"suattaapi olla että on, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan" Meneekö sanonta näin vai pitäisikö olla "suattaapa"? Onko muita virheitä, kysyy hämäläinen.
suattaapi olla että on, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan
11
14818
Vastaukset
- Milla.M
olla ihan kummin päen vuan ;)
No ei maar, kyllä se menee näin että " suattaapa olla vuan
suattaapi olla olemattakin"- ...mäne
Kun näin se männöö,että voip olla vua voip olla olemattakii....
voep olla vuan voep olla jottei ookkaan, mää ja tiiä ..
en ou puolesta enkä oo vastaan, pikemminkiin päen vastoin..- IreneAdler
Tarkoittaako tämä suomeksi 'ehkä'?
- kulukkutorvi
Oeva patteessa ehkäpä hyvinnii.
- mietiketä_äänestät
Ihan miten vuan mutta mieluummin miten vuan.
Älä äänestä porvaripuolueita!- Anonyymi
Miksi ei? Kokoomushan on paras!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei? Kokoomushan on paras!
Kokoomuksen leipälaji on Kuopion koulujen lakkauttamisessa ja halpatyöläisten käytöstä maamme rakennuksilla ja telakoilla joissa on pahimmat koronaryppäät.
Sannan pitäisi laittaa rajat välittömästi kiinni välittämättä orvon ja hallalahon mielipiteistä.
- Anonyymi
Heehee🤓
- Anonyymi
Äläpäs varastele meemiäni.
Heehee🤓
- Anonyymi
up.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512