Kimpassa vaimoa

Anonyymi-ap

Olemme panneet melko ahkerasti vaimoani varsinkin yhden kaverin kanssa.
Me sovittiin melko nopeasti kaverin tulosta mukaan kimppaan.
Vaimoni oli halukas olemaan kaverini kanssa kimpassa kysyttyään ainoastaan "olenko tosissani että haluan hänen panevan myös kaverin kanssa?"
Vastasin olevani tosissaan niin vaimo sanoi olevansa valmis kahdelle miehelle.
Meni pari päivää niin kaveri tuli viikonlopuksi meille.
Olin itse täysin kiimassa ja kalu seiso niin ehdotin että mennään sänkyyn samantien eikä kelöälään ollut mitään sitä vaataan joten sänkyyn ja vieraamme sai ensin panna vaimoani ja minä pääsin liukkaille.
Vaimoni sai kaksi orgasmia ja 6 spermasatsia ja alettiin illan viettoon.
Sauna oli lämmin ja pääsimme pesulle ja löylyyn. Sohvalle laitettiin pyyhkeet ja viikonloppuna ei vaatteita käytetty.
Muutama vuosi meni salassa kunnes vaimon kanssa sovittiin että hän kertoo yhdelle ystävätterelle että hän on pannut Masan kanssa, ystävätär oli sanonut ettei häñ ainakaan uskaltaisi panna toisen kanssa jos oma mies on viereisessä huoneessa.
Vaimo oli kysynyt "miksi pitäisi olla viereisessä huoneessa"?
Ystävätär oli ollut hämmästynyt ja utelias.
Vaimo oli näyttänyt kuvan missä hän oli kahden miehen keskellä ja mwidän kädet oli vaimoni pillulla.
Minä sain näyttää saman kuvan yhdelle kaverille ja hän kysyi heti jos saisi kans panna vaimoani niinpä nyt on kaksi vierasta jotka panee vaimoani ja minä olen kahdesti saanut vaimon ystävätärtä panna samalla kun toinen on pannut vaimoani.
Olemme N30v ja M31v Hämeenlinnasta

5

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upean kuuloista. Itselläni myös kokemusta siitä kun vaimo saa vierasta ja myös nelinpelistä. Miten teillä tuo homma ystävättären kanssa alkoi?

• Anonyymi

Meillä oli minun kaveri ja vaimon ystävätär viikonloppuna yhtä aikaa.
        Kaveri olisi saanut panna vaimoni ystävätärtä mutta ei kuulemma uskaltanut ilman kortsua jota meiltä ei löytynyt niinpä hän pani mun vaimoa ja minä sain panna hänen ystävätärtä.
        Kaveri oli kuin huomaavainen aviomies vaimoni kanssa ja minä olin vaimon ystävätteren kanssa.

• Anonyymi

Voi kun kaunis satu luulempa jos tuo olis ihan oikeasti tosi ni sä olisit joutunu jo lehterille tumputtaan mu ehkä kukaan nainen ei oikeasti ole edes niin hölmö että eksyis sun mukaan vahingossakaan

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan suomea!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe