Päijät-Häme alueena ja nainen hakusessa joka haluaisi mun kielihoitoon. Nuolen hyvin ja pitkään. Osaan tehdä sen kiusoittelevasti ja pitkää. Tykkään antaa nautintoa ja ihan parasta nähdä sekä tuntea kun toinen kiemurtelee nautinnosta.
Pidän edgetyksestä eli jos huomaan että olet tulossa tai annat siitä merkin, en annakkaan sinun tulla heti :)
Olen 45 vuotta, vaalea ja hoikka. En mikään lihaskimppu mutta ei löysääkään löydy :)
Naista kielihoitoon?
Anonyymi-ap
6
342
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Kantahämeessä "Kielitaitoinen"
- Anonyymi
Voi, parasta nautintoa! asut vaan niin kaukana
- Anonyymi
Autot on keksitty
Satakunnassa olis kans tarjolla kielitaitoisen miehen seuraa naisille.
- Anonyymi
Onnistuuko kielihoito millä kielillä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899