Etsimme kolmen kimppaan naista, joka olisi valmis harrastamaan seksiä molempien kanssa. Olisi ihana päästä kokeilemaan pitkään haaveilemasta fantasiasta.
Kolmen kimppa kahden naisen kanssa
25
1198
Vastaukset
Tarkennuksena, pariskunta etsii naista kolmen kimppaan. Olemme itse 40v ja 34v.
- Anonyymi
Haaveeksipa vain taitaakin jäädä sultakin tuo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveeksipa vain taitaakin jäädä sultakin tuo
Kusiheinä joutuu tumputtaa keskenään hähähää
- Anonyymi
Mistä tiedät? Tunnetko hänet?
- Anonyymi
Ai eikö miehes osaa sua tyydyttää miltäs luulit ittestäs tuntuvan mies saakin vieraan kanssa paremman seisokin kun sun
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Oletko varma että muut on ääliöitä? Jos sinä oletkin ainoa ääliö?
- Anonyymi
Niin moni muukin etsii, vaan ei löydä. Tuskin ainakaan täältä, provosoit vain trolleja, ellet jo itse trolloo täällä.
Ja siinäkin tapauksessa, että aloituksesi olisi vilpitön, niin olisi hyvä kertoa itsestään. Tyyliin hei olemme pari M40v 182/84kg N37v 167/59/B. Molemmat sporttisia, etsimme seuraamme kolmanneksi pyöräksi naista, ikä mielellään 30 - 50v. Ja alueena etelä - Suomi.
Vai kuinka monta vastausta meinasit/te saada ilman mitään? Kyllä 20v tyttö hiukan edes miettiin, jos vastassa on M66/120kg ja N68/82/DD. Valehtelu, tai suurempi kaunistelu ei vie mihinkään, kyllähän se tavatessa tulisi ilmi. Minä ainakin kääntyisin jo kahvilan ovelta, jos vastassa olisi 10v ja 20kg "kaunistellut aviopari tai yksilö".
Ylipäätään naista on puoliksi mahdotonta löytää kimppailemaan. Miehiä on tajolla kiusaksi asti. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Meillä oli avioparina ilmoitus täällä treffipalstalla. Vaikka sinne oli kirjoitettu osapuilleen talon kokoisilla kirjaimilla, että etsimme naista ei miestä, niin montakohan miestä jouduimme silti blokkaamaan. Onhan se luetun ymmärtäminen joskus vaikeaa, ei siinä.
Naista kolmen kimppaan voi tietysti hakea as tai maksullisista palveluista, sekä erilaisista tapahtumista ja risteilyiltä, jotka on suunnattu seksuaalisesti vapaamielisille.- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla löytyy spedellä reikää buaahaa
Olet kyllä oikeassa, että kirjoitus oli varsin epäselvä. Pitää tehdä tarkennuksia ja jatkaa etsimistä. Täältä sitä tosiaan ei taida löytyä, olipa ilmoitus millainen vain. Kommentteja kun lukee, niin saa miettiä, mitä ihmisten päässä liikkuu.
- Anonyymi
Kesäheinä1984 kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa, että kirjoitus oli varsin epäselvä. Pitää tehdä tarkennuksia ja jatkaa etsimistä. Täältä sitä tosiaan ei taida löytyä, olipa ilmoitus millainen vain. Kommentteja kun lukee, niin saa miettiä, mitä ihmisten päässä liikkuu.
Suksi hornaan kusiheinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla löytyy spedellä reikää buaahaa
Miten tiedät tuon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi hornaan kusiheinä
Oletko lestadiolainen?
- Anonyymi
Tykkäätkö tyrkytellä peräsuoltasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lestadiolainen?
Selvästi se on! XD
- Anonyymi
ollut tommosessa mukana huomasivat pian että mua voi käyttää leikki kaluna koko illan jompi kumpi käytti vibraa mun pepussa samalla toisiaan tyydyttäen oli mahtava kokemus
- Anonyymi
Eli paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa
Olitko todistamassa tapahtumaa?
- Anonyymi
Haluaisitko heidän kanssa banjon rytmiin veikeään?
- Anonyymi
Tajusitko että tuolla lauseella todistit olevasi palstahäirikkö ja että vastailet noihin omiin solvauksiisi?
Sinusta on tiedetty jo kauan että suollat tuota solvaus/vastasolvausspämmiä joka ketjuun, mutta tuolla todistit sen.
Mahtaa sinulla olla tyhjä ja yksinäinen elämä kun joudut itsellesi vastailla.
- Anonyymi
Missä päin olette? N 55
- Anonyymi
Mistä päin n55?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769