Itsekkäälle miehelle

Anonyymi-ap

"Uutta ihmissuhdetta tulisi vaalia." Luin tuon em. lauseen tuolta toisaalta. Tuo lause kiteyttää sen, mikä meidän kahden välillä kai meni pieleen jo ennen kuin mitään ennätti edes alkaa. No, mennyt on mennyttä ja anteeksi olen antanut. Ja olihan minussakin kai vikaa.

En vaan pysty unohtamaan sinua, en niin millään. Olet vaan niin hiton syötävä suoraan sanottuna. Ja siihen lisäksi sielunmaisema. Joka ikinen hetki kaipaan sinua. Voisin kirjoittaa vaikka mitä ja vaikka miten pitkään, mutta.. Ja joo, olen ottanut nyt pari juomaa. Se huono puoli parissa juomassa kyllä on, että alan ihan aina kahta kauheammin kaivata sinua. Ihan kirjaimellisesti tunnen sen kaipuun jossain :)

Olisi niin ihanaa tutustua sinuun paremmin. Vaikka toisaalta, jos sinä puolestasi haluaisit tutustua minuun ihan kunnolla paremmin, niin luulen, että siinä tarvittaisiin hieman kärsivällisyyttä.. Katsos kun olen lukenut jostain, että jos ei ole pitkään aikaan harrastanut jotain, kannattaisi aloittaa leluista ihan varovasti.. Haluaisitko leikkiä kanssani?

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä tavalla mies on itsekäs? Kurja että teillä ei asiat menneet hyvin.

      • Anonyymi

        Mies ei näytä millään lailla tunteitaan. Eli ei välitä siitä, vaikka minä kärsin.


    • Anonyymi

      En ole kertomallasi tavalla itsekäs. Näyttäisin heti tunteitani kun vain saisin riittävän varmuuden tilanteeseemme. Minulla ei ole kokemuksia tämmöisistä asioista niin se on se syy. En halua, että sinä kärsit. Minusta tuntuu samalta, joten tiedän miltä sinusta tuntuu. Minä olen ikään kuin vetäytynyt nuolemaan haavoja, koska ajattelin, että taas tuli yksi pettymys ja hylkäämisen kokemus lisää. Haluaisin myös ehdottomasti tutustua sinuun paremmin. Tarvitaan vain rauhallinen paikka missä voimme tutustua kahdestaan ilman häiriötekijöitä. Minulta löytyy kyllä kärsivällisyyttä. Sinä tarvitset lisäksi paljon kykyä ymmärtää minua, koska olen niin erilainen. Todellakin haluaisin myös harjoitella asioita sinun ja lelujen kanssa, sillä ei ole näistäkään asioista paljon kokemuksia.

      • Anonyymi

        Millä tavoin koet olevasi kovin erilainen minuun verrattuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin koet olevasi kovin erilainen minuun verrattuna?

        Jutellaan lisää kahdenkesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan lisää kahdenkesken.

        Nyt on ihan pakko kysyä vielä sinulta, milloin me nähtiin viimeksi? Itse tiedän kyllä päivämäärän. Jos ihmettelet, miksi kyselen moista, niin katso alempaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan lisää kahdenkesken.

        Sitä toivoisi enemmän kuin mitään muuta, että se tietty oikea ihminen kirjoittaisi ja vastaisi.

        Luin uudestaan vastauksesi ja luulen oivaltaneeni, mitä tarkoitit tuolla, kun kerroit olevasi niin erilainen ja tarvittaisiin paljon kykyä ymmärtää. Vastauksessasi sopisi sekin juttu niin hyvin häneen, jota ajattelen. Uskon kyllä, että minulla on kykyä ymmärtää sellaistakin, mikä ei ole itselleni ominainen tapa toimia. Mutta siitä pitäisin kiinni, ettei kahden ihmisen rakkaussuhteeseen ylimääräisiä aikuisia ihmisiä kuulu, jos niin yhdessä päätettäisiin.

        ( Ja näin hänet viimeksi13.4., jos hän sattumalta lukisi tämän..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toivoisi enemmän kuin mitään muuta, että se tietty oikea ihminen kirjoittaisi ja vastaisi.

        Luin uudestaan vastauksesi ja luulen oivaltaneeni, mitä tarkoitit tuolla, kun kerroit olevasi niin erilainen ja tarvittaisiin paljon kykyä ymmärtää. Vastauksessasi sopisi sekin juttu niin hyvin häneen, jota ajattelen. Uskon kyllä, että minulla on kykyä ymmärtää sellaistakin, mikä ei ole itselleni ominainen tapa toimia. Mutta siitä pitäisin kiinni, ettei kahden ihmisen rakkaussuhteeseen ylimääräisiä aikuisia ihmisiä kuulu, jos niin yhdessä päätettäisiin.

        ( Ja näin hänet viimeksi13.4., jos hän sattumalta lukisi tämän..)

        Meidän rakkaussuhteeseen ei ylimääräisiä aikuisia kuulu, siitä pitäisin myös omalta osaltani kiinni aina. Olisin luottamuksesi arvoinen. Millä kirjaimella alkaa sinun etunimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän rakkaussuhteeseen ei ylimääräisiä aikuisia kuulu, siitä pitäisin myös omalta osaltani kiinni aina. Olisin luottamuksesi arvoinen. Millä kirjaimella alkaa sinun etunimi?

        L-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän rakkaussuhteeseen ei ylimääräisiä aikuisia kuulu, siitä pitäisin myös omalta osaltani kiinni aina. Olisin luottamuksesi arvoinen. Millä kirjaimella alkaa sinun etunimi?

        L-kirjaimella, ja nainen siis olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L-kirjaimella, ja nainen siis olen.

        Ei ollut tarkoitus kahteen kertaan kirjoittaa samaa, mutta kun nämä sivut tökkii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L-kirjaimella, ja nainen siis olen.

        Ok. Sitten kaivattusi on jokin toinen mies. Vähän kerkesin jo innostumaan, mutta pitäisi olla aika hyvä tuuri jos sattuisi osuma tulemaan useiden tuhansien käyttäjien seasta. Vaikutat kuitenkin hyvältä ihmiseltä.


    • Anonyymi

      Tämä voisi olla 110% mun kirjoittama... J-miehelle. Ymmärrän täysin Ap:n tuntemuksia.

      • Anonyymi

        Voi ei, ei kai tuo miehen vastaus ollut sittenkin sinulle tarkoitettu??? Itse asiassa minäkin kaipaan miestä, jonka etunimi alkaa J:llä, vaikkei sillä sinänsä merkitystä olekaan. Apua, tämä asia on selvitettävä jollain lailla!


    • Anonyymi

      Ohi molemmat. Vastaus ei ollut J-mieheltä.

    • Anonyymi

      Ehkä tuo ennemminkin tarkoittaa jo siinä vaiheessa, kun ovat seurustelusuhteessa. Jos ei vielä ole sovittu mitään, ei tarvitse välttämättä ollakaan kuin asiallinen korkeintaan. Eli normaalit kohteliaisuude. tAina voi olla esteitä, vaikka tunteita olisikin. Voi luulla vaikka, ettei toista kiinnosta, on varattu jne. Sitten täytyy vaalia totta kai kun rakastuneet ovat yhdessä eli ovat päättäneet seurustella. Voimia!

    • Anonyymi

      Onnaksi olkoon sinulle jos vielä niin hölmö olet että itsekästä ihmistä kaipaat

    • Anonyymi

      Nasakasti pantu ilman syväystå. Eikunjatai sisen ...

    • Anonyymi

      Ymmärrän sen hyvää kesää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe