TYÖ JOHTAA POIS

Anonyymi-ap

Harhojen maailmasta.

Psyykelääkkeillä pilataan ihminen läpeensä koko elinajaksi.

4

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Onko alottajalla kokemusta lääkkeistä kun tietää nuin hyvin

    • Anonyymi

      LISÄÄ PILLEREITÄ. JA KUNNOLLA,NIIN ETTÄ PYSYY SÄNGYSSÄ.

      • Anonyymi

        Joskus tarvitaan lääkkeitä, kukaan ei niiltä välty.
        Jokainen vuorollaan.
        Käydään katsomassa sairaita ja piristetään heidän päiväänsä, parempaan päin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      47
      8924
    2. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      216
      1311
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      50
      1299
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1005
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      945
    6. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      922
    7. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      908
    8. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      59
      867
    9. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      63
      866
    10. Sillä ei ole mitään merkitystä

      miten ihana olet tai miten rakastunut olen sinuun. Jos olet varattu niin et ole minulle vaihtoehto. Joten lopeta se tyhj
      Ikävä
      42
      850
    Aihe