Mahotonta meininkiä

Anonyymi-ap

Mitä ajatella naimisissa olevasta 40 + rouvasta, joka paneskelee nuorten poikien kanssa ja oma mies katselee vierestä.

70

2839

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokanen tyylillään

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin joskus nuorempana harrastin tuollaisia leikkejä ja mieheni katseli. Taitaa olla jo 30 vuotta aikaa tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin joskus nuorempana harrastin tuollaisia leikkejä ja mieheni katseli. Taitaa olla jo 30 vuotta aikaa tuosta.

        Meillä kanssa vaimo antoi minun kaverille
        Suihin ottoa ja ratsasti kaverin kyrvällä
        minä katsoin takaapäin ja rukkasin kun kaveri laski sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin joskus nuorempana harrastin tuollaisia leikkejä ja mieheni katseli. Taitaa olla jo 30 vuotta aikaa tuosta.

        Ja miellainen mahtoi suhteenne mielestänne olla kumpiko oli se tunteeton osapuoli vai kumpikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miellainen mahtoi suhteenne mielestänne olla kumpiko oli se tunteeton osapuoli vai kumpikin

        Mitä se palstaneitsyt täällä taas viisastelee? Mitä jos opettelisit suomea niin muutkin voisi innostua lukemaan ajatuksiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miellainen mahtoi suhteenne mielestänne olla kumpiko oli se tunteeton osapuoli vai kumpikin

        Niin, vai oliko kenties kaikilla osallistujilla kivaa. Sitähän tarina ei kerro ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin joskus nuorempana harrastin tuollaisia leikkejä ja mieheni katseli. Taitaa olla jo 30 vuotta aikaa tuosta.

        Kyllä vaan, monta hauskaa iltaa yhteisen kivan merkeissä. Pojat oli reippaita ja kohteliaita. Mies mukana, eikä haitannut ketään. Ja minä, nyt muistelen noita juttuja iltaisin. Ex. R:va 79 v.


    • Anonyymi

      Pitäisi varmaan etsiä joku toinen.

    • Anonyymi

      Olisi kiihottavaa katsella kun vaimoa nussisi usea kyrpä yhtäaikaa joka reikään. Runkkailisin vieressä ja sitten nuolisin spermat🥰

      Aaron65 Kuopio

      • Anonyymi

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et luuseripelle


      • Anonyymi

        voisin imeskellä myös nuoret seuraavaan kierrokseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et luuseripelle

        antakaa nyt jo kuolleen olla oli suuri mies


      • Anonyymi

        Vaimoni kanssa (45v) oltiin mökillä ja tuli kupiteltua

        niin siihen tuli lähinaapureiden pojat jotka alkoi vikittelemään

        vaimoani....annoin pojille luvan että jos....

        vaimo sanoi: saunaan kaikki; oli alaston pojat katsoi silmät kiiluen

        vaimo otti löylyt ja meni pihaan pylly pystyssä pojat katselivat

        aukinaista karvasta pillua myöhemmin illalla vaimo tunnusti että sai

        ison orgasmin kun toinen oli hänen sisällään ja toinen tunnusteli


        hänen peräaukkoaan ja kuinka sesupisteli oikein monta kertaa
        vaimo kiihoittui myös kun otettin valokuvia




        .


    • Anonyymi

      Jep jep keksi nyt parempi hupiukko

      • Anonyymi

        Mitäs olet uusavuton hupiukko höhöhöö


      • Anonyymi

        Teille kahdelle häirikölle yksi kysymys.

        Milloin viimeksi olette harrastaneet seksiä?

        Jos vastaatte jollain solvauksella tai muuten kierrellen, tai jätätte vastaamatta, kertoo se kaiken teidän kokemattomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille kahdelle häirikölle yksi kysymys.

        Milloin viimeksi olette harrastaneet seksiä?

        Jos vastaatte jollain solvauksella tai muuten kierrellen, tai jätätte vastaamatta, kertoo se kaiken teidän kokemattomuudesta.

        Palsta olisikin aika rauhallinen ilman noita kahta vajaamielistä!


      • Anonyymi

        Ärsyttääkö kun muut harrastaa seksiä ja rakastelevat, ja sinulla ei edes seiso että voisit vetää välillä käteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta olisikin aika rauhallinen ilman noita kahta vajaamielistä!

        No en itsekkään ole saanut seksiä 5 vuoteen vaikka olen mies parhaassa iässä ja on niitä varmaan rumempiakin miehiä jotka saa vaikka en nyt mikään komistus ole. Olen siis 35-vuotias ja kulli seisoo melkein kokoajan niin kyllä itseäkin ärsyttää kun muut saa mutta eipä se trollaaminen auta. Olen kuitenkin sosiaalisesti todella estynyt ja sen takia on vaikeaa saada seuraa. Olis sitä kuitenkin kiva vielä joskus seksiä harrastaa ennen kuolemaansa.

        Täällä ei oikein pysty asiallisesti keskustelemaan eikä hakemaan seuraakaan kun 2 Spedeä täällä sekoilee jatkuvasti vaikka onko niitä vaan 1 en tiedä.

        Olis kuitenkin kiva jos löytäisin vaikka vanhempaa naisseuraa sanotaan 50-60-vuoden väliltä ja sopivan välimatkan päästä ettei liikaa joudu matkustelemaan seksin takia. Rimakaan ei ole turhan korkealla niin luulis sitä seksiä saavan.


    • Anonyymi

      Olin 26v mies ja vaimoni oli 24v.
      Minun 16v pikkuveljeni sai poistaa poikuutensa vaimoni kanssa ja totutella naisten kanssa olemiseen.
      Pikkuveljeni panee vieläkin aina välillä vaimoani.

    • Anonyymi

      Hyvähän se on että pojat pääsevät harjoittelemaan kokeneen naisen kanssa. Ja nainenkin saa vierasta ihan luvalla.

    • Anonyymi

      Tuo on loppujen lopuksi melko yleistä.
      Olimme mökillä ja kävimme uistelemassa ja yhdellä mökillä oli kolme nuorta poikaa saunomassa ja uimassa alasti.
      Pojat alkoivat pyydellä vaimoa uimaan ja minä yllytin häntä.
      Vaimoni sanoi ettei hänellä ole uimapukua mukana pojat tähän ette tarvitse ei heilläkään ole.
      Lopulta vaimo riisui ja meni poikien kanssa uimaan.
      Huomasi heti kun vedessä yksi pojista intiimialueelle joka selvästi kiihoitti vaimoani.
      Uinnin jälkeen kehoitin vaimoa käymään lämmittelrmässä saunassa ja iskin silmää vaimolle.
      Pojat oli panneet vaimoani vuorotellen kahdesti kun vqimo tuli ja lähdettiin omalle mökille.
      Vaimo kertoi että nyt on vaimoasi kimpassa nussittu onko nyt hyvä mieli, kyllä olin mielissäni ja halusin päästä itsekkin panemaan vaimoani.
      Oli tosi liukas ja kiimainen narttu pantavana.

      • Anonyymi

        mahtoi olla kiimainen sessio teillä sen jälkeen ihanaa


      • Anonyymi

        vaimoni ei ole huora ei maksua minun ihana nähdä hänen nauttineen


    • Anonyymi

      Onhan se kiihkeää kun nuori poika pääsee vaimon pikkuhousuihin. Se on ihanaa katseltavaa.
      Kulli kovana kaiken aikaa ,eikä pehmene kun hetkeksi kun siemenet ruiskahtaa pilluun.

    • Anonyymi

      Mitäs tuosta. Ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen kerta tuota lajia seksiä tässä maailmassa. Hottisvaimo pukeutuu seksikkäästi ja pojat panevat. Mies saa katsella. Kaikilla on kivaa.

      • Anonyymi

        ihana katsella vierestä kun vaimo opettaa pojille seksiä ja saa itsekin miehen tehtävä on tuottaa vaimolle nautintoa keinolla millä hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihana katsella vierestä kun vaimo opettaa pojille seksiä ja saa itsekin miehen tehtävä on tuottaa vaimolle nautintoa keinolla millä hyvänsä

        Toisinko päin asia ei ole? Naisen ei siis tarvitse tuottaa miehelle nautintoa millään tavalla? Mies on aina joku orja ja naisen palvelija ja naiset on jotain Jumalia joita miehen tulee palvella?

        Mies35vuotta


    • Anonyymi

      Parasta on , että miehen ei tarvitse hikoilla tuon takia. Vaimo pysyy tyytyväisenä ja pojilla on kivaa. Olispa meilläkin asiat noin... tykkäisin.

      • Anonyymi

        Eikö ois vittu helpompaa kun ettisitte kumpainenkin kumppanin jonka kanssa teidän on hyvä olla ei tartteis tehdä toinen toistenne elämästä helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ois vittu helpompaa kun ettisitte kumpainenkin kumppanin jonka kanssa teidän on hyvä olla ei tartteis tehdä toinen toistenne elämästä helvettiä

        rakastamme toisiamme seksi eri asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ois vittu helpompaa kun ettisitte kumpainenkin kumppanin jonka kanssa teidän on hyvä olla ei tartteis tehdä toinen toistenne elämästä helvettiä

        Luulis että se kumppani on sitä varten että sen kanssa harrastetaan seksiä eikä muiden ihmisten kanssa. Ainakin jos suhde on terveellä pohjalla. No ehkä olen vanhanaikainen enkä ymmärrä nykyelämästä mitään. Kummalliseksi rietasteluksi on kaikki mennyt.

        Mies 35 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis että se kumppani on sitä varten että sen kanssa harrastetaan seksiä eikä muiden ihmisten kanssa. Ainakin jos suhde on terveellä pohjalla. No ehkä olen vanhanaikainen enkä ymmärrä nykyelämästä mitään. Kummalliseksi rietasteluksi on kaikki mennyt.

        Mies 35 vuotta

        Ja sekös mua harmittaa kun en itse saa ja muiden saamiset on multa pois.

        Mies 35 vuotta


    • Anonyymi

      Olen aloittajan ikäinen nainen. Jos mieheni suostuisi, tekisin juuri noin. Mutta ei käy, sanottiin pankissa, se ei kerta kaikkiaan käy.

      • Anonyymi

        Siis ihan oikeesti, onko tuollaisia naisia todella olemassa, vai oliko tuo vain feikki ? Vai mitä lie ?


    • Anonyymi

      Kyllä se on monelle nuorelle miehelle hyvä kokemus kun pääsee vanhempaa rouvaa pitämään hyvänä. Rouvat antavat hyviä ohjeita miten asiat hoidetaan.

      • Anonyymi

        Pääsispä itsekkin vanhemman naisen kanssa sekstailemaan mielellään vakituisemmin eikä vain kerran tai pari. Mun tapauksessa vanhempi nainen pitää olla vähintään yli 50-vuotias enhän itsekkään ole enää varsinaisesti nuori mies vaikka halut on melkein kuin teinipojalla.

        Mies35-vuotta


    • Anonyymi

      toivottavasti mieskin saa nuorta poikaa ei tarvi kadehtia vain nautintoa

    • Anonyymi

      Itse opetin eksästä niin taitavan suihinottajan, että kuuleman mukaan äijät laukeaa samantien kun ottaa suihin

    • Anonyymi

      "Pidätkö vaimoasi niin vastenmielisenä ettet voi panna häntä ennen kuin kuvittelet hänen olevan huora monestiko olet käynyt huorissa pettämässä vaimoasi kai muistit edes niiden huorien kanssa käyttää kumia mikään ihme ole että kupat ja kuuskyt muuta leviää monikos herroista on käynyt siinä hiv testissä veikkaan että te olette niitä jotka JOUTUU käymään huorissa kun ei siltä naiselta saa jonka kanssa on kun ette osaa saada häntä virittymään tunnelmaan edes kun ette taida tietää muusta kun siittä kuinka huoria kohdellaan kuin koiraa."

      Sulla on varmasti kaikki nämä taudit kun tiedät näin hyvin. Kohdellaan kuin koiraa? Useimpia koiriahan kohdellaan tässä maassa paremmin kuin ihmisiä ainakin paremmin kuin miehiä. Loppuko huoralta piri kun oot niin kiukkunen ja taas pitää jakaaa persettä jollekin miehelle josta et kiihotu. BUUUUUAHAHAHAH!!!!! MEE NIUVANNIEMEEN HUORA! EIKU OOTAS VÄHÄ VEDÄ ITTES MIELUUMMIN KIIKKKUUN BUAAAAAAHA SPEDE!

      Noniin nyt kun rauhoituin ja otin päivän lääkeannokseni niin jokohan joku nainen antais pillua kun en ole sitä saanut yli viiteen vuoteen?

      Mies35 vuotta

    • Anonyymi

      Voi, voi Teitä. Mitäs tuosta nyt ongelmaa tekemään. Minä olen 25 vuotta harrastanut seksiä itseäni nuorempien kundien kanssa. Ja mies on voinut katsella tai sitten ei. Nuoret pojat on ihania. Tykkään...

      • Anonyymi

        Joillain ihmisillä on vaan kovin rajoittunut käsitys seksistä. Olen itse 47v tavallinen nainen ja meillä ollut lisämausteena viimeisen 5 vuoden aikana muutama poika seksiopissa. Tykkään siitä nuoruuden palavasta innosta ja myös tietystä epävarmuudesta ja kömpelyydestä kun ovat uuden äärellä. Olen lempeä ihminen ja aina kehottanut poikia olemaan hermoilematta turhia. Sanonut ettei yhtään ole haitannut kun joskus siemenet ampaisseet matkaan lähes heti ensimmäisellä työnnöllä. Todennut hymyillen että oikeaan paikkaanhan ne päätyi kun poikaa harmittanut nopea laukeaminen. Pidän ajatuksesta että pojat oppivat minulta ainakin jotain erotiikasta ja naisen kanssa läheisesti olemisesta. Ja todennäköisesti muistavat minut vielä pitkään.

        Mieheni tykkää seurata vierestä ja joskus itsekin on sanallisesti opastanut poikia. Yleensä ottamut minut sitten tutuin ja varmoin ottein kun leikkini pojan kanssa päättynyt.


    • Hyvää menoa 👍

    • Anonyymi

      Täydellinen tilanne, halut kohtaa kaikilla, varmaan upeeta seksiä ja paljon. Nainen 70

      • Täällähän on myös aikuinen nainen, jolla on asenne kohdallaan. Kiinnostukseni heräsi heti.


    • Anonyymi

      Mitäkö ajatella? Luultavasti molemmat nauttivat. Vaimoni on 50+, monia seksikumppaneita ja minä katselen mielelläni kun hän nauttii.

      • Anonyymi

        Pannut kymmenkunta kertaa varattuu 55v naista mies koskaan mukana. M 32


    • Anonyymi

      Kolme kymppisenä eka kerran vierasta miestä.
      Nuori mies,joka kertoi myöhemmin että ei ollut ennen naisen kans ollut. Se toi lisää kiimaa.
      Se oli ihanaa ,mun pillua nuoltiin.
      Se halu päästä minuun työntämään kullia.
      Se oli kiimaisinta mitä olin kokenut.
      Myöhemmin sain hänen kaverin myös mukaan.
      Mun eka kimppa.
      Sitä on nyt jatkunut viis vuotta, ja jatkuu vieläkin.
      Siihen mahtuu varusmies palvelus ,joka oli jännää aikaa.

    • Anonyymi

      Kysyt muilta mitä ajatella!? Entäpä jos ajattelisit asiaa ensin ihan itse?

    • Anonyymi

      No aloittaja! Mitä lopulta ajattelit siitä 40+ rouvasta, joka paneskelee nuorten poikien kanssa ja oma mies katselee vierestä?

      • Anonyymi

        En ole aloittaja mutta aikoinaan olin vastaavassa tilanteessa. Parikymppisenä panin vanhempaa naista 45v hänen miehen katsoessa. Ihan ok musta, kaikki voittivat. Mies ei kuulema kyennyt harrastamaan seksiä niin usein kuin vaimo halusi, oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin vaimonsa ja innostui katselusta niin että usein tuli liukkaillekin jossain vaiheessa. Vaimo sai seksiä, mieskin tykkäsi ja itse pääsin vanhemman naisen oppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta aikoinaan olin vastaavassa tilanteessa. Parikymppisenä panin vanhempaa naista 45v hänen miehen katsoessa. Ihan ok musta, kaikki voittivat. Mies ei kuulema kyennyt harrastamaan seksiä niin usein kuin vaimo halusi, oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin vaimonsa ja innostui katselusta niin että usein tuli liukkaillekin jossain vaiheessa. Vaimo sai seksiä, mieskin tykkäsi ja itse pääsin vanhemman naisen oppiin.

        Et oikeastaan vastannut kysmykseen, että mitä siis lopulta ajattelit siitä naisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeastaan vastannut kysmykseen, että mitä siis lopulta ajattelit siitä naisesta?

        Eikös tuossa vastattu että " ihan ok musta, kaikki voittivat".


    • Anonyymi

      Minä olen 50+ ikäinen mies. Aika usea samanikäinen, juuri eronnut nainen on kertonut haaveesta peuhata 2-3 miehen kanssa. Yksi johon luottaa ja toinen tai pari 20-25 v. poikaa siinä lisänä.
      - omaa vaimoa en tuollaiseen ehkä haluaisi, eronnut siis olen.

      Tässä kehitellään ajatusta 50-vuotiaan FWB:n kanssa. Toteutus on vielä kaukana.

    • Anonyymi

      Uuhh, upeeta!
      Arvaa et mä niin innoissani oisin se mies kun pääsee leikkii vaimon kanssa.

    • Anonyymi

      Olin 15v kun olin ensikertaa naisen kanssa.
      Nainen oli 36v ja hänen mies ei tiennyt vaimonsa salaisuudesta.
      Kävin usein heillä kun olivat maatalosta ja töitä oli aina.
      Sain rouvalta seksiä kun olimme kaksistaan.
      Olin hyvin kehittynyt jo 15 vuotiaana olin 184cm 79kg.
      Olen kiitollinen kun tämä rouva opetti minut ymmärtämään naisten tarpeet seksissä ainakin suuren osan.

    • Anonyymi

      Haa, "kaikki voittivat", niin kuin siinä mainoksessa. Olen myös tuollainen varhais-keski ikäinen nainen. Omasta puolestani voin kertoa, että on todella voimaannuttavaa, kun pelkästään riisuuntumalla saa aikaan useamman seisokin samanaikaisesti, ei lykkimistä tai tumputtamista, vaan pelkästään ajatuksen voimalla. Ihanasti ja ryhdikkäästi 45 asteen kulmassa ylöspäin ja kirsikaksi touhutippa. Ja jos tulee nopeasti, niin aina voi ottaa uusiksi. Ei turhaa mölyämistä, rumien puhumista, eikä öykkäröintiä. Ja se kiitollinen ilme pojan naamalla, kun on saanut laskea pesään. Mies katselee, entä sitten ?

      • Anonyymi

        Jospa tulen raskaaksi ? Entäs sitten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tulen raskaaksi ? Entäs sitten ?

        En tule enään, putket on solmussa. Nyt voin vain nauttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tulen raskaaksi ? Entäs sitten ?

        Mitä se sinulle kuuluu? Oletko kade kun et pääse edes yrittämään lastentekoa vaan joudut vetelemään käteen yksinäsi?

        Lapset ovat rikkaus, on ne sitten kenen siemenistä vaan siitetty, ja on onni ettei niitä siunaannu sinunlaiselle moralistille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tulen raskaaksi ? Entäs sitten ?

        Miehelläni on tehty vacektomia joten hän ei saa minua raskaaksi ja kierukka on vieraita varten.
        Mieheni kanssa ollaan keskusteltu jos tulisin raskaaksi.
        Ollaan tultu siihen tulokseen että pidämme lapsen omana olenhan äiti ja mieheni on ollut mukana katsomassa ja panemassa kun minut on pantu paksuksi.


    • Anonyymi

      Ihme paljon noita mielensä pahoittajia.
      Miksi? Ja kenelle se kuuluu jos annan pillua nuorille miehille,jopa useammalle samaan aikaan.
      Eikö se riitä että mitään ei tehdä ilman mun tahtoa? Ja ketä se haitta jos mieheni katsoo mun nautintoa? Minun silmissäni hän on paras mies,antaa minulle nautinnon hetkiä.
      Ja nimen omaan silloin kun on mun halut.
      Mies saa niin paljon kun haluaa pillua ,vaikka kuinka on arka nainnista.
      Ei ainakaan noille hurskastelijoille antais mitää.
      Joten heiltä se ei todellakaan ole pois.
      Siis mistä kumpuaa tuollainen ulina..pitäkää nuian niemet ja spedet ..minä en ainakaan tarvi hurskastelioita . Nautin hetkistä nuorten miesten kassa,ja otan spermaa pilluun. Nyt kun kelpaan nuorille miehille.
      N31v

    • Anonyymi

      No mikäs siinä... kiihottava ajatus

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä turhia miettimään mahtaa rouvasta tuntua hyvältä kaipa rouva itse on tajunnu että pojat paukuttelee sillä kaupungilla henkseleitään että ovat varattua naista päässeet panemaan miehen katsellessa vieressä tiedättekö pojat mistä johtuu no siittä että on mahdollinen elatusmaksun maksaja jis heillä rouvan kanssa ero tulee mu kusi sekin heidän omille kintuilleen on monta asiaa mitä eivät huomioineet ja pojille hieman juottaa alkoa ni saa helposti tietää nimenkin ihan kuka vaan si ihmetellään kui ihmiset kaupungilla tuijottaa onko se luulosairautta vai tietävätkö he jopa jotain mitä olette itse unohtaneet

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan suomea.


      • Anonyymi

        Mitä häh ? Ei pojat paukuttele henkseleitä kaupungilla. Hiljaa ovat ja kivaa pitävät salaa Rouvan kanssa. Mitä nyt Ukko katselee vieressä. Ja Rouva, ei tule raskaaksi, kun on nuo ehkäisyt kunnossa, niin kuin minulla. Kaupungilla katsellaan minua, kyllä. Nuorekasta ja hehkuvaa olemustani ihaillaan. Kukaan ei ajattele, että mitä tuokin on mahtanut edellisenä viikonloppuna tehdä ? Vaikka sitten olisin harrastanut seksiä puolta nuorempien kundien kanssa.


      • Anonyymi

        No en nyt sentään. En muista koskaan pyytäneeni palkkiota seksistä. Ihan omasta tahdostani ja ilmaiseksi leikin.


    • Anonyymi

      Meillä oli kavereiden kanssa tuollainen hottis hoito. Pieni ja sievä ja aivan uskomattoman kaunis. Olisko ollut siinä 50 vuoden ikäinen. Mies oli varmaan 10 -15 vuotta vanhempi. Mä tutustuin pariin ensimmäisenä ja sitten juttu eteni niin, että mun piti kysellä kavereita kimppaan heidän pyynnöstään. Ja niitä kyllä löytyi. Vuorotellen panimme ja ukko katseli vierestä. Alkuun oli mulle vähän outoa tuo katseleminen, mutta ajattelin, että se kuului juttuun. Pari vuotta siitä on aikaa, kun juttu sitten lopahti. Me olis kyllä haluttu, mutta rouvalle ei enään.

      • Anonyymi

        Kiihoittavaa haluatko kerto puh lisää.ukm55


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, jos tykkää vittuaan levitellä ja miehellä tämä on ok. Kaikki tyylillään.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe