Päijät-Häme alueena ja nainen hakusessa joka haluaisi mun kielihoitoon. Nuolen hyvin ja pitkään. Osaan tehdä sen kiusoittelevasti ja pitkää. Tykkään antaa nautintoa ja ihan parasta nähdä sekä tuntea kun toinen kiemurtelee nautinnosta.
Pidän edgetyksestä eli jos huomaan että olet tulossa tai annat siitä merkin, en annakkaan sinun tulla heti :)
Olen 45 vuotta, vaalea ja hoikka. En mikään lihaskimppu mutta ei löysääkään löydy :)
Naista kielihoitoon?
Anonyymi-ap
6
330
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Kantahämeessä "Kielitaitoinen"
- Anonyymi
Voi, parasta nautintoa! asut vaan niin kaukana
- Anonyymi
Autot on keksitty
Satakunnassa olis kans tarjolla kielitaitoisen miehen seuraa naisille.
- Anonyymi
Onnistuuko kielihoito millä kielillä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850