POSLIINIPILLU & AURINKO ?

aurinkoa jalkoväliin.

Posliinipillun omistajana olen huolestunut kesäisistä päivistä. Tykkään ottaa aurinkoa nakuna. Voinko antaa auringon paistaa suoraan jalkoväliin.

16

13799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filemon

...palaa vaan...
      Ei vaiskaan, ei se pimppi siitä pahaa tykkää, anna kaikkien kukkien kukkia.

• arka-asia

posliinijalkoväli?
        Samaa nahkaa siinä pitäis olla kun sun nenänpääs. ;)

• tietoa on

ne häppärit aika helposti palaa, suosittelen peittämään alueen. Ei ole kiva kävellä tai olla ylipäätään jos alapäästä palaa...

• Solaris

No voihan sinnekin nyt aurinkorasvaa vähän sipaista.

• kuivaako huulet

Pitäiskö huulia voidella, entäpä suojakerroin.

• värinen

Tykkään yksivärisestä posliinista.

• pillulle

Ovatko sellaiset paikat alttiimpia auringossa palamiselle, johon kaiketi ei aurinko paista alati.

• käyttäjä

Aallokko hyväilee posliinia, on tunne kuin olis enempi alasti kuin ennen.

• neuvon antaja

oikealla paikan valinnalla voit saada muutakin kuin aurinkoa.

• jjj

Nahka on erittäin arkaa ja palaa helposti, ole varovainen, järjen kanssa niin kuin joka asiassa.

• Anonyymi

Kyllä voi kun varoo polttamasta ja muista rasvaus. Itse annan terskalleni aurinkoa, ja rasvaan sen, ettei pala.

• Anonyymi

Mitä ajattelisit jos joku tulisi nuolemaan pimppiäsi kun annat auringon lämmittää sitä? Antaisitko?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä joss joku pitää kärpäset poissa ja punkit.

• Anonyymi

H­­­ei! Ku­tsum­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­ude­­ss­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://44338qhb.com/H/sF4AU 👈

• Anonyymi

Anna ihmeessä auringon paistaa ja lämmittää pillullasi! Uskon että se tekee hyvää niinkuin rantasila laulaa kappaleessa: Auringossa!! Jos minä omistaisin pillun niin hemmottelisin sitä auringon valossa jatkuvasti ja pitäisin siitä hyvää huolta niin että se olisi aina teräkunnossa! Säästäisin sitä ja käyttäisin sitä hyödyllisesti. Nuolla saisi vain tytöt ja tosi varakkaat miehet. Näin teen minäkin, maksan suuria summia pillusta. Voi vaikuttaa typerältä mutta näin on tehty niin pitkään kuin ihmisiä on maapallolla elänyt ja hyvää niin!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      66
      4065
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      90
      3491
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3229
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2705
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2229
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1902
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      29
      1783
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1414
    9. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1406
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1400
    Aihe