Olkaahan varovaisia.

Anonyymi-ap

Varokaa ostamasta oulaistelaiselta neidolta esim. Muumimukeja taikka lasten leluja, rahat kyllä kelpaa kaljahommiin mutta mitään ei lupaamistaan tavaroista lähetä.

25

3209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen että tarkoitat sitä yhtä paikallista huuhentaalia jota myös merimakkaraksi kutsutaan

    • Anonyymi

      Juu sama muija joka ympäri Suomea kerää rahaa kauppaamalla netissä tavaroita jota sillä ei ole.
      Tuskin ilmoittaa kelalle lisä ansioistaan kun tukirahoja nostelee.

    • Anonyymi

      Kalliit harrastukset vaatii hyvän myyntikatteen...

    • Anonyymi

      Puli akka.

    • Anonyymi

      Jaa Rakoliina tarvii vaipparahhaa

    • Anonyymi

      Antaa persettä ihan kelle vaan jos pari kolme kaljaa tarjoaa.

      • Anonyymi

        Saattaa antaa monta muutakin "ylläriä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa antaa monta muutakin "ylläriä*

        Saitko ärhäkän nahkaflunssan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ärhäkän nahkaflunssan?

        Kylillä puhuivat että voi olla ripulit punkassa ja nahkaflunssastaki olen kuullut tarinoita monta


      • Anonyymi

        Saako kannaksen puhtaammalta puolelta?


      • Anonyymi

        Onkohan ahnas saviruukku??!??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ahnas saviruukku??!??!

        Käy koestamassa kerro sitte tännekkin xD


    • Anonyymi

      Ja eräs kuskailee tätä muumia kauppoihin hakeen viinaksia ja muiden rahoilla ja korteilla.Tämä kuski kuskaa kaikkia mahdollisia joilta saa rahaa(ns todella hyvä ystävä)???

      • Anonyymi

        Ai se on se Oulaisten mustan pörssin taxi jota insinööri ohjastaa. Muistaskohan ilmoitella tulonsa?


    • Anonyymi

      Pösö liikkuu kun pesää saa.

    • Anonyymi

      Ei liiku pösö pelkällä pesän saannilla..tartte olla eurojaki😉

      • Anonyymi

        Mutta kun ne rahat otetaan näiltä alkoa käyttäviltä jotka eivät itse enää pysty kontroloimaan itseään eikä pieniä rahavarojaan. Se on toisen hyväksikäyttöä että näin homma vaan jatkuu.Tukisi edes niitä mut kun rahan kiilto silmissä avustaa näitä raukkoja! Kauppojen kassat voisi välillä tarkistaa onko oma pankkikortti käytössä jos sillä maksetaan.Ja poliisit voisivat ottaa komentoon tämän kuskinkin! Viinan osto muille ei ole luvallista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ne rahat otetaan näiltä alkoa käyttäviltä jotka eivät itse enää pysty kontroloimaan itseään eikä pieniä rahavarojaan. Se on toisen hyväksikäyttöä että näin homma vaan jatkuu.Tukisi edes niitä mut kun rahan kiilto silmissä avustaa näitä raukkoja! Kauppojen kassat voisi välillä tarkistaa onko oma pankkikortti käytössä jos sillä maksetaan.Ja poliisit voisivat ottaa komentoon tämän kuskinkin! Viinan osto muille ei ole luvallista!

        Jos saa hyvät kyydit kaupan päälle niin se ei ainakaan ole keltään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ne rahat otetaan näiltä alkoa käyttäviltä jotka eivät itse enää pysty kontroloimaan itseään eikä pieniä rahavarojaan. Se on toisen hyväksikäyttöä että näin homma vaan jatkuu.Tukisi edes niitä mut kun rahan kiilto silmissä avustaa näitä raukkoja! Kauppojen kassat voisi välillä tarkistaa onko oma pankkikortti käytössä jos sillä maksetaan.Ja poliisit voisivat ottaa komentoon tämän kuskinkin! Viinan osto muille ei ole luvallista!

        Muistathan itsekkin että lahjajuomia ei sinne juhliin viedä koska ei ole luvallista


    • Anonyymi

      Homouden Synti

    • Anonyymi

      Ihan varas on. Ei mitään lähetä.

      • Anonyymi

        Eihän se jouda mittää lähettelemään. Hän on kuulemani mukaan leski. En tiä onko surullinen kovinkaan enkä myöskään onko iloinenleski. Janoinen kamelikin voi olla kateellinen hänelle


    • Anonyymi

      Höpö,höpö,mikään leski oo..Lapset on isän hovissa kun äidistä ei oo siihen.Taas seilaili yhden ukon kans kylillä.Jostain pitää rahaa saada.

      • Anonyymi

        Näin hän ite väittääpi sen raviskan keissin vuoksi. Kuulin taannoin aiheesta olin väärässä paikassa väärään aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hän ite väittääpi sen raviskan keissin vuoksi. Kuulin taannoin aiheesta olin väärässä paikassa väärään aikaan

        Tämä on kyllä lähes aina väärässä paikassa väärään aikaan.Hän tietenki ajattelee että oikeassa paikassa oikeaan aikaan.Tietää saalistettavien tilipäivät ja sit hopi,hopi,lähdenpä kynimään ne!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe