Onko muilla kokemuksia Yläneellä toimivasta naispuolisesta isännöitsijä joka rikkoo tietosuoja-asetusta ja on muutenkin mielestäni väärä ihminen hoitamaan hommaansa.
Tämä M.L oli luovuttanut tietojani ulkopuoliselle ja jouduin sen myötä rikoksen uhriksi. M.L. ei ota mitään vastuuta omasta toiminnastaa eikä ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää vaan reippaasti ilmoittelee ulkopuolisille, että minä olen se "väärintekijä" enkä ole vuokralaisena antanut hänelle lupaa luovuttaa tietojani ulkopuoliselle.
Tällä isännöitsijällä on myös vittumainen tapa vastailla ihmisille ja sitten itse alan olla samanlainen ja vastata samalla tavalla.
Isännöitsijällä on velvollisuus antaa minulle tietoja, mutta hän on kieltäytynyt antamasta niitä minulle koska ulkopuolisen mielestä (jolle on ilman lupaani tietojani luovuttanut) olen "joku hullu" ja on tällä tavalla vaikeuttanut elämääni ja toimeentuloani.
Yläneen isännöitsijästä
15
851
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on isännöitsijänä?
- Anonyymi
Asun Yläneellä ja toimii tämän taloyhtiön isännöitsijä.
- Anonyymi
Eilen yritettiin aamulla tulla sisälle ennen kuin oli sovittu ja rikottiin oviketju. Ei soitettu ovikelloakaan ensin. Kuului vain kova kolina ovelta ja kun kävin katsomassa, niin oviketju rikki mutta eivät päässeet väliovesta sisälle sillä minulla oli tuoli oven edessä niin, että ovea ei saanut auki.
- Anonyymi
Teillä onki. rajua siellä.
Paljon jännenpää kuin muualla Pöytyällä …
- Anonyymi
Isännöitsijä väittää, että oviketju taloyhtiön omaisuutta vaikka ei ole, oviketju piti hankkia itse, jos sellaisen halusi.
Ja minusta on kuulemma ilmoitettu poliisille, kun en päästänyt sisälle. Lapussa jonka sain luki selvästi, että tullaan klo 12 lähtien.
Eikä tämä isännöitsijä edes kommentoi miksi tullaan oven taakse aikaisemmin.- Anonyymi
Ja siis kymmeneltä oli oviketju rikottu.
- Anonyymi
Olen joutunut tekemään kaksi rikosilmoitusta kyseisestä isännöitsijästä ja ne on otettu vastaan rikosilmoituksina ja nyt tutkinnassa.
Maanantaisen rikosilmoituksen jälkeen (kun yritettiin tulla sisään ja rikottiin oviketju) isännöitsijä laittoi viestiä, että lähtee tämän kuun lopussa, hakemaan minulle häätöä. Muistutin, että kertoo sitten siinä oman osuutensa näiden vuoden sisällä tapahtuneissa asioissa. Ja että aion riitauttaa asian.
Hän ei vastaa kysymykseen, miksi sisään yritettiin tulla? - Anonyymi
Kirjoittelija näyttää olevan melkoinen kiusankappale, itsekäs häirikkö ja riesa. Häätö nopeasti oikeuteen.
- Anonyymi
Millähän perusteilla luulet häädön tulevan?
- Anonyymi
Kuka tämä isännöitsijä on ja missä taloissa on isännöitsijänä
- Anonyymi
Marja Lahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marja Lahti
Maija löytyy et kai ole vaan nimeä tahallaan muuntanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maija löytyy et kai ole vaan nimeä tahallaan muuntanut?
Tervetuloa meille Riihikoskelle asumaan häädön jälkeen.
- Anonyymi
Mitäs isännöitsijälle ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030