Kellään Stalan Comboa?

heli

Onko kukaan laittanut keittiön Stalan Combo-allasta? Se missä on yksi iso allas ja sen takana pienempi.

19

15841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heli

      .. ja piti siis kysyä että millaisia kokemuksia siitä on, onko hyvä?

      • peli

        Combo on erinomainen allas! Kerrankin tilaa käsitellä isompiakin astioita, ja huuhtelu- ja valutusaltaat on todella toimivat. Meillä on siitä vasta kuukauden kokemus, mutta pois en enää antaisi! Hinta on kova, mutta lysti maksaa...


      • heli
        peli kirjoitti:

        Combo on erinomainen allas! Kerrankin tilaa käsitellä isompiakin astioita, ja huuhtelu- ja valutusaltaat on todella toimivat. Meillä on siitä vasta kuukauden kokemus, mutta pois en enää antaisi! Hinta on kova, mutta lysti maksaa...

        Olen kuullut että Stalan altaat naarmuttuvat helposti, onko näin?


      • fifi
        heli kirjoitti:

        Olen kuullut että Stalan altaat naarmuttuvat helposti, onko näin?

        ja kovasti olen tykännyt.naarmuuntui kyllä tosiaan nopeemmin kuin esim. franken allas joka oli ed. kodissa.mutta sikti en vaihtais,ai niin maksoi noin 250 ekee


      • Tumppu
        fifi kirjoitti:

        ja kovasti olen tykännyt.naarmuuntui kyllä tosiaan nopeemmin kuin esim. franken allas joka oli ed. kodissa.mutta sikti en vaihtais,ai niin maksoi noin 250 ekee

        Mistä sait Combo xl:n tuohon hintaan? Jos et halua kertoa julkisesti, niin laita postia [email protected]


      • fifi
        Tumppu kirjoitti:

        Mistä sait Combo xl:n tuohon hintaan? Jos et halua kertoa julkisesti, niin laita postia [email protected]

        tosiaan starkista,mutta täytyy mainita että sieltä ostimme tosi paljon talon raksajuttuja ja mm.kaikki laatat.joten laskivat tuonkin hintaa sitten


      • Anonyymi
        heli kirjoitti:

        Olen kuullut että Stalan altaat naarmuttuvat helposti, onko näin?

        Näin on. Meillä on ollut 4 vuotta käytössä. Altaan pohja on karhentunut poistoputken ympäriltä kolmesta kohtaa. Stala vastasi, että on normaalia kulumista!
        Kyllä tiskialtaan pitää kestää enemmän normaalikäytössä. Naarmut toki ymmärrän, tuleehan niitä teräsaltaaseenkin. Komposiittiallasta mainostetaan erittäin kestäväksi, lujaksi ja kuumuutta (280 ast) kestäväksi altaaksi. En suosittele kenellekään.


    • Pettynyt

      Meillä on Stalan Seitsikko sarjasta tiskipöytä joka ekalla viikolla naarmuuntui ihan törkeän näköiseksi. Ja parissa vuodessa tiskipöytä on muuttunut aivan naarmuiseksi. Ei tarvitse kun vähän jotain astiaa siinä liikuttaa niin jo on kauheat naarmut.
      Tiskiallas on hyvän iso, mahtuu uunipellitkin pesemään oikein hyvin. Ei muuta vikaa kuin helposti naarmuuntuva on Seitsikko ainakin.

    • Tumppu

      Ei ole vielä, mutta tulossaon. Heti kun tuon kaupassa näki se oli päätetty. Tuollainen maksaa mitä maksaa.

    • mia

      Meille tuli Stalan Combo uuteen keittiöömme. Allas on todettu käytössä todella mainioksi valinnaksi. Mahtuu vaivatta pesemään pelleistä isompiin kattiloihin asti, ja mikä parasta, sinne on hyvä jemmata yleensä tiskipöydällä pyörivät likaiset astiat ennen kuin kukaan ehtii laittamaan niitä astianpesukoneeseen.:)

      Naarmuista...niitä on tullut altaan pohjalle parin kuukauden käytön jälkeen, mutta ei ne ainakaan minua niin hirveästi häiritse. Liekö sitä olemassakaan teräksistä allasta, jossa naarmut eivät näkyisi? ...samalla tavalla niitä on ilmestynyt kodinhoitohuoneen Franken altaaseen. Elämätä se vain on!

      • alakaapissa

        teillä combo on?

        Minulle on piirretty combo sekä 80cm kaappiin (asentaminen kuulema helpompaa) ja 60cm kaappiin. Kapeampaan alakaappin laitettu suunnitelma miellytti enemmän.

        Onko siis ollut hankala asentaa allas 60cm kaappiin?


      • jermakki
        alakaapissa kirjoitti:

        teillä combo on?

        Minulle on piirretty combo sekä 80cm kaappiin (asentaminen kuulema helpompaa) ja 60cm kaappiin. Kapeampaan alakaappin laitettu suunnitelma miellytti enemmän.

        Onko siis ollut hankala asentaa allas 60cm kaappiin?

        Jos sinulla on 60cm leveä runko , joudut loveamaan kaapin väliseiniin altaan kiinnikkeille paikat


      • mia
        alakaapissa kirjoitti:

        teillä combo on?

        Minulle on piirretty combo sekä 80cm kaappiin (asentaminen kuulema helpompaa) ja 60cm kaappiin. Kapeampaan alakaappin laitettu suunnitelma miellytti enemmän.

        Onko siis ollut hankala asentaa allas 60cm kaappiin?

        Meillä tuo allas on laitettu 60 senttiseen kaappiin. Asennuksesta en osaa sen paremmin sanoa, että tehtiinkö siinä kaappiin jotakin viritelmiä niin kuin seuraava vastaaja väittää...en usko.

        Mutta...allas on sellainen huullosallas malliltaan, joten se oli jo valmiiksi asennettu keittiöfirman tai kivitehtaan kautta kivitasoon, joten asentaminen ei ollut muuta kuin kiven paikalleen "pudottaminen".


    • jup

      hei
      takana oleva allas, onks se sellanen ihan mini vai.....
      onko nimes jotakin muutakin ku pelkkä combo et saan oikeen altaanmallin haettua tuolta sivuilta ja katottuun et mikä on noinkin hyvä käytössä....

      • jermakki

        Combo XL
        Stala-koodi: CB-33
        LVI-koodi: 592 2005

        Huullosmalli:
        Stala-koodi: CB-33P
        LVI-koodi: 592 2201


    • Hyvin pettynyt

      Stalan allas on muuten hyvä, mutta siinä ei voi pestä mitään metallisia astioita vain muovisia naarmuuntuu välittömästi. Mulla ollut vajaan viikon käytössä ja nyt ihmettelin mistä naarmut on tullut pohjaan, en suosittele jos ei tykkää naarmuisesta altaasta. Kannattaa valita komposiittiallas.

    • 4 kk kokemukset

      Meillä on Franken vastaava suuri allas, jossa on yläkulmassa pieni kaatoallas. Ollaan tyytyväisiä, isojen astioiden peseminen on helppoa ja kulmasta voi kaataa ylim. nesteet pois kesken tiskaamisen. Konehan tiskaa pienemmät astiat.
      Teräsallas on teräsallas, sama kuin juomalasissa pitäis olla kiinni Iittalan tarrat vuodesta toiseen - käyttöä varten ne on hankittu. Valittiin valkoinen taso, johon allas upotettiin, näyttää hyvältä.

    • Anonyymi

      Stalan Combo XL:stä on nyt 15,5 vuoden kokemus. Hyvin on toiminut ja kestänyt. Nyt 15 v käytön jälkeen pohjaventtiilin kori päästää hieman lävitseen ja venttiilin säätömekanismi on jäykistynyt. Tulin nettiin etsimään korvaavaa osaa ja löytyihän se STALA-15.

      En osaa naarmuuntumisesta sanoa onko herkempi kuin jokin muu allas, mutta tuleehan rosterialtaaseen naarmuja. Ensimmäiset naarmut saattavat pistää silmään, mutta kun niitä tulee tasaisesti, ei se ainakaan minua haittaa.

      Tämän parempaa allasta saa mielestäni hakea! Mahtuu pesemään 60 cm uunin paistopeltin ja kaasugrillien pitkät parilat ja valurautaiset kookkaat paistolevyt.

      Allas puhdistetaan 2 viikon välein Universal Stone luonnonmukaisella puhdistusaineella. Altaasta tulee aina puhdistuksen jälkeen miellyttävän näköinen.

    • Anonyymi

      En suosittele Stalan komposiittiallasta kenellekään. Palasia irronnut, vaikka tosi varovaista käyttöä kahden aikuisen taloudessa. Liekö laatu heikentynyt kuten keittiölaitteissa jääkaapissa ym. Ennen tehtiin kestäviä, nyt tärkeintä että kauppa käy, kun nopeasti rikkoutuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe