Mistä tykkäät

Anonyymi-ap

Erityisesti kaivattusi olemuksessa

213

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa täysin sanoa. Ehkä se rauhallisuus.

    • Anonyymi

      Luonnollisen kaunis ihanuus.

    • Anonyymi

      Hän on hiljaisella tavalla miehekäs tyyppi, mutta samalla hänessä on jotenkin ihastuttavaa poikamaisuutta.

    • Anonyymi

      Turmeltumaton luonnonhenkilö, Mr wonderful🥰

    • Anonyymi

      Hän on parasta mitä maa päällään kantaa

    • Anonyymi

      Hänen olemus on luokseen kutsuvan varma ja rauhoittava

    • Anonyymi

      Hoikka, pieni, suloinen ja temperamenttinen nainen. Sydämellinen. Ehkä hieman ujokin.
      Mieheltä

      • Anonyymi

        Eihän nuo ole olemusta vaan ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo ole olemusta vaan ihan muuta.

        Onhan tuo olemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo olemus.

        Hoikka pieni suloinen on olemus merkityksettömiä jos kestävän parisuhteen haluat olennaisia jos et panoa kummempaa etsi tempperamettinen sydämmellinen hieman ujo ovat si taas pikemminkin luonteenpiirteitä ujous johtunee yleensä siitä ettei tunne toista tarpeeksi hyvin on toki muunlaistakin ujoutta mu ny itse käsittelen lähinnä sitä ujoutta lähestyä tempperamenttisuus on taas se mistä itse pidän koska en itsekään mielestäni ole sydämmellinen olen huomioonottava mutta silti kylmä ajatuksena jokaisellahan meistä on oikeus elämänsä itse pilata jos niin haluaa kerran tehdä


      • Anonyymi

        Lapsetkin varmaan tykkää😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikka pieni suloinen on olemus merkityksettömiä jos kestävän parisuhteen haluat olennaisia jos et panoa kummempaa etsi tempperamettinen sydämmellinen hieman ujo ovat si taas pikemminkin luonteenpiirteitä ujous johtunee yleensä siitä ettei tunne toista tarpeeksi hyvin on toki muunlaistakin ujoutta mu ny itse käsittelen lähinnä sitä ujoutta lähestyä tempperamenttisuus on taas se mistä itse pidän koska en itsekään mielestäni ole sydämmellinen olen huomioonottava mutta silti kylmä ajatuksena jokaisellahan meistä on oikeus elämänsä itse pilata jos niin haluaa kerran tehdä

        Jätkä on ihan harhoissaan. ONNEA TULEVAAN.
        Laitan sitte sulle kortin mielisairaalaan mihin laitan tekstin:"Mitä minä sanoin.


    • Anonyymi

      Rauhallisuus ja miehen seksikäs ääni.

    • Anonyymi

      Sulava olemus, sanoisin että vähän kuin puuma. Sitä voi tosin tulkita monella tapaa 😅.

      • Anonyymi

        Hän on vanhempi sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on vanhempi sinua?

        Ei sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on vanhempi sinua?

        Vanhempi tai nuorempi nainen, ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempi tai nuorempi nainen, ei väliä.

        Niin, tai tässä tapauksessa mies.


    • Anonyymi

      Älykäs olemus ja miellyttävä ääni joka rauhoittaa minua

      • Anonyymi

        Milloin viimeksi hän oli sinun luonasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi hän oli sinun luonasi?

        Ei ole ollut luonani (vielä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut luonani (vielä)

        Eikä varmaan tule olemaan ikinä!! Sä olet miesten mieheke!


    • Anonyymi

      Olemus on hieman velmu ja vetovoimainen..

      • Anonyymi

        Eli töys kuspää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli töys kuspää

        Ei ole kusipäätä nähnytkään.


    • Anonyymi

      Olemus on kaikinpuolin ihana ja rakastettava.

      • Anonyymi

        Kenestä sä oikein puhut?


    • Anonyymi

      Hän vaan on alfa kaikinpuolin ja puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Toivoisin että tykkää @@

    • Anonyymi

      Vai niin, just joo

    • Anonyymi

      En tiedä silmät mut voi olla että olen erehtynyt pahemman kerran.

    • Anonyymi

      Hän kantaa itsensä hyvin. Sen miehen takapuolikin näyttää hyvältä. Kiltin näköinen, mutta luulen hänen olevan oikeasti tuhma. Varmaan haluaa dominoida maikkarin puolella. Tekisi mieli kokeilla olenko oikeassa.

      T. Salainen ihailija

      • Anonyymi

        miksi et kysy miestä ensin ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et kysy miestä ensin ulos?

        Olosuhteet ei ole suotuisat tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et kysy miestä ensin ulos?

        Miten voit olla näin hidas, että yllytät tätä omaa persaustaan ihaileva miestä?😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et kysy miestä ensin ulos?

        Taidat olla naisiin hyvin epärealistisesti suhtautuva tyyppi kun miehen kiihkeä käninää menee täydestä? Katsoitko vielä taakses?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olosuhteet ei ole suotuisat tällä hetkellä.

        Mummo seuraa. Ei hyvää päivää mitä kehareita!!!


      • Anonyymi

        Kokeillaanko?


    • Anonyymi

      No varmaan kaikesta kun niin menin rakastumaan ilman parempaa tietoa. Mieheen.

      • Anonyymi

        Ilman parempaa tietoa? Etärakkaus vai mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman parempaa tietoa? Etärakkaus vai mikä?

        Sinä se jaksat ätmiltä kärttää kommenttia🥱


    • Anonyymi

      Kuin luotu halattavaksi, myös kauniit käsivarret joista joista hellin ottein tykkäisi siirtää naisen lähemmäksi.

      • Anonyymi

        …. :)


    • Anonyymi

      Siitä, että hän on sinut itsensä kanssa ja levollisuudesta.

    • Anonyymi

      Sen seksikkäät kasvot.

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle vai naiselle

        Miehelle.


    • Anonyymi

      Tiedän että hän älykäs, taitava. Siihen päälle vielä naisellisuutta niin alkaa tuntua jossain.
      n-n

    • Anonyymi

      Tartteis kaivata jotakuta jot vois vastata mu tosiasiahan on että mä tulen toimeen kenenkä kanssa tahansa mun kanssa vaan ei tule toimeen ihan kuka tahansa suurinpiirtein siis näin yksinkertaistettuna mun kanssa elämästään voi tehdä todellisen helvetin uskallan luvata että siinä kohti kuolemakin on parempi ratkaisu tai voi olla tyytyväinen elämäänsä erittäin pienellä todennäköisyydellä mun kanssa kenelläkään on edes pienen pientä mahdollisuutta onneen mä olen itseni rikkonu jo niin monta kertaa periaatteella mun luottamusta ei tarvitse snsaita sen voi vain menettää ja takasin sitä on sen verran mahdotonta saada että itse en edes lähtis yrittään koskee parisuhteita muutoin en koe ettäkö mun tarvitsee voida välttis edes luottaa kun äitiini

      • Anonyymi

        Kuulostat mammanpojalta, jolla ei ole ollut ikinä kunnollista miehen mallia elämässään.


    • Anonyymi

      ei ole kaivattua ja kaikki jotka minua kaipaa niin ei kannata tehdä sitä niin että vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Rakastan ihan kaikkea hänessä, ulkoista ja sisäistä. Voi kunpa voisin kertoa sen hänelle.

      • Anonyymi

        Odotan sitä Naiseni


    • Anonyymi

      Hän käyttäytyy kaikkia kohtaan huomaavaisesti ja kunnioittaen. Koko hänen olemuksensa koskettaa, myös tietty kömpelyys ja introverttius, mutta ne saavat hänet vaikuttamaan vielä aidommalta. n --> m

      • Anonyymi

        Ihana on sulla tähtäimessä 😊onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana on sulla tähtäimessä 😊onnea

        Tulisi se mies vähemmälläkin yksinkeskustelulla selväksi että visioit itseäsi saaliiksi🤭


    • Anonyymi

      Hiukset

      • Anonyymi

        Millaiset hiukset?


    • Anonyymi

      Suoruudesta ja huomaavaisuudesta

      • Anonyymi

        Ja vaatimattomuus se tärkein, ettei unohtuisi.


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu jostakin.


    • Anonyymi

      Suloisuus ja samalla uskomaton luonnollinen kauneus, ihanat silmät silloin harvoin kun ne katsovat minua hieman alta kulmien. Pienimuotoinen ujous ja tarvittaessa kunnioitettava päättäväisyys ja temperamentti, silloin tällöin punastuvilla poskilla. Samalla herkkä ja lämminhenkinen, rauhallisuutta huokuva, jalat maassa oleva ihana nainen jota haluaisi vain helliä sohvan nurkassa tai miksei jossain etelän rantahietikolla auringon laskiessa meren taa. ♥️

      • Anonyymi

        Rauhallisuus... Ohi 😜😂😂


      • Anonyymi

        Hunajaa


      • Anonyymi

        Mikset ole hänen kanssaan??? Vähän kostui silmäkulma tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole hänen kanssaan??? Vähän kostui silmäkulma tästä.

        Niinpä. Meillä on ikäeroa enkä usko että hän minusta tykkäisi sillä tavalla. Meillä on asiallinen virallinen suhde.


      • Anonyymi

        Et näe ihmistä. Puhut kuin jostain elottomasta esineestä. Haluan helliä rannalla/sihvalla etc. Ei ole tervettä tekstiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näe ihmistä. Puhut kuin jostain elottomasta esineestä. Haluan helliä rannalla/sihvalla etc. Ei ole tervettä tekstiä

        En mä varmaan ihan terve olekaan. Kiitos kommentista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näe ihmistä. Puhut kuin jostain elottomasta esineestä. Haluan helliä rannalla/sihvalla etc. Ei ole tervettä tekstiä

        Minusta kommentista kyllä paistaa, että kirjoittaja nimenomaan ei ajattele pelkästään pinnallisia asioita ja kohtele kuin elotonta esinettä. Tietenkin sitä tekee mieli helliä, kun on tunteita. Ja vielä enemmän kuin jos tunteita ei olisi. Sinä se tässä enemmän pääpotilaalta kuulostat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kommentista kyllä paistaa, että kirjoittaja nimenomaan ei ajattele pelkästään pinnallisia asioita ja kohtele kuin elotonta esinettä. Tietenkin sitä tekee mieli helliä, kun on tunteita. Ja vielä enemmän kuin jos tunteita ei olisi. Sinä se tässä enemmän pääpotilaalta kuulostat.

        Kiitos kommentista, varmaan me muutakin tehtäisi kuin hellittäisi.. kyllä mulla jotain vikaa itselläni varmaan on kun haaveilen mahdottomasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Meillä on ikäeroa enkä usko että hän minusta tykkäisi sillä tavalla. Meillä on asiallinen virallinen suhde.

        Rakas. Jos olisit hän, ei haittaa n. 10 vuoden ikäero ainakaan minua. Kirjoitit niin kauniisti! Haluaisin olla syleilyssäsi auringon laskiessa, katsoa syvälle silmiisi ja olla hyvin lähellä sinua kuin olisimme yhtä. Kotisohva käy hyvin. Miehen koko olemus viehättää: katse, ääni, kroppa, muutama harmaa hius. Pidän hänen seurasta, huumorista, aivan kaikesta hänessä. Harmi, että kohtaamiset on lyhyitä. Suorastaan harmittaa, kun hän jatkaa matkaansa. Toivottavasti kohdataan pian. Jos olet hän, kosketa taas minun käsivarttani tai jotain. Yritän itsekin kehitellä jotain, josta tiedät että kiinnostat minua ja muistan keskustelumme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas. Jos olisit hän, ei haittaa n. 10 vuoden ikäero ainakaan minua. Kirjoitit niin kauniisti! Haluaisin olla syleilyssäsi auringon laskiessa, katsoa syvälle silmiisi ja olla hyvin lähellä sinua kuin olisimme yhtä. Kotisohva käy hyvin. Miehen koko olemus viehättää: katse, ääni, kroppa, muutama harmaa hius. Pidän hänen seurasta, huumorista, aivan kaikesta hänessä. Harmi, että kohtaamiset on lyhyitä. Suorastaan harmittaa, kun hän jatkaa matkaansa. Toivottavasti kohdataan pian. Jos olet hän, kosketa taas minun käsivarttani tai jotain. Yritän itsekin kehitellä jotain, josta tiedät että kiinnostat minua ja muistan keskustelumme.

        Voi kun olisit hän. Mitään muuta en toivoisi.... Mutta ei hän täällä ole, itsekseni huutelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisit hän. Mitään muuta en toivoisi.... Mutta ei hän täällä ole, itsekseni huutelen.

        Olenhan minäkin täällä. Kaipaamassa. Ajattelen sinut häneksi, tosin varma minäkään en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minäkin täällä. Kaipaamassa. Ajattelen sinut häneksi, tosin varma minäkään en ole.

        Niin kai. Jonnekin nää pitää saada sanottua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Jonnekin nää pitää saada sanottua....

        Totta.....
        Hyvää yötä sinulle! Toivottavasti lähennyt kaipaamasi kanssa tosielämässä. Sitä ainakin itse kovasti toivon. Tämän aurinkoisen päivän olisin mielelläni viettänyt ihanan miehen kanssa ulkona, olisimme ihmetelleet luonnon heräämistä ja toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.....
        Hyvää yötä sinulle! Toivottavasti lähennyt kaipaamasi kanssa tosielämässä. Sitä ainakin itse kovasti toivon. Tämän aurinkoisen päivän olisin mielelläni viettänyt ihanan miehen kanssa ulkona, olisimme ihmetelleet luonnon heräämistä ja toisiamme.

        Samoin sulle hänen kanssa ja joo, tottakai toivoo että saisi edes tutustua paremmin. Samalla kuitenkin tunnustaen ne realiteetit.... Pitää vaan iloita siitä mitä nyt edes "saa" joskus.
        Mikäs sen parempaa tällaisena päivänä olis... Voishan sitä mennä vaikka kävelylle tohon rantaan käsi kädessä. Nyt täytyy mennä yksin, taidan nauttia jäätelön.... 🙂


    • Anonyymi

      Hyväluontoinen, hyväpeppuinen, itseäni vanhempi eikä sekään haittaa. Muutakin ihanaa hänessä on, tässä muutama.

      • Anonyymi

        🔥🔥🔥👵

        ♥️♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🔥🔥🔥👵

        ♥️♥️♥️

        Yheen vuan mummelin vois tehhöö mieli lutkutettavvuo. Millohan sitä semmosta👵


    • Anonyymi

      Kroppa on älytön. Jotenkin siis saa vaan minut käymään ihan kierroksilla.. Kasvonpiirteet on ihanat ja rakkaat, niitä katselen paljon.

      • Anonyymi

        Minkälainen kroppa on älytön?

        Sivupersoona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen kroppa on älytön?

        Sivupersoona

        Todella hyvä ja seksikäs


      • Anonyymi

        Ei ole hyviä ajatuksia nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyviä ajatuksia nämä

        No miksi ei? Olisin ainakin onnellinen, jos joku pitäisi kroppaani seksikkäänä. Lähinnä taitaa noita "kehopositiivisia" ylipainoisia haitata tälläiset kommentit koska sisimmässään tietävät ettei se ole heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyviä ajatuksia nämä

        Se on ihan sama 😆


    • Anonyymi

      Se miten lämmin, kuunteleva ja huomioiva hän on. Tuntuu, että hän näkee minut. Hänen rakkaus on yksi niistä asioista mikä minua kannattelee ja saa minut jaksamaan vaikka on vaikeuksia. Olen siitä maailman kiitollisin. Kukaan ei koskaan tule olemaan minulle sellainen kun hän on ollut. Sen tiedän.

    • Anonyymi

      Takalisto metri neljäkymmentä senttiä korkealla.

      • Anonyymi

        Nauran.


    • Anonyymi

      Oma itsensä aidonoloisesti. Iso nauru.

    • Anonyymi

      Kysy ennemmin mistä en pitänyt, ihastuminen on kokonaisvaltaista, kaikesta pitää. Samasta kai eniten mistä muutkin naiset, asiallisuus, tietty epävarmuus, rauhallisuus, alfaurosjuttujen jopa vastakohtaisuus, kävely, ulkonäkö, äly, tietty tavallisuus, salaperäisyys, halu nauraa itselle, huumori...

    • Anonyymi

      Mä en aluksi pitänyt hänestä. Hän vaikutti jotenkin kylmältä ja itsetietoiselta. Sit me yhden kerran juteltiin ja hän katsoi mua silmiin. Hänestä paljastui pehmeämpi puoli. Et ehkä se, mikä hänessä vetoaa muhun, on se kohtuullisen sileä ja kova kuori, joka halkesi vähän ja jonka raoista pilkottaa lämpöä. Vastakohtien mies.

      • Anonyymi

        Hui miten tietämätön sä olet


    • Anonyymi

      Kaunis, lahjakas, hyväsydäminen pohjimmiltaan, vaikka hieman myös oikukas ja kiusoitteleva. Oppivainen toki. Suurnmoinen ihminen joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        siis suurenmoinen.


      • Anonyymi

        Mitä hän oppii? Opiskeletteko jotain?


      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu 😊


      • Anonyymi

        Olet tosi valheellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi valheellinen ihminen.

        Toivottavasti en. Millainen itse olet. Uskon, että mukava ja hyväntahtoinen pohjimmiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän oppii? Opiskeletteko jotain?

        En tiedä. Kaikkea hyvää varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kaikkea hyvää varmaan.

        Eli sinä opetat häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä opetat häntä?

        Joo ei, Kaivatustahan täällä kysyttiin. Eli vain haaveissa toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Monen mielestä kylmäkiskoinen ja ylimielinenkin mies, mutta mä näen ensivaikutelman taakse. Paljon enemmän kuin itse tajuaa, ja mulle ihanimpia asioita mitä kohdannut.

      • Anonyymi

        Hitto miten tietämätön sä olet


    • Anonyymi

      Kauniita ajatuksia oli ketjussa, niitä oli kiva lukea. Osa myös näyttää tuntevan ihastuksensa aika hyvin.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Mene kuleksimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kuleksimasta.

        Se on vähä syyntakeeton


    • Anonyymi

      Keinuvasta kävelystä, parrasta, surumielisen vakavista silmistä, pituudesta ja varsinkin sielukkuudesta joka kulkee omia polkujaan. Ja niin kuljen minäkin ja tiedän että se on yksinäinen tie...

    • Anonyymi

      Siinä miehessä oli jotain samaa Raidissa. Siis Kai Lehtisen esittämässä Raidissa.

    • Anonyymi

      Pieni ja äkäinen, saattaisi syödä koko pikkusormen.

      • Anonyymi

        Noniin, kerrankin kuvaus osuu 😂


    • Anonyymi

      Luonnollisuus, Ihmisessä hienointa on omien tunteiden ja mielialojen esiintuominen. Rohkeus olla oma itsensä, hyviä tapoja noudattaen. Ilmeikäs ja hyvätuulinen nainen saa miehen sydämen heikoksi naista kohtaan.

      • Anonyymi

        On siinä ero kulkeeko ilolla ja rakkaudella vai surulla ja vihalla.


    • Anonyymi

      Hartiat kuin ladon ovet.

      • Anonyymi

        Yhtä isot ja yhtä lahot !


    • Anonyymi

      Somessa on pahis ja livessä kiltti.Pistää pään sekasin,tykkään ja en tykkää,koska en tiedä kumpikohan on loppuenlopuksi se oikea hän.😶

    • Anonyymi

      Ihmeellisen ihana, herkkä ja huomaavainen luonne Miehellä. Häntä, kun saisi rakastaa…

      • Anonyymi

        Ota minut omaksesi...varmaan et saa pakkeja Rakkaani


    • Anonyymi

      rento ja lupsakka olemus, onhan hän savosta 😘😊mutta varmasti pystyy myös asioihin keskittyä niihin kuuluvalla vakavuudella, silloin kun sellaisia ilmenee 😁 fiksu ja kaunis seksyleidi 😍

    • Anonyymi

      Hän on kiinnostava yhdistelmä kilttiä ja villiä (hänessä on jotain kesyttämätöntä), ujoutta ja rohkeutta ja tasaisuutta ja heittäytymiskykyä.

      • Anonyymi

        miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehestä?

        Kyllä, minä kirjoitin miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehestä?

        Mies kirjoittelee itsestään liirumlaarumia ja yhtä narsistiset on vakuuttuneita olevansa itse kyseessä näissä äitelyyksissä


    • Anonyymi

      Iloisuus kun hänellä naisella on hyvä mieli. Sitä hymyä voisi katsoa loputtomasti. - joku

      • Anonyymi

        Oletko joku kohtelias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku kohtelias?

        Kohtelias kyllä yleensä, mutta en osaa sanoa, ajatteleeko joku minua sellaisena. - joku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelias kyllä yleensä, mutta en osaa sanoa, ajatteleeko joku minua sellaisena. - joku

        En tiiä jokusta. Joku toinen on ja tähä haluisin luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä jokusta. Joku toinen on ja tähä haluisin luottaa.

        Toivottavasti sinulla onnistaa. Pystyt siihen. Minä menetin jo mahdollisuuteni, ellei ihmeitä tapahdu tulevaisuudessa. - joku


    • Anonyymi

      Rennon itsevarma miehekkyys on aina vetoavaa ja yhdistänyt heitä joihin olen ollut aikojen saatossa ihastunut ja rakastunut.

    • Anonyymi

      Se hymy ja naurua tuntuu aina syntyvän hänen seurassaan 😁 joku selittämätön yhteys tuntuu myös syntyneen.

    • Anonyymi

      Tasapainoisesta ja sporttisesta olemuksesta. Mut sisäinen kauneus antaa sen todellisen arvon. Josta ei voi olla tykkäämättä..

    • Anonyymi

      Suoraviivainen, nopeaälyinen, on energiaa ja asennetta, ehkä vähän temperamenttiakin, katsoo päin eikä peräänny.

      • Anonyymi

        Sit ois parempi että kyseessä mies, muuten jotain vinkujia roikkuu kokemassa mielipahaa katkeraan loppuun saakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit ois parempi että kyseessä mies, muuten jotain vinkujia roikkuu kokemassa mielipahaa katkeraan loppuun saakka

        On kyllä. Katselen kauempaa, ei hänenlaisensa tarvitse minua mihinkään, silti ihailen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Katselen kauempaa, ei hänenlaisensa tarvitse minua mihinkään, silti ihailen.

        Right, good luck for you too👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Right, good luck for you too👍

        Ja tämä siis itseään kehuvalle miehelle


    • Anonyymi

      Hänen äänestään, tavastaan puhua, hymystään, katseestaan, ujoudestaan. Kaikki hänessä on vaan niin mahdottoman suloista. Miten joku voi olla kaikkea, mistä pidän? Olen rakastunut. Aivan totaalisesti.

      • Anonyymi

        Millaiselle naiselle menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiselle naiselle menee?

        Naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle.

        Kyllä nämä sinun itsekehut on mies jo niin nähty, selvää narsistin hapatusta kirjoittelua itsestään etäännyttäen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä sinun itsekehut on mies jo niin nähty, selvää narsistin hapatusta kirjoittelua itsestään etäännyttäen

        Kyllä minä nainen olin, kun viimeksi tarkistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä nainen olin, kun viimeksi tarkistin.

        Nämä sinun pölhökustaan selostukset ei ole uskottavia jos on normaali ihminen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun pölhökustaan selostukset ei ole uskottavia jos on normaali ihminen…

        Olen nainen ja sekös sinua harmittaa!


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua mutta jos ihastuu niin se vastaus on everything. Ihastuminen on kokonausvaltaista ja kaikki hänessä on hienoa eikä mikään vääränlaista, tietenkin jos tahallisesti käyttäytyy ilkeästi tai julmasti niin loppuuhan se kiinnostus ja muutenkin jos on yksipuolista

    • Anonyymi

      Tyttömäinen aikuinen nainen, Huumorintajuinen ja hymyileväinen, Kaunis ja hyvin viettelevä, Tarkkaileva ja ujon vaikutelman antava.

      https://youtu.be/6Xlo2abddXU

      • Anonyymi

        Alkaako nimi N-kirjaimella?


      • Anonyymi

        Jotenki vois mätsää muhun kyllä mut ei pysty omimaa enää mittää ei hän oo täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenki vois mätsää muhun kyllä mut ei pysty omimaa enää mittää ei hän oo täällä

        Sinä nyt omit kaikki kehut täältä. Et taida nähdä itseäsi ihan realistisesti. Ei sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt omit kaikki kehut täältä. Et taida nähdä itseäsi ihan realistisesti. Ei sinulle!

        Mmm well fuck you too


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt omit kaikki kehut täältä. Et taida nähdä itseäsi ihan realistisesti. Ei sinulle!

        Sinähän onkin yksisarvinen aivan älyttömästi merkitystä kuka nämä miehen lööperit kehut omiii. Tässäkin tapauksessa se on ko mies itse joka kommentoi, mutta sehän ei sinun psy koottiseen ja infernaaliseen kateuteen vaikuta🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt omit kaikki kehut täältä. Et taida nähdä itseäsi ihan realistisesti. Ei sinulle!

        Ei yksäri kannata nukkua edes ollenkaan, kun täällä voi mieluumin kokea, että omia tekstejään kehuva gubbe on naurattavan fiksaation kohde, jota täytyy hallita täällä. Tsemppiä vaan kovasti narsististen tendenssien painiskelu kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmm well fuck you too

        It would be humanitarism


    • Anonyymi

      Hänen nallekarhumaisesta olemuksestaan.

    • Anonyymi

      On niin miehekäs mies ja itsevarma 💗🤗

      • Anonyymi

        Yöks, itsevarmimmat on oksettavimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöks, itsevarmimmat on oksettavimpia.

        On sellasta erilaista itsevarmuutta, mut ymmärrän mitä tarkotat.


      • Anonyymi

        Kokaiinista saa itsevarmuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaiinista saa itsevarmuutta.

        Mitä itsevarmuutta hakeva mies on valmis tekemään roinansa eteen?


    • Anonyymi

      Ihanalla tavalla hullu ja hullulla tavalla ihana. 🥰

    • Anonyymi

      En muista enää. Jotain siinä oli että rakkaushormonit lähti laukalle. Näitä sattuu. Toivottavasti jatkossa vähän useammin... rakastuneena on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Nii


    • Anonyymi

      Oli joskus ihana nainen enää en tiiä niinkään onko tais kaikki olla vaan harhaa / valetta

      • Anonyymi

        Eihän se sitten kai auta kuin kokeilla tuleeko puhetta vai tulenlieskaa


      • Anonyymi

        Jaa


    • Anonyymi

      Just semmonen, et vois tos noi dallaa viekussa. Ei mitään väärää hänen olemisessa. Vois just rauhottaa mua sopivasti ja näin.

      • Anonyymi

        Jaa


    • Anonyymi

      No se olemus...tietty😊

    • Anonyymi

      Kiinnitin huomion hänen huumoriinsa ja samalla vinkeään hymyynsä. Ääni on todella miellyttävä. Olemus rauhallinen ja tarkkaileva. Itsevarma, mutta kuitenkin jollain helyyttävällä tavalla ujosteleva.

      • Anonyymi

        Miksi aina sanot ujoksi. Ei oo kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina sanot ujoksi. Ei oo kiva.

        Aina?

        En ole miehelle ikinä sitä sanonut. Olen vain kiinnittänyt huomiota asiaan.


      • Anonyymi

        Onko tämä koolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä koolle?

        Mikä sitä koota vaivaa jos tai kun se tunnistelee itseään trollaavan miehen settien takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina?

        En ole miehelle ikinä sitä sanonut. Olen vain kiinnittänyt huomiota asiaan.

        Eli et oikeasti saa aikaiseksi mitään naisten suhteen ja et missään nimessä halua rikkoa kuplaasi hyvin todennäköisellä täystyrmäyksellä. Se on helppo lukea tästä monologistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä koolle?

        Ei ole tämä Koolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et oikeasti saa aikaiseksi mitään naisten suhteen ja et missään nimessä halua rikkoa kuplaasi hyvin todennäköisellä täystyrmäyksellä. Se on helppo lukea tästä monologistasi

        Vaivaako paha lukihäiriö mieheksiluulija? Vai onko se edelleen se dementia, kun et lauseen loppuun päästyäsi enää muista mistä sukupuolesta oli kyse?

        Otahan tyyppy murheeseen, josko ajatusmaailmasi selkiytyisi. Toivo on kyllä melko pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivaako paha lukihäiriö mieheksiluulija? Vai onko se edelleen se dementia, kun et lauseen loppuun päästyäsi enää muista mistä sukupuolesta oli kyse?

        Otahan tyyppy murheeseen, josko ajatusmaailmasi selkiytyisi. Toivo on kyllä melko pieni.

        Tästäkin huomionhakuinen yksisarvinen jaksoi ”vähän” yksinkertaisille alustaa- minä olen tämä miesluulija jota netissä massa-arvostellaan. Oikein hyvä esimerkki ihmisestä, joka ei saa positiivista huomiota muuten kuin linkuttamalla olematonta uhritarinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin huomionhakuinen yksisarvinen jaksoi ”vähän” yksinkertaisille alustaa- minä olen tämä miesluulija jota netissä massa-arvostellaan. Oikein hyvä esimerkki ihmisestä, joka ei saa positiivista huomiota muuten kuin linkuttamalla olematonta uhritarinaa

        Lukutaitosi on todellakin heikko. Samoin kirjoitustaitosi. Mistä kohtaa löydät minkäännäköistä uhriutumista? Kenenkään uhriutumisesta ei seuraa myöskään positiivista huomiota. Huomio on tällöin lähinnä surumielistä.

        Toki kaikki palstalaiset, jotka tätä ovat lukeneet viikonkin verran, ovat varmasti huomanneet häiriköintipakkomielteesi. Sinulla on jostain syystä pakottava tarve käydä kirjoittamassa mahdollisimman moneen kommenttiin oma alatyylinen, katkeroitunut ja vihamielinen kommenttisi. Olet varmasti todella yksinäinen luonteesi takia. Et kestä kenekään muun hyväsydämisiä kirjoituksia, koska et itse kykene minkäänlaiseen positiiviseen toimintaan. Tämän vuoksi tulet aina olemaan yksin ja palstallakin kaikki vihaavat sinua siksi. Olet hylkiö jopa anonyyminä.


    • Anonyymi

      Tietty ajattelevaisuus säväytti
      Puhuu harkiten, mutta asiaa
      Pystyy ottamaan roolia ja tietää tarkalleen, mitä on tekemässä
      Antaa myös muille roolia ja tukee/kannustaa ympärillä olevia
      On hyvällä tavalla juuri sellainen kun on (taivaanrannanmaalari) …

      • Anonyymi

        Pelottavaa tekstiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa tekstiä

        Ei ole mitään pelottavaa tässä.. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa tekstiä

        Tai sitten miehen epärealistinen näkemys itsestään, mikä tukipylväs hei


    • Anonyymi

      Erityisen ihanat kasvonpiirteet omaava
      Pitkät raajat
      Kuuma kun mikä
      Syvä katsekontakti ajatuksineen sitä luokkaa että menen tiloihini.

    • Anonyymi

      Omissa oloissa viihtyvä niinkun minäkin

      • Anonyymi

        Yhdessä viihtyisin silti hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä viihtyisin silti hyvin.

        …🫂 rakkaus


    • Anonyymi

      Hampaista ja hampaiden väleistä, ku ne on hyvin hoidetun näköiset 😁

    • Anonyymi

      Tisseistä

    • Anonyymi

      Sorja kroppa.

      • Anonyymi

        ☺️😘..


    • Anonyymi

      Naiset ihanat... Hyvää yötä Teille

    • Anonyymi

      Räjähtävä luonne ja sisukkuus.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa valehtelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa valehtelija

        Mistä sinä tiedät millainen kukin anonyymi henkilö on? Nyt menee taas yksärillä lujaa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät millainen kukin anonyymi henkilö on? Nyt menee taas yksärillä lujaa. Sivusta

        Mua ei ole olemassa ja samaan aikaan valheeellsta määrittelyä ja maalaamista. Mitä tää oikein on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei ole olemassa ja samaan aikaan valheeellsta määrittelyä ja maalaamista. Mitä tää oikein on??

        Melkein ätmi vaikutatkin ed kommentissa mainitulta


    • Anonyymi

      Hoikka, pieni, suloinen ja temperamenttinen nainen. Sydämellinen. Ehkä hieman ujokin.
      Mieheltä

      • Anonyymi

        Tähän voisi lisätä huumorintajun eiks vaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voisi lisätä huumorintajun eiks vaa.

        Pettäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäjä

        Kuka on pettäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäjä

        Ai,että minä nautin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on pettäjä?

        Miten joku jaksaako edustaa hönöjengiään täällä kyselemällä tärähtäneeltä erotomaanimieheltä näitä juttuja kun kaikki tuntemattomat ”vosut” pettää elämällä omaa elämää sun muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,että minä nautin.

        Mistä sinä nyt jos saa udella niinku nautit- siitäkö ettänetin ukko huutaa pettäjää netissä? Aika etäinen on ”suhde” sitten ollut jos toinen ei edes tiedä siitä mitään ja tuskin lukee aiheesta myöskään täällä inter_netissä🤭


      • Anonyymi

        Tykkään susta. Naiselta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäjä

        Kateellinen kun jollain on kymmenen pisteen nainen.


    • Anonyymi

      Polly haluaa Polly haluaa🦜

      • Anonyymi

        Lol.


    • Anonyymi

      Siitä on niin kauan, että en enää muista.

      Nyt on nyt. Tykkään miehekkäästä olemuksestaan, joka huokuu varmuutta. Katseestaan, jossa on pilkettä ja tavastaan lähestyä.

    • Anonyymi

      No ei nyt varsinaisesti ole kaivattu mu tulee mietittyä ehkä vähän turhankin usein semmoi pieni tättärää mu osaa ainakin yrittää tehdä lähes kaiken mahdollisen kiinnittääkseen toisen huomion

      • Anonyymi

        Millaiset asiat kiinnittää sitten huomion? Tai miten hän tekee sen?


    • Anonyymi

      Somista huulista, ja mukavan tuntuisesta vatsasta.

    • Anonyymi

      Uskon että kaikki palaset sopii yhteen, tai kuvittelen🧩🧩🧩

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe