hitto, tehnyt nyt puolen vuoden sisään kolme kertaa saman tempun (kostealla säällä voi olla osuuttaa mutta ehkä ei)
Ei lähde käyntiin vaikka startti pyörittää konetta terveen akun ansiosta vaikka vartin.
Tarkalleen ottaen ei siis inahdakaan. Aivan kuin sytytys tai ruiskutus olisivat poissa päältä.
Sitten kun yrittää myöhemmin uudestaan, hyrähtää käyntiin "avaimesta näyttämällä" mutta pakoputkesta saattaa tulla aluksi vähän bensan hajua.
Onko sytytysjärjestelmässä tai polttoainepumpussa joku rele tms. joka voisi olla välillä yhteistyöhaluton? Miten tarkistan polttoaineensuihkutuksen toiminnan?
ei lähde käyntiin
460SE
2
483
Vastaukset
- 3kpl 460 omistanut
vikoja nuo 460:ssä volvossa, itse olen saanu tapella niitten kanssa myös. Viimeisimpänä vikana oli että puolan vahvistin paloi.
- joku kuski
Puolassa oli hiushalkeama ja oireet olivat juuri edellä mainittuja, kostealla säällä. Ilmiö loppui heti kun puola vaihdettiin. Ei ollut kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257