Yritin nainen

Anonyymi-ap

Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta.
Lopulta kuitenkin halusin uteliaisuudesta katsoa sinua silmiin. Se oli virhe.

132

3513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai silleen.

      • Anonyymi

        Kukas siinä olet sairaista puhumaan kun itsellä ei näköjään muuta elämää kun täällä asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas siinä olet sairaista puhumaan kun itsellä ei näköjään muuta elämää kun täällä asua.

        Jollain tavalla tätä tarvetta sekaantua joka asiaan ja hallita kaikkea voi kutsua myös hyväksi käänyeeksi, koska se osoittaa minkä sortin rajatapaus olet. Ehkä jotkut pitää tästä psykoottisesta maailmankuvastasi, mutta toiset ehkä ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain tavalla tätä tarvetta sekaantua joka asiaan ja hallita kaikkea voi kutsua myös hyväksi käänyeeksi, koska se osoittaa minkä sortin rajatapaus olet. Ehkä jotkut pitää tästä psykoottisesta maailmankuvastasi, mutta toiset ehkä ei

        Jahas jahas jankuti jaa sanoi jumalan armosta sekaantujaa


    • Anonyymi

      Miksi oli virhe? Koskas tämä tapahtui?

    • Anonyymi

      Milloin se ensi kohtaaminen oli? Minäkin olen yrittänyt vältellä yhden miehen silmiä, joskus vahingossa saatan vilkaista.

    • Anonyymi

      Olen rakastunut 💜 naiselta

      • Anonyymi

        Ole kaikessa rauhassa.


      • Anonyymi

        Ei se äiteen mekko tee susta naista! Hyväksy ittes miehenä ja lopeta tpi naisina esiintyminen!


    • Anonyymi

      Minä taas oletin alusta asti, että ei kohtaamisesta tietenkään mitään erikoista voisi tulla, tällaisessa tilanteessa, joten olin sydän auki ja teeskentelemätön.

      Sinne sydämeen hän sitten kuitenkin tiensä löysi ja yllätti minut täysin…

    • Anonyymi

      Tässä piakkoin kevään lopussa saat sen mitä olet aina syvällä jossain lopulta toivonut ja halunnutkin, olet varmasti helpottunut. Sitten en häiritse enää mitenkään ja saat elää elämääsi vihdoin rauhassa, ilman niitä katseitakaan. Eikä tarvitse miettiä enää pakokeinoa, ongelmaa eikä ahdistua tunteistani. n->m

      • Anonyymi

        En pakoile tai ole ahdistunut. Jos hän on muuttamassa,vaihtamassa paikkaa tai naimisiin menossa niin en yritä edes olla esteenä. Hänen päätökset,hänen elämä.


      • Anonyymi

        Saat varmasti naisena esiintyvä gubbe ihan eri katselijat pleksin taakse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmasti naisena esiintyvä gubbe ihan eri katselijat pleksin taakse

        Sopii sinulle myös 😂


    • Anonyymi

      Muistan yhden katseen, jonka seurauksena paljastin jotain itsestäni. Sen jälkeen en ole kuullut sinusta. Olen ajatellut, että käyt läpi jotain, ja ehkä vielä jonain päivänä kuulen sinusta. En usko, että välillämme ollut yhteys olisi ollut yksipuolinen.

      • Anonyymi

        Ei ollut yksipuolista. Huomasin sen jännitteen välillämme. Otan yhteyttä jonkun viikon päästä, kun kiire vähän helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut yksipuolista. Huomasin sen jännitteen välillämme. Otan yhteyttä jonkun viikon päästä, kun kiire vähän helpottaa.

        Voi kun näin olisikin. Tänäänkin näin sinut, en tiedä näitkö sinä minua, ja taaskaan en pysty ajattelemaan muuta kuin sinua.


    • Anonyymi

      Tietyille asioille ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Mites niille sitten aikaisemmin voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niille sitten aikaisemmin voi?

        Ei oikein mitenkään jos on tapahtuakseen


    • Anonyymi

      Kun katsot silmiini, vatsassani on virtaa.

      • Anonyymi

        Kun katsot silmiini, polveni notkahtaa.


    • Anonyymi

      On vain yksi ihminen jonka haluan lähelleni päästää. Jonka haluan vierelleni kulkemaan. Hän avasi minun maailman. Häntä rakastan.

      • Anonyymi

        Kukaan sua hullua halua! Pysy hoidos ja syö lääkkees oleggi, niin paranet ja pääset katteleen vapaita puoliso ehdokkaita! Ikääki sulla on reilut yli 50v ja palstalla vaan haaveilet! Ala


    • Anonyymi

      Kaunista.

    • Anonyymi

      Virheitä sattuu

      • Anonyymi

        Puhut varmaan kokemuksesta


    • Anonyymi

      Minkä väriset ovat silmät, joihin katsoit? Näitkö ne äskettäin? Minä näin n. viikko sitten ihanan siniset silmät.
      n>m

      • Anonyymi

        Minäkin näin n. viikko sitten ihan naisen kivat silmät. Niitä voisi katsella pidempäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin n. viikko sitten ihan naisen kivat silmät. Niitä voisi katsella pidempäänkin.

        Ai peilistä vai ?


    • Anonyymi

      Näin monta naista keille kaikille käyny samanlaisesti. 😱

    • Anonyymi

      Tunnelin päässä on joskus valoakin.

      • Anonyymi

        Ne on junan valot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on junan valot!

        Itäänkö menee pikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on junan valot!

        Hyppääs alle jo viimeinkin


      • Anonyymi

        Ex yrittää vongata mua. On eroamassa nykyisestään kertoi. Sanoi minulle, että ottaisi minut ilmaiseksi kotiapulaiseksi. Jatkoi, että hänen suuri rakkautensa olisi edelleen nainen, joka ei suostu asumaan hänen kanssaan. Tämä nainen haluaa pysyä suhteessa takapiruna. Mies on erittäin tunnekylmä ja sovinisti ja niin on myös tää rakkautensa.
        Mutta antaa kuitenkin tämän 'takapiru' naisen viedä itseään kuin pässiä narussa. Kun toki kieltäydyin muuttamasta exän luo niin hän ihmetteli, että kuka ne kotihommat oikein tekee. Ei kuulemma aika riitä kotitöiden tekoon. Mikähän ihmisestä tekee tuollaisen sovinistin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäänkö menee pikana?

        Ei mene perille asti.


    • Anonyymi

      Ärsyttää kun AP itse hävisi kuin tuhka tuuleen. Ei vastaa kenenkään kyselyihin.

      • Anonyymi

        Ehkä halusi vain tehdä dramaattisen aloituksen, jossa jää auki paljon kyseltäviä asioita.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä halusi vain tehdä dramaattisen aloituksen, jossa jää auki paljon kyseltäviä asioita.

        Sivusta

        Aikamoinen draamaqueen


      • Anonyymi

        On muutakin elämää kuin täällä päivystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä halusi vain tehdä dramaattisen aloituksen, jossa jää auki paljon kyseltäviä asioita.

        Sivusta

        No kuka järkevää tänne yhtä viestiä enempää laittaa.
        EI HELMIÄ SIOILLE pätee tähän foorumiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muutakin elämää kuin täällä päivystää.

        Just näin. Aikuiset ei yleensä junnaa jauhamassa koko päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muutakin elämää kuin täällä päivystää.

        Päätit sitten kertoa tuon asian. Paljonko on tullut päivystettyä ?


    • Anonyymi

      Ruskeat silmät katsoi ruskeita silmiä?

      • Anonyymi

        pylly pyllyä vasten pum pum


    • Anonyymi

      Se onkin ainoa konkreettinen asia mitä on tapahtunut.
      Tiesit mutta halusit silti katsoa.. no, oliko se paha asia?
      Tavallaan minäkin mietin miksi halusin että jotain tapahtuisi. Katsoinhan ihan tarkoituksella kuitenkin itsekin ja tiesin mihin se voi johtaa.
      En silti kadu että niin tein!
      Ehkä vaisto sanoi että olet hengenheimolaiseni?!
      Miksi se muuten tuntuisi niin oikealta, ventovieras ihminen, jota olen nähnyt vain satunnaisesti, mutta kuitenkin jotenkin niin tuttu. .
      Ei tätä voi selittää millään sanoilla. Tämä on puhtaasti tunne joka vie mukanaan kysymättä meiltä lupaa.

      Olemme ehkä siinä välitilassa jossa nyt mietitään mitä tapahtuu jatkossa.
      Jotain kuitenkin tapahtuu, sen me tiedämme.
      Meitä yhdistää myös talvi.. päivät lähellä toisiaan jne. Sinä ei tiedä sitä mutta näin on.
      Ole luottavaisella mielellä, kaikki selviää vielä.
      Tämä on eräälle ..
      - ♒ kuten minäkin.

      • Anonyymi

        Tapahtuu mitä on tapahtuakseen. Olet lähellä, se tällä hetkellä riittää 😍


      • Anonyymi

        Juuri näin, sopii meidän juttuun tämä kaikki. Minäkin mietin että mitähän meidän välillä jatkossa joskus vielä tapahtuu, jossain "välitilassa" tosiaan nyt ollaan.. Nähtäväksi jää. Liian paljon ei kuitenkaan saisi tapahtua, ainakin minulla kun on aivan liikaa menetettävää, tiedät kyllä.


      • Anonyymi

        Päivät lähellä toisiaan ja molemmat ♒ osuu. Ja muutenkin tekstisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, sopii meidän juttuun tämä kaikki. Minäkin mietin että mitähän meidän välillä jatkossa joskus vielä tapahtuu, jossain "välitilassa" tosiaan nyt ollaan.. Nähtäväksi jää. Liian paljon ei kuitenkaan saisi tapahtua, ainakin minulla kun on aivan liikaa menetettävää, tiedät kyllä.

        Sitten mä en ole sulle minkään arvoinen. Kun et halua edes yrittää etkä luota tunteen kantavan. Kun et voi uskoa tai tunne sydämessä että voisin riittää täyttämään sun toiveet parisuhteen ym. osalta ja olla sen kaiken arvoista. Se on sama kuin ei olisi mitään muuta kuin kolkkoa kylmyyttä välillämme, ja niin siitä hitaasti muotoutuu totuus. Tuontyyppiset puheet kuin kirjoitit lähinnä vain loukkaa lisää.


      • Anonyymi

        Jännittävää havaita, että moni muu ♒️ kaipaa toista ♒️:tä. Minäkin. Vieläkin. Samankaltaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, sopii meidän juttuun tämä kaikki. Minäkin mietin että mitähän meidän välillä jatkossa joskus vielä tapahtuu, jossain "välitilassa" tosiaan nyt ollaan.. Nähtäväksi jää. Liian paljon ei kuitenkaan saisi tapahtua, ainakin minulla kun on aivan liikaa menetettävää, tiedät kyllä.

        Kuinka monta tällaista keissiä sinulla on itseäsi kanssa kirjoitteleva gubbe tällai dramaattisesti hilkulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivät lähellä toisiaan ja molemmat ♒ osuu. Ja muutenkin tekstisi.

        Paitsi että mies tuskin tietää näitä asioita.. vain minun tiedossa nämä.
        - ♒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että mies tuskin tietää näitä asioita.. vain minun tiedossa nämä.
        - ♒

        Säälittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää

        Vesimiehet ovatkin parasta seuraa toisilleen. Ei niitä muut jaksa.


      • Anonyymi

        Romanit ovat toisille hengenheimolaisia ja hyvä niin!


    • Anonyymi

      Sama juttu. Oot mun heikko kohta nyt ja ikuisesti.

    • Anonyymi

      Juu minäkin mietin niitä meidän katseita 🙄❣

      • Anonyymi

        Kyl sä tiedät mitä tunnen sua kohtaan. ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sä tiedät mitä tunnen sua kohtaan. ♥️

        Ketä naista ? Kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä naista ? Kirjain?

        No naista ihanaa, ainutlaatuista. Jii. Eikä ole kukaan palstan vakioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naista ihanaa, ainutlaatuista. Jii. Eikä ole kukaan palstan vakioista.

        Sinä et ole j ja piste.


    • Anonyymi

      Missä?

    • Anonyymi

      Niin taisi olla, virhe.. Meidän välille kun syntyi joku liian syvä yhteys, vaikka se kiellettyä onkin. Ei olisi saatu katsoa toisiamme niin syvälle silmiin eikä muutakaan! :/

    • Anonyymi

      Onnistuit hyvin, koska meidän välillä ei ole mitään ollutkaan vieläkään. Juna meni jo ja jäätiin eri asemille.

    • Anonyymi

      Et ole yrittänyt peitellä kiinnostustasi

      • Anonyymi

        En niin, en pysty 😘🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin, en pysty 😘🫣

        Hyvä👍


    • Anonyymi

      Ajattelinkin olevani kokolailla vastustamaton mitä tulee sinuun. Luin sen välttelystäsi. Olisit siis pysynyt loitolla sillä en voinut vastustaa kiusausta kohdallasi minäkään. Mutta aivan ymmärrettävää sinänsä, sillä ne joita ei oikeastaan oteta lukuun vetoavat puoleen joka ei täysin ole edes hallittavissa.

    • Anonyymi

      Taisin sitten tulkita alun välttelyn väärin. Toisaalta juuri se toi sinua enemmän ajatuksiini. Huomasin yhtäkkiä katsovani ja ajattelevani vain sinua. Ei tunteille voi mitään.
      Meidän pitäisi kai lähestyä enemmän toisiamme. Uskon molemminpuolisiin tunteisiin. Tutustuminen ja yhdessä vietetty aika olisi seuraava askel. Haaveilen käsikädessä kävelystä ja leffaillasta sylikkäin tms.

    • Anonyymi

      Katsoin silmiin kun hymyilit leveästi vähän vaivaantuen, katsellen samalla vaivihkaa minua ja sitten muualle. Huomasin että et oikein tiennyt uskaltaako tässä katsoa vai ei, mitä jos jäädään jumiin? Mitä jos näen silmistäsi, että haluaisit jäädä?

    • Anonyymi

      Sinähän käänsit katseesi pois ja tuijottelit ulos ikkunasta.

      • Anonyymi

        Sori, olen ujo…


      • Anonyymi

        ...Niin tottapuhuen teinkin. Enpä itsekään tiennyt miten päin olla, eikä hirveästi auttanut ettet pysähtynyt katseella. 😬😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Niin tottapuhuen teinkin. Enpä itsekään tiennyt miten päin olla, eikä hirveästi auttanut ettet pysähtynyt katseella. 😬😁

        Harmi. Minun täytyi mennä aikataulun mukaan silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Minun täytyi mennä aikataulun mukaan silloin.

        Mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin?

        Palaveriin iltapäiväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin?

        Ulkoilmatapahtumaan. t.Alkuperäinen kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoilmatapahtumaan. t.Alkuperäinen kommentoija

        Hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe

        Mikä nauratti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nauratti?

        Mitä teit siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit siellä?

        Jammailin.


    • Anonyymi

      Vain suolessa on virtaa, ns. Torra Kött katuaa...

      • Anonyymi

        Nötkötit kannattaa huuhdella esim mehupaastolla


      • Anonyymi

        Sangre del toroo?


    • Anonyymi

      Mitähän optikko tai silmälääkäri sanoisi näistä silmiintuijotuskirjoituksista?
      Eikö ole normaalia, että ihminen katsoo toista silmiin puhuessaan ja saattaa tarkistaa niistä, onko tosissaan vai leikkiikö?
      Ihmiset yrittävät lukea toisiaan onnistuen tai onnistumatta.
      Jollain voi olla kauniit silmät tai hyvätahtoinen katse.
      Silmillä puhutaan...

      • Anonyymi

        Normaalia on että kaikki olemme erilaisia!
        Nuoret ehkä vielä sopulivaiheessa menee joukon mukana, mutta aikuisten pitäisi osata suhtautua ymmärtävästi eikä jäädä omakohtaisesti "arvioimaan" julkisesti toisen käyttäytymistä.
        Vaikkakin nykyään näyttää olevan kova tarve kritisoida ja ihmetellä kaikkea kuin Liisa ihmemaassa konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia on että kaikki olemme erilaisia!
        Nuoret ehkä vielä sopulivaiheessa menee joukon mukana, mutta aikuisten pitäisi osata suhtautua ymmärtävästi eikä jäädä omakohtaisesti "arvioimaan" julkisesti toisen käyttäytymistä.
        Vaikkakin nykyään näyttää olevan kova tarve kritisoida ja ihmetellä kaikkea kuin Liisa ihmemaassa konsanaan.

        Menee ne kuule kääkätki


    • Anonyymi

      Et yrittänyt tarpeeksi. Itselleni kävi samoin yhden miehen kanssa. Katsoin silmiin liian pitkään. Se oli virhe, koska näin jotain sellaista, mitä kivuliaasti halusin ja samalla tiesin, etten voisi ikinä saada. Sen takia tiedän nykyisin liian hyvin mistä olen jäänyt ja jään paitsi, joka on jotain sellaista, mitä en tiennyt/uskonut olevan olemassa ennen kuin kohtasin hänet. Se silmiin katseleminen oli virhe, koska se tuottaa tuskaa edelleen.

      • Anonyymi

        Kenelle miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle miehelle?

        J-miehelle tietysti 💚 eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J-miehelle tietysti 💚 eri

        Eli aloittajalle.


    • Anonyymi

      Mistä johtuu jos joku mies välttelee katsekontaktia( puhun tuttavuudesta)..
      ?

      • Anonyymi

        Liar liar pants on fire?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liar liar pants on fire?

        Pää vaa pensaaseen, en minä vaa muista mitä oon hölpötelly pitkin kyliä


    • Anonyymi

      Joko ujoudesta tai sitten joku vilpillisyys taustalla mahdollisesti. Syitä on vaikea saada selville tuntematta paremmin.

    • Anonyymi

      Nalli ei palanut.

      • Anonyymi

        Edes harjoituksen vertaa?


    • Anonyymi

      Ei se mitään, mitään ei ole vielä menetetty eikä kyllä alkanutkaa yksinpuhujamies keu keu

    • Anonyymi

      Niin, en enää tiedä oliko se virhe vai mikä. Vai oliko välttely virhe? Mitä jos kuulumme toisillemme?

      • Anonyymi

        Siinä on mieltä askarruttavia kysymyksiä. Vaikea vastata.
        Nämä pitäisi maltillisesti selvittää hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on mieltä askarruttavia kysymyksiä. Vaikea vastata.
        Nämä pitäisi maltillisesti selvittää hänen kanssaan.

        Onko ehdotuksia miten tämä tapahtuisi?


    • Anonyymi

      Joillakin on vaan niin" ihanat silmät ja katse että niihin uppoutuu" Tuntuu välillä ettei niihin silmiin uskalla katsoa edes pitkään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onnea matkaan sinä ansaitsen kultaa tv siltsu.


    • Anonyymi

      Vahingossa jäin hänen koukkuunsa vaikkei hän mitään pahaa tarkoittanutkaan.

    • Anonyymi

      Rapatessa roiskuu jne. Pidä se vatupassi nyt hollilla ettei enempää lipsu.

    • Anonyymi

      ite c papereilla juon smoothieta kanarian saarilla samalla ku paskalammas kuolee ojassa

    • Anonyymi

      Miksi koet sen virheeksi? Rakastuitko sinäkin?

    • Anonyymi

      Oli se. Elämäni upein hetki kanssasi vierekkäisissä autoissa liikennevaloissa.

    • Anonyymi

      Nämä välihöpinät ei ole minulta.
      Me kyllä vielä tavataan ja katsellaankin.
      Onhan jotain mitä varmaan kumpikin miettii, miljoonalta eri kantilta niinkuin ♒ yleensä tekee.
      Se outo yhteys, missä ei tarvita edes sanoja kun ollaan samassa tilassa..
      Siihen asti sydämen lämpöisiä ajatuksia ja mielenrauhaa ♒ kiiturille.
      Sun vika on mun eka 😉
      - ♒ nainen

    • Anonyymi

      Miten se sinun mielestäsi niin meni😂

      • Anonyymi

        Elämässä tapahtua ja nyt tapahtui näin.


    • Anonyymi

      Miksi uliset täällä vieläkin? Huomiotako olet vailla?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe