on kadonnut linjoilta kun ulkomailta kommentointi on suljettu. Paljastuivat tässä bottihässäkässä samalla. Heheheh hee ! Turhaan yrittävät takaisin.
Muutama Pietarin Trolli
11
229
Vastaukset
Niinpä.
- Anonyymi
Putleri joutuu lomauttamaan trollit. Buahahahaha haa !
Tämä on ollut tiedossa jo toistakymmentä vuotta. 😒
- Anonyymi
Miten nämä ketjut ovat muuttuneet siitä, kun Venäjän trollit on poistettu?...En huomaa mitään eroa.
- Anonyymi
Sitä Kremlin kääpiötä ei kannusteta enää.
- Anonyymi
"Aina minä oon teidän Ilmaria kehunu - jokohan naaapurin lato on palanu?!
- Anonyymi
Aijaa, no menestystä kuplaan.
- Anonyymi
Menestystä kilometritehtaalle !
- Anonyymi
Päivän uutisessa on, että Amerikka on Ukrainassa tekemässä kahden välistä turvatakuuta.
Onko Englanti, Irlanti ja muut länsimaat vetäytyneet turvatakuista? - Anonyymi
Ei todellakaan, kaikilla mailla on oma resurssien mukaan tehty sopimus.
- Anonyymi
Tarkoitin kylläkin Budapestin-sopimusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504