Kiihottavat fantasiat

Anonyymi-ap

Kertokaa teidän kiihottavat tarinat/fantasiat jotka saa teidät kiihottumaan, katotaan pysyykö näpit kurissa

14

1595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se, että musta mies ottaa minut luonnossa ja pukkaa paljaalla paksulla vehkeellä lastin sisään. Sitten se jännitys, alkaako vatsa kasvaa. Nyt on pakko laittaa käsi housuihin...

    • Anonyymi

      Tästä haaveilen
      Thaikku leidari panee mua perseeseen ja oma kalu pienen thaikku tytön pillussa. Siinä menis oma peppu neitsyys ja sais kokeilla suihin ottoakin

    • Anonyymi

      Haluatteko kuulla kiihottavia tarinoita

      • Anonyymi

        Jooo


      • Anonyymi

        ehdottomastiiiii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jooo

        Joo tykkään lukea jänniä tarinoita...


    • Anonyymi

      Siitä on tullut kesto fantasia minkä olen kokenut tasan kerran. Tapahtui jo 15v sitten juovuksissa. Silloinen vaimoni ja toinen nainen sormettivat toisiaan sängyllämme. Vaimoni meni siitä selälleen ja käski vierasta nuolemaan itseään. Vierailija rupesi heti toimeen alasti pylly pystyssä. Minä siihen taakse.

      Koskaan ole vaimo ollut niin märkä kuin sinä yönä. Ei ikinä uusittu. Exästä tuli mustasukkainen ja minä "tyrin" panemalla tätä toista naista muualla. Mutta se hetki kun kävelin makuuhuoneeseen ja näin nämä naiset suutelemassa ja sormet toistensa pimpeissä. Seksikkäin kohtaus/ kerta koskaan. Sitä kelailee ja toivoo vielä edes kerran näkevänsä ( ei samojen ihmisten kanssa).

    • Anonyymi

      Minulla on ollut se aivan tavallinen fetissi ja fantasia nuoresta asti. Eli haluan naisella olevan hyvät sääret, korkokengät, nylonit ja lyhyt hame. Julkisella paikalla nainen uskaltaa vähän vilautella ja antaa minun hyväillä häntä näkyvästi. Nainen nauttii katseista, joita saa.

      Parasta koko kuviossa on se, että minulla on nyt juuri tuollainen vaimo! Fantasia on käynyt toteen ja meillä on yhteinen hauska leikki, jota suunnittelemme usein etukäteen.

    • Anonyymi

      Se että veljeni nussii minua ja laskisi spermat sisään

      • Anonyymi

        Ihana fantasia.
        Olisi upeaa saada katsella ja ehkä jopa osallistua 😉


    • Anonyymi

      Mustat miehet siittävät vaalean naisen

    • Anonyymi

      Vaimoni on BBW, isoa tissiä, leveää persettä ja paksua reittiä riittää. Itselläni keskivertoa pienempi kalu ja vaimoni on sanonutkin ettei se nylkytys oikein tunnu miltään. Eli kun olisi kaveri jolla on kunnon paksu ja pitkä kalu.... vaimoni olisi perse pystyssä kontillaan ja saisin ohjata sen jättikalun sisään.... levittäisin vaimoni pakaroita levälleen ja katsoisin lähietäisyydeltä kun hänelle naidaan kunnon orkut, itsehän en siihen pysty.

    • Anonyymi

      Miehenä fantasioin tällä hetkellä kahdesta nuoresta naisesta

      Nuo naiset olisivat vain pyllybikineissä ottamassa aurinkoa munkan kuumilla kallioilla.

      Tulisin heidän luokseen uikkareissa
      kalu jo hiukan puolikovana ,näkyvästi speedoissa pullistellen.

      Tytöt makaavat mahallaan paljaat pakarat esillä narubikineistä.

      Seison hetken katsellen ja vedän sitten uikkarit alas jolloin kulli ponnahtaa esiin ,nyt jo kankeana.
      - mitäs tytöt?
      Kysyn ja he kääntyvät katsomaan.
      Nautin heidön yllättyneistä ja ehkä hiukan säikätyneistä ilmeistään.

      - Mitäs tykkäätte?
      Tytöt vain tuijottavat ,kun heiluttelen kieltämättä kookasta kaluani heidän yllään.

      -Aika komeat pallitkin sulla,
      Toinen isotissisempi sanoo

      Reiska5

    • Anonyymi

      Usein fantasoin vanhasta leski anopistani, se kyllä tietää että haluisin sitä nussia mutta on sanonut ettei voida pettää sen tytärtä, niin sovimme että kerromme toisillemme pienin lappusin mitä tekisimme, se jättää pesuhuoneeseen ihania kiimalta tuoksuvia päällä olleita alusvaatteita vävyn spermattavaksi......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe