Kimpassa vaimoa

Anonyymi-ap

Olemme panneet melko ahkerasti vaimoani varsinkin yhden kaverin kanssa.
Me sovittiin melko nopeasti kaverin tulosta mukaan kimppaan.
Vaimoni oli halukas olemaan kaverini kanssa kimpassa kysyttyään ainoastaan "olenko tosissani että haluan hänen panevan myös kaverin kanssa?"
Vastasin olevani tosissaan niin vaimo sanoi olevansa valmis kahdelle miehelle.
Meni pari päivää niin kaveri tuli viikonlopuksi meille.
Olin itse täysin kiimassa ja kalu seiso niin ehdotin että mennään sänkyyn samantien eikä kelöälään ollut mitään sitä vaataan joten sänkyyn ja vieraamme sai ensin panna vaimoani ja minä pääsin liukkaille.
Vaimoni sai kaksi orgasmia ja 6 spermasatsia ja alettiin illan viettoon.
Sauna oli lämmin ja pääsimme pesulle ja löylyyn. Sohvalle laitettiin pyyhkeet ja viikonloppuna ei vaatteita käytetty.
Muutama vuosi meni salassa kunnes vaimon kanssa sovittiin että hän kertoo yhdelle ystävätterelle että hän on pannut Masan kanssa, ystävätär oli sanonut ettei häñ ainakaan uskaltaisi panna toisen kanssa jos oma mies on viereisessä huoneessa.
Vaimo oli kysynyt "miksi pitäisi olla viereisessä huoneessa"?
Ystävätär oli ollut hämmästynyt ja utelias.
Vaimo oli näyttänyt kuvan missä hän oli kahden miehen keskellä ja mwidän kädet oli vaimoni pillulla.
Minä sain näyttää saman kuvan yhdelle kaverille ja hän kysyi heti jos saisi kans panna vaimoani niinpä nyt on kaksi vierasta jotka panee vaimoani ja minä olen kahdesti saanut vaimon ystävätärtä panna samalla kun toinen on pannut vaimoani.
Olemme N30v ja M31v Hämeenlinnasta

8

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upean kuuloista. Itselläni myös kokemusta siitä kun vaimo saa vierasta ja myös nelinpelistä. Miten teillä tuo homma ystävättären kanssa alkoi?

      • Anonyymi

        Meillä oli minun kaveri ja vaimon ystävätär viikonloppuna yhtä aikaa.
        Kaveri olisi saanut panna vaimoni ystävätärtä mutta ei kuulemma uskaltanut ilman kortsua jota meiltä ei löytynyt niinpä hän pani mun vaimoa ja minä sain panna hänen ystävätärtä.
        Kaveri oli kuin huomaavainen aviomies vaimoni kanssa ja minä olin vaimon ystävätteren kanssa.


    • Anonyymi

      Voi kun kaunis satu luulempa jos tuo olis ihan oikeasti tosi ni sä olisit joutunu jo lehterille tumputtaan mu ehkä kukaan nainen ei oikeasti ole edes niin hölmö että eksyis sun mukaan vahingossakaan

      • Anonyymi

        Nimenomaan siellähän buaahaa spede olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan siellähän buaahaa spede olet.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tietää buaahaa

        Vittu etsä mitään tiedä. Et sä osaa vaan muuta kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan suomea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan suomea!

        Opettele sinä lukemaan buaahaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe