käydä paskalla ovet auki.....jätetään vessaan ihan pierun haju ku ollaa käyty ja nauretaan koko jutulle.. ja jätetään kakkatahroja alushousuihin,kusiläikistä puhumattakaan...miks meijän karvasiin pukamaiseen pyllyihin tekee mieli viellä laittaa ees mitään ?

      • hippo

        toi on muuten ihan totta miks,arvaatkaa haiseeko tässä pieru kun kirjottelen tähän paska palstaan.


      • Anonyymi
        hippo kirjoitti:

        toi on muuten ihan totta miks,arvaatkaa haiseeko tässä pieru kun kirjottelen tähän paska palstaan.

        Arvataan kun käsketään: ei haise!


    • Anonyymi

      Pitkään treenasimme, että sain koko käden menemään vaimon emättimeen. ja siinä sitten onnistuttiin. Vaimo sitten sormeili minun anusreikää, ja kertoi kokeilevansa että meneekö hänen kätensä sisälle. Pikään pyöritteli ja venytteli ja sitten lopulta se oli siellä.

      • Anonyymi

        saitko hyvät orkut


      • Anonyymi

        tais olla mahtavaa mulla ainakin ja vaimo vaan jatko tulin en muista kuinka monesti


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i s­­ek­si­­teatteri avautu­u Su­­ome­en! Kutsu­­­mme kai­kki­. Ilmoit­­­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tä­­äl­­l­­­ä - http://3944333.com/H/jI2B 👈

    • Anonyymi

      kun nainen ottaa suihin ja työntää vibran peppuun orkku tulee nopeesti

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a stream. Sisää­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://2790000.com/H/i5Qu 👈

    • Anonyymi

      Itse olen aina haaveillut siitä että joku joskus nuolisi mun peppureikää mutta en vaan ole kehdannut kysyä panokaverilta et hei voitko nuolla mun persettä...!!! Vaan koitti se hetki kun kakistin avopuolisolleni että voisiko hän ja ihmeen kaupalla hän suostu ehdolla että sheivaan vakoni ja näin tein ...
      Vihdoin koitti se hetki kun minut käskytettiin nelin kontin ja haja reisin lattialle..
      Odotus palkittiin kun tunsin vaimokkeeni raskasn hengityksen nenän kautta joka lähestyi reikääni joka alkoi supistella kun ensi kertaa pieni kostea kieli kiusoitteli pyörien anusaukon ympärillä ja työntyen hieman sisään....
      Tuntui että laukean siihen paikkaan kun kivikova kullini nytkähteli kielen liikkeen tahtiin...
      Asento vaihtu 69:siin kieli eteni vadta sheivatuille kiveksilleni ja hetkessä kassini imaistiin hänen suuhunsa...
      Voihkin ja yritän kipristellä siitä mahtavasta tunteesta joka valtasi vartaloni...
      Sitten kieli lähti liikkeelle kullin varttani pitkin kiusoitellen herkinpiä kohtia...
      Lopulta koko terskani oli hänen suussaan ja kaksi sormeakin liikkui edes takaisin peräaukossani...
      Olin taivassa tuntuu että laukean ihan kohta...
      Hän on mahtava suihinottaja ja mitä muuta...
      Tuli hetki kun sain ynistyä merkiksi että nyt tulee muttapa hän ei ottanut munaani suustaamn vaan sain laskea lastini suuhun ja laskinkin ja peräaukkoni puristui sormien ympärille ikäänkuin päästämättä lähtemään ..
      Se parasta suuseksiä mitä olen ikinä saanut
      Kiitos siitä kuuluu Rakkaalle❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe