terve, osaako joku iloinen kertoa mistä saisi ostettua uuden kohtuu hintaisen jääkaapin veneeseen 12 v. Eli kuka myy ? Muu kuin Maritim ökyhintaan..
Mistä jääkaappi?
7
1302
Vastaukset
- JRxxx
ja Waltic on toinen hyvä vaihtoehto. Ensinmainitulla löytyy hintatiedot suoraan netistä ja kohtuulliset tuoteselostuksetkin, jälkimmäiseen kauppaan joudut soittamaan tai käymään paikan päällä.
- japo
onkohan kukaan koskaan selvittäny että onko rekka ja linja-autojen jääkapit yhtä pirullisen kalliita vai maksetaanko veneily lisää tässäkin
- PALJON
JOS SULLA ON VIRTAA KÄYTETTÄVISSÄ RIITTÄVÄSTI
KUTEN ESIM. LINJA-AUTOT JA REKAT PYÖRII
YÖTÄ PÄIVÄÄ.VENEKAAPILLA ON TOINEN JUTTU,
AJAT 4-5 TUNTIA JA OLET PARKISSA 20 TUNTIA
NIIN ET VASTUSKAAPILLA PÄRJÄÄ.HOMMAA IRTOKOMP-
RESSORIKONEISTO JA RAKENNA ITSE JÄÄKAAPINKUORET
NIIN KYLMÄ RIITTÄÄ !!!!!! - 40 l
PALJON kirjoitti:
NIIN KYLMÄ RIITTÄÄ !!!!!!-tarvii myös höyrystimen..
taitaa mennä kokonaiskustannus yli
valmiin kaapin.
40 l kaappi 250 ecua ,käyttämätön eli uusi
myynnissä... PALJON kirjoitti:
NIIN KYLMÄ RIITTÄÄ !!!!!!nestekaasu kaappia!
- suncap
40 l kirjoitti:
-tarvii myös höyrystimen..
taitaa mennä kokonaiskustannus yli
valmiin kaapin.
40 l kaappi 250 ecua ,käyttämätön eli uusi
myynnissä...Mikäs siinä on virran kulutus Amperia tunnissa...?Laita mailia [email protected] Kiitos
- JRxxx
arvo-poika kirjoitti:
nestekaasu kaappia!
...että nestekaasukaappi kylmenee nopeammin. Voi olla; itse suhtaudun kuitenkin kaasuun ennakkoluuloisesti, en kertakaikkiaan halua sitä kotiini tai veneeseeni. Erillinen nestekaasugrilli vielä menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683