viehättävimmän näköinen pelaaja?

äänestä!

12

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sporty

käydä antamassa Lauralle ääni. :)

• jallu

ei ollut parhaat mukana minun äänen saa ehdottomasti vihtojamestari Nurmela.
      HYVÄ NURE

• blackmagictiger

MULLA MENI ÄÄNET SATU KUNNAKSELLE JA JESSICA THORNILLE

• eveliina
        blackmagictiger kirjoitti:

MULLA MENI ÄÄNET SATU KUNNAKSELLE JA JESSICA THORNILLE

eveliina

• sahara69
        eveliina kirjoitti:

eveliina

maku asia sano aatu kun lehmää pussas,ei vaan mun ääni meni (Heidi Kackur)on aika söpö tyttö

• neito

sai mun ääneni. On niin nopia juoksemaankin. Mutta niin olin minäkin. Ei päässy Laura juoksemalla pallon kanssa ohi miusta, mutta tekniikka hänellä on loistava. Hyvä Suomi!

• blackmagictiger

1.SATU KUNNAS
        2.LAURA KALMARI
        3.EVELIINA SARAPAA
        JA JOS JONKUN KANSSA TREFFEILLE MENIS NIIN LAURA KALMARIN

• ak3

Laura

• kiekkotietäjä

Sanosiin näin näppituntumalta, että viehättävin on Sanna Valkonen. Joukkue on kyllä keskimääräisesti hämmästyttävän kaunis. Ei ole jo tässä ketjussa luettelemienne lisäksi Anne Mäkinenkään paha.

• Mieskatsoja

2. Valkonen 3. Kalmari

• ...

tää on musta aivan kauhee keskustelu!ne on fudispelaajii ja pelaa fudista eikä mitää missikisoja!tää on aika loukkaava keskustelu!toivottavasti tytöt ei eksy tänne!
      jos eksytte ni tietäkää et kaikki ootte kauniita ja helvetin hyviä ja kovia mimmejä!

• nimimerkki

kun me kehutaan pelitaitojen lisäksi niiden kauneutta? No okei, onhan tässä ollut kisan makua, mutta ihmisillä on erilaisia makuja, joten ei kai silläkään nyt niin merkitystä ole. Toisin sanoen nämä ovat makuasioita, joista ei sovi kiistellä EIKÄ loukkaantua. Suomen joukkue on muuten paljon kauniimpi kuin Saksan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe