Oli vuosi 1991. Asuin eräällä pienehköllä paikkakunnalla Etelä-Suomessa.
Lenkkeilin paljon polkuja pitkin. Olin taas kerran juoksemassa polkuja pitkin kun alkoi mieli tehdä heittää spermat.
Poikkesi polulta ja menin suht'koht kauas polusta pienen kalliojyrkänteen taakse.
Siellä riisuin shortsini ja alkoi masturboimaan. Kiihotti runkata yksi metsässä.
En ehtinyt orgasmiin saakka kun yläpuolelta kalliolta kuului jotain ääntä. Minua katseli kaksi nuorta tyttöä. Säikähdin ja tempaisi shortsini ylös ja lähdin pois. Tyttöjen polkupyörät oli polun varressa jonkin matkan päässä.
Meni viikkoja kun menin taas juoksemaan, nyt pururataa pitkin. Pururadalla oli rekkitanko, punnerrustukit, vatsaliikepenkki. Hölkkäsin siihen kohti ja ajattelin tehdä ainakin muutaman leuanvedon.
"Sulla on hyvä kulli" kuului takanani sivulta. "Jaa" vastasin ja tajusin ja tunnistin samat tytöt jotka oli nähnyt minut lähietäisyydeltä masturboimassa.
Tunnistin samaiset tytöt ja arvioin iäksi 13 ja 14 vuotiaat. Vanhempi tytöistä makasi maassa ja näytti huonovointiselta.
Nuoremman näköinen tytöistä jatkoi että "tämä (osoitti maassa makaavaa tyttöä") voisi ottaa sulta suihin". Maassa makaava nosti päätään ja hymyillen anoi että "joo joo niin voisin".
En vastannut vaan menin vielä tekemään vatsaliikkeitä.
Nuoremman näköinen oli hanakka. Tuli luokseni sanoi että "näytä kulli, näytä nyt kulli"..jatkoin vatsaliikkeitä ja tttö vaati edelleen vaan että mennään takana olevaan metsään niin he molemmat ottaa suihin ja tyttö paljasti myös pienen takapuolen minulle, keikutti takapuoltaan ja kääntyi myös toisin päin, näin lähes karvattoman pienen pillun.
Tilanne alkoi mennä siihen suuntaan että katsoin parhaaksi lähteä jatkamaan hölkkää. Tytöt huutelivat vielä jälkeeni mutta en kuullut mitä.
Jos olisi minun tilalla ollut pedofiili niin mitähän olisi tapahtunut.
Jäin kiinni runkkaamisesta
Anonyymi-ap
0
500
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823