Pillun nuoleminen

Herätyskellona

Tänäkin aamuna mieheni herätti mut alkamalla nuolemaan pilluani. ihaninta kaikessa on se, että hän kiihoittuu siitä niin, että kulli on kivikova. Otan sitten yleensä häneltä suihin ja annan laueta suuhuni. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja seksi senkun paranee.

50

17912

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiima oillu

      eti mulle tommonen mies ja soita sit mulle numeroni on :041-495 4081



      haluun tommosen herätyksen

      • nuori nainen

        minun mies tekee saman minulle, parasta siinä on juuri se, että molemmat nautitaan tilanteesta yhtä paljon! :) ihanaa kun kivikova kyrpä seisoo jalkojen välissä....


      • Miisa

        TAHTOO KANS TOLLASEN MIEHEN:-)


      • pet
        Miisa kirjoitti:

        TAHTOO KANS TOLLASEN MIEHEN:-)

        ...mutta onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei siedä mitään tuollaista nukkuessaan.

        Itseasiassa unelmoin siitä että voisin tehdä juuri noin.... oletteko naiset ihan tosissanne että tuollainen aamuherätys kävisi päihinsä. Ei vaan meillä...


      • Logo
        pet kirjoitti:

        ...mutta onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei siedä mitään tuollaista nukkuessaan.

        Itseasiassa unelmoin siitä että voisin tehdä juuri noin.... oletteko naiset ihan tosissanne että tuollainen aamuherätys kävisi päihinsä. Ei vaan meillä...

        Ja kaiken lisäksi olen sinkku! Rakastan pimpin nuolemista ja muutenkin hyvää seksiä. Jos joku nainen haluaa herätä nuoluun, niin otapa yhteyttä: [email protected]

        ;)


      • Alkup.....
        pet kirjoitti:

        ...mutta onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei siedä mitään tuollaista nukkuessaan.

        Itseasiassa unelmoin siitä että voisin tehdä juuri noin.... oletteko naiset ihan tosissanne että tuollainen aamuherätys kävisi päihinsä. Ei vaan meillä...

        Siitähän aloituksessani hekumoin. Mikään ei herätä uuteen päivään paremmin, on töissäkin tosi eneginen olo sitten.Uskon useimpien naisten pitävän em. herätyksestä ja ainakin itse tykkään samalla antaa suuhoitoa miehelleni.


      • kiima pillu
        nuori nainen kirjoitti:

        minun mies tekee saman minulle, parasta siinä on juuri se, että molemmat nautitaan tilanteesta yhtä paljon! :) ihanaa kun kivikova kyrpä seisoo jalkojen välissä....

        aamulla herätessäni tunsin mueheni kovan kyrvän vasten kiimasta pilluani.. se tapahtui tänä aamuna juuri kun on ainoa vapaa päivä viikossa niin pitää työntää kovis mun pilluun, no tottakai se oli mukavaa mutta olisi myös ollut kiva nukkua pitkään ja vasta sitten aloittaaa nussiminen,mutta kun ei se piti aloittaa aamulla kello kuusi ja saimme sen loppumaan vasta kello 12 päivällä... olihan siinä aika kova puuha.. kova kyrpä oli kiimaisen pilluni sisällä ja se veivasi edestakaisin ja kävihän se perseessä ja suussakin välillä...että semmoinen herätys tällä kertaa!!! olisipa huomenna samanlainen herätys!!! kuinka moni teistä haluaa sellaisen herätyksen???


      • jasu
        pet kirjoitti:

        ...mutta onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei siedä mitään tuollaista nukkuessaan.

        Itseasiassa unelmoin siitä että voisin tehdä juuri noin.... oletteko naiset ihan tosissanne että tuollainen aamuherätys kävisi päihinsä. Ei vaan meillä...

        niimpä,onnellisesti naimisissa mutt vaimo ei kyll anna touhuta tuollaista vaik kyll mua himottais.tietäis vaan kuinka sen saa syttyy.Aamu pano on asiaa.


      • Anonyymi
        kiima pillu kirjoitti:

        aamulla herätessäni tunsin mueheni kovan kyrvän vasten kiimasta pilluani.. se tapahtui tänä aamuna juuri kun on ainoa vapaa päivä viikossa niin pitää työntää kovis mun pilluun, no tottakai se oli mukavaa mutta olisi myös ollut kiva nukkua pitkään ja vasta sitten aloittaaa nussiminen,mutta kun ei se piti aloittaa aamulla kello kuusi ja saimme sen loppumaan vasta kello 12 päivällä... olihan siinä aika kova puuha.. kova kyrpä oli kiimaisen pilluni sisällä ja se veivasi edestakaisin ja kävihän se perseessä ja suussakin välillä...että semmoinen herätys tällä kertaa!!! olisipa huomenna samanlainen herätys!!! kuinka moni teistä haluaa sellaisen herätyksen???

        Hienoa että mies nuoli sun pillua ja nai sua pitkään kyrvällään sun pillu muuttui punaiseksi ja sait kunnon orgasmin hienoa🤨😍👍


      • Anonyymi

        Samoin! Minä haluan myös tollasen miehen!!!!


      • Anonyymi

        No sinusta ei ole kyl yhtään mihinkä! Ja en kyl ihmettele!


      • Anonyymi
        pet kirjoitti:

        ...mutta onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei siedä mitään tuollaista nukkuessaan.

        Itseasiassa unelmoin siitä että voisin tehdä juuri noin.... oletteko naiset ihan tosissanne että tuollainen aamuherätys kävisi päihinsä. Ei vaan meillä...

        Nyt oma mies tunnistaa jos lukee näitä.. Mut joo, olisi. Oon kertonut tästä toiveesta useasti. Tilannut sellasen kivan herätyksen.

        Oon käynyt myös sokeroinnissa (erittäin siloiteltu puutarha) ja seksi ei olisi koskaan kortilla mun osalta.. Mutta ei niin ei. Tosin kyllä tässä alkaa olla itkut pikkuhiljaa itketty, jos ei olisi taloa, lapsia ja oma itsenikin ihan hukassa, olisin lähtenyt jo menemään.

        Mutta, kannattaako omaa lyhyttä elämää hukata edes monta vuosikymmentä kestäneessä suhteessa jos kumppani ei ole innokas ylläpitämään sitä kipinää? Tai julmasti jättää toiveet huomiotta? Kyllä mun purentaongelmien kanssa on hankalaa ottaa suihin (leuat rasittuu ihan vitusti) mut yritän juuri sillä tuottaa suurempaa iloa.. Tai yritin, nykyisin vetäydyn omiin puuhiin tai reissuihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Minä haluan myös tollasen miehen!!!!

        Mä voin nuolla sun pillua että klitoriksesi tulee kuumaksi ja haluat .aida mun kanssa👍😍❤️👍


      • Anonyymi

        kateellisen puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oma mies tunnistaa jos lukee näitä.. Mut joo, olisi. Oon kertonut tästä toiveesta useasti. Tilannut sellasen kivan herätyksen.

        Oon käynyt myös sokeroinnissa (erittäin siloiteltu puutarha) ja seksi ei olisi koskaan kortilla mun osalta.. Mutta ei niin ei. Tosin kyllä tässä alkaa olla itkut pikkuhiljaa itketty, jos ei olisi taloa, lapsia ja oma itsenikin ihan hukassa, olisin lähtenyt jo menemään.

        Mutta, kannattaako omaa lyhyttä elämää hukata edes monta vuosikymmentä kestäneessä suhteessa jos kumppani ei ole innokas ylläpitämään sitä kipinää? Tai julmasti jättää toiveet huomiotta? Kyllä mun purentaongelmien kanssa on hankalaa ottaa suihin (leuat rasittuu ihan vitusti) mut yritän juuri sillä tuottaa suurempaa iloa.. Tai yritin, nykyisin vetäydyn omiin puuhiin tai reissuihin.

        Ei sulla oo mitään velvollisuuksia ottaa suihin, niin että heitä se pois, jos et sitten oo parantumaton masokisti ja siksi nautit siitä niin paljon ettet raski lopettaa.


    • Haikein mielin - ja kateell...

      - antaa tuollaisia herätyksiä vaikka joka aamu, mutta kun vaimo ei halua.

      Pahus, puutteessa tässä ollaan muutenkin. Ihana nainen muuten, mutta olisipa vähän innostuneempi seksistä... Pimppakin makoisa ja kauniimpi kuin taivas, sitä voisin nuolla tunteja!

      • pet

        Kiva kun on kohtalotovereita... Joskus sitä miettii että voisi asiat olla muuutenkin. Mut kun on kaksi ihanaa lastakin. Ihan niiden takia vaikka sitten illat surffailee netissä omin käsin.

        En viitsi edes rueta tässä kyselemään naisväeltä että miten ne saa syttymään. Tämä meikeläisen tapaus on ihan oma lukunsa. Se antaa just silloin kun se haluaa. Piste.

        Ai miksi rupesin sen kanssa yleensä pelisille. no kaikki muut asiat ovat sitten niin hyviä kuin vain voi. Mutta silti kyllä tässä pikkuhiljaa rupeaa jonkinasteinen epätoivo hiipimään.


      • Alkup....
        pet kirjoitti:

        Kiva kun on kohtalotovereita... Joskus sitä miettii että voisi asiat olla muuutenkin. Mut kun on kaksi ihanaa lastakin. Ihan niiden takia vaikka sitten illat surffailee netissä omin käsin.

        En viitsi edes rueta tässä kyselemään naisväeltä että miten ne saa syttymään. Tämä meikeläisen tapaus on ihan oma lukunsa. Se antaa just silloin kun se haluaa. Piste.

        Ai miksi rupesin sen kanssa yleensä pelisille. no kaikki muut asiat ovat sitten niin hyviä kuin vain voi. Mutta silti kyllä tässä pikkuhiljaa rupeaa jonkinasteinen epätoivo hiipimään.

        puolisosi kanssa, mulla tosin mies alkoi vaan tekee noin ja entosiaan valita. Ehkä puolisosi pelkää, että ei ole tarpeeksi "puhdas" ihan aamulla. Tee hänelle selvksi nätisti, ettähaluut ihan hirveesti häntä. ONNEA!


    • ilon pilaaja

      kumma muoti ja mitä siihen liittyy..kun tapaa uuden kivan ukon se sanoo nuolen pilluja..ja tartuttaa tauteja ties mitä..siis suuhunhan tarttuu taudit!!tosi asia mille ei mitään voi!!!!
      pitäs alkaa valistaa kansaa suuseksistä!!!!!!
      kondomitta pannaan ja ei osata pelätä aidsia koska ilman kumia tuntuu paremmalle sanoo miehet.
      Kummaaa..touhua..himot ja sit seuraa ties mitä..

    • Anonyymi

      Mä haluan naisen joka herättää mua ottamalla mun isoa kyrpää suuhunsa että .erma lentää minä taas haluaisin nuolla karvaista pimppiä niin että nainen saa kunnon orgasmin

      • Anonyymi

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Olisi varmaan kiva päästä nuoleen ihanaa posliiniasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi varmaan kiva päästä nuoleen ihanaa posliiniasi.

        Mistä päin kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Siksi kun pitu meidät jakaa keskenään kujeille yhteen ja samoista seksiasioista tykkäävät eivät mahdu saman peiton alle.

        Itse rakastan nuolla aamuisin vaimon pillua ja päästää hänet töihin tyydytettynä. Olosuhteet on ajaneet sen vain siihen että harvoin on siihen mahdollisuus. Sanoi myös toisin päin. Mikää ei ole ihanampaa, kuin saada aamulla rytmikäs ja vaativa imutus, joka päättyy orgasmiin naisen suuhun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin kirjoittelet?

        Täältä pohjois suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä pohjois suomesta.

        Harmi .. matkaa on sitten.
        Voidaan vaan fantasioida asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin kirjoittelet?

        Mistä päin sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin sinä olet.

        Lahti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lahti

        Olet Lahdesta ja haluat pomppasi nuoltua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti

        Olisi mukava kirjoitella jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Minkä ikäinen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi .. matkaa on sitten.
        Voidaan vaan fantasioida asialla

        Vieläkö vastaisit sähköpostiisi jos kirjoitan. lapista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun pitu meidät jakaa keskenään kujeille yhteen ja samoista seksiasioista tykkäävät eivät mahdu saman peiton alle.

        Itse rakastan nuolla aamuisin vaimon pillua ja päästää hänet töihin tyydytettynä. Olosuhteet on ajaneet sen vain siihen että harvoin on siihen mahdollisuus. Sanoi myös toisin päin. Mikää ei ole ihanampaa, kuin saada aamulla rytmikäs ja vaativa imutus, joka päättyy orgasmiin naisen suuhun..

        Olisin kyllä suonut että meidät olisi jaettu yhteen,
        Paras aamuherätys minkä tiedän, Nautin molemmista rooleista
        N48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Älä muuta sano olisi hana herätä
        Kun nainen ottaa mun kyrpää suuhunsa ja kun olen lauennut nuolen naisen pillua että klitoriskin kostuu👍😍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Voidaan olla yhteydessä messingerissä ja olla yjteydessä sen kautta kun asut lapissa mä asun etelä-suomessa miten löydän sua??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan olla yhteydessä messingerissä ja olla yjteydessä sen kautta kun asut lapissa mä asun etelä-suomessa miten löydän sua??

        Niin mistä minä löydän sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama halu minulla… ottaisin suihin vaikka joka aamu ihan loppuunasti, jos ukko siitä vaan olisi kiinnostunut.
        Karvoja mulla ei pimpissä ole mutta nuolemisesta tykkää yli kaiken.
        Miksei maailma meitä tuonut yhteen?

        Älä muuta sano ikävää ettei sun mies herätä sua nuolemalla sun pillua aamulla että tulisit kiimaiseksi jos et enää ole suhteessa voisin nuolla sua👍😍❤️👍


      • Anonyymi

        käytä pölynimuria sperman lennättämiseen, poistat vaan pöypussin, suodattimet etc. ja annat palaa, kyllä lähtee ja lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä pohjois suomesta.

        Mistä päin pohjois-suomea


    • Anonyymi

      Aamulla mun pillu on aina niin kiimanen, että mikään ei tunnu niin hyvältä kun mies työntää kielensä sinne. Tuun jo pelkästä ajatuksesta.

      • Kyllä haluisin työntää kieleni syvälle pilluusi.. ja kaikenlaista muutakin kivaa huulillani ja kielelläni voisin pillussasi tehdä :)


    • Anonyymi

      Olihan se mukavaa kun aamulla heräsi siihen että kalu oli vaimon suussa.

    • Minä pidän nuoleminen monta tuntia naiselle. 1 tai 2 tuntia ilma seiso

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa kun on miehiä joilla vaimo joka ei tykkää ja naisia jotka haluaisi enemmän tätä ja kaikkea, niin miten olisi vaimot vaihtoon?
      Fyysisesti oma puolisoni kiinnostaisi varmasti moniakin naisia ja on se halutessaan hyvinkin mukavaa seuraa. Itse en niin kruunun jalokivi oo (oon hoitanut sen lisääntymispuolen fyysisimmän osuuden ja pitkälti myös henkisen puolen..) mut en oo hävittänyt seksuaalisuuttani. Se on suorastaan laajentunut vuosien varrella. Mulla tässä hetkessä on pokkaa ja uskallusta tuoda esiin kotona vaimot vaihtoon setti, vaikka tietysti siinä on hyvin mahdollista että uudet tuulet saa ne passiiviset puolisot sitten syttymään.
      Itte en jaksa enään. Mä oon vielä aika nuori elämään suorastaan puutteessa ja kenenkään ei pitäisi joutua melkoisen yksinkertaisten seksuaalista toiveiden takia olemaan ilman. Ja toisen innostuminen ja nautinto on kuitenkin kiihottavaa ja siitä vaan tulee "vettä lisää myllyyn".

      • Anonyymi

        Niinhän se on, liian nuori nainen elämään puutteessa.
        Minun kohdalle sattui kuitenkin ihana muutos.
        Mieheni on työnarkomaani, tienaa perheemme elannon, ja minä olen edustus vaimo. Vaikka itsekkin olen työ elämässä.
        Jatkuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, liian nuori nainen elämään puutteessa.
        Minun kohdalle sattui kuitenkin ihana muutos.
        Mieheni on työnarkomaani, tienaa perheemme elannon, ja minä olen edustus vaimo. Vaikka itsekkin olen työ elämässä.
        Jatkuu..

        Jatka tarinaasi.


    • Anonyymi
    • On ihanaa nuolla karvatonta pillua😋 saatan kiihoittua siitä kun nainen nauttii nuolemisesta niin paljon että laukean itse.

    • Anonyymi

      Pillun nuoleminen on mukavaa, meillä suuseksi toimii molemmin puolin. Kävi viikonloppuna siten että peli laukesi yöllä omia aikojaan ja siinä kun otin märkiä housuja yöllä pois jalasta puoliso ihmetteli mitä teen niin kerroin asiasta joka ei ole ensimmäinen kerta niin hän otti kalun suuhun ja puhdisti paikat. No spermat housuissa mutta puhdistu ainakin kalu ja unet jatku aamuun asti.

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe