Posliinipillun omistajana olen huolestunut kesäisistä päivistä. Tykkään ottaa aurinkoa nakuna. Voinko antaa auringon paistaa suoraan jalkoväliin.
POSLIINIPILLU & AURINKO ?
16
13820
Vastaukset
- Filemon
...palaa vaan...
Ei vaiskaan, ei se pimppi siitä pahaa tykkää, anna kaikkien kukkien kukkia.- arka-asia
posliinijalkoväli?
Samaa nahkaa siinä pitäis olla kun sun nenänpääs. ;)
- tietoa on
ne häppärit aika helposti palaa, suosittelen peittämään alueen. Ei ole kiva kävellä tai olla ylipäätään jos alapäästä palaa...
- Solaris
No voihan sinnekin nyt aurinkorasvaa vähän sipaista.
- kuivaako huulet
Pitäiskö huulia voidella, entäpä suojakerroin.
- värinen
Tykkään yksivärisestä posliinista.
- pillulle
Ovatko sellaiset paikat alttiimpia auringossa palamiselle, johon kaiketi ei aurinko paista alati.
- käyttäjä
Aallokko hyväilee posliinia, on tunne kuin olis enempi alasti kuin ennen.
- neuvon antaja
oikealla paikan valinnalla voit saada muutakin kuin aurinkoa.
- jjj
Nahka on erittäin arkaa ja palaa helposti, ole varovainen, järjen kanssa niin kuin joka asiassa.
- Anonyymi
Kyllä voi kun varoo polttamasta ja muista rasvaus. Itse annan terskalleni aurinkoa, ja rasvaan sen, ettei pala.
- Anonyymi
Mitä ajattelisit jos joku tulisi nuolemaan pimppiäsi kun annat auringon lämmittää sitä? Antaisitko?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://44338qhb.com/H/3gDB 👈
- Anonyymi
Kyllä joss joku pitää kärpäset poissa ja punkit.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://44338qhb.com/H/sF4AU 👈
- Anonyymi
Anna ihmeessä auringon paistaa ja lämmittää pillullasi! Uskon että se tekee hyvää niinkuin rantasila laulaa kappaleessa: Auringossa!! Jos minä omistaisin pillun niin hemmottelisin sitä auringon valossa jatkuvasti ja pitäisin siitä hyvää huolta niin että se olisi aina teräkunnossa! Säästäisin sitä ja käyttäisin sitä hyödyllisesti. Nuolla saisi vain tytöt ja tosi varakkaat miehet. Näin teen minäkin, maksan suuria summia pillusta. Voi vaikuttaa typerältä mutta näin on tehty niin pitkään kuin ihmisiä on maapallolla elänyt ja hyvää niin!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023