Bi?

American idiot

Mistä nää jutut, et Billie olisi ollut bi, on lähtösin, haluan tietää, ja sitten, kun meette googlen(kuvahakuun)Green day hakusanalla, niin ekassa kuvassa billiellä on kainalossa jo nainen, eks se ole sen vaimo?

16

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • Twix

      Eikös Billie Joe oo ihan ite joskus sanonu, olevansa biseksuaali.
      Ja vaikka BJ:llä onki vaimo, niin voihan se siltikin olla bi.

    • risupää

      en nyt tiiä tuota et ois bi.....jossai nettisivuilla sanottiin (ei se välttis ole oikee tieto) et se on billien oma traditio ennen esiintymistä et se pussaa jotai miestä....vaimo sillä on...

    • Punk-Rock

      Mitä te nyt taas tällasta jauhatte...
      ja joo,kyllä...

      mulla on siitä sellanen video jossa se pussaa miestä! mitä siitä?

      ja nyt ette taas ala valittaan :

      "eikö nyt saa es kysyy jos kiinnostaa?"
      tietenki saa... mutta...alkaa vähä nyppiin se että miks ette hae sitä tietoo netistä?
      mä ainaki otan kaiken selville ITE!
      paljo kiinnostavampaa ku kysyy toisilta..
      mutta..
      nyt ette ala:

      melkein kaikki sivut on enkunkielisii..
      marmati marmati..
      opetelkaa enkkua! tai vaikka meette sivulle jos voi kääntää sen!
      olkaa vähä oma-alottelevaisempia..
      ei muuta...xD

      nii joo..

      kyl se luultavasti on bi...
      xD

      • Klintti Westwood

        "Melkein kaikki sivut on enkunkielisii..
        marmati marmati..
        opetelkaa enkkua!"

        Helppohan se on sanoa! Ei kaikki ole sellaisia että kun rupee opiskeleen niin että sitten yhtäkkiä tulee hirve kielipää. Minä olen tosi paska enkun kielen opiskelussa ja voin vannoa että ei voi sanoa kennellekään että opetelkaa enkkua! Ei sitä niin vaan opi. Oikeestan Suomi on maailman pöljin valtio koko maailmassa, jos kielistä puhutaan! Ensin suu vaahdossa marmatetaan pikkulaspille että "..sano nyt jo perkele että äiti!" Sitten kun on sen saanut opittua sitten mennään kouluun ja ruvetaan opiskeleen enkkua ja sitten ruotsia! Onko mitään helvetin järkee! Ruostissa opiskellaan vaan muistaakseni enkkua vieraana kielenä pakollisesti ja Englannissa ei paljon tartte kieliä opisekella!
        Kyllä minua ärsyttää että kaikki sivutot on englannin kielisiä. Olispia minut kasvatettu puhumaan englantia kun tuntuu siltä että on niin turhauttavaa kun kaikki mut osaa englantia! Voi helvetti että ottaa pattiin! Saatanan suomenkieli kun sekin piti joskus keksiä! Mielummin englanninkielinen Suomi! Tai sitten voisi noita sivutoja olla suomenkielisiäkin kun nykyään löytyy heprea ja kiina joka saatanan tuutista ja suomenkieltä ei näy missään. Mitä järkee... Voi voi...

        Perkele kun piti tehdä se virhe ja ruveta pelkämään sitä opettajaa!

        Mutta miten jokainen tuntuu höpöttävän täällä sivutolla asisoista jotka tuntuvat jättävän pääasian eli musiikin taka allalle!


      • Punk-Rock
        Klintti Westwood kirjoitti:

        "Melkein kaikki sivut on enkunkielisii..
        marmati marmati..
        opetelkaa enkkua!"

        Helppohan se on sanoa! Ei kaikki ole sellaisia että kun rupee opiskeleen niin että sitten yhtäkkiä tulee hirve kielipää. Minä olen tosi paska enkun kielen opiskelussa ja voin vannoa että ei voi sanoa kennellekään että opetelkaa enkkua! Ei sitä niin vaan opi. Oikeestan Suomi on maailman pöljin valtio koko maailmassa, jos kielistä puhutaan! Ensin suu vaahdossa marmatetaan pikkulaspille että "..sano nyt jo perkele että äiti!" Sitten kun on sen saanut opittua sitten mennään kouluun ja ruvetaan opiskeleen enkkua ja sitten ruotsia! Onko mitään helvetin järkee! Ruostissa opiskellaan vaan muistaakseni enkkua vieraana kielenä pakollisesti ja Englannissa ei paljon tartte kieliä opisekella!
        Kyllä minua ärsyttää että kaikki sivutot on englannin kielisiä. Olispia minut kasvatettu puhumaan englantia kun tuntuu siltä että on niin turhauttavaa kun kaikki mut osaa englantia! Voi helvetti että ottaa pattiin! Saatanan suomenkieli kun sekin piti joskus keksiä! Mielummin englanninkielinen Suomi! Tai sitten voisi noita sivutoja olla suomenkielisiäkin kun nykyään löytyy heprea ja kiina joka saatanan tuutista ja suomenkieltä ei näy missään. Mitä järkee... Voi voi...

        Perkele kun piti tehdä se virhe ja ruveta pelkämään sitä opettajaa!

        Mutta miten jokainen tuntuu höpöttävän täällä sivutolla asisoista jotka tuntuvat jättävän pääasian eli musiikin taka allalle!

        enpä tosiaankaan ottanu sitä huomioon..
        ei se oo yhtään helppoo..kyl mieki sen tiiän..

        ihan samaa mieltä oon sun kans..
        mutta kuitenki se on ärsyttävää ku ei haeta ite sitä tietoo..

        mutta kuiteki....


      • Laydee-J

        Tämähän on keskustelupalsta jonka idea on se että kysytään muilta tietoa jne.. ihan turhaa tuo muualle puskeminen, täällä saa apua ja tietoa kysyä ihan rauhassa. Piste.


      • risupää
        Laydee-J kirjoitti:

        Tämähän on keskustelupalsta jonka idea on se että kysytään muilta tietoa jne.. ihan turhaa tuo muualle puskeminen, täällä saa apua ja tietoa kysyä ihan rauhassa. Piste.

        Ei sitä kaikkee voi tietää! Ku noita webbisivujaki on niin paljo ni ei niitä kaikkee kerkee kahlata läpi!! Niissä on niin paljo asiaaki et ei kaikkee ehdi lukea yhessä yössä!! Et koittaakaa ihmiset ymmärtää. Täältä tieto tulee kuitenki varmasti nopeampaa kun on näitä "viisaampia" jotka tietää(??) nämä asiat.


      • Punk-Rock
        risupää kirjoitti:

        Ei sitä kaikkee voi tietää! Ku noita webbisivujaki on niin paljo ni ei niitä kaikkee kerkee kahlata läpi!! Niissä on niin paljo asiaaki et ei kaikkee ehdi lukea yhessä yössä!! Et koittaakaa ihmiset ymmärtää. Täältä tieto tulee kuitenki varmasti nopeampaa kun on näitä "viisaampia" jotka tietää(??) nämä asiat.

        saahan täältä tietenki kysyy

        saahan tänne kirjottaa mitä tahansa

        mutta kun se ottaa päähän... miks pitää tehä uusia keskusteluja turhaan... kysyis niis toisis keskusteluis jos joku toinen kysyy..

        aattelin vaan itekki kommentoija ku kerran tänne saa kirjotella ... :D

        Mutta! mäki kysyn nyt jotai:

        Aiotteko ostaa/onko tiellä paljo Green Day fanikamaa? :)

        mulla ei....:( mutta ostan :)


    • naakkavaras

      että: Billie on sanonut ettei ole bi, paitsi nuorempana hän ei tiennyt varmasti mitä on. Nyt hänellä on vaimo, jota rakastaa, nimittäin Adrienne.

      ja miehien pussailu joka keikalla on joku traditio.

      (opetelkaa nyt itsekin hankkimaan sitä tietoa)

    • Whatsername<3<3

      Siis mua ei ainakaan kiinnosta onko se homo vai bi...Sitä paitsi se on sen yksityis asia!

      • Punk-Rock

        ihan samaa mieltä oon

        olkoon mitä tahansa, ihan sama


      • Whatsername...

        (esimerkki) Jos sä nyt vaikka olisit Bi, tai homo, tai lesbo, niin et sä varmaan sitä menis koko maailmalle kertomaan!!!


      • freedom
        Whatsername... kirjoitti:

        (esimerkki) Jos sä nyt vaikka olisit Bi, tai homo, tai lesbo, niin et sä varmaan sitä menis koko maailmalle kertomaan!!!

        jos on bi,homo tai lesbo ni sitten on! ei kai se voi niin ihmeellistä olla?


      • risupää
        Whatsername... kirjoitti:

        (esimerkki) Jos sä nyt vaikka olisit Bi, tai homo, tai lesbo, niin et sä varmaan sitä menis koko maailmalle kertomaan!!!

        nii no jokku pystyy olemaan ihan omia ihtejään suurenki yleisön edessä, pahemmin vaivaantumatta asiasta. että miksei?


    • oku

      luin että billie joella on sellanen tapa että se aina keikoilla pussaa tretä ja mikeä.sillä on nii hauskaa!ja vielä,se naikkonen billien sylis siellä googlessa on sen fani joka on päässy kuvaan billien kaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe