Onks tämmöinen ollu joskus olemassa.sanooko kellekkään mitään.oli vissiin frederikin tyttöystävä joskus 1960-1970 l taitteessa
kerstin grönholm
18
3371
Vastaukset
- muistetaan
ja Frederikin tyttöystävä, joka ei koskaan tehnyt itsestään suurta haloota, eikä julkisuudella ratsastanut. Sairastui diabetekseen, erosi Frederikistä ja jätti julkisuuden.
- prinsessa899
juu tiiän kerstin grönholmin. ;) se on mun täti :D kuis ihmeessä sitä kysyt?????? (mä oon utelias:D)
- kerstinin fani
kerros miltä susta tuntuu ku jätkät kuolaa ja rungkuttaa sun tätis kuville.
mä voisin ainaski styylata sun kaa ihan vaa siks et vois nähä sun tätiis, se on hottis.
MILF. - kerstinin fani
onko muuten sun mutsis yhtä hottis.
- ...
kerstinin fani kirjoitti:
kerros miltä susta tuntuu ku jätkät kuolaa ja rungkuttaa sun tätis kuville.
mä voisin ainaski styylata sun kaa ihan vaa siks et vois nähä sun tätiis, se on hottis.
MILF.En styylais ääliön kaa. Ja hei, get a life. oot säälittävä.
- markku
tiina kutsuma nimeltään oli pariisissa kaverinsa marika grön ja toimin heille siellä matkaoppaana n. 70- 72 ja ike ilkka kävi myös sirllä
- Anonyymi
Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
- MMS
JOSKUS AIKANAAN...
- kerstinin fani
täh, heh.
kerstin on ollu mones kymmenes anttilan postimyynti kuvastos. MÄ TIÄN
- Innanbäck
Oli mun koulukaveri 1966-1968
Olis kiva kulla Kerstinistä mitä hänelle kuulu nykyän! - kerstin fani
juu tietoo kerstinistä.
olin se n fani kun hän oli mallina. - HW-88
KesrtinGränmikälieMonacaritablabplaa...Vuonna nakkijakattila. Nyt eletään vuotta 2012!!
- kerstinin fani
hw-88 on TÖRPPÖÖÖÖ.
maailma ei pyöri sun ympärillä
- Jonna vm -77
Edelliselle!!
Täällä keskustellaan myös niistä julkkiksista jotka olivat median lemmikkejä ennen tätä kuluvaa vuotta!! Ja riittääpä täällä keskustelunaihetta jopa niistä jotka olivat median lemmikkejä ennen syntymävuottasi 1988!! Esimerkkinä voin sanoa Mona Caritan !! Taidat olla kuin ravihevonen joka elelee laput silmillä silloin kun pääsee pilttuustaan ulos!! - Kohti3ttavuosituhatt
Kuka on Kerstin Grönhom? Joku manneko? Entä Monacarita?
- JK
KYLLÄ
- Anonyymi
esiintyy frederikin kirjassa
- Anonyymi
Kerstin oli kyllä tyylikkäimpiä ja kauneinpia malleja aikoinaan. Terveisin harmaapartainen mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316266- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 132984
- 292302
- 122297
- 1621926
- 251822
- 281564
- 1051392