Huomenna 13.5 ei kannata kahvia ja aamupuuroa keitellä aamu kahdeksalta, koska pörssisähkön hinta käväisee 50 sentissä kwh. Varmaan suihkussa käyntiäkin kannattaa siirtää.
Kallista kahvia
17
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kahvi kallista ole, kyllä kahvia pittää juoda ! - ja rahalla sitä sähköä saa !
- Anonyymi
SDP:n ja LaitaVasemmiston Punikki-Kommunistit juo Keskikaljaa ja syö suolakurkkua !
- Anonyymi
Just just! Siinä se taas yksi lieksalainen älykkö, ellei peräti nero, osoittaa suurta tietämystään asioista! Mitäpä muuta tällä palstalla voisi odottaakaan.
"Esimerkki laskukaavasta, jos käyttöaika on vähemmän kuin tunnin:
Kahvinkeittimen teho on 0,6 kW. Eli sähkönkulutus on 1 h x 0,6 kW = 0,6 kWh. Laitteen keskivertokäyttöaika on kuitenkin 10 minuuttia.
Sähkönkulutus tälle käyttöajalle lasketaan jakamalla ensin tunti oikealla käyttöajalla: 60 min/ 10 min = 6. Sitten jaetaan sähkönkulutus saadulla luvulla: 0,6 kWh / 6 = 0,1 kWh. Eli kahvinkeittimen sähkönkulutus 10 minuutin ajalle on 0,1 kWh." - Anonyymi
Kahvi on liian kallista eli tänä aamuna Pirkka olutta
- Anonyymi
Kuinkas laskuri pelittää, jos kävisi löträämässä vaikka puoli tuntia aamusuihkussa.
- Anonyymi
Vanha pappatunturi pörisemään pihalle, siitä piuhat romuttamo laturille ja akkuun. Roikkajohot telekkarriin ,pirkkaa ja jiäkiekkoo kahtommaan. Pensat juoksemalla tokmannista.
- Anonyymi
Minä luottaisin enemmän maamoottoriin laittamalla sen pyörittämään generaattoria. Sen puputus on lisäksi rauhoittavaa ja rattoisaa kuultavaa toisin kuin mopetsin pärinä!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3IpnpUw_wdo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luottaisin enemmän maamoottoriin laittamalla sen pyörittämään generaattoria. Sen puputus on lisäksi rauhoittavaa ja rattoisaa kuultavaa toisin kuin mopetsin pärinä!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3IpnpUw_wdoTuossa ovat pienillä kierroksilla eli tyhjäkäynnillä, niin siitä johtuu tuollainen ääni.
- Anonyymi
Savun hälvetessä varmaan tarkistat kytkennät.
- Anonyymi
Pokkasen savuttaa bonus-sätkän kanssa. K-menua vaan 🔥🍺
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies.
- Anonyymi
Homo!🦧
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Minä olen noin 64-vuotias nainen. Haluatko pinppiä?
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924