Juhannus kännit a´la Johannus
OINAS vetää pään täyteen tunnissa, hoippuu sitten kokon ympärillä, kourii muita juhlijoita, lopulta keksii lähteä soutelemaan tai uimaan ja hänet on pakko tainnuttaa omaksi parhaakseen.
HÄRKÄ makoilee nuotion äärellä koko illan toisessa kädessään olut pullo ja toisessa makkaratikku. Ahtaa koko illan makkaraa ja olutta sisuuksiinsa, sitten polttaa itsensä nuotiossa ja sammuu.
KAKSONEN vetää kuplivaa, hilluu ympäriinsä, vonkaa ihmisiä kanssaan heinälatoon pyörimään, oksentaa ja jatkaa hillumista paidan helmat oksennuksessa. Ei sammu koskaan.
RAPU juo juo ja juo, itkee, juo juo ja juo, muistelee menneitä ja itkee, juo juo ja juo, nukahtaa keskelle pihaa. Seuraavana aamuna taas itkee koska ei muista nähneensä kokkoa.
LEIJONA meuhaa ilman paitaa, rakentaa kylän suurimman kokon, polttaa ympäristönsä ja joutuu lopulta tilaamaan palokunnan apuun. Kaljapöhnässä sitten yrittää flirttailla palokunnan ja muiden juhlijoiden kanssa.
NEITSYT juo alkuillan sivistyneesti, neuvoo muita kokon sytytyksessä ja grillauksessa, lopulta meinaa saada kuonoonsa jatkuvan neuvomisensa takia, sitten ratkeaa ryyppäämään ja seuraavana aamuna häpeää heikkouttaan.
VAAKA juoruaa ja juo, sitten tekee paljastuksia ja pyytelee anteeksi, loppuillasta rakastaa koko maailmaa ja hoippuu holtittomasti viina pullo kainalossaan.
SKORPIONI aloittaa jo aamulla, skorpioni on jo puolenpäivän aikaan ihan kaatokännissä, sitä ei vain hänestä huomaa. Jutut vain muuttuvat ronskimmiksi. Juhannus yö menee rivoja ehdotellessa ja vastakkaista sukupuolta ahdistellessa.
JOUSIMIES juo nopeasti itsensä kaatokänniin, sitten kaatuu kokkoon, polttaa itsensä saunan kiukaaseen, tökkää itseään grillitikulla silmään ja sammuu nokkospuskaan. Aamulla soittaa taksin ja ajaa lääkäriin.
KAURIS juo hiljaa totisena, tullessaan yhä enemmän känniin alkaa puhumaan, lopulta riehaantuu ja ehdottaa yhteislaulua kokon ympärillä. Aamulla kärsii morkkista kun kouri kaverin kumppania.
VESIMIES vääntää sauna vitsat ja vastat, grillaa herkkuaterian, huolehtii muiden hyvinvoinnista ja kun muut ovat sammuneet vetää hän koko yön kestävän humalan.
KALAT on aamusta asti humalassa, hän runoilee ja laulaa, itkee ja nauraa. Sitten loukkaantuu muiden vitseistä ja menee yksin saunaan kaljapullo kainalossa. Ja kun viimein joku saa raahattua murjottavan kalan ulos löylystä hän oksentaa kokkoon.
Juhannus kännit-skooppi
12
3245
Vastaukset
- kauris mies
tunnen aivan samanlaisen tapauksen.
- Oinas nainen
Minä myös ;) Tosin hauskahan tämä oli kaikinpuolin.
- Skorppariemäntä
Minuun sopii kyllä hyvin tuo kuvaus:D
- skorppa typy
Hauska oli ja melkein tosi!! Minä en ahdistele toista sukupuolta, mutta melkoisen tuiskeet vetäsen että heilahtaa, ja muut eivät edes tajua!! Harmi etten aina itsekään!! (humalatilassa ollessa ainoa ajatus on etten ole YHTÄÄN humalassa) Mutta nuo rivot puheet sitten aiheuttavat seuraavana aamuna poskien punotusta, kun täytyy aina pistää paremmaksi kuin muut!! Alapää huumori vallankin on humalassa ihan ykkönen, harmi ettei sitä aina katso seuraa missä alkaa viljelemään!!
- Leo
vaikuttais vähän siltä, että juhanus-skoppin kuvaukset ovat miehistä.. eikä vielä sittenkään taida ihan osua kuvaukset kohdilleen..
- Marsa
Aivan tajuttoman hyvä...paitsi että ei nuin moni itseään polta... paremminkin juo itsensä melkein hengiltä. Vaa'an kohdalla asia pitää paikkansa -itsekin olen vaaka-
- myös vaaka
vaaka on tosiaan tälläinen, jopa vaikkei olisi edes juhannus... :)
- kalaN
tosi hauska, tuommoisia lisää :))))
- sagittarius:)
juu,muuten vois pitää paikkansa mun kohdalla,mut ikinä en ole (ainakaan vielä) loukannut itseäni pahasti,mitä nyt mustelmia aina tulee,mut se on hyvin pientä:)
Mun tyypillinen juhannuksen juhlinta vois mennä vaikkapa näin: (omasta kokemuksesta vain,ei muiden joukkarien..)
Aloitan juomalla melko ahneesti,mitä terävämpiä paukkuja,sen parempi,keskityn ensin vain siihen juomiseen,enkä yleensä muihin juhlijoihin,mutta sitten,kun on itsekin päässyt siihen hyvään juhlatunnelmaan,ja huomaa että muutkin ovat jo siinä vaiheessa melkoisen vapautuneessa tilassa niin alkaa Show:)Ja päädynkin usein joukon keskipisteeksi,yllytän muitakin tanssimaan ja haluan että kaikkilla olisi hauskaa,valitettavasti aina joku kuitenkin suuttuu,ja jos ei riitaa saada sovittua,niin olen melko ahkerasti sitä taksia soittelemassa,mut aina on kuitenkin mulla juhannuksen juhlinta sujunut melko rauhallisesti eikä ole sattunut mitään suurempaa,silti yritän välttää sitä grilliä,(niin hyvin kuin osaan),sillä kokon äärellä en ole koskaan juhlinut:) - rapu-rallaa
tunnistimpa itseni (ihan hävettää) tästä känni-skoopista... tosin ne itkut kyllä vähän vähenee iän myötä :) tunnistan myös tapaukset: OINAS,
- tunnistan siis myös...
oinaan, neitsyen ja skorpionin...
- uskomaton juttu
joka osui tismalleen kohdalleen! Huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854