http://www.iltasanomat.fi/urheilu/urheiluuutiset.htm#id1006744
viehättävimmän näköinen pelaaja?
12
1834
Vastaukset
- Sporty
käydä antamassa Lauralle ääni. :)
- jallu
ei ollut parhaat mukana minun äänen saa ehdottomasti vihtojamestari Nurmela.
HYVÄ NURE- blackmagictiger
MULLA MENI ÄÄNET SATU KUNNAKSELLE JA JESSICA THORNILLE
- eveliina
blackmagictiger kirjoitti:
MULLA MENI ÄÄNET SATU KUNNAKSELLE JA JESSICA THORNILLE
eveliina
- sahara69
eveliina kirjoitti:
eveliina
maku asia sano aatu kun lehmää pussas,ei vaan mun ääni meni (Heidi Kackur)on aika söpö tyttö
- neito
sai mun ääneni. On niin nopia juoksemaankin. Mutta niin olin minäkin. Ei päässy Laura juoksemalla pallon kanssa ohi miusta, mutta tekniikka hänellä on loistava. Hyvä Suomi!
- blackmagictiger
1.SATU KUNNAS
2.LAURA KALMARI
3.EVELIINA SARAPAA
JA JOS JONKUN KANSSA TREFFEILLE MENIS NIIN LAURA KALMARIN - ak3
Laura
- kiekkotietäjä
Sanosiin näin näppituntumalta, että viehättävin on Sanna Valkonen. Joukkue on kyllä keskimääräisesti hämmästyttävän kaunis. Ei ole jo tässä ketjussa luettelemienne lisäksi Anne Mäkinenkään paha.
- Mieskatsoja
2. Valkonen 3. Kalmari
- ...
tää on musta aivan kauhee keskustelu!ne on fudispelaajii ja pelaa fudista eikä mitää missikisoja!tää on aika loukkaava keskustelu!toivottavasti tytöt ei eksy tänne!
jos eksytte ni tietäkää et kaikki ootte kauniita ja helvetin hyviä ja kovia mimmejä!- nimimerkki
kun me kehutaan pelitaitojen lisäksi niiden kauneutta? No okei, onhan tässä ollut kisan makua, mutta ihmisillä on erilaisia makuja, joten ei kai silläkään nyt niin merkitystä ole. Toisin sanoen nämä ovat makuasioita, joista ei sovi kiistellä EIKÄ loukkaantua. Suomen joukkue on muuten paljon kauniimpi kuin Saksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207789Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3141414- 61195
- 3431151
- 571003
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin24976- 36938
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29917Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset180836