Tyollisyys kaantyi laskuun.
Petteririikat onnistuivat 12.
19
268
Vastaukset
- AnonyymiUusia työttömiä jo oli 60 000 
- AnonyymiSe on ISO VOITTO . - AnonyymiTuli iso voitto. 
- AnonyymiPORORAPPU,TEILLÄ ON VÄÄRÄ SUUNTA . 
- AnonyymiLasku oli vähäinen . 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuli iso voitto. Hirvettä 
- AnonyymiPalkinto tulee tarkkailulistan kautta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:PORORAPPU,TEILLÄ ON VÄÄRÄ SUUNTA . PURRAAN. 
- AnonyymiMitä Petteri tarkoittaa. 
- AnonyymiKsvua näkyvissä . 
 Tyottomyys kasvaa.

- AnonyymiSatusetä Satonen onnistui. - AnonyymiSatoselle mitali. Muumit lähtivät laaksosta. 

- AnonyymiSuuri Voitto riikkapettereille: Lisää työttömiä pompotettavaksi. 
- AnonyymiDemarit ovat kovia vetämään käteen. - AnonyymiHarmi kun et itse kykene edes siihen. Syvimmät osanottoni . 

- Anonyymiriikkapetterit kääntää kaiken laskuun paitsi velan ja rikkaitten saldon 
- AnonyymiLeipäjonojen reilu kasvatus! 
- AnonyymiPete petti taasen 
- AnonyymiF*£G SEE 
- AnonyymiYötyölisät 
- Anonyymi70 pinnaa alittuu ennen jouluu. 
- AnonyymiEi siltä vaikuta. 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404