Joskus mietin miten hankalaa

🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettaminen oli järkevää. Ihanan vapauttavaa kun enää ei tarvi miettiä missä polttaa ja onko tupakoita tarpeeksi mukana. Tupakoijan keuhkot puhdistuvat kolmessa vuodessa.

Hyvää äitienpäivää kollegoille 👍🌷

35

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkoholi on suuri ongelma ihmisille myös. Kukaan ei halua puhua siitä. Miksi?

• Anonyymi

Esiinnyt jonain toisena, oletko äiti? Et taida olla!

• Anonyymi

Kuuleppa ei se taida olla nainen ensinnäkään, hyvää hermoromahdusta vaan sulle

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppa ei se taida olla nainen ensinnäkään, hyvää hermoromahdusta vaan sulle

Nyt sitä luullaan harhoja oikein kimpassa! Mitähän te rassukat kuvittelette aloitukseni saavan aikaan oli tuollaisen kirjoittanut kuka tahansa. Menkää vaikka ulos kävelylle niin pää jäähtyy.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nyt sitä luullaan harhoja oikein kimpassa! Mitähän te rassukat kuvittelette aloitukseni saavan aikaan oli tuollaisen kirjoittanut kuka tahansa. Menkää vaikka ulos kävelylle niin pää jäähtyy.

Kyllä me fiksut on ymmärretty jo ajat sitten sama asia KAiKKIEN hahmojesi kohdalla cajunbroilerimies

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me fiksut on ymmärretty jo ajat sitten sama asia KAiKKIEN hahmojesi kohdalla cajunbroilerimies

Klo 13:26 ja jo nyt ihan poissa todellisuudesta kuvitelmiensa kanssa. Tuota en kutsuisi mitenkään fiksuksi Mulla on fiksumpaakin tekemistä, kuin luoda hahmoja täällä palstalla. Ymmärrättekö te, että tää palsta on avoin melkein kuudelle miljoonalle ihmiselle. Ei tätä yksi ihminen täyttele.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Klo 13:26 ja jo nyt ihan poissa todellisuudesta kuvitelmiensa kanssa. Tuota en kutsuisi mitenkään fiksuksi Mulla on fiksumpaakin tekemistä, kuin luoda hahmoja täällä palstalla. Ymmärrättekö te, että tää palsta on avoin melkein kuudelle miljoonalle ihmiselle. Ei tätä yksi ihminen täyttele.

Kyllä täyttelee nimittäin sinä nettiruuna

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täyttelee nimittäin sinä nettiruuna

Aloitus käsittelee tupakanpolton lopettamista ja äitienpäiväonnitteluja. Sun kommenttisi taas yrittää olla biologiaa, mutta olet näköjään niiltäkin tunneilta lintsannut!

• Anonyymi

Mitä?kolmessa vuodessako keuhkot vasta puhdistuu..eli 2 v ylikin vielä..

• Näin olin jostakin lukevinani. Se taitaa olla yksilöllistä miten kauan menee siihen että tupakkaa ei tee mieli. Vieläkin tulee sellaisia hetkiä jolloin tekisi mieli polttaa. Onneksi ne harvenevat ja häviävät äkkiä.

Tsemppiä sulle 👍

• lounas.ajatus kirjoitti:

Näin olin jostakin lukevinani. Se taitaa olla yksilöllistä miten kauan menee siihen että tupakkaa ei tee mieli. Vieläkin tulee sellaisia hetkiä jolloin tekisi mieli polttaa. Onneksi ne harvenevat ja häviävät äkkiä.

Tsemppiä sulle 👍

Lisään vielä että puhfisyuuhan ne keuhkot koko ajan kun solut siellä uusiutuu ilman häkää ja tervaa. Se kolme vuotta oli siihen että keuhkot muistuttavat tupakoimattoman keuhkoja.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Lisään vielä että puhfisyuuhan ne keuhkot koko ajan kun solut siellä uusiutuu ilman häkää ja tervaa. Se kolme vuotta oli siihen että keuhkot muistuttavat tupakoimattoman keuhkoja.

Okei.Onneksi aika menee sujthtkoht pian.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Näin olin jostakin lukevinani. Se taitaa olla yksilöllistä miten kauan menee siihen että tupakkaa ei tee mieli. Vieläkin tulee sellaisia hetkiä jolloin tekisi mieli polttaa. Onneksi ne harvenevat ja häviävät äkkiä.

Tsemppiä sulle 👍

Ja menee 10 vuotta ennenkuin syöpävaara tupakan osalta on ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja menee 10 vuotta ennenkuin syöpävaara tupakan osalta on ohi.

Luulen että jos on polttanut 20 vuotta, syöpävaara ei mene enää ohitse. Myrkyt jättävät pysyvät jäljet kehoon, aivan kuten liiallinen auringonottokin.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulen että jos on polttanut 20 vuotta, syöpävaara ei mene enää ohitse. Myrkyt jättävät pysyvät jäljet kehoon, aivan kuten liiallinen auringonottokin.

Syövän voi saada mistä vaan. Jopa syömisestä. Vatsasyöpä on lisääntynyt nuorillakin vääränlaisen ruoan johdostaa. Suolet pitää puhdistaa porkkanalla ja kuiduilla. Ei ole kovin trendikästä kuljeksia avannepussi vatsan päällä, kun on ollut suolileikkauksessa.

Syövän voi saada mistä vaan. Jopa syömisestä. Vatsasyöpä on lisääntynyt nuorillakin vääränlaisen ruoan johdostaa. Suolet pitää puhdistaa porkkanalla ja kuiduilla. Ei ole kovin trendikästä kuljeksia avannepussi vatsan päällä, kun on ollut suolileikkauksessa.

En tietenkään tarkoita, että se olisi kaivatun osalta mikään turnoff.

• Anonyymi

Ei vaan pysty lopettaa enkä lopeta sätkä on hyvää ☕️

• Anonyymi

Olen tuntenut monia kaltaisiasi. Nuorena joutuivat hautaan.

• Niin minäkin luulin, mutta kun oikeasti lopetin niin ei se mitenkään vaikeaa ollut. Tosin jonkun aikaa piti pukeutua ja mennä tupakkapaikalle hetkeksi seisomaan. En tarvinnut purkka, enkä laastareitakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tuntenut monia kaltaisiasi. Nuorena joutuivat hautaan.

Ei tuohon nikotiiniaddiktioon pelottelut useinkaan auta.

• Anonyymi

ei olla koskaan edes kokeiltu,eikä kokeilla

• Joo, ei kannata kokeilla. Säästyy terveys ja rahat.

• Anonyymi

🙄Therianiaaniania ei kannata ottaa lainkaan vierelle 😁

• Violeteilla planeetoilla voi olla elämää!

• On kahdenlaisia ihmistyyppejä jotka polttavat tupakkaa, yksi on kusipäät, ja toinen on mielenterveyspotilaat.

En ota kantaa itse toiminnan järkevyyteen, kukin tehkööt mitä lystää ja eläkööt niinkuin haluaa.

• Sellaisessa käpykylässä missä kasvoin oli kauhean coolia istua illalla kavereiden kanssa kaupan rappusilla rööki suussa. Meistä suurimmasta osasta tuli ihan kunnollisia aikuisia.

Sellaisessa käpykylässä missä kasvoin oli kauhean coolia istua illalla kavereiden kanssa kaupan rappusilla rööki suussa. Meistä suurimmasta osasta tuli ihan kunnollisia aikuisia.

Kerroit juuri sujuvasti kumpaan osastoon itse kuuluit....

• darknessin kirjoitti:

Kerroit juuri sujuvasti kumpaan osastoon itse kuuluit....

En nyt ymmärrä tällaista kommenttia. Mielestäni ja tosiasioiden valossa en kuulu kumpaankaan mainitsemaasi ryhmään. Niinkuin yritin selittää edellä, että tupakoivissa on monenlaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Tupakka, sähkötupakka ja alkoholi ovat kaikki myrkyllisiä ja haitallisia aineita. Sen kun muistaa, ei tee mieli käyttää niitä jos on normaali itsesuojeluvaisto.

• Anonyymi

Ei ikinä puhdistu,mutta lakkaa likaantumasta.

• Anonyymi

minun polttaminen on että aski kestää vajaa viikon, siihen pyrin, siksi en lopeta.

• Hienoa jos pystyt olemaan tuossa määrässä. 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe