Yläneen isännöitsijästä

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia Yläneellä toimivasta naispuolisesta isännöitsijä joka rikkoo tietosuoja-asetusta ja on muutenkin mielestäni väärä ihminen hoitamaan hommaansa.

Tämä M.L oli luovuttanut tietojani ulkopuoliselle ja jouduin sen myötä rikoksen uhriksi. M.L. ei ota mitään vastuuta omasta toiminnastaa eikä ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää vaan reippaasti ilmoittelee ulkopuolisille, että minä olen se "väärintekijä" enkä ole vuokralaisena antanut hänelle lupaa luovuttaa tietojani ulkopuoliselle.

Tällä isännöitsijällä on myös vittumainen tapa vastailla ihmisille ja sitten itse alan olla samanlainen ja vastata samalla tavalla.

Isännöitsijällä on velvollisuus antaa minulle tietoja, mutta hän on kieltäytynyt antamasta niitä minulle koska ulkopuolisen mielestä (jolle on ilman lupaani tietojani luovuttanut) olen "joku hullu" ja on tällä tavalla vaikeuttanut elämääni ja toimeentuloani.

11

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä on isännöitsijänä?

• Anonyymi

Asun Yläneellä ja toimii tämän taloyhtiön isännöitsijä.

• Anonyymi

Eilen yritettiin aamulla tulla sisälle ennen kuin oli sovittu ja rikottiin oviketju. Ei soitettu ovikelloakaan ensin. Kuului vain kova kolina ovelta ja kun kävin katsomassa, niin oviketju rikki mutta eivät päässeet väliovesta sisälle sillä minulla oli tuoli oven edessä niin, että ovea ei saanut auki.

• Anonyymi

Teillä onki. rajua siellä.
        Paljon jännenpää kuin muualla Pöytyällä …

• Anonyymi

Isännöitsijä väittää, että oviketju taloyhtiön omaisuutta vaikka ei ole, oviketju piti hankkia itse, jos sellaisen halusi.

Ja minusta on kuulemma ilmoitettu poliisille, kun en päästänyt sisälle. Lapussa jonka sain luki selvästi, että tullaan klo 12 lähtien.

Eikä tämä isännöitsijä edes kommentoi miksi tullaan oven taakse aikaisemmin.

• Anonyymi

Ja siis kymmeneltä oli oviketju rikottu.

• Anonyymi

Olen joutunut tekemään kaksi rikosilmoitusta kyseisestä isännöitsijästä ja ne on otettu vastaan rikosilmoituksina ja nyt tutkinnassa.

Maanantaisen rikosilmoituksen jälkeen (kun yritettiin tulla sisään ja rikottiin oviketju) isännöitsijä laittoi viestiä, että lähtee tämän kuun lopussa, hakemaan minulle häätöä. Muistutin, että kertoo sitten siinä oman osuutensa näiden vuoden sisällä tapahtuneissa asioissa. Ja että aion riitauttaa asian.

Hän ei vastaa kysymykseen, miksi sisään yritettiin tulla?

• Anonyymi

Kirjoittelija näyttää olevan melkoinen kiusankappale, itsekäs häirikkö ja riesa. Häätö nopeasti oikeuteen.

• Anonyymi

Millähän perusteilla luulet häädön tulevan?

• Anonyymi

Kuka tämä isännöitsijä on ja missä taloissa on isännöitsijänä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2605
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      396
      2107
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1862
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      120
      1593
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1521
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1103
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1009
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe